Nederlandersquote:zo 29 jul 13.00 Zeilen Mannen Finn - Opening Series
zo 29 jul 14.30 Zeilen Mannen Star - Opening Series
zo 29 jul 14.30 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Round Robin
ma 30 jul 13.00 Zeilen Mannen 49er - Opening Series
ma 30 jul 13.00 Zeilen Mannen Laser - Opening Series
ma 30 jul 13.05 Zeilen Vrouwen Laser Radial - Opening Series
ma 31 jul 13.00 Zeilen Mannen RS:X - Opening Series
ma 31 jul 15.00 Zeilen Vrouwen RS:X - Opening Series
do 02 aug 13.00 Zeilen Mannen 470 - Opening Series
vr 03 aug 13.00 Zeilen Vrouwen 470 - Opening Series
zo 05 aug 14.00 Zeilen Mannen Star - Medal Race
zo 05 aug 15.00 Zeilen Mannen Finn - Medal Race
ma 06 aug 14.00 Zeilen Vrouwen Laser Radial - Medal Race
ma 06 aug 15.00 Zeilen Mannen Laser - Medal Race
di 07 aug 14.00 Zeilen Mannen RS:X - Medal Race
di 07 aug 15.00 Zeilen Vrouwen RS:X - Medal Race
di 07 aug 16.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Kwartfinale
wo 08 aug 14.00 Zeilen Mannen 49er - Medal Race
do 09 aug 13.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Halve finale 5-8
do 09 aug 14.00 Zeilen Mannen 470 - Medal Race
do 09 aug 17.15 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Finale 7-8
do 09 aug 17.20 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Finale 5-6
vr 10 aug 14.00 Zeilen Vrouwen 470 - Medal Race
vr 10 aug 15.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Halve finale 1-4
za 11 aug 13.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Finale 3-4
za 11 aug 14.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Finale 1-2
Standenquote:Kalle Coster/Sven Coster - 470
Pieter-Jan Postma - Finn
Dorian van Rijsselberge - RS:X
Rutger van Schaardenburg - Laser
Marit Bouwmeester - Laser Radial
Lobke Berkhout/Lisa Westerhof - 470
Renée Groeneveld/Annemieke Bes/Marcelien Bos-De Koning - Matchracing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Men's Laser na 10 races (Rutger van Schaardenburg - 14de)
Medaille-race: 15:00 uur (maandag 6 augustus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women's Laser Radial na 10 races (Marit Bouwmeester - Gedeeltelijk 1ste)
Medaille-race: 14:00 uur (maandag 6 augustus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Men's Finn na 10 races (Pieter-Jan Postma - 3de)
Medaille-race: 15:00 uur (zondag 5 augustus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Men's 470 na 6 races (Kalle Coster/Sven Coster - 13de)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women's 470 na 4 races (Lobke Berkhout/Lisa Westerhof - 3de)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women's Elliot 6m (Renée Groeneveld/Annemieke Bes/Marcelien Bos-De Koning - 8ste)
Kwartfinales: 16:00 uur (dinsdag 7 augustus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Citius, Altius, Fortius.![]()
Met zoveel overmacht goud winnen.![]()
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Yihaaa. Feestjeee
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
![]()
Even uitrekenen, ben zo terug!
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Goh.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Ok, wat gebeurt er als ie nu in de laatste race wordt gediskwalificeerd door een fout ofzo. Mag ie dan die race wegstrepen?![]()
Ja.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:44 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Ok, wat gebeurt er als ie nu in de laatste race wordt gediskwalificeerd door een fout ofzo. Mag ie dan die race wegstrepen?![]()
Medalrace is morgen maar dat is een formaliteitje nu. Voor hem in ieder geval. Denk ik (zeg ik er nu achter want anders jinx ik de boel).quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:44 schreef Skwish het volgende:
Wanneer is de laatste wedstrijd van Dorian?![]()
Dinsdag pas.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:44 schreef Skwish het volgende:
Wanneer is de laatste wedstrijd van Dorian?sig verwijderd door FA![]()
Jaquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:44 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Ik snap geen reet van dit systeem maar we hebben dus goud.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
JAAAHAAAquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:44 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Ok, wat gebeurt er als ie nu in de laatste race wordt gediskwalificeerd door een fout ofzo. Mag ie dan die race wegstrepen?Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Wel geniaal. Nederland, net-nietland, wint het allereerste en allerlaatste surfgoud."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Bij andere sporten mag dat meestal niet. Ik weet niet hoe dat bij zeilen zit.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:44 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Bart?quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:44 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Dione kan echt niets. Is puur bij de NOS gekomen door haar vader.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Debielen daar, goeie voorbereidingquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:43 schreef TheArt het volgende:
Prutsers, dit is gewoon rekenwerk op basisschoolniveauLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Dat NOS-prulletje op die laptop ook. Is dat gewoon een papiertje dat erop is geplakt?
Moira. is tof. :7![]()
omfg in tegenstelling tot de NOS is hij misschien geen debiel?quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nee, Dorian zal 't niet doorhebben![]()
.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
Ik begrijp de verwarring wel een beetjeNu is zijn slechtste de 3e plek, maar als hij in de laatste race, laatste wordt is DAT de slechtste, dan telt die 3e plek weer wel maar wordt de andere race de slechtste, of zo.
![]()
Wordt alweer geschrapt van de OS?quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:44 schreef marcodej het volgende:
Wel geniaal. Nederland, net-nietland, wint het allereerste en allerlaatste surfgoud.![]()
meesten zeggen ja en daar ga ik dan maar op af. Toch geloof ik het pas als ie het goud om zijn nek heeft hangen. Desalniettemin hulde voor die gast!quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:44 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Bij andere sporten mag dat meestal niet. Ik weet niet hoe dat bij zeilen zit.![]()
Nee, maar die Postmaquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
GOUDDDDDDDDDDDDDD..
Geen prutser deze keer he Jojo!
Noot noot.![]()
dat is toch niet moeilijk? jezus christusquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:45 schreef Karina het volgende:
Ik begrijp de verwarring wel een beetjeNu is zijn slechtste de 3e plek, maar als hij in de laatste race, laatste wordt is DAT de slechtste, dan telt die 3e plek weer wel maar wordt de andere race de slechtste, of zo.
Je moet gewoon de punten van Dorian tellen van race 1 t/m 9 + 20 inderdaad.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:43 schreef TheArt het volgende:
Prutsers, dit is gewoon rekenwerk op basisschoolniveau
En voor race 10 een 1 en voor de medalrace een 2 rekenen voor Dempsey en dan nog het resultaat van Dempsey erbij tellen in deze race, poeh poeh wat moeilijk...
6 uit 9 winnen trouwens, met daarbij 2x2 en 1x3, mijn god.
Jack does it in real time...![]()
Ik heb het idee dat ik de zelfde zin nu al 5 minuten in een constant loop aan het luisteren ben. "Eh al dat gereken, het kan hem niet meer ontgaan he, hij heeft goud? Toch? We moeten even rekenen. Eh, al dat gereken, het kan hem niet meer ontgaan he, hij heeft goud? Toch?" etc.![]()
Ik zag het ook. Het lijkt TV Gelderland wel, jezus.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:45 schreef AthCom het volgende:
Dat NOS-prulletje op die laptop ook. Is dat gewoon een papiertje dat erop is geplakt?![]()
Al 2 dagen lang is de NOS aan het verkondigen dat ie voor de medalrace goud binnen kan halen, en dan duurt het rekenen zo lang.
Géén kloon van tvlxd!![]()
Nee niet moeilijk, maar ik begrijp dat DAAR de verwarring net vandaan kwamquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:45 schreef Cara het volgende:
[..]
dat is toch niet moeilijk? jezus christus![]()
![]()
Sjonge jonge jonge.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Geweldigquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:46 schreef Montov het volgende:
Al 2 dagen lang is de NOS aan het verkondigen dat ie voor de medalrace goud binnen kan halen, en dan duurt het rekenen zo lang.
Noot noot.![]()
Medalrace mag je niet wegstrepen maar Dorian heeft genoeg aan 0 punten.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Dit dusquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:46 schreef byah het volgende:
Mooi man, de beste man heeft goud, maar we hebben er nog niets van gezien
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Daar kan de NOS niks aan doen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:46 schreef byah het volgende:
Mooi man, de beste man heeft goud, maar we hebben er nog niets van gezienThere is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Ik wel , een van zijn races was op de stream te zien. Helaas zijn niet alle races te zien (niet de schuld van de NOS).quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:46 schreef byah het volgende:
Mooi man, de beste man heeft goud, maar we hebben er nog niets van gezienGéén kloon van tvlxd!![]()
Die Stefan mag dat toch wel snappen hoop ik.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee niet moeilijk, maar ik begrijp dat DAAR de verwarring net vandaan kwamXbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Die hadden ook niet verwacht dat het na race 9 al zou gebeurenquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:46 schreef Montov het volgende:
Al 2 dagen lang is de NOS aan het verkondigen dat ie voor de medalrace goud binnen kan halen, en dan duurt het rekenen zo lang.![]()
![]()
Je kunt ook te ver gaanquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Man man man. Zanger Rinus berekent dit nog sneller.
Noot noot.![]()
Dat wordt een telraam in het kerstpakket van de NOS. Je schaamt je toch de ballen uit je broek als buitenlanders dit gestuntel zien.
Dione kan ook echt helemaal niks als het niet van te voren geprogrammeerd is.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
Als wij het kunnen berekenen en verwachten, kunnen zij het toch ook?quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die hadden ook niet verwacht dat het na race 9 al zou gebeurensig verwijderd door FA![]()
Beste mentaliteit dat je kan hebben.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Meedoen is belangrijker dan winnen mensen!!!
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ja dat zou je wel denken... Niet goed in rekenen zeker.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:47 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die Stefan mag dat toch wel snappen hoop ik.![]()
Hij kan altijd nog gaan roeienquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Hij kan alles."
Nou, laat 'm dan ook maar ff judo doen.![]()
![]()
Ze komen serieus nu pas achter. Zie tijd.twitter:NOS twitterde op zondag 05-08-2012 om 15:47:11Goud voor Van Rijsselberghe http://t.co/snaLXgWU reageer retweet
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
2 races van te voren goudbaas
Kan Louis van Gaal 'm volgende week soms bellen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Hij kan alles."
Nou, laat 'm dan ook maar ff judo doen.![]()
4+3=7-2=5/5=1+10=11-7=4
Overhalen, doorsteken en aftrekken.
Goud.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
In de laatste race kunnen ze niet meer dan 2 punten inhalen, want hij pakt sowieso 3 punten in die race (als hij slechter vaart, wordt dat weggestreept). Dus met 21 punten voorsprong is hij er al, want het kan dan minimaal 19 punten zijn na race 10. En in de medal race kan je maximaal 18 punten inhalen (de nr. 1 2 punten, de nummer 10 20 punten: 20 - 2 = 18).quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:45 schreef Karina het volgende:
Vrij simpel dus. Je moet het alleen wel voorbereiden als NOS zijnde."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Kan Louis van Gaal 'm volgende week soms bellen?![]()
Nee dat ligt gewoon aan het amateurisme bij de NOS, kijk maar naar Tom Egberts, in de afgelopen jaren ,zolang ik naar de NOS kijk altijd bij voetbal gelegenheden , is het hem nog nooit gelukt om een uitzending te doen zonder 5 fouten, altijd stotteren, komt gigantisch onzeker over ondanks dat hij het al 10+ jaar doet, verwart altijd clubs en spelers, en geeft gewoon een irritant gevoel als je hem ziet presenteren aangezien hij altijd simpele fouten maakt, echt een raadsel waarom hij er nog zit en meer dan een ton per jaar netto krijgt voor zulke slechte prestaties. De NOS trekt gewoon foute mensen aan, net zoals Vermeulen, maakt zich al jaar in jaar uit belachelijk, foute informatie is bijna standaard met hem, als hij iets fouts zegt en iemand corrigeert hem lult hij eromheen dat de fout niet bij hem zit ect... Ach ja, wen er maar aanquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:44 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Dione kan echt niets. Is puur bij de NOS gekomen door haar vader.![]()
4+3=4quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
4+3=7-2=5/5=1+10=11-7=4
Goud.![]()
![]()
H 2 O, water, vuur, omkeren en draaien naar zes toe.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
4+3=7-2=5/5=1+10=11-7=4
Goud.![]()
Ze speculeren er de hele middag al op.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die hadden ook niet verwacht dat het na race 9 al zou gebeuren"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Nee, medaille telt morgen pas mee.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:48 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Staan we nu in de top 10 qua medaillesIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Dorian zal de laatse race wel moeten starten.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Ik ben het eens met je betoog.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:48 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Nee dat ligt gewoon aan het amateurisme bij de NOS, kijk maar naar Tom Egberts, in de afgelopen jaren ,zolang ik naar de NOS kijk altijd bij voetbal gelegenheden , is het hem nog nooit gelukt om een uitzending te doen zonder 5 fouten, altijd stotteren, komt gigantisch onzeker over ondanks dat hij het al 10+ jaar doet, verwart altijd clubs en spelers, en geeft gewoon een irritant gevoel als je hem ziet presenteren aangezien hij altijd simpele fouten maakt, echt een raadsel waarom hij er nog zit en meer dan een ton per jaar netto krijgt voor zulke slechte prestaties. De NOS trekt gewoon foute mensen aan, net zoals Vermeulen, maakt zich al jaar in jaar uit belachelijk, foute informatie is bijna standaard met hem, als hij iets fouts zegt en iemand corrigeert hem lult hij eromheen dat de fout niet bij hem zit ect... Ach ja, wen er maar aan
Noot noot.![]()
Elleboog op tafel.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
H 2 O, water, vuur, omkeren en draaien naar zes toe.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Omdat goud.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:49 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom zit ik in dit topic, deze sport boeit mij niet.Noot noot.![]()
En dat laatste was dus duidelijk niet het geval. Waarom hadden ze dat niet even op een blaadje gezet van te voren. Ik weet de puntentelling ook niet precies, maar ik had dat wel even opgezocht als je weet dat dit eraan zit te komen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
In de laatste race kunnen ze niet meer dan 2 punten inhalen, want hij pakt sowieso 3 punten in die race (als hij slechter vaart, wordt dat weggestreept). Dus met 21 punten voorsprong is hij er al, want het kan dan minimaal 19 punten zijn na race 10. En in de medal race kan je maximaal 18 punten inhalen (de nr. 1 2 punten, de nummer 10 20 punten: 20 - 2 = 18).
Vrij simpel dus. Je moet het alleen wel voorbereiden als NOS zijnde.![]()
Dione zal een potje stiften ook wel niet snappen.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
Wat hebben die tijdens die race van Postma zitten doen? Daar hebben ze dat toch gewoon even door kunnen rekenen... Christus.. te treurig dit.![]()
Waaronder een medalrace met dubbele punten die niet af te trekken zijn. Ongelooflijk.quote:Géén kloon van tvlxd!![]()
Was wel genieten voor die race van Dorian, die mensen: Kleine kans hoor dat die nu al Goud wint![]()
![]()
Jinx jinx jinx.
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Ff aan Dione vragen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:50 schreef ZwarteMaan het volgende:
wanneer moeten L&L weer op voor goud?![]()
Dus als hij nu dood gaat, hebben we geen goud?quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:49 schreef Wilskracht het volgende:
Dorian zal de laatse race wel moeten starten.Noot noot.![]()
omdat je van aandacht houdtquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:49 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom zit ik in dit topic, deze sport boeit mij niet.
Were making, were making!
Radio Soulwax!![]()
Ik jinxte hem inderdaad de positieve kant op. Goed dat je het zegt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:50 schreef GotenSSJ het volgende:
Was wel genieten voor die race van Dorian, die mensen: Kleine kans hoor dat die nu al Goud wint![]()
![]()
Jinx jinx jinx.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Na race 10 ja, niet na race 9quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze speculeren er de hele middag al op.
Maar dan nog horen ze dit gewoon te weten ja.![]()
Maar dan wel als je een Boer en een 2 heb, want anders kan je met die 7 terugspelen op de Aas, jack-in-the-box, elleboog op tafel.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
4+3=7-2=5/5=1+10=11-7=4
Goud.
Áls je 'm hebt, natuurlijk.![]()
Dit had je vantevoren al kunnen berekenen.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Nee, hij moet beiden races, of eigenlijk alleen de medalrace nog wel uitzeilen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dus als hij nu dood gaat, hebben we geen goud?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:51 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Maar dan wel als je een Boer en een 2 heb, want anders kan je met die 7 terugspelen op de Aas, jack-in-the-box, elleboog op tafel.
Áls je 'm hebt, natuurlijk.![]()
Dat je daar in gelooft zegt al genoeg.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik jinxte hem inderdaad de positieve kant op. Goed dat je het zegt.
Volgende jinx TT: Dorian leeft!quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dus als hij nu dood gaat, hebben we geen goud?![]()
Helemaal waar over die Egbers, wat een stuntelaar is dat zeg.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:48 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Nee dat ligt gewoon aan het amateurisme bij de NOS, kijk maar naar Tom Egberts, in de afgelopen jaren ,zolang ik naar de NOS kijk altijd bij voetbal gelegenheden , is het hem nog nooit gelukt om een uitzending te doen zonder 5 fouten, altijd stotteren, komt gigantisch onzeker over ondanks dat hij het al 10+ jaar doet, verwart altijd clubs en spelers, en geeft gewoon een irritant gevoel als je hem ziet presenteren aangezien hij altijd simpele fouten maakt, echt een raadsel waarom hij er nog zit en meer dan een ton per jaar netto krijgt voor zulke slechte prestaties. De NOS trekt gewoon foute mensen aan, net zoals Vermeulen, maakt zich al jaar in jaar uit belachelijk, foute informatie is bijna standaard met hem, als hij iets fouts zegt en iemand corrigeert hem lult hij eromheen dat de fout niet bij hem zit ect... Ach ja, wen er maar aan![]()
Ik heb op de Belg gekeken. Die brachten het veel mooier niet in beeld.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Dit inderdaad.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:50 schreef GotenSSJ het volgende:
![]()
Jinx jinx jinx.
![]()
![]()
Nos.nl
Goud voor Van Rijsselberghe
Toegevoegd: zondag 5 aug 2012, 15:45
Dorian van Rijsselberghe heeft goud in de RS:X windsurfklasse behaald.
De Texelaar, die zes van de negen races won, is in het klassement met nog een reguliere en de medalreace te gaan, al niet meer in te halen.![]()
NEEE!!!!!!quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:51 schreef vuvuzela het volgende:
Is net bezwaar gemaakt hoor ik. Dorian DQ![]()
Ik denk dat in dat geval de medaille alsnoog postuum naar hem toe gaat. Maar om dan blij te zijn met die gouden plekquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
![]()
Mag hij wel een extra bodyguard inhuren vannachtquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, hij moet beiden races, of eigenlijk alleen de medalrace nog wel uitzeilen.
Noot noot.![]()
Bij jou is het glas zeker ook altijd halfleeg? ;Dquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:51 schreef Koudewinter het volgende:
Goud voor Van Rijsselberghe
Dorian van Rijsselberghe heeft goud in de RS:X windsurfklasse behaald.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Modje! Modje!quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:51 schreef vuvuzela het volgende:
Is net bezwaar gemaakt hoor ik. Dorian DQBaat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
http://www.london2012.com(...)909/doc=summary.html
De punten in de kolom TOT zijn het 'slechtste' totaal wat Van Rijsselberge kan halen over 10 races, tel hier nog 20 van de medalrace bij op in het slechtste geval en je ziet dat het al binnen is, aangezien Dempsey sowieso nog 3 punten krijgt bij 2 overwinningen.![]()
Jack does it in real time...![]()
Ik hou van zekerheidquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:52 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Bij jou is het glas zeker ook altijd halfleeg? ;D
Noot noot.![]()
Ik ben inderdaad bloedserieus.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:51 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat je daar in gelooft zegt al genoeg."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
NOS faalquote:15:38 uur
Vlag kan bijna uit voor Van Rijsselberghe
Dorian van Rijsselberghe heeft de negende race gewonnen en is 23 punten los van de eerste achtervolger.
Het moet in de tiende en laatste race wel heel erg misgaan, wil hij niet vandaag al met het goud aan de haal gaan!
http://nos.nl/os2012/live(...)n-rijsselberghe.html![]()
Ik weet niet of dit al is gevraagd. Stel nou dat hij straks in de komende race zijn been op drie plaatsen breekt en hij vaart niet morgen?
Krijgt hij dan alsnog goud?Als het maar goed klinkt.![]()
Klote dat Postma net 4e wordt, kutfransoos
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Nu niet hoop ik toch, maar voor de race kwam je wel degelijk bloedserieus over inderdaad.quote:Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Dan niet. Hij moet die races wel uitvaren.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:53 schreef geitenbrei het volgende:
Ik weet niet of dit al is gevraagd. Stel nou dat hij straks in de komende race zijn been op drie plaatsen breekt en hij vaart niet morgen?
Krijgt hij dan alsnog goud?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Als die verdrinkt wint die geen goud hoor.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:53 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
NOS faal
http://nos.nl/os2012/live(...)n-rijsselberghe.htmlWere making, were making!
Radio Soulwax!![]()
Ik ga solliciteren bij de NOS. Ik had dit gisteren al door met vele onder ons. Dat het niet wordt gefilmd is overmacht. Maar dat je er geen rekening mee houdt is een blunder en dat je niemand met een camera hebt staan als hij het water uit komt is nog knulliger. Pfff.![]()
Nee mag maximaal een dubbele breuk zijn...quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:53 schreef geitenbrei het volgende:
Krijgt hij dan alsnog goud?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Voor de 50 meter vrij gister heb ik nog snel even het licht 10 keer aan en uit gedaan, nu jij weer.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:51 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat je daar in gelooft zegt al genoeg.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
In vond inderdaad dat ze veel te hard van stapel liepen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nu niet hoop ik toch, maar voor de race kwam je wel degelijk bloedserieus over inderdaad."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Voor de 50 meter vrij gister heb ik nog snel even het licht 10 keer aan en uit gedaan, nu jij weer.haha, als je dat de komende wedstrijden voor Nederlanders dan ook even doet. Wie weet.
Qua punten kan het niet meer fout gaan. Hij moet de races alleen nog uitzeilen.quote:"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Maar die zijn wel bij de paardjesquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:55 schreef TheFastOne het volgende:
Heel amateuristisch dat er niemand bij Dorian staat.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Race 10 gaat zometeen van start, denk dat er niemand bij kan/mag tussendoor.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:55 schreef TheFastOne het volgende:
Heel amateuristisch dat er niemand bij Dorian staat.sig verwijderd door FA![]()
Die 10e hoeft hij niet eens uit te zeilen. Alleen de MR nog moet hij uitzeilen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Qua punten kan het niet meer fout gaan. Hij moet de races alleen nog uitzeilen.![]()
Zelfs met Stephan van den Berg ging dat beterquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:55 schreef TheFastOne het volgende:
Heel amateuristisch dat er niemand bij Dorian staat.![]()
![]()
Misschien is die nog niet aan wal en wellicht plichtplegingen van na de wedstrijd? Stefan zei net dat hij behoorlijk van de kust af moest zeilen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:55 schreef TheFastOne het volgende:
Heel amateuristisch dat er niemand bij Dorian staat.
O en hij moet nog een wedstrijd natuurlijk.Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Dit is niet live hoor, was vanmiddag alquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.![]()
Waarschijnlijk nog altijd 3x beter dan de NOS.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:56 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Die Britten bij de BBC worden met de dag irritanter.![]()
Hopelijk wint Murray geen goud. Anders wordt het ondragelijk.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:56 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Die Britten bij de BBC worden met de dag irritanter.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
1000x beter.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:57 schreef byah het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nog altijd 3x beter dan de NOS.![]()
hangt ook van de sport afquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:57 schreef byah het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nog altijd 3x beter dan de NOS.Were making, were making!
Radio Soulwax!![]()
Ik weet niet, kan er nog een WR inzitten?quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:57 schreef kilon het volgende:
Maar Dorian kennende wil/zal hij de komende 2 races ook gewoon winnen.![]()
![]()
Dat is waar, maar je kan toch wel een verslaggever neerplempen op locatie?quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Misschien is die nog niet aan wal en wellicht plichtplegingen van na de wedstrijd? Stefan zei net dat hij behoorlijk van de kust af moest zeilen?
O en hij moet nog een wedstrijd natuurlijk.![]()
Heeft Dorian al goud?If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
We staan dus nu op 4x Goud dus. Misshien nog wat bij de Paardensport en bij het Dames Hockey en we kunnen op 6x Goud eindigen. Niet slecht.
En morgen nog bij het Zeilen natuurlijk nog een kans op Goud (of andere kleur).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Anders faalt hij best wel.quote:If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Hoe is het mogelijk dat hij zo enorm veel beter is dan de concurrentie? Dat zie je toch eigenlijk zelden bij andere sporten. Een dermate groot verschil.Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.![]()
Hij heeft een motortje.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:01 schreef UltraR het volgende:
Hoe is het mogelijk dat hij zo enorm veel beter is dan de concurrentie? Dat zie je toch eigenlijk zelden bij andere sporten. Een dermate groot verschil.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Ken jij Michael Phelps? Die won 18 gouden medailles. Wel jammer dat je bij zeilen niet na elke race een medaille krijgt zoals bij het zwemmen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:01 schreef UltraR het volgende:
Hoe is het mogelijk dat hij zo enorm veel beter is dan de concurrentie? Dat zie je toch eigenlijk zelden bij andere sporten. Een dermate groot verschil.![]()
Epke jonguhquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:00 schreef Pedroso het volgende:
We staan dus nu op 4x Goud dus. Misshien nog wat bij de Paardensport en bij het Dames Hockey en we kunnen op 6x Goud eindigen. Niet slecht.
En morgen nog bij het Zeilen natuurlijk nog een kans op Goud (of andere kleur).![]()
Hij eet veel bruine bonenquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:01 schreef UltraR het volgende:
Hoe is het mogelijk dat hij zo enorm veel beter is dan de concurrentie? Dat zie je toch eigenlijk zelden bij andere sporten. Een dermate groot verschil.Were making, were making!
Radio Soulwax!![]()
We hebben nog 2 kansen bij het zeilen: Marit en Lobke&Lisa.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:00 schreef Pedroso het volgende:
En morgen nog bij het Zeilen natuurlijk nog een kans op Goud (of andere kleur).![]()
Texels lam als doping.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:01 schreef UltraR het volgende:
Hoe is het mogelijk dat hij zo enorm veel beter is dan de concurrentie? Dat zie je toch eigenlijk zelden bij andere sporten. Een dermate groot verschil.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Kloptquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:04 schreef Ambrosius het volgende:
Tiende race is net begonnen als ik het goed zie.![]()
![]()
500m RS-X, 1km, 2km, 5km , wedstrijd met 5 races / 10 races. Races met 10kg extra balast, 15kg extra balastquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Ken jij Michael Phelps? Die won 18 gouden medailles. Wel jammer dat je bij zeilen niet na elke race een medaille krijgt zoals bij het zwemmen.
Je kan bij elke sport eigenlijk wel een berg onderdelen verzinnen.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Estafette bootje wisselen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:05 schreef BlaZ het volgende:
[..]
500m RS-X, 1km, 2km, 5km , wedstrijd met 5 races / 10 races. Races met 10kg extra balast, 15kg extra balast
Je kan bij elke sport eigenlijk wel een berg onderdelen verzinnen.Géén kloon van tvlxd!![]()
Dat vind ik dus ook maar raar. Bij zwemmen kan je zoveel medailles winnen. Bij surfen moet je zoveel races varen voor uiteindelijk 1 luizige medaille.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Ken jij Michael Phelps? Die won 18 gouden medailles. Wel jammer dat je bij zeilen niet na elke race een medaille krijgt zoals bij het zwemmen.Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.![]()
Ze lopen weer veel te hard van stapel bij de NOS
Bron: http://www.nieuwsblad.be/(...)leid=DMF30072007_016quote:In het Engelse Cornwall is paniek ontstaan nadat een witte haai voor de kust werd gesignaleerd. Een toerist, Nick Fletcher, filmde de menseneter op zo'n 200 meter van de kust.
Fletcher had een groep dolfijnen gefilmd, maar toen hij zijn videobeelden thuis bekeek, merkte hij ook een haai op. Richard Peirce, voorzitter van Shark Trust, kon niet met zekerheid zeggen of het al dan niet om een witte haai ging.
Peirce bevestigde dat het waarschijnlijk om een dier gaat van meer dan drie meter lang. In theorie kan het een witte haai zijn, maar dat is onmogelijk te bewijzen.
Er werd nog nooit eerder een witte haai gezien voor de kust van Cornwall.![]()
Dat zou wel briljant zijn inderdaad. Bij voetbal 1v1, 2v2, 3v3, etc om ook wat meer medailles te creëren.quote:Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Hadden we waarschijnlijk wel 3de op de medaillespiegel gestaan.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:06 schreef UltraR het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook maar raar. Bij zwemmen kan je zoveel medailles winnen. Bij surfen moet je zoveel races varen voor uiteindelijk 1 luizige medaille.![]()
![]()
Voor elke race een aparte medaille. Dus uiteindelijk 11 gouden medailles + 1 voor overall. Dan heeft Dorian dus minstens 7x goudquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Hadden we waarschijnlijk wel 3de op de medaillespiegel gestaan.![]()
![]()
Als ze nou niet snel een cameraploeg erheen schoppen om Dorian na binnenkomst van de 10e race te filmen dan zijn het helemaal amateurs zeg.![]()
Staat allang een cameraploegquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:12 schreef jakees het volgende:
Als ze nou niet snel een cameraploeg erheen schoppen om Dorian na binnenkomst van de 10e race te filmen dan zijn het helemaal amateurs zeg.![]()
Ja, als ze nou bij het zwemmen de regel maken dat je reeds gewonnen medailles om moet houden zou het al een stuk eerlijker zijn.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Ken jij Michael Phelps? Die won 18 gouden medailles. Wel jammer dat je bij zeilen niet na elke race een medaille krijgt zoals bij het zwemmen.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Alleen dat kan Dorian nog van Goud afhouden, verslonden worden door een witte haai.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:07 schreef jantje1234 het volgende:
Ze lopen weer veel te hard van stapel bij de NOS
[..]
Bron: http://www.nieuwsblad.be/(...)leid=DMF30072007_016Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Als we Tits McGee moeten geloven is die cameraploeg aanwezigquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:12 schreef jakees het volgende:
Als ze nou niet snel een cameraploeg erheen schoppen om Dorian na binnenkomst van de 10e race te filmen dan zijn het helemaal amateurs zeg.Bob Loblaw's Law Blog: Lobbing Law Bombs![]()
Wat heeft Ainsley gedaan?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Race 10 lijkt een kort raceje, weinig boeien iig."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Bah. Helaas.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
aka laatste etappe Tour de Francequote:Op zondag 5 augustus 2012 16:14 schreef Leatherface het volgende:
Van Rijsselberghe kan bij wijze van spreken champagne drinkend die laatste race varen.![]()
![]()
ik denk dat hij beide races wil winnen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:14 schreef Leatherface het volgende:
Van Rijsselberghe kan bij wijze van spreken champagne drinkend die laatste race varen.![]()
Ik denk dat ze wat verder uit elkaar liggen...quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:14 schreef marcodej het volgende:
Race 10 lijkt een kort raceje, weinig boeien iig.![]()
16 punten uit 11 races, nog zonder aftrek. Dat zou wat zijnquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:15 schreef Coelho het volgende:
[..]
ik denk dat hij beide races wil winnen.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
De eerste ligt heel ver weg zeg, duurt lang voordat er tijden doorkomen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:16 schreef jakees het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wat verder uit elkaar liggen...sig verwijderd door FA![]()
Gaat tussen boei 1 en 4, die zullen idd wel ver uit elkaar liggen."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ik vind het extra spannend zo, zit steeds naar die pagina te turen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De eerste ligt heel ver weg zeg, duurt lang voordat er tijden doorkomen.![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
aka laatste etappe Tour de France![]()
![]()
Omdat Dione dat al een paar keer gezegd heeft, dat de beelden onderweg zijn.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:14 schreef jakees het volgende:
[..]
Ok goed om te weten. Hoe weet je dit dan?![]()
Staat ook minder wind dan vanochtend. Was ff 14 kts volgens mij. Nu 11.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De eerste ligt heel ver weg zeg, duurt lang voordat er tijden doorkomen.![]()
Hij kan ook champagne gaan uitdelen aan de fans en wachten op de lege glazenquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:14 schreef Leatherface het volgende:
Van Rijsselberghe kan bij wijze van spreken champagne drinkend die laatste race varen.
Niet bij de eerste zes.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Volgens mij doet ie dat echt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij kan ook champagne gaan uitdelen aan de fans en wachten op de lege glazen![]()
![]()
Rijsselberghe laat het gewoon lopen."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Kan ook dat hij zijn tijd niet doorkomt, terwijl hij wel al door is. Is al veel vaker gebeurd de afgelopen week.![]()
Volgens mij hoeft hij niet eens te starten."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Dat lijkt aannemelijker.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:23 schreef TheArt het volgende:
Kan ook dat hij zijn tijd niet doorkomt, terwijl hij wel al door is. Is al veel vaker gebeurd de afgelopen week.sig verwijderd door FA![]()
Plavsic is ook nog niet door. Dat klopt ook niet."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
De metingen kunnen zijn snelheid niet aan.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:23 schreef TheArt het volgende:
Kan ook dat hij zijn tijd niet doorkomt, terwijl hij wel al door is. Is al veel vaker gebeurd de afgelopen week.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Lekker pilsen aan de bar in Wimmus."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Did not finish, dat je niet bent gefinisht.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Ik word hier toch wel zenuwachtig van. Wat is dit voor gezeik. Hij moet toch gewoon uitvaren? Straks heeft hij materiaalpech en weg goud. GAtver.![]()
Florian had geen zin meer
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hoezo? Hij hoeft niet eens uit te varenquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:26 schreef jakees het volgende:
Ik word hier toch wel zenuwachtig van. Wat is dit voor gezeik. Hij moet toch gewoon uitvaren? Straks heeft hij materiaalpech en weg goud. GAtver.![]()
![]()
1 resultaat mag je schrappen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:26 schreef jakees het volgende:
Ik word hier toch wel zenuwachtig van. Wat is dit voor gezeik. Hij moet toch gewoon uitvaren? Straks heeft hij materiaalpech en weg goud. GAtver.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nee, want hij staat op 13 punten. In de medaillerace maximaal 20, waarbij Dempsy ook nog minimaal 2 punten pakt. Is alsnog goud.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:26 schreef jakees het volgende:
Als je naar race 9 kijkt, daar zijn er ook een aantal DNF. Die racen in R10 ook gewoon.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:26 schreef jakees het volgende:
Ik word hier toch wel zenuwachtig van. Wat is dit voor gezeik. Hij moet toch gewoon uitvaren? Straks heeft hij materiaalpech en weg goud. GAtver."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Het maakt ook geen fuck uit of hij deze race nou DNF heeft of een 3. Komt toch op hetzelfde resultaat uit![]()
![]()
Het lijkt mij dat je wel wat ererondes wilt varen/surfen. Maar we horen het vanzelf.Géén kloon van tvlxd!![]()
Hij had op 11 punten kunnen komenquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:27 schreef TheArt het volgende:
Het maakt ook geen fuck uit of hij deze race nou DNF heeft of een 3. Komt toch op hetzelfde resultaat uit![]()
![]()
Net werd nog gezegd dat je moet uitvaren. Pfff wat een gedoe.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik snap hier zo weinig van, ik ben totaal verward.![]()
Maakt niks uit in principe.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:28 schreef kilon het volgende:
Zo gunt hij Dempsey toch een goede kans op zilver, want Wilhelm is de laatste races niets meer.![]()
Wat is hier moeilijk aan? Je mag van de 10 races 1 resultaat schrappen. Zijn schrapresultaat na 9 races was een 3. Dus als hij in deze 10e race lager eindigt dan een 3, wordt dat het schrapresultaat en krijgt hij een 3 erbij. Zo moeilijk is dat toch helemaal niet?quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik snap hier zo weinig van, ik ben totaal verward.![]()
Neuh hoeft niet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:28 schreef jakees het volgende:
[..]
Net werd nog gezegd dat je moet uitvaren. Pfff wat een gedoe.![]()
Hij moet de medalrace van dinsdag nog wel uitzeilen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:28 schreef jakees het volgende:
[..]
Net werd nog gezegd dat je moet uitvaren. Pfff wat een gedoe.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Ach, hij heeft de medal race nog.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:28 schreef Montov het volgende:
Het lijkt mij dat je wel wat ererondes wilt varen/surfen. Maar we horen het vanzelf.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Terecht als hij niet is gestart. Alleen maar blessure-kans, of om opgegeten te worden door een witte haai.Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.![]()
Als hij tussen hun in was gaan varen had die meer geholpenquote:Were making, were making!
Radio Soulwax!![]()
Je kan er toch afdonderen en verdrinken onderweg?quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:26 schreef TheArt het volgende:
Gewoon niet gestart idd. DNF dat bestaat niet.
Nee, het is niet moeilijk, maar ik zou het risico (OOK AL IS DIE ER NIET MAAR JE WEET MAAR NOOITquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat is hier moeilijk aan? Je mag van de 10 races 1 resultaat schrappen. Zijn schrapresultaat na 9 races was een 3. Dus als hij in deze 10e race lager eindigt dan een 3, wordt dat het schrapresultaat en krijgt hij een 3 erbij. Zo moeilijk is dat toch helemaal niet?) niet aandurven.
Ach ja, weer een bewijs dat Dorian een baas is.![]()
Ik dacht dat hij gelijk naar de 2e boei wilde varen.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het is Ben Ainslie niet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:29 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Als hij tussen hun in was gaan varen had die meer geholpen![]()
Daar komt Dioon pas na 10 minuten achter...quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:30 schreef kilon het volgende:
Wat zal de NOS zeggen als ze erachter komen dat hij niet is gefinisht?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Staan ook meer DNF in het klassement. Krijg je alleen een sloot aan punten van als je daar meerdere van hebt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:29 schreef Neroje het volgende:
[..]
Als TheArt het zegt, dan is het zo...![]()
Hij kan dat, hij is baas.quote:"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Misschien als er eentje zinkt en ze hem niet terug kunnen vinden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:26 schreef TheArt het volgende:
Gewoon niet gestart idd. DNF dat bestaat niet.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Die moet hij wel uitvaren.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
Moet ie in de medaillerace van start gaan of kan die ook letterlijk laten lopen?![]()
Die moet je uitvaren. Dus weer gerust, je kunt in de tussentijd rustig damn good coffee drinken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
Moet ie in de medaillerace van start gaan of kan die ook letterlijk laten lopen?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: