Nederlandersquote:zo 29 jul 13.00 Zeilen Mannen Finn - Opening Series
zo 29 jul 14.30 Zeilen Mannen Star - Opening Series
zo 29 jul 14.30 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Round Robin
ma 30 jul 13.00 Zeilen Mannen 49er - Opening Series
ma 30 jul 13.00 Zeilen Mannen Laser - Opening Series
ma 30 jul 13.05 Zeilen Vrouwen Laser Radial - Opening Series
ma 31 jul 13.00 Zeilen Mannen RS:X - Opening Series
ma 31 jul 15.00 Zeilen Vrouwen RS:X - Opening Series
do 02 aug 13.00 Zeilen Mannen 470 - Opening Series
vr 03 aug 13.00 Zeilen Vrouwen 470 - Opening Series
zo 05 aug 14.00 Zeilen Mannen Star - Medal Race
zo 05 aug 15.00 Zeilen Mannen Finn - Medal Race
ma 06 aug 14.00 Zeilen Vrouwen Laser Radial - Medal Race
ma 06 aug 15.00 Zeilen Mannen Laser - Medal Race
di 07 aug 14.00 Zeilen Mannen RS:X - Medal Race
di 07 aug 15.00 Zeilen Vrouwen RS:X - Medal Race
di 07 aug 16.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Kwartfinale
wo 08 aug 14.00 Zeilen Mannen 49er - Medal Race
do 09 aug 13.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Halve finale 5-8
do 09 aug 14.00 Zeilen Mannen 470 - Medal Race
do 09 aug 17.15 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Finale 7-8
do 09 aug 17.20 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Finale 5-6
vr 10 aug 14.00 Zeilen Vrouwen 470 - Medal Race
vr 10 aug 15.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Halve finale 1-4
za 11 aug 13.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Finale 3-4
za 11 aug 14.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Finale 1-2
Standenquote:Kalle Coster/Sven Coster - 470
Pieter-Jan Postma - Finn
Dorian van Rijsselberge - RS:X
Rutger van Schaardenburg - Laser
Marit Bouwmeester - Laser Radial
Lobke Berkhout/Lisa Westerhof - 470
Renée Groeneveld/Annemieke Bes/Marcelien Bos-De Koning - Matchracing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Men's Laser na 10 races (Rutger van Schaardenburg - 14de)
Medaille-race: 15:00 uur (maandag 6 augustus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women's Laser Radial na 10 races (Marit Bouwmeester - Gedeeltelijk 1ste)
Medaille-race: 14:00 uur (maandag 6 augustus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Men's Finn na 10 races (Pieter-Jan Postma - 3de)
Medaille-race: 15:00 uur (zondag 5 augustus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Men's 470 na 6 races (Kalle Coster/Sven Coster - 13de)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women's 470 na 4 races (Lobke Berkhout/Lisa Westerhof - 3de)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women's Elliot 6m (Renée Groeneveld/Annemieke Bes/Marcelien Bos-De Koning - 8ste)
Kwartfinales: 16:00 uur (dinsdag 7 augustus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Citius, Altius, Fortius.![]()
Met zoveel overmacht goud winnen.![]()
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Yihaaa. Feestjeee
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
![]()
Even uitrekenen, ben zo terug!
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Goh.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Ok, wat gebeurt er als ie nu in de laatste race wordt gediskwalificeerd door een fout ofzo. Mag ie dan die race wegstrepen?![]()
Ja.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:44 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Ok, wat gebeurt er als ie nu in de laatste race wordt gediskwalificeerd door een fout ofzo. Mag ie dan die race wegstrepen?![]()
Medalrace is morgen maar dat is een formaliteitje nu. Voor hem in ieder geval. Denk ik (zeg ik er nu achter want anders jinx ik de boel).quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:44 schreef Skwish het volgende:
Wanneer is de laatste wedstrijd van Dorian?![]()
Dinsdag pas.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:44 schreef Skwish het volgende:
Wanneer is de laatste wedstrijd van Dorian?sig verwijderd door FA![]()
Jaquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:44 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Ik snap geen reet van dit systeem maar we hebben dus goud.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
JAAAHAAAquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:44 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Ok, wat gebeurt er als ie nu in de laatste race wordt gediskwalificeerd door een fout ofzo. Mag ie dan die race wegstrepen?Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Wel geniaal. Nederland, net-nietland, wint het allereerste en allerlaatste surfgoud."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Bij andere sporten mag dat meestal niet. Ik weet niet hoe dat bij zeilen zit.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:44 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Bart?quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:44 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Dione kan echt niets. Is puur bij de NOS gekomen door haar vader.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Debielen daar, goeie voorbereidingquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:43 schreef TheArt het volgende:
Prutsers, dit is gewoon rekenwerk op basisschoolniveauLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Dat NOS-prulletje op die laptop ook. Is dat gewoon een papiertje dat erop is geplakt?
Moira. is tof. :7![]()
omfg in tegenstelling tot de NOS is hij misschien geen debiel?quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nee, Dorian zal 't niet doorhebben![]()
.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
Ik begrijp de verwarring wel een beetjeNu is zijn slechtste de 3e plek, maar als hij in de laatste race, laatste wordt is DAT de slechtste, dan telt die 3e plek weer wel maar wordt de andere race de slechtste, of zo.
![]()
Wordt alweer geschrapt van de OS?quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:44 schreef marcodej het volgende:
Wel geniaal. Nederland, net-nietland, wint het allereerste en allerlaatste surfgoud.![]()
meesten zeggen ja en daar ga ik dan maar op af. Toch geloof ik het pas als ie het goud om zijn nek heeft hangen. Desalniettemin hulde voor die gast!quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:44 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Bij andere sporten mag dat meestal niet. Ik weet niet hoe dat bij zeilen zit.![]()
Nee, maar die Postmaquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
GOUDDDDDDDDDDDDDD..
Geen prutser deze keer he Jojo!
Noot noot.![]()
dat is toch niet moeilijk? jezus christusquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:45 schreef Karina het volgende:
Ik begrijp de verwarring wel een beetjeNu is zijn slechtste de 3e plek, maar als hij in de laatste race, laatste wordt is DAT de slechtste, dan telt die 3e plek weer wel maar wordt de andere race de slechtste, of zo.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
Je moet gewoon de punten van Dorian tellen van race 1 t/m 9 + 20 inderdaad.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:43 schreef TheArt het volgende:
Prutsers, dit is gewoon rekenwerk op basisschoolniveau
En voor race 10 een 1 en voor de medalrace een 2 rekenen voor Dempsey en dan nog het resultaat van Dempsey erbij tellen in deze race, poeh poeh wat moeilijk...
6 uit 9 winnen trouwens, met daarbij 2x2 en 1x3, mijn god.
Jack does it in real time...![]()
Ik heb het idee dat ik de zelfde zin nu al 5 minuten in een constant loop aan het luisteren ben. "Eh al dat gereken, het kan hem niet meer ontgaan he, hij heeft goud? Toch? We moeten even rekenen. Eh, al dat gereken, het kan hem niet meer ontgaan he, hij heeft goud? Toch?" etc.![]()
Ik zag het ook. Het lijkt TV Gelderland wel, jezus.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:45 schreef AthCom het volgende:
Dat NOS-prulletje op die laptop ook. Is dat gewoon een papiertje dat erop is geplakt?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: