Dat heb ik net bijna een week gedaan - ik kwam gisteravond terug uit Engeland van vakantie.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou, dan moet je niet teveel live naar de BBC kijken, dan vergaat die sympathie wel.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:27 schreef andre77 het volgende:
De DQ van Schwarzkopf wordt teruggedraaid.
Op de judomat.quote:
ligt in zijn nestjequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:27 schreef Redefine het volgende:
Is Ajacied422 al naar bed, dat ik zowaar de kans krijg om als lapo een nieuw deel te openen?
Nee, Ajacied422 moet straks de finale topics openen doen in Londen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:27 schreef Redefine het volgende:
Is Ajacied422 al naar bed, dat ik zowaar de kans krijg om als lapo een nieuw deel te openen?
Ik denk dat die er eerder onder ligt.quote:
Correctie, onder.quote:
Ennis?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:28 schreef andre77 het volgende:
Iemand in de baan naast Schwarzkopf bleek de lijn geraakt te hebben.
Welke afstand?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, Ajacied422 moet straks de finale topics openen doen in Londen.
Is in ieder geval een zekere gouden medaille voor Nederland.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ah ja uiteraard, die is zijn vingers even aan het sparen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
Goede organisatie.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:28 schreef _Administr8or_ het volgende:
Net op de ARD: Die diskwalificatie van Schwarzkopf was een foutjeZe hebben de verkeerde gediskwalificeerd, degene in de baan naast haar had een fout gemaakt en die moesten ze eigenlijk hebben.....
Dus na de turnrel, schermrel en boksrellen, nu de atletiekrel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:28 schreef _Administr8or_ het volgende:
Net op de ARD: Die diskwalificatie van Schwarzkopf was een foutjeZe hebben de verkeerde gediskwalificeerd, degene in de baan naast haar had een fout gemaakt en die moesten ze eigenlijk hebben.....
Holy sh*quote:
Als ze nu niet toe zouden geven is het een rel, als ze het wel toegeven noem je het een vergissing.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus na de turnrel, schermrel en boksrellen, nu de atletiekrel.
Dan komt omdat jij kraanwater 5 meter bij je vandaan hebt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:29 schreef Neroje het volgende:
[..]
Dat houd ik tamelijk kort bij vrees ik
Farrar is op de fiets.quote:
Dan was de turnrel ook geen turnrel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:30 schreef IPA het volgende:
[..]
Als ze nu niet toe zouden geven is het een rel, als ze het wel toegeven noem je het een vergissing.
Ik was pas best trots dat ik bijna 7 km tegen de 13km per uur gelopen hadquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:31 schreef henkde_j het volgende:
Ik vind 5km met een pace van 4.50m/km al snel
Dat geeft inderdaad aan hoe bizar dit is!quote:
Dat weet ze zelf schijnbaar ook nog nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan was de turnrel ook geen turnrel.
Welke plaats komt zwarthoofd nu eigenlijk? Want als dat podium is, is het zuur voor de nummer drie.
Weet hier iemand hoe hoog ze eindigt? Want ik heb helaas niet alles kunnen zien van de zevenkamp.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:32 schreef Sautor het volgende:
[..]
Dat weet ze zelf schijnbaar ook nog niet
Een rondje is 400 meterquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
65 seconden op de 400 meter haal ik in 1 rondje al niet
Aparte medailleceremonie voor straks aan het einde!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:33 schreef Anonymousz het volgende:
wel dapper dat er blanken mee doen met de 10km
Gewoon een Chinese baan nemen, dan lukt het misschien.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
65 seconden op de 400 meter haal ik in 1 rondje al niet
Lijkt me wel ja.quote:
3 blanken op het podiumquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:33 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Aparte medailleceremonie voor straks aan het einde!![]()
Buiten China wel.quote:
Ben jij donker getint ?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:33 schreef Anonymousz het volgende:
wel dapper dat er blanken mee doen met de 10km
Alleen als ik heel lang in de zon heb gelegen.quote:
licht getintquote:
Ah, lees die vage zin van hem nu pas goedquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook wel, maar je opmerking slaat daarom nergens op.
Als je te dicht bij Van Moorsel gaat staan, lukt dat ook wel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Alleen als ik heel lang in de zon heb gelegen.
Jawel, want ik bedoel dat zij in hun zoveelste rondje terwijl ze pas iets over de helft van 10 km dat tempo kunnen halen terwijl ik dat op 1 rondje van 400 m al niet kan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook wel, maar je opmerking slaat daarom nergens op.
Zeg dat dan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jawel, want ik bedoel dat zij in hun zoveelste rondje terwijl ze pas iets over de helft van 10 km dat tempo kunnen halen terwijl ik dat op 1 rondje van 400 m al niet kan.
Farah wint.quote:
Ja ik zei het nu toch?quote:
2e lijkt me.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:36 schreef Redefine het volgende:
Maar weet iemand al op welke plaats zwartkop zou uitkomen?
4e was ze geworden, dat zouden meer dan 932 punten zijn (5e plaats), dus ik denk zilver.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:36 schreef Redefine het volgende:
Maar weet iemand al op welke plaats zwartkop zou uitkomen?
kipcorn lekkerquote:
Rupp?quote:
Als dat zo is, kun je het best een atletiekrel noemen, want dan krijgt die eerst nummer drie was, toch geen brons.quote:
Maar die had dat enigszins kunnen verwachten..quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als dat zo is, kun je het best een atletiekrel noemen, want dan krijgt die eerst nummer drie was, toch geen brons.
Ik voor een negerquote:
jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Fixedquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:37 schreef MrBadGuy het volgende:
Het verhaal van de tien kleine negertjes?
Ik ga voor iemand die ik nu op TV zie.quote:
Oekraïne ook bij het turnen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar die had dat enigszins kunnen verwachten..
Of gewoon Farah blokkeren.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:41 schreef DeeBee het volgende:
Broertje Bekele moet nu al gaan eigenlijk...
quote:
Team Sky van het lopen!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:47 schreef Ambrosius het volgende:
Farah en Rupp verslaan alle Afrikanen, zijn nog trainingpartners ook.
"Doe mij ook zo'n potje thuisvoordeel"quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:47 schreef Guard het volgende:
Tering dat thuisvoordeel werkt wel goed
ennis en die verspring gingerquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:48 schreef Maver24 het volgende:
Welke andere 2 britten hebben ook goud gewonnen?. Ik was net 45min weg vanwege dat ik op weg was naar huis
Ennis en Rutherfordquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:48 schreef Maver24 het volgende:
Welke andere 2 britten hebben ook goud gewonnen?. Ik was net 45min weg vanwege dat ik op weg was naar huis
Ennis op de 7kampquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:48 schreef Maver24 het volgende:
Rupp heeft gewoon een topsprint en het ging echt veel te langzaam om hem onderweg te slopen. Gewoon tactisch dramatisch van de Afrikanen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:48 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Team Sky van het lopen!![]()
Meh, niet de winnaar die ik graag had gezien, en serieus, Rupp die even alle Afrikanen eruit sprint, riiiight...
Maar Farah was wel de sterkste, Bekele had het niet helaas.
Bij de OS2020 zul je dat ook merken, ben je nog te jong voor.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een overdrijving bij die analiste
''De zenuwen gierden door mijn lijf bij de tempoversnellingen''
![]()
Analiste? Van Langen jonguh!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Bij de OS2020 zul je dat ook merken, ben je nog te jong voor.
Analistequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
Dat is het nieuwe sowieso.quote:
Ja, ze lieten het stom stilvallen nadat Tedesse even aanzette in het begin, maar ja...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Rupp heeft gewoon een topsprint en het ging echt veel te langzaam om hem onderweg te slopen. Gewoon tactisch dramatisch van de Afrikanen.
Ja iddquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:51 schreef henkde_j het volgende:
Dillema is hard genaaid door Blankers Koen
gejat van de voetballerts en wielrennertsquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:52 schreef Redefine het volgende:
Wat is dit nou weer voor belachelijk gedoe, familie op de baan.
Trolololo inderdaad.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:52 schreef Bonobo11 het volgende:
Jones volledig gedoped nooit sneller dan Griffith
Het is Kenia, niet Noord-Kenia.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:52 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
dat wordt weer strafkamp in de sahara
Is een smerig spelletje gespeeld. En dan zoveel eer voor Fannyquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:52 schreef alors het volgende:
[..]
Ja iddheb toch altijd een nare bijsmaak als ze zo vol lof over Fanny spreken.
Niet eens in de buurt. Overigens was Jeter dit jaar veel sneller dan Jones ooit geweest is.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:52 schreef Bonobo11 het volgende:
Die race in Sydney is wel prachtig, uitlopend 10.75 met 15 meter voorsprong in de 100 meter finale, Bolt-light...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:52 schreef Bonobo11 het volgende:
5000m met Farah weer.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:53 schreef Anonymousz het volgende:
kan uk nog meer goud halen met het atletiek?
7 maanden zwanger...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zo die vrouw van hem is wel een bolle.
Vind ik ook, heb nu toch ook iedere keer als ik Fanny weer langs zie komen dat dat ene verhaal is waar ik aan denk in plaats van aan haar successen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:52 schreef alors het volgende:
[..]
Ja iddheb toch altijd een nare bijsmaak als ze zo vol lof over Fanny spreken.
of wellicht ruppquote:
Belachelijk? Dat was juist schitterend manquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:52 schreef Redefine het volgende:
Wat is dit nou weer voor belachelijk gedoe, familie op de baan.
Vandaag niet meer iig ... 100m v staan ze niet bijquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:53 schreef Anonymousz het volgende:
kan uk nog meer goud halen met het atletiek?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die wandelende spermacel langs de baan.
Ja, dat zag ik ook wel, maar met een tweeling of drieling lijkt 't wel.quote:
Idd, Terwijl er buiten die aflevering van Andere Tijden Sport nooit over wordt gesproken als FBK ter sprake komt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:54 schreef VreemdeEend het volgende:
[..]
Vind ik ook, heb nu toch ook iedere keer als ik Fanny weer langs zie komen dat dat ene verhaal is waar ik aan denk in plaats van aan haar successen.
Nee.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Belachelijk? Dat was juist schitterend man
Wat is er dan met Fanny?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:54 schreef VreemdeEend het volgende:
[..]
Vind ik ook, heb nu toch ook iedere keer als ik Fanny weer langs zie komen dat dat ene verhaal is waar ik aan denk in plaats van aan haar successen.
witte negerquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:55 schreef Beach het volgende:
Netjes van die Rupp als blanke tussen al die afrikanen.
Sinds dag 3 inderdaad wel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:54 schreef DeeBee het volgende:
Alles zit vandaag trouwens mee voor GBR, echt ongelofelijk...
Maar ja, het is wel bizar dat 'Afrika' met brons genoegen moet nemen op de 10.000 meter, dat is wel een verrassing zeg!Maar tactisch echt oerdom gelopen, zei het al voor de race, maar ze maakten het dus niet hard genoeg...
twitter:CharlesVComedy twitterde op zaterdag 04-08-2012 om 22:53:23Right, now let's see if we can win gold in the women's 100m too. Oh.. wait.... reageer retweet
Fraser is ruim favoriet bij de bookmakers (1.6 om 3.4 voor Jeter).quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het lijkt me vrij sterk. Tenzij Jeter aan het choken gaat.
Laat morgen Ainslie dan maar verzuipen met zijn boot. Vandaag alles mee, morgen alles tegen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:54 schreef DeeBee het volgende:
Alles zit vandaag trouwens mee voor GBR, echt ongelofelijk...
Maar ja, het is wel bizar dat 'Afrika' met brons genoegen moet nemen op de 10.000 meter, dat is wel een verrassing zeg!Maar tactisch echt oerdom gelopen, zei het al voor de race, maar ze maakten het dus niet hard genoeg...
Succesquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijdens deze finale post ik niet op FOK!
Poeh, poeh, dat is lang.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijdens deze finale post ik niet op FOK!
Gelukt. Fraser goud. Lijkt me.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |