SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Winter en zomersetje, meer dan genoeg toch?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Over kleding gesproken; in de Nike store in Londen liep ik tegen onderstaand, net uitgekomen jack aan. Bij elke lichtbron die weerkaatste op het jack lichtte het hele jack op. Kostte 330 pond, maar wat een gaaf ding zeg
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Toch had Miranda Boonstra niet misstaan in dit deelnemersveld![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Waarom lopen ze eigenlijk met een blote buik? Om hun abs te laten zien?Flannaghan heeft duidelijk normaal wat langere kleding aan. Het is nog mooi wit.![]()
Ik heb ook kleurtjes roze die niet bij elkaar matchen, boeien.. het vloekt evengoed toch wel met m'n rode hoofd![]()
![]()
Hier gaat 't aan 't eind van de dag ook regenen. De zon is iig weg, dus ik ga aan 't eind van de dag m'n rondje doen!Zo even boodschappen doen en dan de rest van de marathon kijken; wat een bikkels
Ja doei.![]()
Ik werd gisteren door mijn vriendin ''modehomo'' genoemd bij Perry sport
Die had dus ook dat fluo geel Nike shirt plus bijpassende broek voor me uitgezocht maar ik heb deze schoenen:
Dat kan natuurlijk echt niet, dat is geen gezicht
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
Die heb ik ook! En dan felroze shirt erbij aanquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:30 schreef junkiexp het volgende:
Ik werd gisteren door mijn vriendin ''modehomo'' genoemd
Die had dus ook dat fluo geel Nike shirt plus bijpassende broek voor me uitgezocht maar ik heb deze schoenen:
[ afbeelding ]
Dat kan natuurlijk echt niet, dat is geen gezicht
Oh, en ik ging even bedenken hoelang ik m'n schoenen nu heb en dat is écht wel >2 jaar, dus geen smoesjes meer over geen geld: maandag ga ik nieuwe halen.Ja doei.![]()
Arme Britse loopster
@MoBlo, leuk!![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zeker niet; maar de atletiekunie is gewoon gek; er wordt nooit hard gelopen in de olympische marathon...quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:28 schreef Guppyfriend het volgende:
Toch had Miranda Boonstra niet misstaan in dit deelnemersveld!![]()
Dat vindt m'n portemonnaie nietquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:33 schreef Guppyfriend het volgende:
Arme Britse loopster
@MoBlo, leuk!!![]()
![]()
Ja doei.![]()
Dat, en 8 seconden boven de limiet op de marathon. Dat is drie keer niezenquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:33 schreef xzaz het volgende:
[..]
Zeker niet; maar de atletiekunie is gewoon gek; er wordt nooit hard gelopen in de olympische marathon...alsof alle andere NL'ers op de spelen zo kansrijk zijn... Dat mag geen voorwaarde zijn vind ik
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Awww... Kusjedrop, over voor je portemonneequote:Op zondag 5 augustus 2012 12:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat vindt m'n portemonnaie niet![]()
![]()
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Gister ook nog een kortebroek en een t-shirt gehaald...quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat vindt m'n portemonnaie niet![]()
![]()
![]()
![]()
Hee, doe die paarden eens weg! *mopper[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dat dacht ik ook, tot dat je er doorheen wandelt en ziet hoe mooi de stad is. Prachtige architectuur, vriendelijke mensen, echt een must!quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:34 schreef xzaz het volgende:
Wat is London toch ook een lelijke stad....“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Die wegen... alles in Londen is auto auto auto...quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, tot dat je er doorheen wandelt en ziet hoe mooi de stad is. Prachtige architectuur, vriendelijke mensen, echt een must!![]()
Ik vind het best een mooie stad. Er zijn mooiere natuurlijk, maar lelijk wil ik het zeker niet noemen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:34 schreef xzaz het volgende:
Wat is London toch ook een lelijke stad....![]()
Ik vind London ook niets hoor. Begrijp dat mensen 't leuk vinden, maar geef mij maar de Noordelijker steden![]()
Ja doei.![]()
Ik vind London ook nog wel oké. Er zijn veel auto's, da's waar. Maar ook genoeg groenen mooie gebouwen, gezellige mensen.
Hoewel ik meer fan van ben Berlijn, denk ik. Als ik toch een Europese stad moet kiezen[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:31 schreef motorbloempje het volgende:
Modehomodan weet je ook weer waar je staat
Ik heb nu een blauw shirt van Asics, dat gaat nog best aardig.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:31 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Die heb ik ook! En dan felroze shirt erbij aan
Kan me ook niet me herinneren waarom ik 3 jaar geleden deze roze schoenen heb gekocht
Nuff saidquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:31 schreef motorbloempje het volgende:
Modehomodan weet je ook weer waar je staat
Ah, BBC1 is bij de marathonmooi
De Britten zijn ook over het weer aan het mopperenquote:
Diep respect voor het tempo van deze vrouwen
Kijk dat dan Londen... mijn god wat een stad.... /genoeggezijkquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:43 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
De Britten zijn ook over het weer aan het mopperen
't Weer is prima toch?![]()
Dus...je bent een man die loopt op vrouwenschoenen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:30 schreef junkiexp het volgende:
Ik werd gisteren door mijn vriendin ''modehomo'' genoemd bij Perry sport
[ afbeelding ]
Dat kan natuurlijk echt niet, dat is geen gezicht![]()
![]()
![]()
Er zijn wel meer mooie steden met wat minder mooie stukjesquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:44 schreef xzaz het volgende:
[..]
Kijk dat dan Londen... mijn god wat een stad.... /genoeggezijk
't Weer is prima toch?![]()
Ze hadden het erover dat dit niet was wat de weerman voorspelt had.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Je loopt dus op schoenen die 3 jaar oud zijn hard?quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:39 schreef junkiexp het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nu een blauw shirt van Asics, dat gaat nog best aardig.
Kan me ook niet me herinneren waarom ik 3 jaar geleden deze roze schoenen heb gekocht![]()
Planologisch zit Londen gewoon kut in elkaar net zoals New York.. het zijn wegen die niet overgaan op straten al noemen ze het dan heel sneaky 1st tot 1000st. Geen fietspaden, de grauwe gebouwen zelfs van de mooie gebouwen die daar staan zijn gewoon grauw en doen me denken aan de DDR tijd. Die promenades zijn wel mooi doen me een beetje denken aan Barcelona maar gaan dan niet over op een auto vrije zone maar zijn allemaal 1 richtingsverkeer wegen..quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Er zijn wel meer mooie steden met wat minder mooie stukjes![]()
Ze hadden het erover dat dit niet was wat de weerman voorspelt had.![]()
Ah, terug naar Ned1toch beter beeld
Nee, dit zijn zeker geen vrouwenschoenen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Dus...je bent een man die loopt op vrouwenschoenen?![]()
Het is maat 46, het zijn herenschoenen alleen er zit een rood/roze tintje in.
Nogmaals geen idee waarvoor ik voor deze versie heb gekozen
Ben jaloers op jullie vele shirtjes! Maargoed ik ben ook nog maar net begonnen. @gotc heb je het shirtje nou gekocht? @MoBlo ik snap dat het pijn doet in je portomonee maar stiekem is het toch wel leuk lijkt me. Hebben ze ook meer keus in Engeland? Merk je verschil?![]()
Ja, alleen ik heb er 3 jaar geleden totaal misschien 10km op gelopen en daarna nooit meer, ik ben ze nu aan het inlopen zeg maar.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:45 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Je loopt dus op schoenen die 3 jaar oud zijn hard?
Of is dat heel slecht?R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
NY is juist heerlijk door alle eenrichtingswegen en de straatnummeringquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:47 schreef xzaz het volgende:
[..]
Planologisch zit Londen gewoon kut in elkaar net zoals New York.. het zijn wegen die niet overgaan op straten al noemen ze het dan heel sneaky 1st tot 1000st. Geen fietspaden, de grauwe gebouwen zelfs van de mooie gebouwen die daar staan zijn gewoon grauw en doen me denken aan de DDR tijd. Die promenades zijn wel mooi doen me een beetje denken aan Barcelona maar gaan dan niet over op een auto vrije zone maar zijn allemaal 1 richtingsverkeer wegen..Net als Washington overigens. Maar goed, beetje erg offtopic tenzij ik er ga hardlopen
![]()
![]()
Gewoon je schoenen laten aanmeten bij een speciaalzaak, dan mag je niet kiezenquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:48 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Nee, dit zijn zeker geen vrouwenschoenen.
Het is maat 46, het zijn herenschoenen alleen er zit een rood/roze tintje in.
Nogmaals geen idee waarvoor ik voor deze versie heb gekozen![]()
![]()
![]()
DDR is echt wel wat anders dan Londonquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:47 schreef xzaz het volgende:
[..]
Planologisch zit Londen gewoon kut in elkaar net zoals New York.. het zijn wegen die niet overgaan op straten al noemen ze het dan heel sneaky 1st tot 1000st. Geen fietspaden, de grauwe gebouwen zelfs van de mooie gebouwen die daar staan zijn gewoon grauw en doen me denken aan de DDR tijd. Die promenades zijn wel mooi doen me een beetje denken aan Barcelona maar gaan dan niet over op een auto vrije zone maar zijn allemaal 1 richtingsverkeer wegen..![]()
En London is natuurlijk voor een groot deel historisch en toen deden ze nog niet echt aan planning. Dan moest je paardenkoets er gewoon door kunnen and that's it.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Haha dat is waar, eerst maar eens deze oplopen voordat ik 130 euro ga uitgeven.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Gewoon je schoenen laten aanmeten bij een speciaalzaak, dan mag je niet kiezen![]()
En ze lopen prima verder, goede demping!R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
Ja we maken een blokkensysteem, kijk hoe dat uitpakt in de buurten buiten New York... totaal geen socialiteit brengt dat met zich mee. /offtopicquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
NY is juist heerlijk door alle eenrichtingswegen en de straatnummeringNet als Washington overigens. Maar goed, beetje erg offtopic tenzij ik er ga hardlopen
Vroeger dezen ze wel degelijk aan planning, kadasters ed. Het mooie van die tijd was dat de steden gemaakt waren voor paart en wagen. Nu willen ze 100derden autos door die straatjes dauwen. En daarbij de bussen ed; en dan maar zeiken dat het altijd druk is in de stad. Ja vindt je het gek; een stad is niet om doorheen te rijden het is er om te leven. Auto's zijn er pas 100 jaar, centra van steden al eeuwen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:49 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
DDR is echt wel wat anders dan London![]()
En London is natuurlijk voor een groot deel historisch en toen deden ze nog niet echt aan planning. Dan moest je paardenkoets er gewoon door kunnen and that's it.![]()
Nee..twijfel nogquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:48 schreef Mvr.Poes het volgende:
Ben jaloers op jullie vele shirtjes! Maargoed ik ben ook nog maar net begonnen. @gotc heb je het shirtje nou gekocht? @MoBlo ik snap dat het pijn doet in je portomonee maar stiekem is het toch wel leuk lijkt me. Hebben ze ook meer keus in Engeland? Merk je verschil?. Dure maand deze maand dankzij vakantie, dus..meh.
En vele shirtjes komen vanzelfIk ben 2,5 jaar geleden begonnen en heb inmiddels echt een flinke stapel shirts, zelfs al weggedaan.
![]()
Zou toch even langs een hardloopzaak gaan om te kijken of de demping nog in orde is.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:48 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ja, alleen ik heb er 3 jaar geleden totaal misschien 10km op gelopen en daarna nooit meer, ik ben ze nu aan het inlopen zeg maar.
Of is dat heel slecht?Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Maar verdwalen kun je er ook niet. Gewoon tellen en logisch nadenkenquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:50 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ja we maken een blokkensysteem, kijk hoe dat uitpakt in de buurten buiten New York... totaal geen socialiteit brengt dat met zich mee. /offtopic
Demping wordt minder per jaar hequote:Op zondag 5 augustus 2012 12:50 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Haha dat is waar, eerst maar eens deze oplopen voordat ik 130 euro ga uitgeven.
En ze lopen prima verder, goede demping!Las ergens 15%-20% minder per jaar..Vooral als ze stilstaan, dan droogt de demping op. En na 3 jaar: Weggooien!
![]()
![]()
Dat is inderdaad. Het beste. Je schoenen zomaar weg gooien omdat ze 'oud' zijn lijkt mij onzin. Mits goed bewaard kan het geen kwaad om oude schoenen te gebruiken lijkt mij.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zou toch even langs een hardloopzaak gaan om te kijken of de demping nog in orde is.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Oh als dat nodig is ga ik dat zeker doen, kan die verminderen als ze jaren ongebruikt in de kast hebben gelegen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zou toch even langs een hardloopzaak gaan om te kijken of de demping nog in orde is.R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
Ja, maar je moet je er ook niet kapot op staren. Ik word altijd wat moe van die mensen die eens wat gelezen hebben. En dat zonder zelf na te denken als heilig beschouwen. De demping gaat misschien wat achteruit. Maar is dat echt erg als je je bedenkt dat men 30 jaar geleden ook prima kon hardlopen op minder geavanceerde schoenen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:52 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Oh als dat nodig is ga ik dat zeker doen, kan die verminderen als ze jaren ongebruikt in de kast hebben gelegen?
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Ik ga vanavond nog een keer lopen denk ikMaar nu met wat meer licht voordat ik weer in de Duitse bunkers val
![]()
![]()
En dank zijn ze nog niet eens op een toptijd vertrokkenquote:
Waarom zou je je lichaam niet proberen te sparen als dat kan?quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ja, maar je moet je er ook niet kapot op staren. Ik word altijd wat moe van die mensen die eens wat gelezen hebben. En dat zonder zelf na te denken als heilig beschouwen. De demping gaat misschien wat achteruit. Maar is dat echt erg als je je bedenkt dat men 30 jaar geleden ook prima kon hardlopen op minder geavanceerde schoenen?![]()
Ja, waarom zouden ze dat soort dingen ook onderzoeken he?quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ja, maar je moet je er ook niet kapot op staren. Ik word altijd wat moe van die mensen die eens wat gelezen hebben. En dat zonder zelf na te denken als heilig beschouwen. De demping gaat misschien wat achteruit. Maar is dat echt erg als je je bedenkt dat men 30 jaar geleden ook prima kon hardlopen op minder geavanceerde schoenen?
Sorry, ik vind dit wel een redelijk kansloze reactie van je.![]()
Ik zeg toch nergens dat het niet klopt?quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:54 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja, waarom zouden ze dat soort dingen ook onderzoeken he?
Sorry, ik vind dit wel een redelijk kansloze reactie van je.
Het is misschien niet het beste wat je kunt doen. Maar je moet ook realistisch blijven. Vroeger was je met minder tevreden..Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Misschien moeten we gewoon op Romeinse sandalen gaan lopenquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:54 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja, waarom zouden ze dat soort dingen ook onderzoeken he?
Sorry, ik vind dit wel een redelijk kansloze reactie van je.![]()
![]()
Wat schoenen betreft kan je me alles wijsmaken, ik ga er wel gewoon mee lopen en kijken hoe het bevalt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ja, maar je moet je er ook niet kapot op staren. Ik word altijd wat moe van die mensen die eens wat gelezen hebben. En dat zonder zelf na te denken als heilig beschouwen. De demping gaat misschien wat achteruit. Maar is dat echt erg als je je bedenkt dat men 30 jaar geleden ook prima kon hardlopen op minder geavanceerde schoenen?
Ik heb nu 2x gelopen en het voelt echt goed, ik word bij elke stap bijna gelanceerd naar de volgende dus dat zit wel goed lijkt me.
Eerst maar eens kijken of ik het over 2 maanden nog leuk vind voordat ik 130 euro uit ga geven
Koop je ook elk jaar de nieuwste veiligste auto?quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien moeten we gewoon op Romeinse sandalen gaan lopenOp donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Nee, maar als de banden van m'n auto versleten zijn, koop ik nieuwe. Zo moet je het zien. En ja, banden verslijten ook als je ze niet gebruikt. Dan drogen ze uit.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:56 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Koop je ook elk jaar de nieuwste veiligste auto?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nee, maar als ie een x-aantal km's heeft gelopen of een x-aantal jaar oud is ruil ik 'm weer in.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:56 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Koop je ook elk jaar de nieuwste veiligste auto?![]()
Ja, vroeger. Vroeger gingen mensen gewoon dood, nu gaat iedereen dood aan *noem maar een ziekte*.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:55 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat het niet klopt?
Het is misschien niet het beste wat je kunt doen. Maar je moet ook realistisch blijven. Vroeger was je met minder tevreden..
Er worden nu tegenwoordig dingen onderzocht. Daar komen resultaten uit. Blindstaren? Zeker niet. Maar negeren, want vroeger ging het toch ook goed op bv All Stars?![]()
Ze zeggen van wel (x aantal km of 1,5/2 jaar). Maar ben geen expert op dat gebied. Het lijkt me nooit kwaad te kunnen om het even te laten checken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:52 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Oh als dat nodig is ga ik dat zeker doen, kan die verminderen als ze jaren ongebruikt in de kast hebben gelegen?Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ik zeg toch nergens dat het onzin is om nieuwe schoenen te kopen? Ik wil alleen even zeggen dat je het wel in perspectief moet plaatsen.. Ik weet zeker dat vrijwel niemand perfect bezig is. Lopen we allemaal op perfect vlak terrein? Hebben we allemaal de perfecte looptechniek? Dan kun je wel alles op het perfecte materiaal gaan gooien...Maar is dat nu het beste?quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja, vroeger. Vroeger gingen mensen gewoon dood, nu gaat iedereen dood aan *noem maar een ziekte*.
Er worden nu tegenwoordig dingen onderzocht. Daar komen resultaten uit. Blindstaren? Zeker niet. Maar negeren, want vroeger ging het toch ook goed op bv All Stars?Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Ik denk dat goede schoenen juist heel belangrijk zijn omdat we niet allemaal in de perfecte omstandigheden nodig. Juist die extra goede demping kan je dan veel goed doen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:02 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat het onzin is om nieuwe schoenen te kopen? Ik wil alleen even zeggen dat je het wel in perspectief moet plaatsen.. Ik weet zeker dat vrijwel niemand perfect bezig is. Lopen we allemaal op perfect vlak terrein? Hebben we allemaal de perfecte looptechniek? Dan kun je wel alles op het perfecte materiaal gaan gooien...Maar is dat nu het beste?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik bedoelde het goedquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:02 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat het onzin is om nieuwe schoenen te kopen? Ik wil alleen even zeggen dat je het wel in perspectief moet plaatsen.. Ik weet zeker dat vrijwel niemand perfect bezig is. Lopen we allemaal op perfect vlak terrein? Hebben we allemaal de perfecte looptechniek? Dan kun je wel alles op het perfecte materiaal gaan gooien...Maar is dat nu het beste?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Voor je lichaam lijkt me het beste materiaal wel het beste ja. Zo heb ik alleen door betere schoenen (betere demping) totaal geen knieklachten meer - toch de moeite waard.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:02 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat het onzin is om nieuwe schoenen te kopen? Ik wil alleen even zeggen dat je het wel in perspectief moet plaatsen.. Ik weet zeker dat vrijwel niemand perfect bezig is. Lopen we allemaal op perfect vlak terrein? Hebben we allemaal de perfecte looptechniek? Dan kun je wel alles op het perfecte materiaal gaan gooien...Maar is dat nu het beste?![]()
En daarom geef ik het advies. Want, het is nu eenmaal zo, de demping van je schoenen droogt op als je er niks mee doet. Ik heb het zelf ondervonden. Dus, wat je eerst zei, dat ik niet nadenk voor ik iets zeg en alles blind geloof? Please. Na 2,5 jaar hardlopen (incl periodes niks doen), fouten maken, ondervinden hoe het voor mij wel werkt, blessures, inlezen, alles? Ik geloof dat ik mijn mening wel kan onderbouwen. Ben ik perfect? Alles behalve. Ik geef daarom ook mijn mening. Ik heb ergens gelezen dat het 15%-20% is. Ik weet uit eigen ervaring dat de demping opdroogt. Percentages heb ik zelf niet gemeten, daarom zeg ik dat ik het percentage ergens heb gelezen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:02 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat het onzin is om nieuwe schoenen te kopen? Ik wil alleen even zeggen dat je het wel in perspectief moet plaatsen.. Ik weet zeker dat vrijwel niemand perfect bezig is. Lopen we allemaal op perfect vlak terrein? Hebben we allemaal de perfecte looptechniek? Dan kun je wel alles op het perfecte materiaal gaan gooien...Maar is dat nu het beste?![]()
Daarom dus eerst de demping laten testen zonder achteloos meteen nieuwe schoenen te kopenquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:05 schreef GotC het volgende:
[..]
En daarom geef ik het advies. Want, het is nu eenmaal zo, de demping van je schoenen droogt op als je er niks mee doet. Ik heb het zelf ondervonden. Dus, wat je eerst zei, dat ik niet nadenk voor ik iets zeg en alles blind geloof? Please. Na 2,5 jaar hardlopen (incl periodes niks doen), fouten maken, ondervinden hoe het voor mij wel werkt, inlezen, alles? Ik geloof dat ik mijn mening wel kan onderbouwen. Ben ik perfect? Alles behalve. Ik geef daarom ook mijn mening. Ik heb ergens gelezen dat het 15%-20% is. Ik weet uit eigen ervaring dat de demping opdroogt. Percentages heb ik zelf niet gemeten, daarom zeg ik dat ik het percentage ergens heb gelezen.![]()
Het kan ook best zo zijn dat de demping nauwelijks achteruit gegaan isOp donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
En als jullie schoenen kopen, weten jullie dan de productiedatum?
Jij begrijpt _O_![]()
Oef het was best warm en weinig wind. Het doel was 15km, het werd ook 15km
1:25'17.8 Afstand:15.01 km Gem:10.56 km/h Max 12.11 km/h![]()
Dat was toch ook wat er werd aangeraden? Naar de winkel gaan om de demping te testen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:07 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Daarom dus eerst de demping laten testen zonder achteloos meteen nieuwe schoenen te kopen![]()
Het kan ook best zo zijn dat de demping nauwelijks achteruit gegaan is[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Wowie. Mooie tijd!quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:07 schreef Drassss het volgende:
Oef het was best warm en weinig wind. Het doel was 15km, het werd ook 15km
1:25'17.8 Afstand:15.01 km Gem:10.56 km/h Max 12.11 km/h![]()
Een goede hardloopwinkel stuurt je gewoon weer weg als ze hebben getest dat de demping nog goed is. Achteloos nieuwe schoenen kopen kan dan, imo, alleen bij een Perry Sport/Intersport.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:07 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Daarom dus eerst de demping laten testen zonder achteloos meteen nieuwe schoenen te kopen![]()
Het kan ook best zo zijn dat de demping nauwelijks achteruit gegaan is![]()
Dat gebeurde bij mij. Ik heb schoenen van de Perry. Toen ik ontdekte dat ik het echt leuk vond, wilde ik laten kijken of ik nieuwe, betere schoenen nodig had. De Run2Day heeft m'n schoenen getest, gecheckt en gefilmd. Toen zeiden ze, als je nieuwe wilt, kan dat natuurlijk. Maar nodig is het niet, want deze zijn goed voor jou.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Een goede hardloopwinkel stuurt je gewoon weer weg als ze hebben getest dat de demping nog goed is. Achteloos nieuwe schoenen kopen kan dan, imo, alleen bij een Perry Sport/Intersport.
Top! Ik loop nu dus nog op m'n Perry Nikes, maar als ik nieuwe ga kopen na ik zeker naar die Run2Day
Ik ben gisteren in een optimistische bui voor de 10k gegaan, voor het eerst. Pas na 45 minuten een keertje op mijn Garmin gekeken. Toen ik erop keek viel het erg tegen hoever ik al was, waardoor ik ook echt nu zie dat mijn pace oploopt vanaf dat puntZo'n mentaal ding he?
Trouwens tot de 6/7k heerlijk gelopen. Erna viel best tegen... Maar het KAN dus, die 10kEindtijd: 1:10 uur.
![]()
Nou zijn er op de BBC ook paarden
Nee, paniek om niks. We zijn alweer terugquote:
Ha, herkenbaarquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:11 schreef Quoi het volgende:
Ik ben gisteren in een optimistische bui voor de 10k gegaan, voor het eerst. Pas na 45 minuten een keertje op mijn Garmin gekeken. Toen ik erop keek viel het erg tegen hoever ik al was, waardoor ik ook echt nu zie dat mijn pace oploopt vanaf dat puntZo'n mentaal ding he?
Trouwens tot de 6/7k heerlijk gelopen. Erna viel best tegen... Maar het KAN dus, die 10kEindtijd: 1:10 uur.
![]()
Top dat je door hebt gelopen, en 1:10 is gewoon 7min/km! Goed bezig!![]()
![]()
Ja, beetje stom aan de Spelen, dat alle zenders tussen sporten schakelen. Ik zit hier dus ook te zappen tussen Ned1, Eurosport en BBC.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
We zijn nu weer op Ned1
Gewoon stream aanzettenquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:14 schreef mosselmossel het volgende:
Ja, beetje stom aan de Spelen, dat alle zenders tussen sporten schakelen. Ik zit hier dus ook te zappen tussen Ned1, Eurosport en BBC.![]()
![]()
Prima tijd toch?quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:11 schreef Quoi het volgende:
![]()
Ik laat m'n pace elke Km door m'n koptelefoon melden. Vind het juist erg motiverend. En helpt echt om stabiel te blijven lopen. Het wordt dan een soort spel om exact dezelfde paces te lopen
Jij begrijpt _O_![]()
Die gaan gewoon even buigen en zeggen: Nah nieuwe. En dat zou ik na 3 jaar sowieso wel doenquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zou toch even langs een hardloopzaak gaan om te kijken of de demping nog in orde is.![]()
![]()
Heb liever een scherm van anderhalve meter met HD-beeld.quote:
Potver! Gelana valt! Kom aan!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Zonde!! Maar ze rent weer!!quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:18 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Heb liever een scherm van anderhalve meter met HD-beeld.
Potver! Gelana valt! Kom aan![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
We hebben hier allebei aanstaanquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:18 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Potver! Gelana valt! Kom aan!Dus als we ineens paardjes zien, kijkt Yur verder op z'n laptop
![]()
![]()
Ik heb m'n stream aan op laptop met hdmi naar tvquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:18 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Potver! Gelana valt! Kom aan!![]()
![]()
Ik vind paardjes ook leuk, maar ik heb nu ook een stream meedraaien op de laptopquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:20 schreef GotC het volgende:
[..]
We hebben hier allebei aanstaanDus als we ineens paardjes zien, kijkt Yur verder op z'n laptop
Ja gek he? Thanks!quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Ha, herkenbaar![]()
Top dat je door hebt gelopen, en 1:10 is gewoon 7min/km! Goed bezig!Dank! Is ook een optie. Ging me alleen nu even gewoon om een keertje de afstand lopen. Erna komt het hele snelheidsverhaal wel een keertje.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:15 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Prima tijd toch?![]()
Ik laat m'n pace elke Km door m'n koptelefoon melden. Vind het juist erg motiverend. En helpt echt om stabiel te blijven lopen. Het wordt dan een soort spel om exact dezelfde paces te lopen![]()
ik hoop dus weer op zo'n versnelling van Gelana in de laatste 5km, die ze in Rotterdam ook deed.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Onbegrijpelijk eigenlijk dat de NOS niet de marathon lekker uitzendt. Mooie beeldendan maar de stream, dat is dan wel weer dik in orde
![]()
Tja Nederlanders doen niet mee voor de plekken 1/2/3 dan gaan we maar naar het paardrijden..quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:47 schreef Quoi het volgende:
Onbegrijpelijk eigenlijk dat de NOS niet de marathon lekker uitzendt. Mooie beeldendan maar de stream, dat is dan wel weer dik in orde
![]()
![]()
Ik ken ook iemand die loopt zoals Jeptoo! Over demping gesprokenshe needs it
Trouwens, BBC zendt hartstikke live uit![]()
![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:58 schreef Quoi het volgende:
Ik ken ook iemand die loopt zoals Jeptoo! Over demping gesprokenshe needs it
Trouwens, BBC zendt hartstikke live uit
Ja doei.![]()
![]()
Ridiculously photogenic third world kid
Jij begrijpt _O_![]()
Ze hangt er nog wel goed aan...quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:18 schreef Drassss het volgende:
Ik vrees dat die Russin 4e gaat worden..![]()
Die Oekrainse doet ook een goede eindsprint!![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Keitany hangt anders wel flink achter nu!quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:18 schreef Drassss het volgende:
Ik vrees dat die Russin 4e gaat worden..
Ja doei.![]()
Gelana
Maar dit gaat ze wel vasthouden[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
24 jaar nog maar
Respect
Supernice! Na Rotterdam fan geworden van haar. En nu doet ze het weer!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
En dan ook gewoon verder rennen met die vlag
Jaquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:25 schreef Guppyfriend het volgende:
En dan ook gewoon verder rennen met die vlag![]()
Ja doei.![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:25 schreef Guppyfriend het volgende:
En dan ook gewoon verder rennen met die vlag![]()
![]()
![]()
Nog onderweg (Kibet) en uitgevallen (Kiplagat)[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Lorna en Hilda deden wel meequote:
Alsof het weer geen invloed heeft op de race...quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:27 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nou dat vond ik gewoon terecht. Limiet is limiet.
Dank Gup![]()
Tja vervelend. Als je zo gaat beoordelen kan je net zo goed geen limieten opstellen. Ik vond het echt zo'n non discussie, want dan kan je net zo goed iedereen mee laten doen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:28 schreef xzaz het volgende:
[..]
Alsof het weer geen invloed heeft op de race...![]()
ehm, kiplagat is gewoon gefinished, al loopt ze dan voor Kenyaquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:27 schreef Guppyfriend het volgende:
Nog onderweg (Kibet) en uitgevallen (Kiplagat)
Ja doei.![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ehm, kiplagat is gewoon gefinished, al loopt ze dan voor Kenya
Hoe kan je nou een limiet opstellen als een sport zo afhankelijk is van het weer. Je vraagt een zeiler toch ook niet een snelle tijd neer te zetten als er geen wind staat...quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja vervelend. Als je zo gaat beoordelen kan je net zo goed geen limieten opstellen. Ik vond het echt zo'n non discussie, want dan kan je net zo goed iedereen mee laten doen.![]()
Ik vind ook dat je die regels best wat mag oprekken. Het is natuurlijk ook van belang dat een sport in beeld komt met NL deelnemers. Het is ook een soort showcase.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:37 schreef xzaz het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een limiet opstellen als een sport zo afhankelijk is van het weer. Je vraagt een zeiler toch ook niet een snelle tijd neer te zetten als er geen wind staat...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Het probleem was dat de loopers daar van tevoren over hadden moeten klagen. Nu loopt maar 1 Nederlander de Marathon uit terwijl we nog zoveel talent hebben.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:38 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik vind ook dat je die regels best wat mag oprekken. Het is natuurlijk ook van belang dat een sport in beeld komt met NL deelnemers. Het is ook een soort showcase.![]()
Daarom is het ook zo zonde... Het is ook echt een gemiste kans voor de Atletiekuniequote:Op zondag 5 augustus 2012 14:40 schreef xzaz het volgende:
[..]
Het probleem was dat de loopers daar van tevoren over hadden moeten klagen. Nu loopt maar 1 Nederlander de Marathon uit terwijl we nog zoveel talent hebben.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Tja ik snap je punt, hoewel zeilen een ongelukkig voorbeeld is omdat het daar om prestatie gaat qua plekken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:37 schreef xzaz het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een limiet opstellen als een sport zo afhankelijk is van het weer. Je vraagt een zeiler toch ook niet een snelle tijd neer te zetten als er geen wind staat...
Ze zouden dat misschien ook bij het lopen kunnen doen. In een jaar tijd bijvoorbeeld 1x bij de top 20 van een wedstrijd.. Dan tackel je het weer probleem.![]()
Probleem is volgens mij ook dat je max 2/3 marathons per jaar kan lopen fysiek gezien. Dus 1x pech zorgt al voor enorme problemen.![]()
Hier ook, maar dan de reality check dat ze na 41km op hun tanden moesten bijten...quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:53 schreef Mvr.Poes het volgende:
Dat ze even op de tanden moest bijten was wel een momentje van inspiratie en motivatie hier![]()
![]()
Zijn inderdaad mooie motivatie wedstrijdenOok een aanrader om eens in de omgeving naar kleine/grote hardloopwedstrijden te gaan, puur om te kijken en genieten van de sfeer!
![]()
12 km in 1:12.
Vergeet ik water mee te nemen... Warm! Gelukkig had ik backup mmee en kon ik fietsen toen ik het niet meer aan durfde om door te lopen...Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Oei, nu je water vergeten is inderdaad niet zo lekkertoch nog een nette tijd!
Netjes Jump!
Ik liep vanochtend langs een oudere man die zijn vrouw op de fiets mee had, handig voor eten en drinken. hij ging een halve marathon doen, had dezelfde 'garmin en liep bijna dezelfde snelheid als ik.
Dus zijn vrouw, hij en ik hebben nog leuk even gekletst tijdens het rennen, leuk is dat
Zelf wil ik de halve marathon ook eens doen maar dan moet die vent van mij ook mee op de fiets voor 'supplies'Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Net les 1 van rennen met Evy gedaan en het ging me nog best goed afBen nu best trots op mijzelf. op de middelbare school als we de 600m moesten rennen eindigde ik altijd achteraan bij de mensen met zware astma
Alleen bij de laatste 2min heb ik maar 1min gered, o.a. omdat ik berg op moest rennen dat werd mij even te lastig. Laatste minuut daarna heb ik dan wel weer makkelijk gehaald.
Voor de volgende keer wil ik dus deze les weer herhalen maar dan op een andere route. Probleem hier in de buurt is dat het overal wel vals plat loopt![]()
Hebben jullie daar misschien tips voor hoe ik dat dan het beste kan aanpakken? Ben namelijk een echte noob maar vond het wel leuk om te doen.
edit: oja en mijn eerste toeter is ook al binnen
吴 曼 迪![]()
Voor vals plat zou ik adviseren om je pas iets te verkleinen. Blijf wel rechtop lopen, zodat je nog genoeg zuurstof naar binnen kan krijgenEn uiteraard, gewoon een tikje rustiger aan als het omhoog gaat
![]()
Maar goed bezig! Ga zo door.![]()
![]()
Qua ademen ging het eigenlijk heel goed, dat verbaasde mij wel haha. Maar ik zal er de volgende keer op letten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:29 schreef Drassss het volgende:
Voor vals plat zou ik adviseren om je pas iets te verkleinen. Blijf wel rechtop lopen, zodat je nog genoeg zuurstof naar binnen kan krijgenEn uiteraard, gewoon een tikje rustiger aan als het omhoog gaat
![]()
Maar goed bezig! Ga zo door.
Op de heenweg ging het nog wel het stukje omhoog, maar bij die laatste minuten was het toch net wat te zwaar. Had ook alles "opgenomen" met Endomondo even daar alles bekijken.吴 曼 迪![]()
Super klinkt goed.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Qua ademen ging het eigenlijk heel goed, dat verbaasde mij wel haha. Maar ik zal er de volgende keer op letten.
Op de heenweg ging het nog wel het stukje omhoog, maar bij die laatste minuten was het toch net wat te zwaar. Had ook alles "opgenomen" met Endomondo even daar alles bekijken.
Wij zijn nu al fier op u.![]()
Wil graag een horloge kopen die bijhoudt hoeveel kilometer per uur ik loop voor een niet al te hoge prijs. Wat raden jullie aan?![]()
Tof! Nog een beginner erbij! Geen tips voor je maar wel een warm welkomquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:22 schreef megamandy het volgende:
Net les 1 van rennen met Evy gedaan en het ging me nog best goed afBen nu best trots op mijzelf. op de middelbare school als we de 600m moesten rennen eindigde ik altijd achteraan bij de mensen met zware astma
Alleen bij de laatste 2min heb ik maar 1min gered, o.a. omdat ik berg op moest rennen dat werd mij even te lastig. Laatste minuut daarna heb ik dan wel weer makkelijk gehaald.
Voor de volgende keer wil ik dus deze les weer herhalen maar dan op een andere route. Probleem hier in de buurt is dat het overal wel vals plat loopt![]()
Hebben jullie daar misschien tips voor hoe ik dat dan het beste kan aanpakken? Ben namelijk een echte noob maar vond het wel leuk om te doen.
edit: oja en mijn eerste toeter is ook al binnenWat bedoel je met een eerste toeter?
![]()
![]()
Merci!quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:33 schreef Drassss het volgende:
[..]
Super klinkt goed.
Wij zijn nu al fier op u.Ja gezelligquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:45 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Tof! Nog een beginner erbij! Geen tips voor je maar wel een warm welkomWat bedoel je met een eerste toeter?
Had een paar dagen gelurkt, gister had ik niet goed gegeten dus leek het mij geen slim idee om te gaan rennen. Nu was het perfect weer, en net op tijd want tijdens het wandelen op het laatste richting mijn huis begon de zon opeens best hard te schijnen.
En mijn eerste toeter was een auto die toeterde
吴 曼 迪![]()
Totaal geen succesvol rondje gelopen net. Ging in de tweede minuut al door mijn rug. Uiteraard ging ik gewoon door. In de vier minuten achter elkaar werd ik gestoken door een insect. En kwam ik op een heel hobbelig pad. En ging ik nogmaals door mijn rug, en nu flink. Kon niet meer fatsoenlijk rennen. Dus ik ben naar huis gewandeld
.
Wel net op tijd thuis, want nu onweert het.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Hoi medebeginnerquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:22 schreef megamandy het volgende:
edit: oja en mijn eerste toeter is ook al binnen.
Hier ook veel vals plat. Ik woon op de flanken van het hoogste punt van Overijssel.
Het went wel. Gewoon wat routes proberen en kijken welke je het beste bevalt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Zuid-Limburg hier, ben al via google maps aan het kijken wat ik zou kunnen proberen als route.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:20 schreef MaLo het volgende:
[..]
Hoi medebeginner.
Hier ook veel vals plat. Ik woon op de flanken van het hoogste punt van Overijssel.
Het went wel. Gewoon wat routes proberen en kijken welke je het beste bevalt.
En wat mogelijk was, want ik dacht dat ik een aantal wegen gevonden had maar 3/4 daarvan ligt op een betaalde speeltuin en daar kan ik natuurlijk niet hardlopen haha.吴 曼 迪![]()
Ow, Zuid-Limburg is wel wat heuvelachtiger dan bij onsquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:31 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zuid-Limburg hier, ben al via google maps aan het kijken wat ik zou kunnen proberen als route.
En wat mogelijk was, want ik dacht dat ik een aantal wegen gevonden had maar 3/4 daarvan ligt op een betaalde speeltuin en daar kan ik natuurlijk niet hardlopen haha., kan me voorstellen dat het dan wat lastiger is om relatief vlakke stukken te vinden. Wel heel mooi, wij gaan ieder jaar naar Vaals voor een mini-vakantie
.
Gelukkig wel iets platter dan bij Vaals en omstreken haha maar inderdaad wel bijna overal dat het op en neer gaat ja.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:32 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ow, Zuid-Limburg is wel wat heuvelachtiger dan bij ons, kan me voorstellen dat het dan wat lastiger is om relatief vlakke stukken te vinden. Wel heel mooi, wij gaan ieder jaar naar Vaals voor een mini-vakantie
.
En kan iemand mij even uitleggen waar de altitude en elevation voor staan bij Endomondo? Kom er maar niet wijs uit
Dit was van vandaag dan.quote:Altitude: 46 m / 70 m
Elevation: 42 m ↑ / 34 m ↓吴 曼 迪![]()
Altitude = Minimale hoogte - maximale hoogte (dus 46 m - 70 m boven NAP)quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
Gelukkig wel iets platter dan bij Vaals en omstreken haha maar inderdaad wel bijna overal dat het op en neer gaat ja.
En kan iemand mij even uitleggen waar de altitude en elevation voor staan bij Endomondo? Kom er maar niet wijs uit
[..]
Dit was van vandaag dan.
Elevation zijn je hoogtemeters. In totaal 42 m omhoog gelopen - 34 m omlaag gelopen
Maar bij mij klopt er niet zoveel van de hoogtes bij Endomondo
Hier klopt dat ook nietquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:37 schreef MaLo het volgende:
[..]
Altitude = Minimale hoogte - maximale hoogte (dus 46 m - 70 m boven NAP)
Elevation zijn je hoogtemeters. In totaal 42 m omhoog gelopen - 34 m omlaag gelopen
Maar bij mij klopt er niet zoveel van de hoogtes bij Endomondomaargoed, hè?
't gaat mij ook vooral om de km's. Nog even hockey kijken en daarna maar 's lopen. 't Is gelukkig alweer afgekoeld!
Ja doei.![]()
Ik ben vandaag weer naar de Panbosloop geweest -maandelijkse recreatie-loop hier dichtbij. Het was een stuk drukker dan ik me van twee jaar terug herinnerde, maar ondanks dat ik de eerste KM of meer nog tussen anderen zat en er niet makkelijk langs kwam, toch net boven de 10km/uur uitgekomen. 7.22km gelopen in 42.08, heel tevreden. Was ook gezellig, leuk weer wat mensen te zien die ik in 2010 al had ontmoet. En 1 man op huarache's (minimalist sandalen).![]()
Volgende maand weer!![]()
Volgens Endomondo ligt de straat hier zo'n 7 meter onder de stoepquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hier klopt dat ook nietmaargoed, hè?
't gaat mij ook vooral om de km's. Nog even hockey kijken en daarna maar 's lopen. 't Is gelukkig alweer afgekoeld!
.
Ik kijk ook hockey. En straks even in een warm bad, wel lekker voor mijn rug. Die voelt best beurs nu. Helaas heb ik redelijk wat ervaring met rugpijn (flinke S in mijn ruggengraat is daar de oorzaak van) maar daardoor weet ik wel dat een warm bad flink verzacht
Aah ok dank! Dan weet ik tenminste wat het is ookal klopt het waarschijnlijk niet preciesquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:37 schreef MaLo het volgende:
[..]
Altitude = Minimale hoogte - maximale hoogte (dus 46 m - 70 m boven NAP)
Maar bij mij klopt er niet zoveel van de hoogtes bij Endomondo
吴 曼 迪![]()
Leuk zit er ook al een tijdje te denken om daar eens aan mee te doen, het is voor mij ook niet echt ver.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:38 schreef Sheriam het volgende:
Ik ben vandaag weer naar de Panbosloop geweest -maandelijkse recreatie-loop hier dichtbij. Het was een stuk drukker dan ik me van twee jaar terug herinnerde, maar ondanks dat ik de eerste KM of meer nog tussen anderen zat en er niet makkelijk langs kwam, toch net boven de 10km/uur uitgekomen. 7.22km gelopen in 42.08, heel tevreden. Was ook gezellig, leuk weer wat mensen te zien die ik in 2010 al had ontmoet. En 1 man op huarache's (minimalist sandalen).![]()
Volgende maand weer!![]()
Dat doet de NOS ook op de livestreams, alleen Nederland 1 heeft commentaar. Het is idd heel vreemd en soms snap je er geen hout van. Zeker bij gewichtheffen en baanwielrennen enzoquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:44 schreef motorbloempje het volgende:
De BBC stream hier laat alleen de wedstrijd zien, zonder commentaardat is zó raar!
![]()
![]()
![]()
blijf me erover verbazen dat ik helemaal geen spierpijn heb met de loopjes.
loop 10km ben kapot. en daarna kan ik weer bijna geheel pijnvrij wandelen/bukken etc
geen echte verzuring.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Je bent gewoon erg lekker bezig en je lichaam is sterkquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:32 schreef winterstorm666 het volgende:
blijf me erover verbazen dat ik helemaal geen spierpijn heb met de loopjes.
loop 10km ben kapot. en daarna kan ik weer bijna geheel pijnvrij wandelen/bukken etc
geen echte verzuring.![]()
![]()
Jeeeej hockeyers door naar de halve finale!!
Vandaag 3,5 km gewandeld, ging goed mijn rug is beter aan gaan. Dus eens kijken of ik morgen 3 km kan hardlopen.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Er is weer turnen op Ned1, metHans van Zetten
Mag ik ff zeurenzit mobiel maar zal proberen het onder een spoiler te zetten, kijken of dat gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sterkte! Rugpijn is flink klote..quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:40 schreef MaLo het volgende:
[..]
Volgens Endomondo ligt de straat hier zo'n 7 meter onder de stoep.
Ik kijk ook hockey. En straks even in een warm bad, wel lekker voor mijn rug. Die voelt best beurs nu. Helaas heb ik redelijk wat ervaring met rugpijn (flinke S in mijn ruggengraat is daar de oorzaak van) maar daardoor weet ik wel dat een warm bad flink verzacht
En winterstorm, ik herken het welNog nooit spierpijn gehad vh lopen..
![]()
Hier ook een zwakke rug. Dan is het extra belangrijk om je buik en rug spieren goed te trainen naast het lopen. Daardoor heb ik het normaal gesproken goed onder controle en nauwelijks meer last (alleen nu wel weer even wegens afstudeerstress en te lang achter de laptop te moeten zitten)quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:40 schreef MaLo het volgende:
[..]
Volgens Endomondo ligt de straat hier zo'n 7 meter onder de stoep.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Wie heeft er hier ervaring met het lopen als je heel erg hoest? Lees overal dat het geen kwaad kan dus ik ga zo ook, maar ben benieuwd naar ervaringen!
Mvr Poes, ben je bang voor je hart? Dat uit zich meestal in misselijkheid, kaakkramp en tintelingen in je armen. Het hoeft niet eens zo te zijn dat je pijn op de borststreek hebt. Zou me niet al te druk maken!
Panbosloop klinkt goed, hoeveel mensen doen er ongeveer mee? Is per rondje 3 km oid toch?![]()
Ja en bang is nog al zacht uitgedrukt... Ik probeer me niet te druk te maken maar dat lukt niet erg...quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:52 schreef Rammelaartje het volgende:
Wie heeft er hier ervaring met het lopen als je heel erg hoest? Lees overal dat het geen kwaad kan dus ik ga zo ook, maar ben benieuwd naar ervaringen!
Mvr Poes, ben je bang voor je hart? Dat uit zich meestal in misselijkheid, kaakkramp en tintelingen in je armen. Het hoeft niet eens zo te zijn dat je pijn op de borststreek hebt. Zou me niet al te druk maken!
Panbosloop klinkt goed, hoeveel mensen doen er ongeveer mee? Is per rondje 3 km oid toch?![]()
Rammelaartje, paar keer gedaan. Het is niet super relax, maar te doen. Stiekem spaar je het hoesten dan even op en hoest je 1x echt flink (bij mij dan).
Gewoon iets rustiger lopen zou ik adviseren
Allemaal wat persoonlijk en natuurlijk de precieze reden van het hoesten.![]()
Dan klinkt het alsof je hartkloppingen (en de pijn op je borst!) eerder te maken hebben met hyperventilatie? Heb je daar last van dat je weet? Waarom ben je zo angstig?quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:53 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Ja en bang is nog al zacht uitgedrukt... Ik probeer me niet te druk te maken maar dat lukt niet erg...![]()
Hoeveel km heb je er al op gelopen ?quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:46 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, wellicht de laatste km's op deze schoentjes, eens zien hoe ver ze me gaan brengen!
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Bedankt voor je snelle antwoord, stelt me weer gerustquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:55 schreef Drassss het volgende:
Rammelaartje, paar keer gedaan. Het is niet super relax, maar te doen. Stiekem spaar je het hoesten dan even op en hoest je 1x echt flink (bij mij dan).
Gewoon iets rustiger lopen zou ik adviseren
Allemaal wat persoonlijk en natuurlijk de precieze reden van het hoesten.Was al bang dat ik half zou stikken tijdens het lopen maar dat valt dus wel mee haha. Ben gewoon echt flink verkouden, al zit mijn neus minder dicht dan van de week. Voel me verder ook niet ziek gelukkig.
Ga rustig op hartslag 162 lopen en neem mijn vriend voor de zekerheid mee, als het dan niet gaat kan ik achterop de fiets naar huis![]()
![]()
Je hart is het waarschijnlijk echt niet en hoe drukker je erover maakt hoe meer pijntjes en kloppingen je voelt.
Meestal is het een verrekt borstspiertje, niks aan de handNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Meis, probeer je niet te druk te maken om elk dingetjequote:Op zondag 5 augustus 2012 18:53 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Ja en bang is nog al zacht uitgedrukt... Ik probeer me niet te druk te maken maar dat lukt niet erg...daar zou ik ook hartkloppingen van krijgen
Je bent getest op alles toch? Ga dan gewoon genieten. Kost een stuk minder energie en zorgen!
![]()
Geen probleem.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:57 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Bedankt voor je snelle antwoord, stelt me weer gerustWas al bang dat ik half zou stikken tijdens het lopen maar dat valt dus wel mee haha. Ben gewoon echt flink verkouden, al zit mijn neus minder dicht dan van de week. Voel me verder ook niet ziek gelukkig.
Ga rustig op hartslag 162 lopen en neem mijn vriend voor de zekerheid mee, als het dan niet gaat kan ik achterop de fiets naar huis
Dit had ik in april ook. Hoesten + neus, maar niet ziek. Je kan gewoon hardlopen, maar raakt iets sneller buiten adem. Iets rustiger aan en accepteren dat je soms moet hoesten of je neus moet snuitenen het komt normaal gesproken goed!
![]()
Dankjewel, lief van je! *geeft een dankbare dikke knuffel*quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Meis, probeer je niet te druk te maken om elk dingetjedaar zou ik ook hartkloppingen van krijgen
Je bent getest op alles toch? Ga dan gewoon genieten. Kost een stuk minder energie en zorgen!
![]()
mevr poes het is ook eng om die hartkloppingen te krijgen maar er gebeurd niks.
ik heb het ook net na het lopen en op de bank of in bed.
eerst maakte ik me ook erg veel zorgen over, maar sinds ik het accepteer en meer sport heb ik niet zoveel last en moeite mee.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Hoe laat moet Bolt eigenlijk rennen?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dat was best laatquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:08 schreef Guppyfriend het volgende:
Hoe laat moet Bolt eigenlijk rennen?even zoeken
吴 曼 迪![]()
Bleeh teveel risotto gegeten.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Dan pas?! Pfff... Nou ja, toch maar wakkerblijven dan[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Helpt het als ik zeg dat daarvoor de 400m vrouwen en de 3000m steeple mannen is?quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:13 schreef Guppyfriend het volgende:
Dan pas?! Pfff... Nou ja, toch maar wakkerblijven dan![]()
![]()
Ja, wel ietsaan de sport ligt het niet hoor, het is meer dat maandag de wekker weer gaat
Een vriend van mij wil starten met een Podcast, heeft iemand een van de 5 km podcasts van Evy ergens beschikbaar?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Voor minder dan 10 sec.?quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:13 schreef Guppyfriend het volgende:
Dan pas?! Pfff... Nou ja, toch maar wakkerblijven dan
Ik pas, morgen de wekker weerk om 4.45Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Sinds ik tennis gaat het heel aardig met mijn rug, tennis is wel lekker voor je core spierenquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hier ook een zwakke rug. Dan is het extra belangrijk om je buik en rug spieren goed te trainen naast het lopen. Daardoor heb ik het normaal gesproken goed onder controle en nauwelijks meer last (alleen nu wel weer even wegens afstudeerstress en te lang achter de laptop te moeten zitten). Desondanks blijven met name mijn aanhechtingen in de onderrug snel geïrriteerd
.
Denk dat het plaatsen van onze nieuwe hoekbank afgelopen vrijdag niet zo goed was.
Dude... kwart voor 5?quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:17 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Voor minder dan 10 sec.?
Ik pas, morgen de wekker weerk om 4.45
Hoe vroeg moet je dan op je werk zijn?What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Dat is vroegquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:17 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Voor minder dan 10 sec.?
Ik pas, morgen de wekker weerk om 4.45
Toch maar eens wat core verstevigende oefeningen gaan doen! Tennis is zeker goed maar met wat simpele oefeningen kun je de core behoorlijk sterk maken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:18 schreef MaLo het volgende:
[..]
Sinds ik tennis gaat het heel aardig met mijn rug, tennis is wel lekker voor je core spieren. Desondanks blijven met name mijn aanhechtingen in de onderrug snel geïrriteerd
.
Denk dat het plaatsen van onze nieuwe hoekbank afgelopen vrijdag niet zo goed was.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Jamaar de mijne gaat pas om 06:15 uur... Is te overzienquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:17 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Voor minder dan 10 sec.?
Ik pas, morgen de wekker weerk om 4.45[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ben het gewend, begin iets voor zessen, dan ben ik om kwart over 3 weer thuis.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dude... kwart voor 5?
Hoe vroeg moet je dan op je werk zijn?
Vrij fysiek werk dus lopen na het werk is eigenlijk geen optie, lopen voor het werk is dus ook geen optie![]()
Pas je op Malo?Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Wat doe je dan voor werk dat je zo vroeg moet beginnen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:24 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ben het gewend, begin iets voor zessen, dan ben ik om kwart over 3 weer thuis.
Vrij fysiek werk dus lopen na het werk is eigenlijk geen optie, lopen voor het werk is dus ook geen optie![]()
Pas je op Malo?What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Ja die heb ik wel, als jij een plaats heb om ze up te loaden zet ik ze er wel op.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:17 schreef MaleDuck het volgende:
Een vriend van mij wil starten met een Podcast, heeft iemand een van de 5 km podcasts van Evy ergens beschikbaar?
Nieuwsgroepen staan ze ook btw.R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
Hier is het qua weer flink los gegaan, nu schijnt de zon weer.
Even eten laten zakken en dan ga ik weer een lesje doen
Bolt moet ook nog wel eerder rennen hoor.. De halve finales zijn om kwart voor 9F means you're fucked![]()
![]()
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/lXxs6ZtxyAI
Het lopen ging echt heerlijk. Eigenlijk de hele tijd erg soepeltjes gelopen, ademhaling was een beetje zwaar omdat ik het erg benauwd vond, maar dat mocht eigenlijk de pret niet drukken. Er was bijna geen sterveling op straat, dus heb heerlijk door kunnen lopen overal en heb ook een groot deel met m'n gezicht in de wind gelopen. Eerste stuk was met m'n gezicht in de zon, maar dat was gelukkig het begin, dan is dat nog niet zo héél erg. Had wel zonnebril op, dus dat scheelde een hoop knijpogen.
Ben zéér tevreden over de tijd en de afstand. Had ergens in m'n achterhoofd 7km zitten, omdat ik dat zo'n mooi rondje vind, maar heb me netjes ingehouden en bewaar de 7km voor vrijdag als alles goed gaat.
Ja doei.![]()
Wat voor zonnebril gebruik je?quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:44 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Het lopen ging echt heerlijk. Eigenlijk de hele tijd erg soepeltjes gelopen, ademhaling was een beetje zwaar omdat ik het erg benauwd vond, maar dat mocht eigenlijk de pret niet drukken. Er was bijna geen sterveling op straat, dus heb heerlijk door kunnen lopen overal en heb ook een groot deel met m'n gezicht in de wind gelopen. Eerste stuk was met m'n gezicht in de zon, maar dat was gelukkig het begin, dan is dat nog niet zo héél erg. Had wel zonnebril op, dus dat scheelde een hoop knijpogen.
Ben zéér tevreden over de tijd en de afstand. Had ergens in m'n achterhoofd 7km zitten, omdat ik dat zo'n mooi rondje vind, maar heb me netjes ingehouden en bewaar de 7km voor vrijdag als alles goed gaat.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Gewoon m'n zonnebril op sterkte die ik een keer gratisch ende voor niets bij m'n reguliere bril kreeg bij de Specsavers
Ja doei.![]()
Jeeej!quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:44 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Ben zéér tevreden over de tijd en de afstand. Had ergens in m'n achterhoofd 7km zitten, omdat ik dat zo'n mooi rondje vind, maar heb me netjes ingehouden en bewaar de 7km voor vrijdag als alles goed gaat.
Fijn dat het weer beter gaat!
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Lekker MoBlo! En ja, ik heb ook zo'n soort bril, maar dan van Eyes+More, want een soort Specsavers extraordnaire is.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Oh nicequote:Op zondag 5 augustus 2012 19:48 schreef motorbloempje het volgende:
Gewoon m'n zonnebril op sterkte die ik een keer gratisch ende voor niets bij m'n reguliere bril kreeg bij de Specsavers
Ik heb eigenlijk nooit een zonnebril op maak merk dat het bij hardlopen soms toch wel prettig is. Aan de andere kant ga ik me denk ik heel erg ergere aan zo'n ding op mijn neus.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Haaha heb je nu ook een dikke buik.quote:What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Pff, wilde vanavond nog gaan lopen maar heb net 40 minuten door de hitte naar huis gelopen dus vind dat ik wel genoeg heb gedaan voor vandaag![]()
![]()
Goed bezigquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:44 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Ben zéér tevreden over de tijd en de afstand. Had ergens in m'n achterhoofd 7km zitten, omdat ik dat zo'n mooi rondje vind, maar heb me netjes ingehouden en bewaar de 7km voor vrijdag als alles goed gaat.![]()
![]()
![]()
Zelf heb ik ook redelijk fysiek werk in ploegendienst ik loop de hele dag. Meteen na mijn werk loop ik het liefst. Als iker eerst nog tussen ga rusten dan wordt het niks.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:24 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ben het gewend, begin iets voor zessen, dan ben ik om kwart over 3 weer thuis.
Pas je op Malo?![]()
Wat een winfilmpje over het snelwandelen op Ned1! NIEMAND (letterlijk) wandelt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dat zag ik tijdens de wedstrijd ook al. Echt, verschrikkelijk...quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:01 schreef mosselmossel het volgende:
Wat een winfilmpje over het snelwandelen op Ned1! NIEMAND (letterlijk) wandelt.It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Ik las het net ook ergens. Eigenlijk stomquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:01 schreef mosselmossel het volgende:
Wat een winfilmpje over het snelwandelen op Ned1! NIEMAND (letterlijk) wandelt.![]()
![]()
Ik snap ook niet dat die sport nog bestaat op de OS. En die complete willekeur van de scheidsrechters...quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:01 schreef mosselmossel het volgende:
Wat een winfilmpje over het snelwandelen op Ned1! NIEMAND (letterlijk) wandelt.
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Dat vind ik helemaal ergquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat die sport nog bestaat op de OS. En die complete willekeur van de scheidsrechters...Zal nog wel een staartje krijgen (mag ik hopen)
![]()
![]()
Dat klopt wel, gelijk na het werk zal het dan moeten maar dan ga ik liever even de tuin in, eten voorbereiden (vind ik belangrijk, veel verse groente e.d. vergt veel snijtijd en schoonmaaktijd)quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:59 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Zelf heb ik ook redelijk fysiek werk in ploegendienst ik loop de hele dag. Meteen na mijn werk loop ik het liefst. Als iker eerst nog tussen ga rusten dan wordt het niks.
Maar maakt niet uit, ben vaak genoeg vrij (door ook weekenden werken) door de week zodat ik gewoon tussen werkdagen door in de ochtend kan lopen.
Snelwandelen, dat is echt zo vreemd echt de meest vage sport.
Misschien wat voor mij want die snelwandelaars zijn ook zo mager
Echt voor het eerst dat ik het zie. Ik kijk die sport ook nooit, omdat ik het er debiel vind uitzien. Maar als het dan ook nog volledig onreglementair gebeurt, bij iedereen, dan vind ik ook dat je het gewoon moet afschaffen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik vond die coach ook hilarisch
Brdankt voor je reactie! Knap dat je durft door te lopen. Ik heb het met tijden en nu is het weer zo ver. En zeker met sporten, dan vind ik het nog erger. Anders kan ik zeggen ik doe ff rustig aan maar sporten is intensief natuurlijk.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:05 schreef winterstorm666 het volgende:
mevr poes het is ook eng om die hartkloppingen te krijgen maar er gebeurd niks.
ik heb het ook net na het lopen en op de bank of in bed.
eerst maakte ik me ook erg veel zorgen over, maar sinds ik het accepteer en meer sport heb ik niet zoveel last en moeite mee.![]()
Lekker snel gelopen!quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:44 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Ben zéér tevreden over de tijd en de afstand. Had ergens in m'n achterhoofd 7km zitten, omdat ik dat zo'n mooi rondje vind, maar heb me netjes ingehouden en bewaar de 7km voor vrijdag als alles goed gaat.![]()
Verdorie, wil zo gaan lopen maar de luchten hier liegen er niet om, zware buien in de nabije omgeving
Thanks all!![]()
ben erg gelukkig dat 't allemaal weer goed gaat.
jcdragon: ik nader de 1000km maar ze gaan al meer dan 2 jaar mee, dus sowieso wel tijd voor vervanging, zeker omdat ik nu weer veel meer loop. Volgend jaar gaat m'n challenge ook omhoog als ik inderdaad de 500 nog haal dit jaar, dus wil wel goed materiaal hebben.
Ben alleen nog aan het twijfelen naar welk van de twee winkels ik zal gaan waaruit ik hier de keuze heb. Sowieso morgenochtend eerst m'n 1,5km zwemmen en dan m'n man weer uitzwaaien voordat ik op pad ga voor m'n nieuwe aanschaf(fen, want wellicht hebben ze er ook fijne betaalbare jasjes).
Ja doei.![]()
Of zeggen dat je de schoenen alleen koopt als ze wat van de prijs van een jas afdoenquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:18 schreef motorbloempje het volgende:
Thanks all!![]()
ben erg gelukkig dat 't allemaal weer goed gaat.
jcdragon: ik nader de 1000km maar ze gaan al meer dan 2 jaar mee, dus sowieso wel tijd voor vervanging, zeker omdat ik nu weer veel meer loop. Volgend jaar gaat m'n challenge ook omhoog als ik inderdaad de 500 nog haal dit jaar, dus wil wel goed materiaal hebben.
Ben alleen nog aan het twijfelen naar welk van de twee winkels ik zal gaan waaruit ik hier de keuze heb. Sowieso morgenochtend eerst m'n 1,5km zwemmen en dan m'n man weer uitzwaaien voordat ik op pad ga voor m'n nieuwe aanschaf(fen, want wellicht hebben ze er ook fijne betaalbare jasjes).
Ghehe, eerst ook maar 's zien of de winkels überhaupt wat zijn. heb keuze uit:
http://www.humberrunner.co.uk/ en http://www.simplyrunning.biz/ en ben geneigd naar de eerste (ondanks dat de tweede specifiek een test voor schoenen aanmeten noemt.. denk dat die eerste dat ook wel doet), dus ga daar morgen eerst maar 's kijken
Ja doei.![]()
Nu in de livestream atletiek (400m horden geloof ik): een Turkse maakt een valse start > hup eruit. Zo hoort het.
It's funny
MoBlo, fijn gelopen
Maraca is een doorgewinterde shopper, dat merk je meteen
Bij atletiek zie je veel meer valse start dan bij zwemmen. Hoe kan dat?quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:27 schreef Nero22 het volgende:
Nu in de livestream atletiek: een Turkse maakt een valse start > hup eruit. Zo hoort het.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Lees net dat de nieuwe manager van die eerste winkel 2 keer team GB op de spelen heeft vertegenwoordigdquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:26 schreef motorbloempje het volgende:
Ghehe, eerst ook maar 's zien of de winkels überhaupt wat zijn. heb keuze uit:
http://www.humberrunner.co.uk/ en http://www.simplyrunning.biz/ en ben geneigd naar de eerste (ondanks dat de tweede specifiek een test voor schoenen aanmeten noemt.. denk dat die eerste dat ook wel doet), dus ga daar morgen eerst maar 's kijkenhttp://www.sports-referen(...)tony-whiteman-1.html
Ja doei.![]()
Ik heb geen idee. Geen logische verklaring voor denk ik... Zonde...quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:28 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Bij atletiek zie je veel meer valse start dan bij zwemmen. Hoe kan dat?
Nou ja, nu zie ik de reactietijden van de 100 meter sprinters: Bolt doet er ook nog 0,178 s. over om uit de startblokken te vertrekken. Bij atletiek heb je (over de kleine) afstanden misschien wat minder marge om te winnen van je concurrent dan bij zwemmen, waardoor je sneller uit de blokken wil > valse start.
Of zo. Weet ik ook veel.
It's funny
Zou het niet aan de startpositie liggen? Om nu te zeggen dat het een fijne starthouding is bij atletiek.. mhaw![]()
![]()
Samen met de kat op de bank liggen maffenquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haaha heb je nu ook een dikke buik.![]()
Niet echt, begin een beetje ziek te raken. Koortslip van jewelste.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:55 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Motivatie al weer een beetje gevonden?![]()
![]()
Het viel me dit jaar op dat er met zwemmen geen valse start ergens was geweest, behalve bij de 1500m finale.. Normaal zijn er wel een aantal zwemmers die vals starten..quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:28 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Bij atletiek zie je veel meer valse start dan bij zwemmen. Hoe kan dat?![]()
Een aantal sowieso. Is ook logisch op zich. Maar het verschil is er altijd wel toch? Bij atletiek zie je het toch meer, heb ik het idee.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Het viel me dit jaar op dat er met zwemmen geen valse start ergens was geweest, behalve bij de 1500m finale.. Normaal zijn er wel een aantal zwemmers die vals starten..[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik zou gruwelijk hard op mijn plaat gaan als ik zo'n startpositie had. Mijn lichaam zou sneller gaan dan mijn benen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:35 schreef Drassss het volgende:
Zou het niet aan de startpositie liggen? Om nu te zeggen dat het een fijne starthouding is bij atletiek.. mhawVandaag ook een 100m sprintje gedaan na mijn training: voor mijn gevoel ging ik harder dan ooit, maar een snelheid heb ik niet.
It's funny
Vroeger op school hadden wij zo'n startblok. Best vet om daarmee te starten!quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:38 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik zou gruwelijk hard op mijn plaat gaan als ik zo'n startpositie had. Mijn lichaam zou sneller gaan dan mijn benen.Vandaag ook een 100m sprintje gedaan na mijn training: voor mijn gevoel ging ik harder dan ooit, maar een snelheid heb ik niet.
Hoe hard ging je?![]()
![]()
Denk niet dat iedereen het expres doet trouwens. Misschien komt het omdat je zo gefocust bent dat je door de adrenaline je tijdsbesef wat op hol slaat.![]()
Wij ookquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Vroeger op school hadden wij zo'n startblok. Best vet om daarmee te starten!
Hoe hard ging je?Maar natuurlijk moest ik mijn grote mond weer opentrekken en zeggen dat zo'n blok echt geen nut had. Moest ik gaan rennen tegen de voetbal-ster van de klas. Hij met blok en ik zonder. Kreeg ik een trap onder mijn reet bij het startteken van de sportleraar
won wel overigens
![]()
Ik heb geen idee hoe hard ik ging. Mijn horloge heeft de snelheid niet meegenomen volgens mij*. Hij zegt dat ik ongeveer 12 km/u ging. Naar mijn idee lag het dichter bij 18, misschien wel 20.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Vroeger op school hadden wij zo'n startblok. Best vet om daarmee te starten!
Hoe hard ging je?
*Waarschijnlijk de training afgesloten voordat hij een nieuwe GPS locatie kreeg, en dus de snelheid kon berekenen.It's funny
Nero 22 <- ?quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:42 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe hard ik ging. Mijn horloge heeft de snelheid niet meegenomen volgen mij. Hij zegt dat ik ongeveer 12 km/u ging. Naar mijn idee lag het dichter bij 18, misschien wel 20.![]()
Het zou een mooi doel zijn. 22 km/u over de 100 meter.quote:
Nu trouwens de halve finale op NED1 hè.
It's funny
Is me geloof ik ook al wel eens gelukt tijdens een sprintje hoor. Ik zou eigenlijk eens een echte 100 meter uit moeten zetten/op moeten zoeken en kijken wat me lukt met een stopwatch erbij.quote:It's funny
Even nog hier op terugkomend. In het kort: heb beenlengteverschil van bijna 1 cm, s vormige scoliose (met bochelquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:19 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Toch maar eens wat core verstevigende oefeningen gaan doen! Tennis is zeker goed maar met wat simpele oefeningen kun je de core behoorlijk sterk maken.), scheve bekkenstand. Hierdoor regelmatig rugklachten, zowel in boven- als onderrug, en dan met name rond het SI gewricht en de aanhechtingen aan de achterzijde van het bekken. Ook vaak last van mijn onderste rib, aan de kant van de bochel. Na de zwangerschap zijn de klachten verergerd.
Heb diverse peuten, paten en logen bezocht. Zooltjes, oefeningen en behandelingen gehad, zonder effect helaas. Mijn core is vrij goed ontwikkeld (ik heb een 4-pack) en ook mijn rugspieren zijn vrij sterk. Ik ben gewoon dusdanig vergroeid dat met name mijn onderrug vrij snel overbelast raakt, was de conclusie van de behandelaars. En dan is met een zware bank sjouwen niet zo'n slim idee
.
Gewoon ruim 36 km per uur rennenWat een helden
quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:44 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Het zou een mooi doel zijn. 22 km/u over de 100 meter.Ik moet mijn doelen bijstellen zie ik alweer.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:57 schreef MaLo het volgende:
Gewoon ruim 36 km per uur rennenWat een helden
It's funny
Als je een Martina wilt worden wel jaquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:57 schreef Nero22 het volgende:
[..]
[..]
Ik moet mijn doelen bijstellen zie ik alweer.
Met 30 km/u kan ik denk ik ook wel leven. Kan ik gewoon over de weg gaan rennen.quote:![]()
It's funny
Gewoon gaan fietsen, dan is 36 km/h een eitje. Die hardlopers maar moeilijk doenquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:00 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ga maar opzoek naar een andere sport
Heb vriendje net een foto laten maken van mijn rug, ik schrok me kapot. Nog schever dan in mijn herinnering, mijn schouder staat ook veel hoger dan in mijn herinnering
.
Ah dat doe ik. Komt het helemaal goed!quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:03 schreef MaLo het volgende:
[..]
Gewoon gaan fietsen, dan is 36 km/h een eitje. Die hardlopers maar moeilijk doen![]()
![]()
Formule 1quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:00 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ga maar opzoek naar een andere sport
It's funny
Net als de vorige keerquote:
En dit.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:55 schreef mosselmossel het volgende:
Hij stopt al weer 20 meter voor het eind.En dit had ik ook al voorspeltquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:55 schreef motorbloempje het volgende:
gewoon al afremmen voordat je er bent en nog ruim winnen
____!
![]()
![]()
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
![]()
!
!
!
Beelden van de BBC commentators, van achteren, toen Farah over de streep kwam, BRILJANT. Eens zien of die straks ergens op youtube staan![]()
Ja doei.![]()
Hardlopen als je de longen uit je lijf hoest? Doen! Tijdens het lopen hoest je gewoon amper. echt apart! (Daarna hoest je je wel effe dood haha)
http://www.endomondo.com/workouts/78584637
Heb 2x20 minuten gelopen met 2 minuten wandelen. Deze keer op een maximale hartslag van 164. Blijf toch maar even zo doorlopen.![]()
Dat is vervelend. Probeer eens een mooie loop te vinden die nu eigenlijk nog te hoog gegrepen voor je is.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:35 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Samen met de kat op de bank liggen maffen![]()
[..]
Niet echt, begin een beetje ziek te raken. Koortslip van jewelste.![]()
Volgens mij op de nos sitequote:Op zondag 5 augustus 2012 21:11 schreef motorbloempje het volgende:
!
!
!
Beelden van de BBC commentators, van achteren, toen Farah over de streep kwam, BRILJANT. Eens zien of die straks ergens op youtube staan![]()
![]()
![]()
Told you!quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:11 schreef Rammelaartje het volgende:
Hardlopen als je de longen uit je lijf hoest? Doen! Tijdens het lopen hoest je gewoon amper. echt apart! (Daarna hoest je je wel effe dood haha)
Heb 2x20 minuten gelopen met 2 minuten wandelen. Deze keer op een maximale hartslag van 164. Blijf toch maar even zo doorlopen.![]()
![]()
Sjeuz... Als je me verteld had dat het Amerikanen waren had ik het meteen geloofd. Ik wil het geen aanstellerij noemen van die vrouw, maar jemig...quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:14 schreef motorbloempje het volgende:
baggerkwaliteit, maar 't gaat om het idee
It's funny
Na, ze kent 'm wel persoonlijk geloof ik en is zelf ook gold medal winner dus weet hoe dat voelt. Ik vind 't vooral echt heel gaaf![]()
Ja doei.![]()
Oké, dan is het wel een ander verhaal ja. Ach, het is enthousiasme. Mooi.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:17 schreef motorbloempje het volgende:
Na, ze kent 'm wel persoonlijk geloof ik en is zelf ook gold medal winner dus weet hoe dat voelt. Ik vind 't vooral echt heel gaaf![]()
It's funny
Ik zat zelf ook op 't puntje van m'n stoel half te gillen hoor, zó gaaf voor 'm! Had paar dagen geleden op bbcstream nog een stukje over hem gezien, close-up docu'tje zeg maar. Echt, wat een geweldige vent, die FarahGun 't m van harte. En als semi-Brit ben ik nu natuurlijk ook een beetje voor team GB
Ja doei.![]()
Haha, awesome.Ik ben ook zó veel meer fan van de Olympische Spelen dan voetbal. Ik zit hier soms ook echt te stuiteren en te schreeuwen. Niemand zou het geloven.
Zometeen natuurlijk ook juichen voor Oranje hè.![]()
It's funny
En die Gemili! Wat een geweldig schattig joch met een bult van een talent. Die is dus pas in januari serieus gaan trainen voor deze sport![]()
En dan 3e in z'n heat in de halve finales
En ja, straks wel een beetje hopen voor Martina natuurlijk, al vrees ik echt dat 't een stapje te ver is. Er zijn nog maar 2 medailles om voor te vechten als Bolt meerent... een voor Blake en een voor... ?Ja doei.![]()
Goed bezigquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:11 schreef Rammelaartje het volgende:
Heb 2x20 minuten gelopen met 2 minuten wandelen. Deze keer op een maximale hartslag van 164. Blijf toch maar even zo doorlopen.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Forum Opties Forumhop: Hop naar: