....................................................quote:
Hey Lindström.quote:
Die moet straks nog een keer, nu even uitzwemmen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:39 schreef Georges het volgende:
Waarom een interview met die andere, waar is Ranomi?
Het is wel eens anders geweest hequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:39 schreef Remzz het volgende:
Heel bijzonder bij Ranomi heb ik geen moment het idee dat het verkeerd kon gaan.
Ze heeft niet eens de tijd om blij te zijnquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:40 schreef DeLuna het volgende:
Ranomi is aan het uitzwemmen en herstellen voor de 4x100 wissel .
Ze komt zo overtuigend over bijna zo'n Kramer menataliteit. Hij zegt dat hij gaat winnen en wint ook, mooi vind ik dat.quote:
Ja maar als je dan een verkeerde baan pakt wordt je ook 1000x genaaid door het volkquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:40 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ze komt zo overtuigend over bij zo'n Kramer menataliteit. Hij zegt dat hij gaat winnen en wint ook, mooi vind ik dat.
Jij vindt een user die alleen maar overal SWAGG post een heldquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Lindstrom is een held, mocht hopen dat ik hem was.
quote:
Wat moet dat heerlijk zijn om zo smooth te kunnen zwemmenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:41 schreef Dekatria het volgende:
Mooie beelden toch, dat backstage uitzwemmen.
Wordt d'r zo gegeven die gunfactor!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:40 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
"Die krijgt zo de gunfactor" WTF
Is dat niet gewoon in het schoonspring bad?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:41 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wat moet dat heerlijk zijn om zo smooth te kunnen zwemmen
Goed gelezen. Zijn SWAGG brengt gelukquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij vindt een user die alleen maar overal SWAGG post een held
Zou best apart zijn, wisselen van baan bij het zwemmen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:41 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja maar als je dan een verkeerde baan pakt wordt je ook 1000x genaaid door het volk
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Goed gelezen. Zijn SWAGG brengt geluk
te moeilijk om te voorsppellenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Voorspel de eindtijd van de Nederlandse dames op 4x100m vrij
Bijgeloof is voor idioten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Goed gelezen. Zijn SWAGG brengt geluk
Kramerquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zou best apart zijn, wisselen van baan bij het zwemmen.
Ze lag meer achter op nummer 2 van dat ze voor lag op nummer 4.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:42 schreef BorisDeLul het volgende:
Maar nog bijna zilver ook voor Veldhuis... Fantastisch hoor
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:42 schreef j0rdiiii het volgende:
is gewoon een race bezig en de nos zit in de studio tering zeggg nos![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |