FilmpjescollectieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
En dan zelf met zo'n TT komen, top. Ik ben klaar hier.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Helaas blijven zulke users bestaan.
Dat dus. Ongelooflijk.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:48 schreef Wessiej het volgende:
[..]
En dan zelf met zo'n TT komen, top. Ik ben klaar hier.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:48 schreef Wessiej het volgende:
[..]
En dan zelf met zo'n TT komen, top. Ik ben klaar hier.
Klopt, Lens is ook gewoon een goede snelle spits. We hebben geen snelle verdedigers. Kan gebeuren. Vind echt niet dat PSV ons nou volledig overklast hoor. Ik zie wel mogelijkheden met dit team.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:49 schreef Pedroso het volgende:
Overigens vind ik Lens de enige gevaarlijke speler bij PSV. Mertens en Narsingh zitten in de zak bij Dijks en v. Rijn.
Waarom niet ? Niet perse als basisspeler maar als back-up prima.quote:
Ah, dat vind ik best. Als hij maar niet in de basis staan, want hij kan het niet aan.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Waarom niet ? Niet perse als basisspeler maar als back-up prima.
Is goed. kusjes.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:51 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dat je je eigen achterlijkheid niet begrijpt zegt al genoeg.
Blind heeft alleen 0% progressie geboekt tot dusverre ten opzichte van vorig seizoen. Ik zie absoluut geen reden waarom je Blind zou willen blijven opstellen. Haal een ervaren verdediger op alstu!quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, Lens is ook gewoon een goede snelle spits. We hebben geen snelle verdedigers. Kan gebeuren. Vind echt niet dat PSV ons nou volledig overklast hoor. Ik zie wel mogelijkheden met dit team.
Nog niet wedstrijdfit, komt terug van een knieblessure.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:54 schreef One_of_the_few het volgende:
Waarom speelt sulejmani eigenlijk niet?
Maar wat is niet goed?quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:54 schreef Artillerieschaap het volgende:
Het is niet goed, laten we eerlijk zijn. Van beide kanten niet overigens...
Janssen mag lekker naar Vitesse. Die gooit er ook met de pet naarquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maar wat is niet goed?
Er is achterin zoveel twijfel en angst dat ze niet durven in te spelen, vooral bij Blind. Daarnaast vind ik het middenveld ook niet optimaal, Janssen & de Jong vind ik iets te 'sloom'. Daar moet je bijvoorbeeld Eriksen & De Jong / Eriksen & Janssen hebben of Serero & De Jong / Janssen.
Özbiliz kunnen ze gewoon 2 miljoen voor vangen he, die gast moet gewoon weg. Die gaat het niet halen. Sowieso heeft hij geen plek meer in de selectie als Sulejmani en Sana echt meedoen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:54 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Blind heeft alleen 0% progressie geboekt tot dusverre ten opzichte van vorig seizoen. Ik zie absoluut geen reden waarom je Blind zou willen blijven opstellen. Haal een ervaren verdediger op alstu!
Ozbiliz hoeft ook nooit meer opgesteld te worden.
En dat met die basisspelers van Ajax is ook wat overdreven, net alsof het met Vndr Wiel, Sulejmani, Boerrigter en Eriksen zo veel beter zou gaan. Van Rhijn is beter ivg met Wiel, Sulejmani is nog steeds niet beter ten opzichte van Mertsens en Narsingh en Eriksen is ook niet bij machte om dit team op sleeptouw te nemen.
De enige die een voldoende scoort is Alderwereld, beest!
True that, maar PSV oogt scherper, frisser, en speelt met de Ajax verdedigers. Die 2 goals hadden nooit mogen vallen natuurlijk.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:54 schreef Artillerieschaap het volgende:
Het is niet goed, laten we eerlijk zijn. Van beide kanten niet overigens...
Een miljoen voor Ozbiliz en Ebecillio en we zijn van die 2 verlost! Yes! Ben eigenlijk al tevreden als we niks voor ze vangen. Scheelt salaris en frustatie komend seizoen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Özbiliz kunnen ze gewoon 2 miljoen voor vangen he, die gast moet gewoon weg. Die gaat het niet halen. Sowieso heeft hij geen plek meer in de selectie als Sulejmani en Sana echt meedoen.
Ik vind v. Rhijn en Dijks echt prima spelen! Ik heb Narsingh en Mertens niet gezien.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:57 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
True that, maar PSV oogt scherper, frisser, en speelt met de Ajax verdedigers. Die 2 goals hadden nooit mogen vallen natuurlijk.
Ajax heeft er letterlijk niks tegenover gesteld!
Ik mertens alleen in negatief opzicht. Wat een irritant kneusjequote:Op zondag 5 augustus 2012 18:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik vind v. Rhijn en Dijks echt prima spelen! Ik heb Narsingh en Mertens niet gezien.
Ik heb ze iig. meer gezien ten opzichte van onze vleugelspelers, en er komt ook meer dreiging vanaf. Maar ben het met je eens, Rhijn speelt prima, Dijks opzich ook wel.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik vind v. Rhijn en Dijks echt prima spelen! Ik heb Narsingh en Mertens niet gezien.
Daar ligt het ook niet aan, ze zijn niet bij machte om wat met de bal te doen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Spelen goed maar voorlopig voegen ze aanvallend nog weinig toe. Net als de 2 backs bij PSV trouwens. Vandaar een vrij saaie wedstrijd.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zoals Wieleart of Oleguer?quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:54 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Blind heeft alleen 0% progressie geboekt tot dusverre ten opzichte van vorig seizoen. Ik zie absoluut geen reden waarom je Blind zou willen blijven opstellen. Haal een ervaren verdediger op alstu!
Yep, terecht. Dat soort aankopen falen keer op keer.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Daarom laten ze voorlopig Moisander ook lopen he, te duur en voegt te weinig toe.
Zit niet eens bij de selectie.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:08 schreef TJV het volgende:
Blind staat permanent lucht te dekken.. Denswil?
Serieus niet?quote:
Ja, omdat Janssen een mislukte pass op van Rhijn geeft en er dus niemand op die positie staat.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Willems kan er gewoon ongestoord doorheen rennen
quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Willems kan er gewoon ongestoord doorheen rennen
Ja, het is allemaal Blind z'n schuld idd.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:14 schreef vincerusso het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
dat is wel heel sad. En Blind zat weer lucht te dekken
En Daley schreeuwen: ''IK KAN VERTONGHEN PERFECT VERVANGEN''quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:14 schreef vincerusso het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
dat is wel heel sad. En Blind zat weer lucht te dekken
Nee jongens, het is allemaal Blind zijn schuld. Ik hoorde dat iemand op de tribune last had van de hitte, ook schuld van Blind.quote:
vooral blijven volhouden dat die goed genoeg isquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, het is allemaal Blind z'n schuld idd.
Dit was gewoon Blind z'n schuld niet. Je kraamt echt de grootst mogelijke onzin uit jij.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:15 schreef vincerusso het volgende:
[..]
vooral blijven volhouden dat die goed genoeg is
Waar liep Blind dan ?quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit was gewoon Blind z'n schuld niet. Je kraamt echt de grootst mogelijke onzin uit jij.
Willems is Blind z'n man niet joh. Waar liepen Aldewereld, Dijks en Van Rhijn dan? Zo typisch om Blind de schuld te gevenquote:
die anderen dekten nog iemand, Blind nietquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Willems is Blind z'n man niet joh. Waar liepen Aldewereld, Dijks en Van Rhijn dan? Zo typisch om Blind de schuld te geven
Oke.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:17 schreef vincerusso het volgende:
[..]
die anderen dekten nog iemand, Blind niet
Moisander ben ik ook geen fan van.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is ook nog niet klaar om er meteen te staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |