SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SC
Bijzondere toevoeging met het speciale geloofsmotto van de kerk v/d vrije geloofsbelijdenis en rijkdom van de profeet:
Ode aan de venusheuvel
O Venus.
Mooie heuvel.Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
Hahaha, daar liet je me wel even lachen. Maar wat vind jij eigenlijk van de topictitel zoals ik die nu gesteld heb? Klopt volgens mij wel met de sfeer welke op dit moment van toepassing is op Fok!. Wel jammer dat het vandaag zover heeft moeten komen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:25 schreef Nibb-it het volgende:
Levuehsunev ed naa edo.
Sunev o.
Levueh eioom.
Dat gokte ik al.quote:
Nu al? Het is pas zondag?quote:
Mooi verhaalquote:
Meestal in Amsterdam bij het ontruimen van woningen.quote:
Je reinste plagiaat!quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:25 schreef Nibb-it het volgende:
Levuehsunev ed naa edo.
Sunev o.
Levueh eioom.
2quote:
Tof hé?quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:03 schreef samthegreat5 het volgende:
Nog steeds Talvisota kijken. Nog een half uur.
Ja, dat hadden ze nooit verwacht.quote:
Hehe, nee.quote:
En geloof me dat , toen, werkt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hehe, nee.
Net een gast een russische tank uitgeschakeld door er naartoe te rennen, er een molotov cocktail in z'n reet te gooien en weer terug te rennen
Motor en hydroliek defect. Einde beweging tank.quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:10 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, dat zal best. Vertel er eens wat over
En hoe zit dat tegenwoordig dan?quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Motor en hydroliek defect. Einde beweging tank.
Betere bescherming van het motorcompartiment. Meer niet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:11 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
En hoe zit dat tegenwoordig dan?
Haha, okdanquote:Op zondag 5 augustus 2012 02:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Betere bescherming van het motorcompartiment. Meer niet.
Een zelfde actie kan dus nog succes hebben.quote:
Ja, dat begreep ik. Dus kennelijk nog steeds een best effectief wapen. Of met een vlammenwerper over het motorcompartiment heen sproeien ofzo.quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een zelfde actie kan dus nog succes hebben.
Als er maar brandende zooi in komt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, dat begreep ik. Dus kennelijk nog steeds een best effectief wapen. Of met een vlammenwerper over het motorcompartiment heen sproeien ofzo.
(Shell Shock) PTSS in wordingquote:Op zondag 5 augustus 2012 02:18 schreef samthegreat5 het volgende:
Damn, die bombardementen constant. Ik zou gek worden
Daar heb je maar één keer last van.quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Damn, ook niet goed voor je trommelvliezen.
Ik ben toch al schietdoof.quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Tja. Constante geruis en gepiep lijkt me ook wel vervelend. Maarja, PTSS is ook geen pretje.
Ik hoor de laagste tonen niet meer door al dat lawaai van artillerie en handvuurwapens.quote:
Dat is wat minder.. Moesten jullie nooit gehoorbescherming gebruiken? Heb je ook last van tinnitus (constante ruis)?quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hoor de laagste tonen niet meer door al dat lawaai van artillerie en handvuurwapens.
Ja, maar we konden kiezen. Dubbele bescherming maar niks horen, of enkele en alle communicatie kunnen volgen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:26 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat is wat minder.. Moesten jullie nooit gehoorbescherming gebruiken? Heb je ook last van tinnitus (constante ruis)?
En enkele bescherming helpt dus kennelijk geen flikkerquote:Op zondag 5 augustus 2012 02:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, maar we konden kiezen. Dubbele bescherming maar niks horen, of enkele en alle communicatie kunnen volgen.
In mijn geval was enkele bescherming mijn communicatie koptelefoon/gehoorbescherming. Dubbel was met gele dopjes. Maar dan hoorde ik niet meer wat mijn instructies waren.quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
En enkele bescherming helpt dus kennelijk geen flikker.
Waaruit bestond enkele en waaruit dubbele? Enkele van die gele oordopjes en dubbele koptelefoon eroverheen?
Niet veel keuze dusquote:Op zondag 5 augustus 2012 02:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
In mijn geval was enkele bescherming mijn communicatie koptelefoon/gehoorbescherming. Dubbel was met gele dopjes. Maar dan hoorde ik niet meer wat mijn instructies waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |