Heb je er al een plaatje van?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
JEZUS Wat een klootzak die Smeets![]()
Dat was toch wel een vrij duidelijke zege. Met het blote oog zichbaar. Wat denk je van Adrian vs Magnussen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Samen met Le Clos vs Phelps, ook close.
Dat hoeft Mart natuurlijk niet meer te doen, daar is hij te groot voorquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:39 schreef marcodej het volgende:
Check dan gewoon je facts van te voren, lul.
Het filmpje met sporters die ons dit jaar ontvallen zijn, wat bij het jaaroverzicht wordt vertoond, gaat nog heel lang worden door Martquote:
Mart heeft er al 3 gehad en wil nog de 4e aan zijn zegekar bindenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:40 schreef DeeBee het volgende:
Wil Mart Manon straks troosten of zo?!
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:40 schreef Karina het volgende:
Ik hoop toch echt dat er een keer een gast zo kwaad wordt op Mart dat hij hem een klap verkoopt.
Die zegt ook gewoon letterlijk Dit doet pijn Mart.quote:
Boskamp moet 's komenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:40 schreef Karina het volgende:
Ik hoop toch echt dat er een keer een gast zo kwaad wordt op Mart dat hij hem een klap verkoopt.
Dat zou leuke TV zijnquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:40 schreef Karina het volgende:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:39 schreef Bellatrix het volgende:
Dit is ook gewoon niet leuk om naar te kijken.
Het verbaast me nog steeds dat atleten dit allemaal maar toelaten en gewoon meepratenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:40 schreef Karina het volgende:
iig niet voorbereiden op de uitzending van de avond, of sport kijken, of feiten checken...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:40 schreef Mestras het volgende:
Even een serieuze vraag: Wat zou Mart daar de hele dag doen?
Aan de andere kant geen meelij met Manon, die mag vanavond weer met Nummerdorquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:40 schreef Karina het volgende:
Ik denk niet dat ze met hem naar huis mag.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:41 schreef Malahide het volgende:
[..]
Aan de andere kant geen meelij met Manon, die mag vanavond weer met Nummerdornaar huis, de bitch
![]()
Inderdaad. Bij Grol en Keizer ook alquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Het verbaast me nog steeds dat atleten dit allemaal maar toelaten en gewoon meepraten
Precies. Ik wil 'm op een roestig punthekje zetten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:39 schreef Bellatrix het volgende:
Dit is ook gewoon niet leuk om naar te kijken.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:42 schreef DeeBee het volgende:
SAMEN, SAMEN?!
Ja Mart, dat doen mensen. Dat Ria nou nooit meewilde...
Ik help je welquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Precies. Ik wil 'm op een roestig punthekje zetten.
SAMEN, SAMEN?!
SAMEN, SAMEN?!
Ik kan me Joran van der Sloot nog herinneren bij de publieke omroepquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:40 schreef Karina het volgende:
SAMEN, SAMEN?!
morgenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wanneer komt Gouden Ranomi nou? Of is ze al geweest?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |