Heb je er al een plaatje van?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
JEZUS Wat een klootzak die Smeets![]()
Dat was toch wel een vrij duidelijke zege. Met het blote oog zichbaar. Wat denk je van Adrian vs Magnussen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Samen met Le Clos vs Phelps, ook close.
Dat hoeft Mart natuurlijk niet meer te doen, daar is hij te groot voorquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:39 schreef marcodej het volgende:
Check dan gewoon je facts van te voren, lul.
Het filmpje met sporters die ons dit jaar ontvallen zijn, wat bij het jaaroverzicht wordt vertoond, gaat nog heel lang worden door Martquote:
Mart heeft er al 3 gehad en wil nog de 4e aan zijn zegekar bindenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:40 schreef DeeBee het volgende:
Wil Mart Manon straks troosten of zo?!
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:40 schreef Karina het volgende:
Ik hoop toch echt dat er een keer een gast zo kwaad wordt op Mart dat hij hem een klap verkoopt.
Die zegt ook gewoon letterlijk Dit doet pijn Mart.quote:
Boskamp moet 's komenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:40 schreef Karina het volgende:
Ik hoop toch echt dat er een keer een gast zo kwaad wordt op Mart dat hij hem een klap verkoopt.
Dat zou leuke TV zijnquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:40 schreef Karina het volgende:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:39 schreef Bellatrix het volgende:
Dit is ook gewoon niet leuk om naar te kijken.
Het verbaast me nog steeds dat atleten dit allemaal maar toelaten en gewoon meepratenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:40 schreef Karina het volgende:
iig niet voorbereiden op de uitzending van de avond, of sport kijken, of feiten checken...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:40 schreef Mestras het volgende:
Even een serieuze vraag: Wat zou Mart daar de hele dag doen?
Aan de andere kant geen meelij met Manon, die mag vanavond weer met Nummerdorquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:40 schreef Karina het volgende:
Ik denk niet dat ze met hem naar huis mag.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:41 schreef Malahide het volgende:
[..]
Aan de andere kant geen meelij met Manon, die mag vanavond weer met Nummerdornaar huis, de bitch
![]()
Inderdaad. Bij Grol en Keizer ook alquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Het verbaast me nog steeds dat atleten dit allemaal maar toelaten en gewoon meepraten
Precies. Ik wil 'm op een roestig punthekje zetten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:39 schreef Bellatrix het volgende:
Dit is ook gewoon niet leuk om naar te kijken.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:42 schreef DeeBee het volgende:
SAMEN, SAMEN?!
Ja Mart, dat doen mensen. Dat Ria nou nooit meewilde...
Ik help je welquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Precies. Ik wil 'm op een roestig punthekje zetten.
SAMEN, SAMEN?!
SAMEN, SAMEN?!
Ik kan me Joran van der Sloot nog herinneren bij de publieke omroepquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:40 schreef Karina het volgende:
SAMEN, SAMEN?!
morgenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wanneer komt Gouden Ranomi nou? Of is ze al geweest?
[ afbeelding ]
Inderdaad zegquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:42 schreef Redefine het volgende:
Kijk Mart heeft weer een nieuwe sport voor een gast aan tafel.
Minimaal (niet die bikini, maar.. nou ja, je snapt hem wel...)quote:
Kiezen tussen twee kwaden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:43 schreef marcodej het volgende:
Zwemmers nu op weg naar het HHH. Lekker Mart onlopen.
Openwaterzwemmen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:43 schreef Redefine het volgende:
Ranomi kan beter gaan waterpoloën, zal Mart morgen wel zeggen.
Moeilijke keuze: Humberto of Mart?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:43 schreef marcodej het volgende:
Zwemmers nu op weg naar het HHH. Lekker Mart onlopen.
Zij hem niet in zwembroek of minder gok ikquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Minimaal (niet die bikini, maar.. nou ja, je snapt hem wel...)
Die was wel leuk eigenlijk, for a change.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:44 schreef silverhill het volgende:
" 'Geld' mag ik niet hardop zeggen, dus ik zeg het niet hardop"
Dat is veel te logisch.quote:
Iig met 5 dikke coltruienquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Zij hem niet in zwembroek of minder gok ik
Weten wij waar dat is?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:44 schreef Cee het volgende:
Ik vraag me af of dat zwemstadion helemaal aan de andere kant van Londen staat.
Stel je toch eens voor, je zou toch eens naar een wat minder bekende republiek in de voormalige USSR gaan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:44 schreef Karelnoord het volgende:
'Je gaat na Azebadjaan? *OMGROFLMARTGEZICHT* Pft haehfbe '
Classic dit, classic. En ik maak het nog live mee ook _0_.
Ze is prettiger om naar te kijken dan Mart.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
Zal ik het maar zeggen.... wat een domme giechelmuts eigenlijk...
Nou. Lachen. Smeets-humor.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die was wel leuk eigenlijk, for a change.
Dat ben ik ook.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Ze is prettiger om naar te kijken dan Mart.
Top ja.quote:
nou zeg het eens.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Het Wilhelmus niet kennen\
Zoooo simpel is dat
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:46 schreef Leatherface het volgende:
[..]
De Theems. dat is toch waar al die hoeren rondlopen? Ow, nee, dat was de Theemsweg.
quote:
Alle 63 completten he. Dan ben je baasquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Het Wilhelmus niet kennen\
Zoooo simpel is dat
Jij kent iemand die het kan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:47 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Alle 63 completten he. Dan ben je baas
'De Seemsssss!' /DeMartquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:46 schreef Leatherface het volgende:
[..]
De Theems. dat is toch waar al die hoeren rondlopen? Ow, nee, dat was de Theemsweg.
Bij Florian en Sharita Bouwmeester.quote:
Ik zit te wachten op Mart die aan een van de dames vraagt wanneer ze ongesteld wordt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik zit te wachten op het moment dat Andre vraagt aan Mart:
"Zeg kerel, heb je eigenlijk nog geneukt?"
Het zijn er geen 63quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:47 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Maar die kent u niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij Florian en Sharita Bouwmeester.
Ik wist niet eens dat het 63 coupletten warenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:47 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Om daarna te vragen, wat dacht je toen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op Mart die aan een van de dames vraagt wanneer ze ongesteld wordt.
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of aan die ambassadeur:quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Om daarna te vragen, wat dacht je toen?
Mart is het eeuwige leven, lijkt het wel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:49 schreef Cee het volgende:
Eigenlijk zou iemand Mart er steeds aan moeten herinneren dat hij geen volle bos haar, geen slank postuur en geen eeuwig leven heeft.
Ik blijf hem herhalen: Mart schiep de sportwereld in zeven dagen dus die hoeft niks gewonnen te hebben. Hij staat ver boven alle sportersquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:48 schreef DeeBee het volgende:
Mart doet ook alsof z'n eigen erelijst met die van Phelps kan wedijveren, heeft een aardig grote bek tegen al die sporters...
"samen met Phelps heb ik 18 gouden medailles behaald op de OS"quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:48 schreef DeeBee het volgende:
Mart doet ook alsof z'n eigen erelijst met die van Phelps kan wedijveren, heeft een aardig grote bek tegen al die sporters...
Je bent eigenlijk best lelijk hè?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:49 schreef Cee het volgende:
Eigenlijk zou iemand Mart er steeds aan moeten herinneren dat hij geen volle bos haar, geen slank postuur en geen eeuwig leven heeft.
Mja, https://maps.google.nl/ma(...)c4mg&t=h&mra=ls&z=12 google mapsquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:44 schreef Cee het volgende:
Ik vraag me af of dat zwemstadion helemaal aan de andere kant van Londen staat.
Gaat helemaal nergens over inderdaadquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:50 schreef DeeBee het volgende:
Echt een kut verhaal van Bolhuis trouwens, jezus.
Ik ook, knap he.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:50 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
"samen met Phelps heb ik 18 gouden medailles behaald op de OS"
Ik stel me z'n reactie voor en dat maakt de uitzending van vandaag al een hoop goed.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk best lelijk hè?
..... en dat ie dat nooit heeft gehadquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:49 schreef Cee het volgende:
Weet je wie de badmuts van Michael heeft gekregen, ja ik mag Michael zeggen, ik, ik heb de badmuts van hem gekregen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:50 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
"samen met Phelps heb ik 18 gouden medailles behaald op de OS"
Tearjerken is wel een hobby van hem zeg.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:48 schreef marcodej het volgende:
Jij hebt geen medaille. En doet dat pijn?
denk ik het niet, de kijkcijfers zijn erg goed helaasquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Als iemand iets beledigends tegen Mart zou zeggen met deze editie van Studio Sportzomer, durft hij nooit meer een talkshow te presenteren
Ik denk dat er nog meer gaan volgen...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik snap nu waarom Van Der Ven niet wilde komen.
Of dat Mart ook gewoon buiten de sportprestatie gaat praten. Je bent eigenlijk best mislukt in het leven hè. Geen baan, geen vrouw, je kinderen willen je niet meer zien, iedereen haat je.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik stel me z'n reactie voor en dat maakt de uitzending van vandaag al een hoop goed.
Wie?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:52 schreef PirE het volgende:
Mart heeft Kobe en Lebron leren basketballen. Dat wist u niet he.
Je wilt niet dood gevonden worden met Bolhuis idd.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Zal niet de laatste zijn.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Zou wel epic zijn ja, dat ze gewoon weigeren om bij die irritante, flauwe, slecht geinformeerde, zuigende Mart te gaan zittenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik denk dat er nog meer gaan volgen...
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je wilt niet dood gevonden worden met Bolhuis idd.
Oh ja, die kent u niet, dat zijn basketballers.quote:
Ja? Wilde hij niet? Wat een baasquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Een van de zwemmersquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wie zal Mart Smeets straks afmaken?
Ik denk echt dat heel veel gasten dat voornemen hebben maar om een of andere reden zich ter plekke zo geïntimideerd voelen tegenover meneer Mart dat ze volledig dichtklappen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:52 schreef Karina het volgende:
Oh was ik maar Olympisch sporter, ik zou daar gaan zitten en Mart een grote bek geven.
Morgen Ranomi en Marleen. Dat wordt een zware avond voor Veldhuisquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wie zal Mart Smeets straks afmaken?
Als hij dan net zo'n actie doet als het WK vorig jaar, dan gaan we nog wat belevenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:53 schreef Redefine het volgende:
Ainslie mag wel aan tafel komen bij Mart als hij niet wint. It must be painfull to be the favourite and lose gold right?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben Ainsley is echt de grootste klootzak die tijdens de OS er rondloopt.
Gewoon even indrinken vantevoren en heel veel feitjes uit je hoofd leren zodat je hem op fouten kan betrappen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk echt dat heel veel gasten dat voornemen hebben maar om een of andere reden zich ter plekke zo geïntimideerd voelen tegenover meneer Mart dat ze volledig dichtklappen.
Eeen vierde plek zou een mooie wraak zijnquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben Ainsley is echt de grootste klootzak die tijdens de OS er rondloopt.
Idd, als Marleen maar niet gaat giechelen of jankenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:54 schreef PirE het volgende:
[..]
Morgen Ranomi en Marleen. Dat wordt een zware avond voor Veldhuis![]()
![]()
We dachten hetzelfde.... trouwen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:55 schreef Karina het volgende:
Dorian zou hem misschien wel aankunnen. Oh nee, Florian.
Dat hadden we niet achter het zeilen gezocht.quote:
Maarten van der Weijden is helaas gestopt, die had hem ook zo op zijn plek gezet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:55 schreef Karina het volgende:
Dorian zou hem misschien wel aankunnen. Oh nee, Florian.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
We dachten hetzelfde.... trouwen?
Hahahaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:56 schreef Karina het volgende:
Wind en water![]()
Op en Neer weet Mart ook alles van.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:56 schreef Felagund het volgende:
Zijn wij ook een volk dat op en neer, op en neer gaat.
Mart denkt iets teveel aan zijn avontuurtje met Ria.
Kan hij de groeten doen aan de vader van Voeckler.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hoop dat Ben Ainsley afdrijft naar Bermuda-driehoek.
quote:
Klapgijp tegen zijn harses gaarne.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:55 schreef DeeBee het volgende:
Zinken met die boot van Ainsley, kplzthnxbye!
Die ken ik niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:57 schreef TheArt het volgende:
[..]
Marit heeft een relatie met Ainslie
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:56 schreef Felagund het volgende:
Zijn wij ook een volk dat op en neer, op en neer gaat.
Mart denkt iets teveel aan zijn avontuurtje met Ria.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |