Ja best stom eigenlijk.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
en toch kijk je naar de Martosaurus.
haha een sport die we niet zo vaak kennenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:11 schreef Mani89 het volgende:
Gaan WE ook allemaal zo juichen als we goud halen met zeilen?
en surfen.....quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:11 schreef Mani89 het volgende:
Hij is mooiquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hoezo? Alsof Tuitert wat afweet van zomersporten.
4 maandjes wachten. Het PDC WKquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik kan niet wachten tot er weer gedart wordt in het HHH
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik kan niet wachten tot er weer gedart wordt in het HHH
Ik gok dat WE dat niet gaan doen, want WE kennen die niet. Maar wel natuurlijk hossen als de huldiging is.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:11 schreef Mani89 het volgende:
Begint pas netquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:12 schreef Beach het volgende:
Heb ik veel gemist? Ik kijk nog naar het voetbal
Net begonnen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:12 schreef Beach het volgende:
Heb ik veel gemist? Ik kijk nog naar het voetbal
Soms wel, soms nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:12 schreef MrBadGuy het volgende:
Een sport die we niet zo vaak kennen... huh?
Met z'n jas uit 88quote:
En WE merken dat gewoon opquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:13 schreef Redefine het volgende:
Ja ja, Mart heeft weeer drie vrouwen gehosseld.
Die andere dus niet?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Met recht van spreken, Mart.
helaas niet op de kaartquote:
"Dat gekke, maffe halfbloedje dat zo van nageltjes lakken hield."quote:
Don Fardon.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:14 schreef marcb1974 het volgende:
Wie weet van wie dat nummer van net is? Dat van I'am Alive. ... etc
Don Fardonquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:14 schreef marcb1974 het volgende:
quote:
One of the guysquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:13 schreef marcodej het volgende:
Ranomi had inderaad "verplichtingen":
[ afbeelding ]
fardonquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:14 schreef marcb1974 het volgende:
Hij valt straks als hij weg loopt.quote:
Wel in zijn eentje?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:13 schreef silverhill het volgende:
[..]
In het introfilmpje, zonder Sparta-jack.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:14 schreef marcb1974 het volgende:
Ik vraag me af of de doelgroep van dat programma ook naar de olympische spelen kijkt. Zo ja, dan verdenk ik hier een paar Fokkers van.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En dat programma begint pas over 2 weken.
Die kennen we niet!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:14 schreef marcb1974 het volgende:
Staat niet op de kaart.quote:
Die koppen zijn echt mooiquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:13 schreef marcodej het volgende:
Ranomi had inderaad "verplichtingen":
[ afbeelding ]
Hij heeft het over top-8. Je moet luisteren.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:15 schreef reddevil1408 het volgende:
Als je Judo en Roeien buiten beschouwing laat, doen we het idd goed.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:16 schreef reddevil1408 het volgende:
Wat heeft Conny gedaan? Hoogspringen met 50m bommetje?
1.92mquote:
Met die naam denk ik aan schaatsen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:16 schreef reddevil1408 het volgende:
Wat heeft Conny gedaan? Hoogspringen met 50m bommetje?
I know ...maar plek 4 t/m 8 wordt niet geregistreerd....quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij heeft het over top-8. Je moet luisteren.
Het was een WK ook nog.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Typisch NOS om de mindere resultaten eruit te pikken.
En Mart doet net alsof hij dat ook weet.quote:
Tsja, wat tegenvallend. Maar als je vooraf gezegd had dat we na een week op meer dan 10 medailles, waarvan 4 goud hadden gestaan had ik je voor gek verklaard. Een score van 8 is op dit moment gewoon netjes, niet slecht.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:15 schreef reddevil1408 het volgende:
Als je Judo en Roeien buiten beschouwing laat, doen we het idd goed.
Maar niet iedere olympiër heeft de kwaliteiten voor een medaille en moet daar dus niet op afgerekend worden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:17 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
I know ...maar plek 4 t/m 8 wordt niet geregistreerd....
Ja en die Conny was weer zo'n zeikwijf om Mart er op te wijzen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Ach, een filmpje van een WK. Wat ken't schelen? Het beweegt dus is leuk.
Kent u deze nog?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:17 schreef Mani89 het volgende:
Deze vrouw was ongetwijfeld een kogelstootster.
Ze doen wel hun best, op naar de volgende fail....quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Typisch NOS om de mindere resultaten eruit te pikken.
Da's een discuswepster?quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:19 schreef megamandy het volgende:
Ooooh ze moet ook gaan roeien, heeft ook met water te maken
En zij bij de NOS maar denken dat het niemand opvalt. Tong en co registreren het mooi in het NOS-Topic, wat eigenlijk omgetoverd is tot een NOS-Klachtentopicquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze doen wel hun best, op naar de volgende fail....
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:19 schreef megamandy het volgende:
Ooooh ze moet ook gaan roeien, heeft ook met water te maken
Dat ben ik volledig met je eens, zeker als je de sporten door het jaar ook een beetje volgt is die een verwachtte score...maar ik hoorde onze Chef de Mission vorige week zeggen dat een aantal atleten boven verwachting zou gaan presteren en dan moet je toch teleurgesteld kijken naar Judo en Roeien en mag je trots zijn op de "no-boddies" zoals van der Ven en Hellenbrandquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar niet iedere olympiër heeft de kwaliteiten voor een medaille en moet daar dus niet op afgerekend worden.
Was het altijd al.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En zij bij de NOS maar denken dat het niemand opvalt. Tong en co registreren het mooi in het NOS-Topic, wat eigenlijk omgetoverd is tot een NOS-Klachtentopic
Zien we niet terug in de TT. Over 4 jaar beter met de NOSquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zien we niet terug in de TT. Over 4 jaar beter met de NOSDe vraag krijgen we live sport te zien? is hem beantwoorden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ja, Mart past er net in, zoals te zien op de cover van zijn boek Helder.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:22 schreef Karina het volgende:
Ach, het is maar een hele kleine afstand.
De NOS: ''Daar proberen we aan te voldoen, de kijker kan helaas niet altijd zijn zin krijgen''.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De vraag krijgen we live sport te zien? is hem beantwoorden.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hij gaat zometeen aan Andre vragen: Had jij ooit van Rea Lenders gehoord?
Service hè.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De NOS: ''Daar proberen we aan te voldoen, de kijker kan helaas niet altijd zijn zin krijgen''.
Ben het zeker met je eens. Maar ik vind niet per se dat je daar de roeiers zelf op moet afrekenen. Er is gewoon te weinig kwaliteit daar en dat kan je de roeibond wel aanrekenen. Van het judo is het jammer, want als dat van Dex de goede kant opvalt, heb je 3 medailles en dat was het doel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:20 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
Dat ben ik volledig met je eens, zeker als je de sporten door het jaar ook een beetje volgt is die een verwachtte score...maar ik hoorde onze Chef de Mission vorige week zeggen dat een aantal atleten boven verwachting zou gaan presteren en dan moet je toch teleurgesteld kijken naar Judo en Roeien en mag je trots zijn op de "no-boddies" zoals van der Ven en Hellenbrand
Dan kwijnt Rea onder de tafel wegquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Renee Leinders wordt het dan, las je het op zijn Marts uitspreekt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ben al lang blij dat ze in beeld isquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:24 schreef Mestras het volgende:
Die Wit Rus zal ook wel balen dat ze weer achter Kromo aan huppelt
Voorzichtig beginnen denkt Mart, daarna langzaam maar zeker haar aan een trauma helpen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:25 schreef Karina het volgende:
Kleine steek, had je zo een ding niet vast willen pakken?
Die Lucy Hall vanmorgen was ook niet mis.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:25 schreef silverhill het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat ze in beeld is
Oh okee daar kijk ik nooitquote:
Ach ja, je kunt ook gewoon meedoen aan het roeien toch?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:26 schreef Redefine het volgende:
De weg ernaar toe kent Mart zeker niet. Want je wint of je verliest voor Mart.
Wordt vol die boot.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach ja, je kunt ook gewoon meedoen aan het roeien toch?
Ik niet. Ik vind het best fijn/handigquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:27 schreef Cee het volgende:
Mart, probeer de triathlon-finale nou niet op te bouwen, dit hebben we allang gezien, druiloor.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:28 schreef megamandy het volgende:
As if Mart, iemand van de BBC jouw collega noemen
Nee tuurlijk nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]Verrek ik dacht hij bedoelt iemand van de NOS, wat een kapsones.
Hoe laat stond je op?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:29 schreef Karina het volgende:
Mart zou gezegd hebben: geen goud he? Het is maar zilver geworden.
Hoe is dat nou om het NIET te worden, het NIET te halen, GEEN kampioen te worden?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:29 schreef Karina het volgende:
Mart zou gezegd hebben: geen goud he? Het is maar zilver geworden.
WE hebben goud.quote:
Geen DQ, maar wel DNF.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Slaat nergens op en die Engelsen zouden ge DQ moeten worden
hoop die chinees, ierland en belgië gun ik wel medaillesquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:31 schreef Nober het volgende:
Ach in de Laser Radial zijn er na 10 races van 1 uur per race nog 4 kanshebbers op goud, één zal dus vierde worden.
Eerst over de finish.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:32 schreef One_of_the_few het volgende:
Op basis waarvan is die zwitserse nou tot winnaar uirgeroepen?
Soms gaan ze er zelfs bewust bij liggen om een slechte start over te kunnen doen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:31 schreef One_of_the_few het volgende:
Die britten hebben wel vaak materiaalpech en krijgen ook steeds een herstart.
duizendstenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:32 schreef One_of_the_few het volgende:
Neutraliteit.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:32 schreef One_of_the_few het volgende:
Nee, eerste bingo was al op zin 3. Even vergeten wat het was.quote:
Idd, er wordt om minder (of om meer juist) gewoon 2x dezelfde medaille uitgereikt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:32 schreef One_of_the_few het volgende:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:32 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
hoop die chinees, ierland en belgië gun ik wel medailles
Vlaggetjesquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:32 schreef One_of_the_few het volgende:
0.009.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:32 schreef Maver24 het volgende:
Vraag me echt af hoe ze op die 0.001 zijn gekomen bij triatlon. Foto finish was al een klotefoto
idd gewoon allebei goud kan tochquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:32 schreef Maver24 het volgende:
Vraag me echt af hoe ze op die 0.001 zijn gekomen bij triatlon. Foto finish was al een klotefoto
Daarom zaten ze ook zo kapot.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:32 schreef silverhill het volgende:
Nou niet overdrijven. Is die roeiers hun wereld even tijdelijk ingestort, begint de verslaggever over een kapot zitje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarom zaten ze ook zo kapot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:32 schreef One_of_the_few het volgende:
Het werkt andersom. De gasten zijn er om Mart aan het woord te laten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:34 schreef mrstylo het volgende:
Gaat Mart nog iets met de gasten doen ofzo?
Tot nu toe geen enkele normale interview gegeven.
Ze hebben gezwommenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:34 schreef megamandy het volgende:
Heb ooit eens medailles moeten omhangen bij triatleten en het lintje omhoog houden bij de eerste drie mensen bij de finish.
Man die mensen moeten zweten
Die gasten zijn gewoon opvulling voor de Martshow.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:34 schreef mrstylo het volgende:
Gaat Mart nog iets met de gasten doen ofzo?
Tot nu toe geen enkele normale interview gegeven.
In dat opzicht is het handiger om ze als laatste te laten zwemmen, koelen ze iig wat afquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:34 schreef megamandy het volgende:
Heb ooit eens medailles moeten omhangen bij triatleten en het lintje omhoog houden bij de eerste drie mensen bij de finish.
Man die mensen moeten zweten
Hier is niets te zien. Lijn hing ruim voor de streep.quote:
"Geen idee wat je erin moet doen'quote:
Dat was Steve Redgrave, de grootste engelse olympiër aller tijden. Maar die kennen jullie nietquote:
Dat was niet de presentator hoor.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:36 schreef bfx het volgende:
[..]
Dat was Steve Redgrave, de grootste engelse olympiër aller tijden. Maar die kennen jullie niet
Redgrave was de begeleider.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:36 schreef bfx het volgende:
[..]
Dat was Steve Redgrave, de grootste engelse olympiër aller tijden. Maar die kennen jullie niet
Samen met Le Clos vs Phelps, ook close.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:35 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Echt een bizarre finish. Pijnlijk en mooi tegelijk. Wel één van dé momenten van de Spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |