SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25_ _ | | | | _ _
| || || | | || || |
=H| || || |========nnnn=============nnnn========| || || |H=
|_||_|| | | | | | | ||_||_|
|_| / | | \ |_|
| | | |
\ (_ /~~~\ _) /
\ \ ( '_' ) / /
\ )\ = /( /
\ (_) (_) /
\ / ~~~ \ /
( )
\ /
\ /
)==(O)==(
/ \
/____/ \____\
/ / \ \
/ / \ \
( ) ( )
| | | |
| | | |
|___| |___|
(___) (___)
============================================================If not now, then when.![]()
Heeft iemand interesse in het volgende:
Delicious Pancakes - Oats & Protein van XXL NutritionSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb er 9/10 pannenkoeken uit en er zit nog zat in. De reden dat ik het weg doe is omdat ik het niet gebruik vanwege de carbs.
¤ 12,50 ex.
BCAA Recovery Formula van XXL NutritionSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit nog dicht zoals je kunt zien. De reden dat ik het weg doe is omdat ik nog zo'n pot heb waar nog de helft in zit. Ik had deze gekocht omdat ik verwachtte dat ik het veel zou gebruiken maar uiteindelijk was ik een tijdje gestopt.
Bewijs van andere potSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¤ 15,- ex
Lipo-6 van NutrexSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zitten nog 83 van de 120 caps in. De reden dat ik het weg doe is omdat ik het niet nodig heb.
¤ 12,50 ex.
Bieden mag ook, ik vind het zonde om het weg te gooien of om het te laten rotten.
[ Bericht 8% gewijzigd door Yuri_Boyka op 05-08-2012 19:22:18 ]If not now, then when.![]()
Uitgerekend vandaag een nieuwe TT en die niet wijden aan zyzz.
Roger found it hard to make friends with the other penguins. Probably because he was a total cunt.![]()
Laat hem aanpassen dan.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:17 schreef Poppiholla het volgende:
If not now, then when.![]()
Thank god.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:17 schreef Poppiholla het volgende:
Uitgerekend vandaag een nieuwe TT en die niet wijden aan zyzz.![]()
![]()
Vandaag het plafond uit m'n woonkamer getrokken. Er zaten er 3 over elkaar heen... Goeie workout.![]()
Its gonna hurt in the morning.![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:17 schreef Poppiholla het volgende:
goede zaak dat zyzz weg isI am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
quote:
Roger found it hard to make friends with the other penguins. Probably because he was a total cunt.![]()
Wie heeft er whey in de aanbieding?
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery![]()
quote:
quote:-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.![]()
Ik zweet me de laatste tijd echt helemaal de tering, ook buiten mn trainingen.
Ligt 't aan het weer of vliegt mijn metabolisme omhoog?
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.![]()
Wat een honger heb ik, eerste keer deze week dat ik moeite heb met IF
Maarrr morgen weer fasted knallen met borst en bicep (l)![]()
How many reps to build muscle
Zucht, ik weet het niet meer hoor. Is het nou 5x5, 3x8 of 4x12?
Ik doe voorlopig lekker 5x5
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Gewoon 2 glazen koud water achterover slaan and it's GONE.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:10 schreef mtchel112 het volgende:
Wat een honger heb ik, eerste keer deze week dat ik moeite heb met IF
Maarrr morgen weer fasted knallen met borst en bicep (l)Ik kwam laatst ook een artikel tegen waar stond dat je 4 reps zo zwaar mogelijk moet doen om spier groei (hypertrofie) te activeren, ik dacht juist 8-10. Zoveel shit die elkaar tegenspreekt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:49 schreef star_gazer het volgende:
How many reps to build muscle
Zucht, ik weet het niet meer hoor. Is het nou 5x5, 3x8 of 4x12?
Ik doe voorlopig lekker 5x5
Sommige gasten ook, echt wtf.Vooral die gast met die poep in de broek, tranen van het lachen.
![]()
Ik heb het gevoel dat het geen flikker uitmaakt. Zolang je je spieren beschadigt en voldoende vreet om overcompensatie mogelijk te maken, groei je volgens mij. Of je dat nou 3x8 of 5x5 doetquote:Op maandag 6 augustus 2012 02:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gewoon 2 glazen koud water achterover slaan and it's GONE.
[..]
Ik kwam laatst ook een artikel tegen waar stond dat je 4 reps zo zwaar mogelijk moet doen om spier groei (hypertrofie) te activeren, ik dacht juist 8-10. Zoveel shit die elkaar tegenspreekt.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Naja het zal 'wetenschappelijk' uitmaken maar wetenschappelijk wilt niet altijd per se zeggen dat het zo is, waarschijnlijk in dit geval wel. Ieder mens is uiteindelijk anders dus is de broscience soms waar omdat het voor die persoon goed werkt maar voor de andere weer niet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 05:20 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat het geen flikker uitmaakt. Zolang je je spieren beschadigt en voldoende vreet om overcompensatie mogelijk te maken, groei je volgens mij. Of je dat nou 3x8 of 5x5 doet
Er zal zo vast wel zo'n schema gepost worden over wat de beste reps zijn voor bepaalde doeleinden.
[ Bericht 0% gewijzigd door Yuri_Boyka op 06-08-2012 05:38:56 ]If not now, then when.![]()
Weekendje weg geweest met een paar, en ben maar weer gestopt met het tellen van de opmerkingen lol.![]()
Mooiste was wel welke cupmaat ik wilde voor kerst voor m'n pecs![]()
Wel weer ziekelijk veel vlees gegeten met een BBQ jongens.
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 06-08-2012 08:05:25 ]![]()
Vandaag nog even de laatste keer pompen en dan 10 dagen in te kleine zwembroekjes op het strand flexen. De Adonis.Deathlift or Die.![]()
Allebei ja. 't Weer, en het feit dat je metabolisme hoger is idd. Ik zweet me ook het ongans.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:08 schreef VASND het volgende:
Ik zweet me de laatste tijd echt helemaal de tering, ook buiten mn trainingen.
Ligt 't aan het weer of vliegt mijn metabolisme omhoog?
Zelfs op een terrasje voor een kop koffie 's ochtends om 10u gisteren. Heel m'n rug nat lol.
"Heb je het nou zo warm, je bent helemaal nat joh ?!??" jah.
[ Bericht 2% gewijzigd door RaymondK op 06-08-2012 09:17:21 ]![]()
Ik heb dat altijd zodra ik in bed ga liggen. Overdag heb ik nergens last van maar 's nachts drijf ik m'n bed uit. Slaap nu 9/10 keer zonder deken, en in de winter alleen een dun zomerdekbedje. Ik begin gewoon helemaal te gloeien, ik lijk wel een houtkachelquote:Op maandag 6 augustus 2012 09:08 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Allebei ja. 't Weer, en het feit dat je metabolisme hoger is idd. Ik zweet me ook het ongans.
Zelfs op een terrasje voor een kop koffie 's ochtends om 10u gisteren. Heel m'n rug nat lol.
"Heb je het nou zo warm, je bent helemaal nat joh ?!??" jah.![]()
.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Forum Opties Forumhop: Hop naar: