Allebei ja. 't Weer, en het feit dat je metabolisme hoger is idd. Ik zweet me ook het ongans.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:08 schreef VASND het volgende:
Ik zweet me de laatste tijd echt helemaal de tering, ook buiten mn trainingen.
Ligt 't aan het weer of vliegt mijn metabolisme omhoog?
Ik heb dat altijd zodra ik in bed ga liggen. Overdag heb ik nergens last van maar 's nachts drijf ik m'n bed uit. Slaap nu 9/10 keer zonder deken, en in de winter alleen een dun zomerdekbedje. Ik begin gewoon helemaal te gloeien, ik lijk wel een houtkachelquote:Op maandag 6 augustus 2012 09:08 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Allebei ja. 't Weer, en het feit dat je metabolisme hoger is idd. Ik zweet me ook het ongans.
Zelfs op een terrasje voor een kop koffie 's ochtends om 10u gisteren. Heel m'n rug nat lol.
"Heb je het nou zo warm, je bent helemaal nat joh ?!??" jah.![]()
herkenbaar ja. Zodra je de dekens over je heen doet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 09:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd zodra ik in bed ga liggen. Overdag heb ik nergens last van maar 's nachts drijf ik m'n bed uit. Slaap nu 9/10 keer zonder deken, en in de winter alleen een dun zomerdekbedje. Ik begin gewoon helemaal te gloeien, ik lijk wel een houtkachel.
Toch 8 - 10 reps dus. Je hebt trouwens ook special HST schema's waarbij je echt puur voor massa gaat. Als je echt massa wilt is HST een goede weg richting je doel.quote:
Jij denkt ook dat je Rambo zelf bent of nie?quote:Op maandag 6 augustus 2012 07:45 schreef RaymondK het volgende:
Weekendje weg geweest met een paar, en ben maar weer gestopt met het tellen van de opmerkingen lol.![]()
Mooiste was wel welke cupmaat ik wilde voor kerst voor m'n pecs![]()
Wel weer ziekelijk veel vlees gegeten met een BBQ jongens.
wow. 'k ben vervelend begrijp ik?quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:40 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Jij denkt ook dat je Rambo zelf bent of nie?
Buurvrouwtje toevallig nog gesproken of een oud-leerling die vroeg of je aan de AAS zit?
Heb je zand in je vagina ofzo? We zijn niet allemaal ecto's die slecht gainen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:40 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Buurvrouwtje toevallig nog gesproken of een oud-leerling die vroeg of je aan de AAS zit?
Stel je niet aan manquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:40 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Onzekerheid.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:40 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik heb al eens foto's neergeknald. Maar doe dat niet zoals sommige andere elke week hier.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:22 schreef BeamofLight het volgende:
Laat hem dan foto's neerknallen van zichzelf. Gebeurt hier toch al te weinig. Dan hebben wij er ook iets aan. Al dat narcistische gelul van hoe vaak je opmerkingen krijgt van mensen op feestjes, van ooms en tantes die je zelden ziet en cup-opmerkingen hebben we allemaal. Maar om die 3x per week hier neer te kletsen....
Maar als iedereen het wel leuk vindt om te lezen....i don't care
Like alsof ik foto's van mezelf op FOK! wil hebben. Ook niet onherkenbaar. Genoeg kenmerken waaraan mensen me alsnog zouden kunnen herkennen, en daar zit ik echt niet op te wachten.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:22 schreef BeamofLight het volgende:
Laat hem dan foto's neerknallen van zichzelf. Gebeurt hier toch al te weinig. Dan hebben wij er ook iets aan. Al dat narcistische gelul van hoe vaak je opmerkingen krijgt van mensen op feestjes, van ooms en tantes die je zelden ziet en cup-opmerkingen hebben we allemaal. Maar om die 3x per week hier neer te kletsen....
Maar als iedereen het wel leuk vindt om te lezen....i don't care
Ja weet wat je bedoelt. Ik ben daar ook niet zo van. Wel eens wat gepost, maar ben daar ook voorzichtig in.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Like alsof ik foto's van mezelf op FOK! wil hebben. Ook niet onherkenbaar. Genoeg kenmerken waaraan mensen me alsnog zouden kunnen herkennen, en daar zit ik echt niet op te wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rip heeft daar goeie filmpjes voor.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:21 schreef Warsaw het volgende:
Mijn broertje krijgt het niet voor elkaar om de stang bij de Overhead Press in de juiste positie te krijgen. Je moet je ellebogen bij deze oefening naar voren drukken, zodat ze voor de stang staan, alleen lukt hem dit niet.. Een flexibiliteitsissue? Of komt het omdat hij pas net traint ofzo?
Neem als voorbeeld die mokkels die in KPD foto's van hun tieten en doos posten, en achteraf gaan janken dat er foto's 'gelekt' worden buiten KPDquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:31 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ja weet wat je bedoelt. Ik ben daar ook niet zo van. Wel eens wat gepost, maar ben daar ook voorzichtig in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |