SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SC
Bijzondere toevoeging met het speciale geloofsmotto van de kerk v/d vrije geloofsbelijdenis en rijkdom van de profeet:
Ode aan de venusheuvel
O Venus.
Mooie heuvel.Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
Hahaha, daar liet je me wel even lachen. Maar wat vind jij eigenlijk van de topictitel zoals ik die nu gesteld heb? Klopt volgens mij wel met de sfeer welke op dit moment van toepassing is op Fok!. Wel jammer dat het vandaag zover heeft moeten komen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:25 schreef Nibb-it het volgende:
Levuehsunev ed naa edo.
Sunev o.
Levueh eioom.
Dat gokte ik al.quote:
Nu al? Het is pas zondag?quote:
Mooi verhaalquote:
Meestal in Amsterdam bij het ontruimen van woningen.quote:
Je reinste plagiaat!quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:25 schreef Nibb-it het volgende:
Levuehsunev ed naa edo.
Sunev o.
Levueh eioom.
2quote:
Tof hé?quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:03 schreef samthegreat5 het volgende:
Nog steeds Talvisota kijken. Nog een half uur.
Ja, dat hadden ze nooit verwacht.quote:
Hehe, nee.quote:
En geloof me dat , toen, werkt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hehe, nee.
Net een gast een russische tank uitgeschakeld door er naartoe te rennen, er een molotov cocktail in z'n reet te gooien en weer terug te rennen
Motor en hydroliek defect. Einde beweging tank.quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:10 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, dat zal best. Vertel er eens wat over
En hoe zit dat tegenwoordig dan?quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Motor en hydroliek defect. Einde beweging tank.
Betere bescherming van het motorcompartiment. Meer niet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:11 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
En hoe zit dat tegenwoordig dan?
Haha, okdanquote:Op zondag 5 augustus 2012 02:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Betere bescherming van het motorcompartiment. Meer niet.
Een zelfde actie kan dus nog succes hebben.quote:
Ja, dat begreep ik. Dus kennelijk nog steeds een best effectief wapen. Of met een vlammenwerper over het motorcompartiment heen sproeien ofzo.quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een zelfde actie kan dus nog succes hebben.
Als er maar brandende zooi in komt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, dat begreep ik. Dus kennelijk nog steeds een best effectief wapen. Of met een vlammenwerper over het motorcompartiment heen sproeien ofzo.
(Shell Shock) PTSS in wordingquote:Op zondag 5 augustus 2012 02:18 schreef samthegreat5 het volgende:
Damn, die bombardementen constant. Ik zou gek worden
Daar heb je maar één keer last van.quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Damn, ook niet goed voor je trommelvliezen.
Ik ben toch al schietdoof.quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Tja. Constante geruis en gepiep lijkt me ook wel vervelend. Maarja, PTSS is ook geen pretje.
Ik hoor de laagste tonen niet meer door al dat lawaai van artillerie en handvuurwapens.quote:
Dat is wat minder.. Moesten jullie nooit gehoorbescherming gebruiken? Heb je ook last van tinnitus (constante ruis)?quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hoor de laagste tonen niet meer door al dat lawaai van artillerie en handvuurwapens.
Ja, maar we konden kiezen. Dubbele bescherming maar niks horen, of enkele en alle communicatie kunnen volgen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:26 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat is wat minder.. Moesten jullie nooit gehoorbescherming gebruiken? Heb je ook last van tinnitus (constante ruis)?
En enkele bescherming helpt dus kennelijk geen flikkerquote:Op zondag 5 augustus 2012 02:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, maar we konden kiezen. Dubbele bescherming maar niks horen, of enkele en alle communicatie kunnen volgen.
In mijn geval was enkele bescherming mijn communicatie koptelefoon/gehoorbescherming. Dubbel was met gele dopjes. Maar dan hoorde ik niet meer wat mijn instructies waren.quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
En enkele bescherming helpt dus kennelijk geen flikker.
Waaruit bestond enkele en waaruit dubbele? Enkele van die gele oordopjes en dubbele koptelefoon eroverheen?
Niet veel keuze dusquote:Op zondag 5 augustus 2012 02:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
In mijn geval was enkele bescherming mijn communicatie koptelefoon/gehoorbescherming. Dubbel was met gele dopjes. Maar dan hoorde ik niet meer wat mijn instructies waren.
Nee, ik koos er zelf voor enkele bescherming te gebruiken.quote:
Hoezo niet? Wegens het 'veilig' kunnen uitvoeren van jou toegewezen taak niet gebruik kunnen maken van de verplichte gehoorsberscherming.quote:
Maar je zegt zelf dat je anders niks van je instructies hoorden toch?quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, ik koos er zelf voor enkele bescherming te gebruiken.
Ja, maar één probleem. Dit was begin jaren '90 De huidige wetgeving mbt gehoorbescherming was er niet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:32 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Maar je zegt zelf dat je anders niks van je instructies hoorden toch?
Nee, ik bedoelde het als: nee, niet die gast weer!quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:32 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hoezo niet? Wegens het 'veilig' kunnen uitvoeren van jou toegewezen taak niet gebruik kunnen maken van de verplichte gehoorsberscherming.
Maar "blij" dat je de film hebt gezien?quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:39 schreef samthegreat5 het volgende:
Dat laatste shot van Talvisota, waar de camera zo'n close-up maakt van Marti zijn gezicht. Die verbittering.
Ik kan eindelijk slapen.
Ja, zeker een goede film. Al is het alleen maar omdat ik nog geen enkele film over dat conflict heb gezien. Wel een beetje langdradig, maar goed.. wat wil je met 3 uur 7 minuten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar "blij" dat je de film hebt gezien?
Haha, trustenquote:Op zondag 5 augustus 2012 02:47 schreef Cobra4 het volgende:
Mooi, kan ik met een gerust hart gaan slapen.![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2012 07:58 schreef jankaas020 het volgende:
Jesus te paard, toen lag ik nog in coma!
Ik schrok wakker uit een droom omdat ik dacht dat m'n moeder m'n naam riep, 20 minuten voordat de wekker ging..quote:Op zondag 5 augustus 2012 07:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Ach, ik ben vaak al zo vroeg wakker. Deels omdat ik altijd vroeg moet opstaan, deels doordat ik snel wakker word van geluiden om me heen.
Wat ga je daar dan doen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 08:03 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik schrok wakker uit een droom omdat ik dacht dat m'n moeder m'n naam riep, 20 minuten voordat de wekker ging..Nu is het wachten op de chauffeur en dan ff in Luxemburg kijken.
WTFquote:Op zondag 5 augustus 2012 08:07 schreef jankaas020 het volgende:
Ff de toerist uithangen, een bakkie doen en dan weer terug![]()
Hebben we ff gelopen weken ook een keer met Parijs en Antwerpen gedaan.
hehe, prima, dan kan jij er een biertje drinkenquote:Op zondag 5 augustus 2012 08:15 schreef jankaas020 het volgende:
Dat wil die maat van me niet, die vind het veels te mooi om in een ander land te kunnen inchecken op FB...![]()
Ik vind het prima, hij rijdt en betaald de peut.
Dit is voor mij voorlopig ook de laatste keer.quote:Op zondag 5 augustus 2012 08:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehe, prima, dan kan jij er een biertje drinken
Niet dat Luxemburg nu zo ver weg is, maar voor 1 dag zou ik het zelf niet doen.
Wij gaan geregeld naar Engeland, met de Eurotunnel, eerst deden we dat in 1 dag, recent toch maar besloten daar te overnachten en er naast het zakelijke gedoe tevens een uitje van te maken
mogguh.quote:
Gaat idd snel de laatste dagen, zal wel komen door de vakantie periode.quote:
En Esses op de eerste plaats. Crisis, wat is die veel aan het postenquote:Op zondag 5 augustus 2012 10:08 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Iedereen wil bovenaan in de OP staan.
Joh...quote:Op zondag 5 augustus 2012 10:14 schreef ErwinRommel het volgende:
En Esses op de eerste plaats. Crisis, wat is die veel aan het posten
Moet hij een wit voetje gaan halen bij Yvonnequote:
Ja, nog niet gelezen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 10:27 schreef ErwinRommel het volgende:
Zeg, AchJa, de Landmacht al ontvangen?
Wel geinig artikel over 11 Infbat in Zuid Afrikaquote:
Oh, okee.quote:Op zondag 5 augustus 2012 10:29 schreef ErwinRommel het volgende:
Wel geinig artikel over 11 Infbat in Zuid Afrika
Proest!quote:Op zondag 5 augustus 2012 10:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moet hij een wit voetje gaan halen bij Yvonne
Volgens mij heeft Defensie ook al bezuinigd op het blad "pro-actief". Krijg het nl. niet meer. Niet dat er verder veel info instond hoorquote:
Nee, weinig films gezien de laatste tijd. En dat Talvisota hier niet bekend was verbaasde me nogal.quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 10:43 schreef yvonne het volgende:
Spytool die heb ik opeens de laatste dagen nodig, raar hoor
Ik moet eerlijhk bekennen dat ik die ook nog niet gezien heb.quote:Op zondag 5 augustus 2012 10:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, weinig films gezien de laatste tijd. En dat Talvisota hier niet bekend was verbaasde me nogal.
je mist er niks, behalve dat ene blauwe van de Kmar weer een duit in het zakje doetquote:Op zondag 5 augustus 2012 10:50 schreef AchJa het volgende:
[..]![]()
Ik heb weer wat gemist zie ik in feedback...
Oh, ik jaren geleden al eens, moet hem nog wel ergens op DVD hebben liggen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 10:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik moet eerlijhk bekennen dat ik die ook nog niet gezien heb.
Ja, met bekende re-enactors haha.quote:
Beast of War en 9 Rota ken ik idd al.quote:Op zondag 5 augustus 2012 10:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh, ik jaren geleden al eens, moet hem nog wel ergens op DVD hebben liggen.
Maare Beast of War en 9 Rota ken je al?
En als je een goede docu wil zien: The Death of Yugoslavia
Kijk maar even.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Beast of War en 9 Rota ken ik idd al.
ff die docu lezen, kijken of het wat voor me is. Liefst mijdt ik films over Bosnië.
Jaaa, eens in de zoveel tijd moet je eens een niet miltair verhaal bekijken, deze is echt geweldig, zeker voor stoere mannen!quote:
Zit wel een kern van waarheid in, hangt er vanaf hoe je het interpreteerdquote:
Die ken ik alquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jaaa, eens in de zoveel tijd moet je eens een niet miltair verhaal bekijken, deze is echt geweldig, zeker voor stoere mannen!
Grrrquote:
Dat is het geheime feelgood subforum waar iedereen elkaar proefabonnementen geeft voor tijdschriften. Echt enig.quote:
Enige wat ik mis is dat we de Linda niet krijgenquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:13 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dat is het geheime feelgood subforum waar iedereen elkaar proefabonnementen geeft voor tijdschriften. Echt enig.
Vandaar dat Esses alle ins en outs weet...quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:13 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dat is het geheime feelgood subforum waar iedereen elkaar proefabonnementen geeft voor tijdschriften. Echt enig.
Deze dan: Belgen maken de laatste tijd goede films.quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Deze dan: Belgen maken de laatste tijd goede films.
Maakt me weinig uit, als het maar geen science friction is.quote:
Deze is écht heel erg leuk.quote:
En waar men recepten uitwisselt over kliekjes van gisterenquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:13 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Nu zit je hier bijna 10 jaar en niet weten over 'ABO'?quote:
Het is dan wel een miniserie maarquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Maakt me weinig uit, als het maar geen science friction is.
mini-series ben ik niet kapot van.quote:
Ik ben slechts een wannabequote:
Ja, maar dan nog. Op TV kijk ik ze niet.quote:
heh, benieuwd wanneer esses, weer online is, volgens mij is hij stiekum gewoon aan het lurken.quote:
Dat is wel een leuke mod voor Napoleon Total Warquote:
Ik heb het ff over de serie North & South, kon geen trailer van die serie zo meer vinden, dus dan dit maar.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:51 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat is wel een leuke mod voor Napoleon Total War.
Ik speel zelf met de mod Napoleonic Total War III
Okquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb het ff over de serie North & South, kon geen trailer van die serie zo meer vinden, dus dan dit maar.
Serie was met een nog jonge Patrick Swazey erin.
Orry en George ftw!quote:
David Carradine iddquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:58 schreef AchJa het volgende:
Oh ja, en met kungfu Carradine, Kirstie Alley en nog een zooi bekenden.
kan goed, de dag van uitzending weet ik zo niet meer, maar was vaste prik, zaten we met de familie die serie te kijkenquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Echt wel, vaste prik op volgens mij dinsdagavond.
Nee hoorquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
heh, benieuwd wanneer esses, weer online is, volgens mij is hij stiekum gewoon aan het lurken.
Dat is vanuit zowel principiële als praktisch oogpunt zwaar onmogelijkquote:Op zondag 5 augustus 2012 10:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moet hij een wit voetje gaan halen bij Yvonne
Ik schijn nog een leven te hebben en krijg straks visie. Vanuit dat oogpunt geef ik mijzelf even een paar uur fokvrij. Sta ik overigens weer boven sammie? Nice!quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
![]()
Nou, kijk dit maar ff sunshine
Jij hebt schijnbaar tijd zat gezoen de hoeveelheid van jouw postsquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:08 schreef Esses het volgende:
[..]
Dat is vanuit zowel principiële als praktisch oogpunt zwaar onmogelijk
quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:12 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik schijn nog een leven te hebben en krijg straks visie. Vanuit dat oogpunt geef ik mijzelf even een paar uur fokvrij. Sta ik overigens weer boven sammie? Nice!
Niet dus. Blij met een doodgeschopt paard
Ik wist niet dat dat volk een eigen subforum had. Meteen maar een abonnement nemen danquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu zit je hier bijna 10 jaar en niet weten over 'ABO'?
http://www.fok.nl/shop/abonnementen.php
Neem voor 1 euro nogwat een abonnement ( zie de voordelen) en je hebt access tot een eigen ABO-forum
Zoiets noem je mobiel online zijn. Maar ik post stevig door en nuttig weinig slaap. Dan krijg je dat.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij hebt schijnbaar tijd zat gezoen de hoeveelheid van jouw posts
Freak!!quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:14 schreef Esses het volgende:
[..]
Zoiets noem je mobiel online zijn. Maar ik post stevig door en nuttig weinig slaap. Dan krijg je dat.
Je mist daar absoluut niets hoor. Maar dat zal yvonne niet toegevenquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:13 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat volk een eigen subforum had. Meteen maar een abonnement nemen dan.
Doe het nietquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:13 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat volk een eigen subforum had. Meteen maar een abonnement nemen dan.
No shit. Ik heb DEF toch.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:15 schreef Esses het volgende:
[..]
Je mist daar absoluut niets hoor. Maar dat zal yvonne niet toegeven
Jaja, het is wel goed Archie Bunker.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:14 schreef Esses het volgende:
[..]
Zoiets noem je mobiel online zijn. Maar ik post stevig door en nuttig weinig slaap. Dan krijg je dat.
Vriendelijk bedankt voor het diepzinnig compliment.quote:
Ik bedankte hem toch ook vriendelijk voor het diepzinnige compliment?quote:
Je mist een hoop getroll van Esses,quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:39 schreef Esses het volgende:
[..]
Vriendelijk bedankt voor het diepzinnig compliment.
Niet nemen is steunen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:47 schreef yvonne het volgende:
Voor mij hoef je het niet te nemen, je steunt er FOK! mee, de pararellen krijg je er gratis bij.
Getroll? Volgens mij was het een mening die gewoon bij het arme meisje in verkeerde aarde viel omdat zij selectief las en derhalve durfde te beweren dat ik haar moeder dood wens. Volgens mij, als je begrijpend lezen skillz in wow tot level 85 geleveld zijn, kun je duidelijk opmaken uit mijn posts dat ik de keuze bij mensen zelf wil laten maar dat ik wel claim dat meer mensen die keuze misschien zouden moeten maken. Te noemen mensen welke dement worden en ga maar door. Maar Yvonne, dat is het nadeel van ABO. Het is er leuk en gezellig tot op het moment dat iemand tegengas geeft en op het moment dat dat gebeurd word iedereen die contact heeft met diegene geëxcommuniceerd.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je mist een hoop getroll van Esses,
oh wacht..
Voor mij hoef je het niet te nemen, je steunt er FOK! mee, de pararellen krijg je er gratis bij.
quote:
Esses is misschien vaker een zure drol dan niet, maar down to earth, integer en eerlijk is hij. Wat je ook van hem zegtquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:03 schreef yvonne het volgende:
Oy Es, tegen mij kun je die houding laten varen hoor
Jouw naam is een synoniem van troll, geeft niet, maar weet gewoon wanneer te stoppen.
Kusjekroel
Ik zeg ook nergens dat ie niet integer is.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Esses is misschien vaker een zure drol dan niet, maar down to earth, integer en eerlijk is hij. Wat je ook van hem zegt.
Wat heb je uitgespookt? {}:|quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:07 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Yvonne hier![]()
ik was het niet in ieder geval
Och, die houding mag voor jou synoniem zijn aan troll, enige nadeel is dat je dan niet weet hoe fout je zit.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:03 schreef yvonne het volgende:
Oy Es, tegen mij kun je die houding laten varen hoor
Jouw naam is een synoniem van troll, geeft niet, maar weet gewoon wanneer te stoppen.
Kusjekroel
Alsof we leven van jouw postsquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:07 schreef yvonne het volgende:
En verder houd ik van je Esses, bro!![]()
Zo, nu heb ik m'n jaarlijkse rantsoen wel verspeeld in DEF/
Wat kijk je?quote:
Die wouzen lopen harden dan ik tijdens de cooperquote:
Echt ziek idd. Die hebben allemaal een hart zo groot als een basketbalquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:30 schreef m.k het volgende:
[..]
Die wouzen lopen harden dan ik tijdens de cooper
Je bedoelt een linkerventrikel zo groot als een basketbalquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:31 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Echt ziek idd. Die hebben allemaal een hart zo groot als een basketbal
okquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je bedoelt een linkerventrikel zo groot als een basketbal.
Heet linkerventrikelhypertrofie. Toename van de spiermassa als gevolg van de toename van de functionele vraag.
Vr gr.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:35 schreef Esses het volgende:
Dames, heren, koekenperen. Deze persoon vertrekt uit de SC omdat er visite aan komt. Ik zeg, een fijne dag nog. Niet al te veel rellen, zou niet goed zijn voor hart en bloedvatenvan. Ook geen al te sterke mening hebben. Word als hetzelfde opgevat.
Aha dus daarom zijn mijn armen zo grootquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:32 schreef samthegreat5 het volgende:
Toename van de spiermassa als gevolg van de toename van de functionele vraag.
Eeeewwwquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:37 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Aha dus daarom zijn mijn armen zo groot
Door mensen die niet verder kunnen kijken dan hun neus lang isquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:35 schreef Esses het volgende:
Dames, heren, koekenperen. Deze persoon vertrekt uit de SC omdat er visite aan komt. Ik zeg, een fijne dag nog. Niet al te veel rellen, zou niet goed zijn voor hart en bloedvatenvan. [b]Ook geen al te sterke mening hebben. Word als hetzelfde opgevat.[/b]
Ja, apart dat die zo onbekend is.quote:Op zondag 5 augustus 2012 10:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, weinig films gezien de laatste tijd. En dat Talvisota hier niet bekend was verbaasde me nogal.
Jij hebt een leven? Waarom ben je hier user als je een leven hebt?quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:12 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik schijn nog een leven te hebben en krijg straks visie. Vanuit dat oogpunt geef ik mijzelf even een paar uur fokvrij. Sta ik overigens weer boven sammie? Nice!
Niet dus. Blij met een doodgeschopt paard
Dat zou tijd worden...quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:12 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik schijn nog een leven te hebben en krijg straks visie. Vanuit dat oogpunt geef ik mijzelf even een paar uur fokvrij.
Sjonge jonge Hoogvlieger!quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:49 schreef hoogvlieger het volgende:
Gotver. Mag weer 32 () euro aan de staatskas afdragen. Wel even het fototje opvragen
Was getekend,quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:49 schreef hoogvlieger het volgende:
Gotver. Mag weer 32 () euro aan de staatskas afdragen. Wel even het fototje opvragen
Hij is nu net wakker van zijn middagdutje.quote:
Boefje.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:49 schreef hoogvlieger het volgende:
Na correctie.quote:
Om 6uur begint het!quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hij is nu net wakker van zijn middagdutje.
Omdat ik dan na enige tijd even behoorlijk kan reageren.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij hebt een leven? Waarom ben je hier user als je een leven hebt?
Ik ben wakker, net koffie in m'n mik en een pannenkoek met spek en kaas op.quote:
Visitequote:
Esses!!!! Vrind!!!!quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:47 schreef Esses het volgende:
[..]
Omdat ik dan na enige tijd even behoorlijk kan reageren.
Nou, dat is een nogal boeiend verschil op je remweg. Waar was het, binnen de bebouwde kom? 30 zone?quote:
Goedendag waarde heer ErwinRommelquote:
Jij gaat vandaag PSV supporteren, al was het maar om die pisvlek van een Thaboel z'n moreel te ondermijnenquote:
Negatief.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij gaat vandaag PSV supporteren, al was het maar om die pisvlek van een Thaboel z'n moreel te ondermijnen
Hear hear.quote:
Ouwe manquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hij is nu net wakker van zijn middagdutje.
Pics van je tuin?quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:04 schreef Erasmo het volgende:
Kut onweer nou moet ik stoppen met klussen in de tuin
Ik snap niet helemaal wat je hiermee bedoelde.quote:
Kloptquote:
Doet me denken aan the beaver.quote:
Dat is schijnbaar heel eenvoudig kwam ik zojuist achter.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Klopt
Met een 11 jaar jongere dame aan zijn zijde. Moet jij maar kunnen op die leeftijd
Russianbrides.comquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:32 schreef Esses het volgende:
[..]
Dat is schijnbaar heel eenvoudig kwam ik zojuist achter.
Staan leuke dames tussen.quote:
Dat ontken ik ook niet. Maar het is het wel waard dat ik het aanpas.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zelfs de autocorrect heeft nog wel eens gelijk.
Jaja they love you long time 5 dollars....quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:35 schreef Esses het volgende:
[..]
Staan leuke dames tussen.
Asianbrides.com ook.
Sucky sucky fucky fuckyquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:55 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Jaja they love you long time 5 dollars....
Me soooo horny...quote:
Hahaquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:06 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Me soooo horny...
Gelukig ben ik een bushmaster
50km gescheide rijbanen met dubbele stroken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:48 schreef Esses het volgende:
[..]
Nou, dat is een nogal boeiend verschil op je remweg. Waar was het, binnen de bebouwde kom? 30 zone?
57, 58 dus... Leuke remwegverlenging. Waarschijnlijk nog wel wat harder op je kilometer teller nog aangezien die ws. toch te hoog aan geeft.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:12 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
50km gescheide rijbanen met dubbele stroken.
Remmen? Dan slijten je remschijven!quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:13 schreef Esses het volgende:
[..]
57, 58 dus... Leuke remwegverlenging. Waarschijnlijk nog wel wat harder op je kilometer teller nog aangezien die ws. toch te hoog aan geeft.
Mee eens, doe ik ook zo weinig mogelijk. Op tijd je gas los laten, scheelt nog brandstof ook.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Remmen? Dan slijten je remschijven!
Of iets met zusjes aan 't doenquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:39 schreef ErwinRommel het volgende:
Waar is Thaboel? Is die zich aan het bezatten?
Doktertje speulenquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Of iets met zusjes aan 't doen.
Hoi Paul.quote:
Zit thuis. Regende hier zo hard dat ik niet naar de kroeg konquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:39 schreef ErwinRommel het volgende:
Waar is Thaboel? Is die zich aan het bezatten?
Mietjequote:Op zondag 5 augustus 2012 18:49 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zit thuis. Regende hier zo hard dat ik niet naar de kroeg konBlijf nu maar thuis.
Geen zin om doorweekt in de kroeg te zittenquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mietje![]()
Dus maar thuis Ajax-PSV kijken. Ik vermaak me prima, behalve na die goal voor rust van Ajax
3-1quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:03 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Geen zin om doorweekt in de kroeg te zittenAch, als gvd Blind even op de bank word gezet moet het goedkomen
Dat had ik al door ja. Tiefus toivonen. Kan die vent echt niet uitstaan.quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:12 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat had ik al door ja. Tiefus toivonen. Kan die vent echt niet uitstaan.
Omdat?quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:19 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dit geldt voor mij voor de hele selectie van Ajax
ik ga slapen. Klote avond.quote:
Emoties om voetbal:')quote:
quote:
Dat.quote:
Jij bent een slechte winnende supporter.quote:
Komt hij nog wel op terug hoor.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij bent een slechte winnende supporter.
Alles om Thaboel over de streep te trekken en voor PSV te laten kiezenquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij bent een slechte winnende supporter.
Dat moet uit het hart komenquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Alles om Thaboel over de streep te trekken en voor PSV te laten kiezen
quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:44 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dat moet uit het hart komen
Omnomnom... maar de nu gereed gemaakte English Breakfast is ook errug goedquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |