FilmpjescollectieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
En dan zelf met zo'n TT komen, top. Ik ben klaar hier.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Helaas blijven zulke users bestaan.
Dat dus. Ongelooflijk.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:48 schreef Wessiej het volgende:
[..]
En dan zelf met zo'n TT komen, top. Ik ben klaar hier.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:48 schreef Wessiej het volgende:
[..]
En dan zelf met zo'n TT komen, top. Ik ben klaar hier.
Klopt, Lens is ook gewoon een goede snelle spits. We hebben geen snelle verdedigers. Kan gebeuren. Vind echt niet dat PSV ons nou volledig overklast hoor. Ik zie wel mogelijkheden met dit team.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:49 schreef Pedroso het volgende:
Overigens vind ik Lens de enige gevaarlijke speler bij PSV. Mertens en Narsingh zitten in de zak bij Dijks en v. Rijn.
Waarom niet ? Niet perse als basisspeler maar als back-up prima.quote:
Ah, dat vind ik best. Als hij maar niet in de basis staan, want hij kan het niet aan.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Waarom niet ? Niet perse als basisspeler maar als back-up prima.
Is goed. kusjes.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:51 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dat je je eigen achterlijkheid niet begrijpt zegt al genoeg.
Blind heeft alleen 0% progressie geboekt tot dusverre ten opzichte van vorig seizoen. Ik zie absoluut geen reden waarom je Blind zou willen blijven opstellen. Haal een ervaren verdediger op alstu!quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, Lens is ook gewoon een goede snelle spits. We hebben geen snelle verdedigers. Kan gebeuren. Vind echt niet dat PSV ons nou volledig overklast hoor. Ik zie wel mogelijkheden met dit team.
Nog niet wedstrijdfit, komt terug van een knieblessure.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:54 schreef One_of_the_few het volgende:
Waarom speelt sulejmani eigenlijk niet?
Maar wat is niet goed?quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:54 schreef Artillerieschaap het volgende:
Het is niet goed, laten we eerlijk zijn. Van beide kanten niet overigens...
Janssen mag lekker naar Vitesse. Die gooit er ook met de pet naarquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maar wat is niet goed?
Er is achterin zoveel twijfel en angst dat ze niet durven in te spelen, vooral bij Blind. Daarnaast vind ik het middenveld ook niet optimaal, Janssen & de Jong vind ik iets te 'sloom'. Daar moet je bijvoorbeeld Eriksen & De Jong / Eriksen & Janssen hebben of Serero & De Jong / Janssen.
Özbiliz kunnen ze gewoon 2 miljoen voor vangen he, die gast moet gewoon weg. Die gaat het niet halen. Sowieso heeft hij geen plek meer in de selectie als Sulejmani en Sana echt meedoen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:54 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Blind heeft alleen 0% progressie geboekt tot dusverre ten opzichte van vorig seizoen. Ik zie absoluut geen reden waarom je Blind zou willen blijven opstellen. Haal een ervaren verdediger op alstu!
Ozbiliz hoeft ook nooit meer opgesteld te worden.
En dat met die basisspelers van Ajax is ook wat overdreven, net alsof het met Vndr Wiel, Sulejmani, Boerrigter en Eriksen zo veel beter zou gaan. Van Rhijn is beter ivg met Wiel, Sulejmani is nog steeds niet beter ten opzichte van Mertsens en Narsingh en Eriksen is ook niet bij machte om dit team op sleeptouw te nemen.
De enige die een voldoende scoort is Alderwereld, beest!
True that, maar PSV oogt scherper, frisser, en speelt met de Ajax verdedigers. Die 2 goals hadden nooit mogen vallen natuurlijk.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:54 schreef Artillerieschaap het volgende:
Het is niet goed, laten we eerlijk zijn. Van beide kanten niet overigens...
Een miljoen voor Ozbiliz en Ebecillio en we zijn van die 2 verlost! Yes! Ben eigenlijk al tevreden als we niks voor ze vangen. Scheelt salaris en frustatie komend seizoen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Özbiliz kunnen ze gewoon 2 miljoen voor vangen he, die gast moet gewoon weg. Die gaat het niet halen. Sowieso heeft hij geen plek meer in de selectie als Sulejmani en Sana echt meedoen.
Ik vind v. Rhijn en Dijks echt prima spelen! Ik heb Narsingh en Mertens niet gezien.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:57 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
True that, maar PSV oogt scherper, frisser, en speelt met de Ajax verdedigers. Die 2 goals hadden nooit mogen vallen natuurlijk.
Ajax heeft er letterlijk niks tegenover gesteld!
Ik mertens alleen in negatief opzicht. Wat een irritant kneusjequote:Op zondag 5 augustus 2012 18:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik vind v. Rhijn en Dijks echt prima spelen! Ik heb Narsingh en Mertens niet gezien.
Ik heb ze iig. meer gezien ten opzichte van onze vleugelspelers, en er komt ook meer dreiging vanaf. Maar ben het met je eens, Rhijn speelt prima, Dijks opzich ook wel.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik vind v. Rhijn en Dijks echt prima spelen! Ik heb Narsingh en Mertens niet gezien.
Daar ligt het ook niet aan, ze zijn niet bij machte om wat met de bal te doen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Spelen goed maar voorlopig voegen ze aanvallend nog weinig toe. Net als de 2 backs bij PSV trouwens. Vandaar een vrij saaie wedstrijd.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zoals Wieleart of Oleguer?quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:54 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Blind heeft alleen 0% progressie geboekt tot dusverre ten opzichte van vorig seizoen. Ik zie absoluut geen reden waarom je Blind zou willen blijven opstellen. Haal een ervaren verdediger op alstu!
Yep, terecht. Dat soort aankopen falen keer op keer.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Daarom laten ze voorlopig Moisander ook lopen he, te duur en voegt te weinig toe.
Zit niet eens bij de selectie.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:08 schreef TJV het volgende:
Blind staat permanent lucht te dekken.. Denswil?
Serieus niet?quote:
Ja, omdat Janssen een mislukte pass op van Rhijn geeft en er dus niemand op die positie staat.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Willems kan er gewoon ongestoord doorheen rennen
quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Willems kan er gewoon ongestoord doorheen rennen
Ja, het is allemaal Blind z'n schuld idd.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:14 schreef vincerusso het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
dat is wel heel sad. En Blind zat weer lucht te dekken
En Daley schreeuwen: ''IK KAN VERTONGHEN PERFECT VERVANGEN''quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:14 schreef vincerusso het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
dat is wel heel sad. En Blind zat weer lucht te dekken
Nee jongens, het is allemaal Blind zijn schuld. Ik hoorde dat iemand op de tribune last had van de hitte, ook schuld van Blind.quote:
vooral blijven volhouden dat die goed genoeg isquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, het is allemaal Blind z'n schuld idd.
Dit was gewoon Blind z'n schuld niet. Je kraamt echt de grootst mogelijke onzin uit jij.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:15 schreef vincerusso het volgende:
[..]
vooral blijven volhouden dat die goed genoeg is
Waar liep Blind dan ?quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit was gewoon Blind z'n schuld niet. Je kraamt echt de grootst mogelijke onzin uit jij.
Willems is Blind z'n man niet joh. Waar liepen Aldewereld, Dijks en Van Rhijn dan? Zo typisch om Blind de schuld te gevenquote:
die anderen dekten nog iemand, Blind nietquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Willems is Blind z'n man niet joh. Waar liepen Aldewereld, Dijks en Van Rhijn dan? Zo typisch om Blind de schuld te geven
Oke.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:17 schreef vincerusso het volgende:
[..]
die anderen dekten nog iemand, Blind niet
Moisander ben ik ook geen fan van.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is ook nog niet klaar om er meteen te staan.
Moisander is ook traag en pakt veel (onnodige) kaartenquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kent de Ajax school, spreekt Nederlands, goede tackel en kopsterk niets mis mee.
Klinkt natuurlijk leuk, maar als ik hem zie spelen ben ik niet overtuigd. Een Viergever vind ik frisser voetballen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kent de Ajax school, spreekt Nederlands, goede tackel en kopsterk niets mis mee.
Dat is wel een min punt en daar valt op te trainenquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moisander is ook traag en pakt veel (onnodige) kaarten
Trainen op snelheid? Volgens mij valt daar niet heel veel aan te doen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is wel een min punt en daar valt op te trainen
Afrikanen kunnen tenminste snel lopenquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:26 schreef TJV het volgende:
[..]
Trainen op snelheid? Volgens mij valt daar niet heel veel aan te doen.
Kaarten pakken bedoelde ik.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:26 schreef TJV het volgende:
[..]
Trainen op snelheid? Volgens mij valt daar niet heel veel aan te doen.
Tsja, dat heeft natuurlijk met inzicht te maken. Een 50% reductie van rode kaarten moet kunnen.quote:
Zit niet bij de selectie. Zoals deze meneer van Nu sport aangeeft heeft de Boer het gekke idee gekregen om alle goeie spelers tegen Norwich niet te selecteren en alle slechte wel.quote:
twitter:BVlietstra twitterde op zondag 05-08-2012 om 19:23:35Waarom zitten Lukoki en Denswil niet bij de selectie? Beste spelers, met Schöne, tegen Norwich. Ebecilio en Veltman toen drama. #psvaja reageer retweet
Nee, dan waaien die ballen er juist niet in.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:32 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Lukoki is de verlosser , het waait amper dus hij kan spelen
quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:34 schreef kreekie het volgende:
ja hoor de boer is weer dom bezig wat een paardelul
flesjes jonge jenever johquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:34 schreef kreekie het volgende:
ja hoor de boer is weer dom bezig wat een paardelul
als je niet durft te investerenquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:51 schreef Artillerieschaap het volgende:
Aanvallende en verdedigende aankopen voor dr basis en we doen gewoon mee om de titel. No problem.
jahoorquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:52 schreef TJV het volgende:
Het scheelt al als de spelers die we nu hebben logisch neergezet worden.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:54 schreef freaky40 het volgende:
Gefeliciteerd met de troostprijs. De hoofdprijs zal in de lente van 2013 wederom in Amsterdam te vinden zijn.
grapjequote:
Dit idd. Jammer ik wilde Derk zo in actie zien. Volgende keer dan maar.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:55 schreef GGMM het volgende:
Gaat goedkomen.
PSV counterde ons weg, maar die gaan het heel moeilijk krijgen bij teams als Roda, Nac, enz. Dat bleek al uit de voorbereiding. Wij worden nog beter met Eriksen en evt. Boerrigter erbij. Zie ons wel weer kampioen worden
Ben bang dat het verhaal Derk een lastig verhaal wordt..quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:55 schreef GGMM het volgende:
Gaat goedkomen.
PSV counterde ons weg, maar die gaan het heel moeilijk krijgen bij teams als Roda, Nac, enz. Dat bleek al uit de voorbereiding. Wij worden nog beter met Eriksen en evt. Boerrigter erbij. Zie ons wel weer kampioen worden
Backs deden het weer heel goed trouwensMooi om te zien.
met Blind gaan we er elke wedstrijd 1 of 2 tegenkrijgen en in de CL er 3quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:55 schreef GGMM het volgende:
Gaat goedkomen.
Backs deden het weer heel goed trouwensMooi om te zien.
eerste 2 punten slaan nergens op Nober. Valt me tegen van jequote:Op zondag 5 augustus 2012 19:56 schreef Nober het volgende:
De Boer al ontslagen?
Van Rhijn al terug naar de A's?
Janssen al onderweg naar Arnhem?
dat wilde van Bommel juist. dat die pauper erin trapt moet hij wetenquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel mooi dat Janssen even Van Bommel hard aanpakte. Triest geval die gozer
ja thuis op de bankquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:58 schreef Devv het volgende:
Goede oefenpot. Maar er is nog wel wat werk aan de winkel. Die verdediger moet er komen, zodat Blind weer op de bank mag zitten.
Dat riep ik al een paar maanden geleden toen het bekend werd dat het chronisch was.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben bang dat het verhaal Derk een lastig verhaal wordt..
Boerrigterquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zonder Boerrigter toch best een zwakke voorhoede eigenlijk? Vond Fisher een beetje tegenvallen..
Hij viel helemaal niet tegen je moet gewoon niets verwachten van zo'n jonge. Is geen schande om van een PSV op volle oorlogssterkte te verliezen met deze opstelling.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zonder Boerrigter toch best een zwakke voorhoede eigenlijk? Vond Fisher een beetje tegenvallen..
Mja. Sulejmani/Fisher zijn toch niet van het niveau (Europees) wat Ajax wil nastreven? Ik snap best dat Fisher daarin nog moet groeien maar het seizoen begint volgende week al..quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Boerrigter
Fischer
Sightorsson
Klaassen / de Jong of aankoop.
Sulejmani
Sana
Niks mis mee. Sana kan ook op links spelen.
Eerst een nieuwe CV.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:06 schreef Devv het volgende:
Ajax zal wel weer vanuit de luwte kampioen worden.
Als je het over echt Europees meedoen hebt voldoet Boerrigter ook niet. Je kan niet zomaar naar een selectie gaan die Europees structureel mee doet hoor. Dat gaat nog wel een hele tijd duren.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mja. Sulejmani/Fisher zijn toch niet van het niveau (Europees) wat Ajax wil nastreven? Ik snap best dat Fisher daarin nog moet groeien maar het seizoen begint volgende week al..
Vorig jaar tikten wij Twente van de mat.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:15 schreef Wessiej het volgende:
Vorig jaar was onze pot in de JC schaal ECHT niet beter, misschien wel slechter. And as usual
[ afbeelding ]
Dat probeerde ik ook al duidelijk te maken. Ajax gaat gewoon weer kampioen worden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:15 schreef TJV het volgende:
Kap nou eens met dat doemdenken, wat zijn jullie voor stelletje mongolen zeg. Over 34 wedstrijden mag je huilen, nu mag je even schelden en dan weer hopen op aankopen. De tering.
Oh dan heb ik een hele andere pot in mijn hoofd. Alsnog ,dat gezeik mag thuisblijven, nu al klaar mee.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:16 schreef TJV het volgende:
[..]
Vorig jaar tikten wij Twente van de mat.
Klopt maar de afgelopen 2 jaar hebben we wel de KNVB beker en de JC schaal misgelopen. Tuurlijk is kampioen zijn beter, maar wat is er mis mee om gewoon keihard de treble te pakken?quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:16 schreef TJV het volgende:
[..]
Vorig jaar tikten wij Twente van de mat.
Moet je aan Frankie vragen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:17 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Klopt maar de afgelopen 2 jaar hebben we wel de KNVB beker en de JC schaal misgelopen. Tuurlijk is kampioen zijn beter, maar wat is er mis mee om gewoon keihard de treble te pakken?
Dat geloof ik ook best wel. Maar Blindquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:17 schreef Devv het volgende:
[..]
Dat probeerde ik ook al duidelijk te maken. Ajax gaat gewoon weer kampioen worden.
Nee. Je luistert niet goed.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:23 schreef Merkie het volgende:
Zegt De Boer nou dat Blind misschien wel beter is dan Vertonghen?
Ik meldt het maar. Jij zit zoveel op FOK! Dat je het misschien wel hebt gemist.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leuk om te horen. Dat wist ik nog niet. Bedankt
Dit dus. Frank heeft vast geleerd van Bertje maar dit koppige blinde gedrag moet echt stoppen. Toch benieuwd wie ze nou gaan halen voor LCV, broodnodig. Maar dat bleek bij Southampton al toen ik Blind meerdere keren onder de bal door zag duiken:')quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:32 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat ik dan nog steeds onbegrijpelijk vindt na dit alles, waarom heeft hij Janssen vandaag opgesteld?
Als Eriksen terug is zal Janssen op de bank zitten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:32 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat ik dan nog steeds onbegrijpelijk vindt na dit alles, waarom heeft hij Janssen vandaag opgesteld?
Ja zoals hij van te voren al aangaf is de competitie het belangrijkst maar kom dan niet met die tering onzin dat je de triple wil winnen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als Eriksen terug is zal Janssen op de bank zitten.
Ze hebben pas een gesprek gehad bleek uit het interview. Ik snap wel dat De Boer nu niet ook zelfs Schöne de voorkeur geeft over een al ontevreden Janssen.
Komt goed. Denk dat Janssen wel vertrekt.
De Treble is CL/EL, Beker en Kampioenschap .Daar hoort de JC niet eens bijquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja zoals hij van te voren al aangaf is de competitie het belangrijkst maar kom dan niet met die tering onzin dat je de triple wil winnen.
Hij neemt die prijs gewoon niet serieus.
Tja, van mij mag hij. Veredeld oefenpotje, niks mis mee.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja zoals hij van te voren al aangaf is de competitie het belangrijkst maar kom dan niet met die tering onzin dat je de triple wil winnen.
Hij neemt die prijs gewoon niet serieus.
Zeker tegen de mindere ploegen is Blind onhandig. Die speculeren op de counter..quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:39 schreef Smoofie het volgende:
Blind is niet echt slecht ofzo, hij is gewoon te langzaam als er een steekpass wordt gegeven. Dijks is echt. Ozbiliz was niets, vischer had een mindere dag. Voor de rest was het ook niet bijster veel aan, Janssen....tja jammer. Aras voor 2 mil verpatsen en gewoon die 2 mil gebruiken om bij teleggen voor Assaidi. Opzich juich ik wel toe als ze voor Heitinga gaan.
Hun opstelling zal zo zijn denk ik:quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, van mij mag hij. Veredeld oefenpotje, niks mis mee.
Ben benieuwd hoe het tegen AZ zal gaan.
Elm is weg manquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hun opstelling zal zo zijn denk ik:
Berghuis - Altidore - Beerens
Falkenburg/Martens - Elm - Maher
Gorter - Moisander - Viergever - Marcellis/Reijnen
Esteban
Zeker bij Gorter valt er wat te halen. Wat een faalaankoop van AZ
AZ speelt volgens mij altijd met de punt naar achteren.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Spelen ze met de punt naar achteren dan? Weet jij dat?
Elm was een moderne controleur , geen Van Bommelquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ speelt volgens mij altijd met de punt naar achteren.
Maar Elm speelde bij Heerenveen ook op die positiequote:Op zondag 5 augustus 2012 20:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Elm was een moderne controleur , geen Van Bommel
Hopelijk dat Özbiliz zijn mogelijke transfer wat vordert of info inzake de LCVquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:48 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik verwacht nog wel een tweetje van Mike vandaag, de Telegraaf komt vrijwel altijd op maandag met nieuws over Ajax.
Net als Fischer dus.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:09 schreef Nuchterheid het volgende:
Narsingh was helemaal nergens tegenover Dijks
Mertens was ook niet te zien. Zelfde geldt voor de vleugelspelers Fischer en Ozbiliz.quote:
Waarom roep je dit eigenlijk als ik vragen mag? Narsingh heeft al 62 wedstrijden in de competitie gespeeld, Fischer 0.quote:
quote:De Boer hoopt op Boerrigter
Trainer Frank de Boer hoopt dat Derk Boerrigter komende zondag voor Ajax in actie kan komen tijdens de eerste competitiewedstrijd tegen AZ. „Hij speelt maandag een helft met Jong Ajax”, zei hij na de verloren wedstrijd van zijn ploeg om de Johan Cruijff Schaal tegen PSV (4-2). „Als dat goed gaat, dan moet hij AZ halen.”
Stefano Denswil speelt maandag ook voor Jong Ajax om de super cup tegen Jong FC Twente. De Boer sluit niet uit dat de centrale verdediger snel aansluit bij de hoofdmacht. „Hij moet zich even aanpassen, maar ik vond hem in onze laatste oefenwedstrijd tegen Norwich City heel behoorlijk spelen.”
quote:De Boer: Geen paniekaankopen
Trainer Frank de Boer benadrukte zondag na de terechte nederlaag van Ajax tegen PSV (2-4) in de strijd om de Johan Cruijff Schaal dat de kampioen uit Amsterdam zich niet laat verleiden door paniekaankopen. „We hebben een filosofie”, zei hij. „Die gaan we na een nederlaag tegen PSV niet meteen overboord gooien. Dat zou raar zijn.”
Ajax miste tegen PSV behalve de afwezige Derk Boerrigter, Miralem Sulejmani, Christian Eriksen, Gregory van der Wiel en Nicolaï Boilesen vooral Jan Vertonghen. Daley Blind verving de Belg, maar speelde een matige wedstrijd. „Maar ik vond het flauw om Daley na een duel af te schrijven”, zei De Boer. „Hij heeft ook laten zien dat hij daar goed kan spelen. We gaan dus niet meteen over tot paniekaankopen.”
„Je vindt niet zo maar een tweede Vertonghen”, vervolgde De Boer. „In het verleden hebben we veel spelers gekocht. Vaak verloren die spelers het van talenten uit de eigen jeugd. Vergeet niet dat we met centrumverdediger Denswil ook een groot talent achter de hand hebben. We geven alleen nog veel geld uit als de technische staf, directie en raad van commissarissen overtuigd zijn. Ik kan me vinden in die filosofie. Maar als we de kans hebben, dan slaan we toe.”
Denswil wordt weer opgehemeld. Blijkbaar was de Boer toch niet van plan om hem in te laten vallen en lijkt het hem beter om speeltijd tegen Jong FC Twente te pakken.quote:Toekomst Theo Janssen ongewis
Theo Janssen deed na de verloren wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal tegen PSV (2-4) weinig moeite om zijn ergernis over zijn toekomstplaatje bij Ajax te verbergen. De 31-jarige Arnhemmer, die in de belangstelling staat van zijn oude club Vitesse, sprak onlangs uitgebreid met trainer Frank de Boer over zijn rol bij de landskampioen. „Daarin is het voor mij heel duidelijk geworden”, aldus Janssen, zonder op de inhoud van het gesprek in te gaan. „Dat hebben we zo afgesproken.”
Janssen: „Als de trainer graag wil dat ik blijf, dan blijf ik. Anders niet.” De Boer zei voor de wedstrijd dat hij Janssen maar wat graag in Amsterdam wil houden. Toch lijkt de routinier, als iedereen fit is, geen basisplaats te krijgen. „Ach, dat is zo makkelijk om te zeggen”, reageerde Janssen. „Ik heb overal al van alles gelezen, maar nog nooit dat ze me 100 procent zeker hier willen houden. Als Ajax en Vitesse er niet uit komen, dan blijf ik ik lekker hier.”
Misgunnen? Ze roepen alleen maar dat Dijks een prima wedstrijd speelde tegen Narsingh.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Narsingh ook eerste officiële wedstrijd in dit team. Maar het misgunnen bij Narsingh kan ik ook wel begrijpen.
quote:De Boer bevestigde dat Ajax erg gecharmeerd is van Oussama Assaidi. De buitenspeler van sc Heerenveen bekeek het duel tussen Ajax en PSV vanaf de tribune in de Arena. "Hij is voor ons een interessante speler", stelde De Boer.
Neh, doen jullie maar kampioen van het rechterrijtje vind ik bestquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jullie assaidi wij (inmiddels de supercup) en kampioenschap
Fuck it, wij kampioen dit keer en jullie verder europees? Deal? scheelt best veel belastinggeldquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neh, doen jullie maar kampioen van het rechterrijtje vind ik best
Als Blind gewoon vervangen werd door iemand niveau Alderweiereld of zelfs Dijks dan was er niemand doorheen gekomen. Alles ging door het midden nu, hij is ook zo langzaamquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
vond trouwens dijks of hoe heet ie, dijcks. maakt ook niet uit, maar goeie speler... En dat is jeugd, wij hebben Manolev
Heerlijk die mensen die het altijd van de zonnige kant bekijken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:28 schreef Devv het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel prima zo. Je weet gelijk waar je aan toe bent. En er is nog tijd, want vandaag ging het nog nergens om.
Ik snap niet dat je je druk maakt om Blind, hij is toch echt een zekerheidje voor alle tegenstandersquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Als Blind gewoon vervangen werd door iemand niveau Alderweiereld of zelfs Dijks dan was er niemand doorheen gekomen. Alles ging door het midden nu, hij is ook zo langzaam![]()
God wat is die gast slecht.
He, daar hoor ik mezelfquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:05 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Heerlijk die mensen die het altijd van de zonnige kant bekijken.
Helaas is dat niet de realiteit. We kwamen vandaag gewoon te kort. Niet een beetje. Maar schrikbarend veel. Blind liep daarin voorop. Zoiets los je niet op in een week, laat staan een maand. Ajax heeft gewoon zeker twee directe versterkingen nodig, want dit werkt niet (en dit roep ik niet nalv van deze wedstrijd, maar al de gehele voorbereiding). In oefenpotjes spelen Fischer, Dijks en Klaassen waarschijnlijk de sterren van de hemel. Maar in de competitie gaan deze, door veel geprezen mede-Fokkers, knullen je punten kosten. Tegen een team als PSV is dit heel duidelijk, maar ook tegen mindere teams zal dit tot puntverlies lijden. Over de Champions League wil ik liever nog helemaal niet nadenken. Dat wordt een jaartje duimen en hopen op geen afstraffing. Maar goed, dat is dan weer nuttig voor die jonge jongens. Want dan kunnen ze 'ervaring' op doen..
Tja... Ik snap wel dat Frank de Boer zegt dat PSV favoriet voor de titel is. Hij dekt zich alvast in, want hij heeft de hele voorbereiding al in de gaten dat het met deze groep niet gaat lukken.
Dijks speelde gewoon goed vandaag hoor? Daar lag het probleem niet. Fischer speelde onopvallend maar goed er kwam sowieso niks langs het middenveld dus daar kan je na een wedstrijd nog niet heel veel over zeggen. Sowieso is Fischer in de normale opstelling gewoon reserve.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:05 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Helaas is dat niet de realiteit. We kwamen vandaag gewoon te kort. Niet een beetje. Maar schrikbarend veel. Blind liep daarin voorop. Zoiets los je niet op in een week, laat staan een maand. Ajax heeft gewoon zeker twee directe versterkingen nodig, want dit werkt niet (en dit roep ik niet nalv van deze wedstrijd, maar al de gehele voorbereiding). In oefenpotjes spelen Fischer, Dijks en Klaassen waarschijnlijk de sterren van de hemel. Maar in de competitie gaan deze, door veel geprezen mede-Fokkers, knullen je punten kosten. Tegen een team als PSV is dit heel duidelijk, maar ook tegen mindere teams zal dit tot puntverlies lijden. Over de Champions League wil ik liever nog helemaal niet nadenken. Dat wordt een jaartje duimen en hopen op geen afstraffing. Maar goed, dat is dan weer nuttig voor die jonge jongens. Want dan kunnen ze 'ervaring' op doen..
Tja... Ik snap wel dat Frank de Boer zegt dat PSV favoriet voor de titel is. Hij dekt zich alvast in, want hij heeft de hele voorbereiding al in de gaten dat het met deze groep niet gaat lukken.
He toevallig zeg, de Boer roept de hele voorbereiding ook precies hetzelfde. Dat ze nog een verdediger en een aanvaller zoeken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:05 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Oke leuk. Eriksen is beter dan de Jong ooit zal worden en dan Janssen op dit moment is.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
"GEZIEN DE FITTE ALTERNATIEVEN"
Wat begrijp je daar niet aan!? Je hebt Janssen en De Jong nog.
Alsjeblieft niet zeg, of tenminste niet in de basis. Heb ik nog nooit betrapt op een echt goede wedstrijd.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:10 schreef TIM-846 het volgende:
Iemand het interview van Theo al gezien bij de NOS? Heerlijk die eerlijkheid. Laat die man alsjeblieft blijven.
http://nos.nl/video/403245-janssen-worden-dingen-duidelijk.html
Blijven?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:10 schreef TIM-846 het volgende:
Iemand het interview van Theo al gezien bij de NOS? Heerlijk die eerlijkheid. Laat die man alsjeblieft blijven.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:10 schreef TIM-846 het volgende:
Ja leuk. Laat hem dat dan ook doen. Ga niet m'n hele verhaal over Vertonghen weer opnieuw typen. Maar daar hebben ze al een jaar de tijd voor gehad om na te denken over een waardig vervanger. Dat geniet dan geloof ik de hoogste prioriteit. Zelfs als het een paar duiten kost.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
He toevallig zeg, de Boer roept de hele voorbereiding ook precies hetzelfde. Dat ze nog een verdediger en een aanvaller zoeken.
jouw collega mod vindt Blind wel geschikt voor Ajaxquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:13 schreef HeatWave het volgende:
Dijks was idd ook wel ok moet ik zeggen, paar hele sterke zelfverzekerde acties.
Maar voor de rest, ploeg is veels te licht, niet uit zichzelf te motiveren, en achterin een drama. Blind moet je nooit meer in een Ajax shirt willen zien man.
Maar goed, op Anita na leek niemand er ook zin in te hebben. Prima, maar stel dan de zelfde 11 als tegen Norwich op, die willen WEL voetballen.
Verspilde middag, maar goed het was droog.
Niet alle crew is intelligentquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:14 schreef vincerusso het volgende:
[..]
jouw collega mod vindt Blind wel geschikt voor Ajax![]()
We speelden dan ook alsof het een oefenpotje was en miste een aantal basisspelers. Op de meeste plekken komt dat wel goed als die spelers er in staan, behalve Blind. Blind mag lekker naar Ado of zo.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:14 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ja leuk. Laat hem dat dan ook doen. Ga niet m'n hele verhaal over Vertonghen weer opnieuw typen. Maar daar hebben ze al een jaar de tijd voor gehad om na te denken over een waardig vervanger. Dat geniet dan geloof ik de hoogste prioriteit. Zelfs als het een paar duiten kost.
Ik had nog goede hoop dat het allemaal wel mee zou vallen, gezien de positieve geluiden hier de laatste weken. Maar vandaag bleek Ajax er slechter voor te staan dan ik voor mogelijk kon houden.
Ik vond Anita nou niet heel sterk spelen vandaag. Maar goed het regende toch inderdaad dus niet heel veel gemistquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:13 schreef HeatWave het volgende:
Dijks was idd ook wel ok moet ik zeggen, paar hele sterke zelfverzekerde acties.
Maar voor de rest, ploeg is veels te licht, niet uit zichzelf te motiveren, en achterin een drama. Blind moet je nooit meer in een Ajax shirt willen zien man.
Maar goed, op Anita na leek niemand er ook zin in te hebben. Prima, maar stel dan de zelfde 11 als tegen Norwich op, die willen WEL voetballen.
Verspilde middag, maar goed het was droog.
Nee met een elftal met een gemiddelde leeftijd van 21 jaar. Daar ga je de competitie mee winnenquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alsjeblieft die gooit er met de pet naar gast
Eens.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet alle crew is intelligent.
Komop man, niet alleen de overduidelijke fouten, maar ook zijn hele trage manier van handelen, zijn constant verkeerd passen, echt die gast kan er (zeker vandaag) helemaal niets van. Gewoon nee, nooit meer opstellen.
Drank zal hem nog wel opstellen hoor, want die ene verdediger gaat er niet komen vrees ikquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet alle crew is intelligent.
Komop man, niet alleen de overduidelijke fouten, maar ook zijn hele trage manier van handelen, zijn constant verkeerd passen, echt die gast kan er (zeker vandaag) helemaal niets van. Gewoon nee, nooit meer opstellen.
Wedstrijd is precies gelopen zoals ik had verwacht. Gebrek aan creativiteit, kunnen het spel niet maken en Janssen weer een dramatische wedstrijd.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:14 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ja leuk. Laat hem dat dan ook doen. Ga niet m'n hele verhaal over Vertonghen weer opnieuw typen. Maar daar hebben ze al een jaar de tijd voor gehad om na te denken over een waardig vervanger. Dat geniet dan geloof ik de hoogste prioriteit. Zelfs als het een paar duiten kost.
Ik had nog goede hoop dat het allemaal wel mee zou vallen, gezien de positieve geluiden hier de laatste weken. Maar vandaag bleek Ajax er slechter voor te staan dan ik voor mogelijk kon houden.
Komt goed manquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:16 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Nee met een elftal met een gemiddelde leeftijd van 21 jaar. Daar ga je de competitie mee winnen
Beter dan Te oude ongemotiveerde spelers opstellen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:16 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Nee met een elftal met een gemiddelde leeftijd van 21 jaar. Daar ga je de competitie mee winnen
Die 4-2 was ook nog ff lekker zo voor die PSV fans, dat toont gewoon de totale desinteresse van de ploeg aan.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:14 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Haha. Ik had graag gehoopt dat het wat beter was, maar helaas. Was nog blij met 4-2 vandaag.
Nee met een gozer die de pet er naar gooit ga je winnen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:16 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
En ik heb het dan nog niet eens echt over een speler op zich. Het elftal komt in zijn geheel gewoon kwaliteit en ervaring te kort. Dat staat nu toch wel als een paal boven water?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dijks speelde gewoon goed vandaag hoor? Daar lag het probleem niet. Fischer speelde onopvallend maar goed er kwam sowieso niks langs het middenveld dus daar kan je na een wedstrijd nog niet heel veel over zeggen. Sowieso is Fischer in de normale opstelling gewoon reserve.
Sommige mensen bekijken het te veel van de zonnige kant, jij weer een stuk te negatief. De enige echte prioriteit is Blind vervangen en Assaidi halen zou ook fijn zijn. We misten vandaag wel 4 a 5 basisspelers hè.
Dat komen we al 2 jaar te kort. Maar de waarheid ligt altijd in het midden tochquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:17 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
En ik heb het dan nog niet eens echt over een speler op zich. Het elftal komt in zijn geheel gewoon kwaliteit en ervaring te kort. Dat staat nu toch wel als een paal boven water?
Oh er waren PSV fans? Helemaal niet gehoord die gastenquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die 4-2 was ook nog ff lekker zo voor die PSV fans, dat toont gewoon de totale desinteresse van de ploeg aan.
Ik snap het aan de ene kant zelf nog wel een beetje, kutwedstrijd eigenlijk. Maar dat zeg ik, doe dan de 2de garde.
Toch wel jammer idd. Mis toch wel sfeer bij PSV dat ze hun shirts uitdoen en oeh ah gaan roepen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Oh er waren PSV fans? Helemaal niet gehoord die gasten
Ja of bij een 2-0 achterstand keihard achter de ploeg blijven staan.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toch wel jammer idd. Mis toch wel sfeer bij PSV dat ze hun shirts uitdoen en oeh ah gaan roepen.
Tja. Maar het kwaliteitsverschil is zoals Ronald de Boer ook al schetste nu wel erg groot. Als je het aantal internationals tegen elkaar afzet bijvoorbeeld. Geloof dat bij de PSV vandaag zo'n beetje de hele basis international was.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat komen we al 2 jaar te kort. Maar de waarheid ligt altijd in het midden toch.
De Jong zijn kans op 3-3 had moeten izttenquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:20 schreef HeatWave het volgende:
Jansen, sja, hij oogt vandaag weer, net als de rest, totaal ongeinteresseerd idd.
Ik weet het nog steeds niet, ik vond hem vorig jarig niet mislukt, wel tegengevallen. Misschien als het gezeik met Vitesse voorbij is dat het wel weer goed komt.
Maar de leider gaat hij niet worden, en wie dan wel? Sjappie de Jong?.
Niets tegen Siem als speler, maar het is geen leiderstype, veels te soft.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Jong zijn kans op 3-3 had moeten iztten
4-2 met een slappe basis tegen een sterke basis PSV vind ik niet slecht.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:21 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Tja. Maar het kwaliteitsverschil is zoals Ronald de Boer ook al schetste nu wel erg groot. Als je het aantal internationals tegen elkaar afzet bijvoorbeeld. Geloof dat bij de PSV vandaag zo'n beetje de hele basis international was.
Bij Ajax stonden meer spelers die nog niet aan 30 eredivisiewedstrijden komen dan dat er internationals in staan.
Maar goed. Jij wilt zeggen dat je het nog wel goed ziet komen?
blijf maar hopen op die Boer en Boil jaquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:21 schreef j0rdiiii het volgende:
Deze wedstrijd was geheel volgens verwachting, fucking Janssen en de Jong als halfspelers, totaal geen voetbal niks.
Gelukkig komen Eriksen, Boilesen, Boerrigter, Sulejmani, Sana en eventuele aankopen er nog bij.
Idd, liever tobyquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niets tegen Siem als speler, maar het is geen leiderstype, veels te soft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |