quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Ja, dat toevallig wel. Maar MMS-jes daarentegen komen bij mij niet aan, van zijn kant; Dus er eentje sturen heeft ook geen zin denk ik. Dus dan maar zoquote:
"Doe je zelf een gunst, en als je een radio wilt met klapscherm en navigatie/dvd/usb koop een echt(goed) merk."quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:03 schreef GrunnigsTrots het volgende:
deze besteld
was de enige met navigatie erin, wilde eigenlijk gewoon een vast schermpje ipv zo'n uitklapding maar dit voldoet ook wel
Omdat we in het Noorden meestal zeggen: "kom even naar beneden".quote:
wilde dus een van jvc of pioneer doen maar dan zou ik nog eens paar honderd aan een navigatiesysteem mogen uitgevenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:04 schreef Anne het volgende:
[..]
"Doe je zelf een gunst, en als je een radio wilt met klapscherm en navigatie/dvd/usb koop een echt(goed) merk.".
Ow, hier zeggen ze het beide denk ik. Onder of benee; Ik vind het niet raar in ieder geval.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:05 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Omdat we in het Noorden meestal zeggen: "kom even naar beneden".
Of bedoelde je dat niet Paladijn?
Lijkt me makkelijk om te checken of er lekkage is. Even bij de watermeter kijken of ie rond draait..
Bereken je overige kosten op zo een dagje eens dan valt het heus meequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:42 schreef Paladijn het volgende:
Wat zijn ringkaartjes trouwens stervensduur tegenwoordig. 4 ronden kaartje was altijd iets rond de 64 euro, maar is nu al 95Dan kun je net zo goed 4 losse kaartjes halen, is maar 9 euro extra...
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:42 schreef Paladijn het volgende:
4 ronden kaartje was altijd iets rond de 64 euro, maar is nu al 95![]()
zitten jullie boven een restaurant, dat er een apart schijthuis is?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow, hier zeggen ze het beide denk ik. Onder of benee; Ik vind het niet raar in ieder geval.
Nouja, weet je? Ik denk dat ze het briefje bij de verkeerde buuf hebben opgehangen. De buuf die ik nog nooit heb gezien (en volgens mij vrijwel nooit thuis is dus), zit namelijk boven de dames wc's, dacht ik. Dus dat wordt nog leuk, want de verhuurders zitten in Spanje en ik weet niet wie er verder nog een sleutel heeft van dat appartement.
Voor jullie info.. dit is de 2e lekkage in 1 maand tijd; De vorige lekkage was bij ons. En 2-3 maanden geleden kwam er ook al water gedropen in de gezamenlijke keuken toen SD en ik stonden te koken; en een paar weken daarvoor ook al lekkage in ons vorige appartement. Dus in de tijd dat we hier wonen al 4x dus.
Inderdaad, als we met de PTA SC gaan dan gaat het aardig in de papieren lopen.........quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Bereken je overige kosten op zo een dagje eens dan valt het heus mee
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:47 schreef densmee het volgende:
[..]
zitten jullie boven een restaurant, dat er een apart schijthuis is?
Mafkees. Als ik naar de ring ga is het dakloosquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:54 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Inderdaad, als we met de PTA SC gaan dan gaat het aardig in de papieren lopen.........
-300 liter hydraulische olie om het hok van 2CV alleen al omhoog te krijgen
-3500 euro om Paladijn vrij te kopen bij onze oosterburen met zijn hup-holland-hup saab
-3 takelwagens omdat Alex weer zo nodig offroad moest en in een sloot vast zit
-Baracuda moet 4 maanden eerder weg omdat hij anders nooit op tijd is met de blu-slow-motion
-SD moet om de 25 kilometer zijn versnellingsbak laten reviseren van de 300zx
-Tweety van Anne ruimen ze preventief vanwege de vogelgriep
-Balkonia kan helaas niet mee, die is nog steeds bezig om de hardtop erop te krijgen
en dan hebben we het nog niet eens over de 16 lasapparaten die nodig zijn om mijn Alfa überhaupt bij elkaar te houden..........
Mag Alex dan in je huis wonen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:06 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Mafkees. Als ik naar de ring ga is het dakloos
!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:06 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Mafkees. Als ik naar de ring ga is het dakloos
Sorry, hippies komen bij mij niet binnenquote:
Daar heb ik ook kaarten voor, maar ik kan nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:07 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
http://www.historicgrandprix.nl/
yup
geef ze maar aan mij, dan kan ik met een volle auto die kant opquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:48 schreef daNpy het volgende:
[..]
Daar heb ik ook kaarten voor, maar ik kan niet
Als je mij die eentje op kunt sturen ben je mijn held voor altijd en immer!quote:
Ik ga er nog wel eentje scoren, dat staat al vast.. moet alleen nog effe kijken waar ik hem vanaf ga pikkuhquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:48 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Als je mij die eentje op kunt sturen ben je mijn held voor altijd en immer!
ik verzamel kentekenplaten
Ik wil best ruilen tegen bijv. een Amerikaanse plaat of iets anders Europees ofzo.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:52 schreef Sounddragon het volgende:
Neh, da's van een werkhok.. maar ik heb wel al een goed idee, alleen nog effe realiseren.. over een weekie of 7½.. ga niet de hele tijd een achterovergedrukte kentekenplaat in mijn huisje bewaren natuurlijk
We'll seequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:54 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik wil best ruilen tegen bijv. een Amerikaanse plaat of iets anders Europees ofzo.
Oud beestje! Lijkt me leuk eens in zo'n ding te vliegen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:31 schreef Sounddragon het volgende:
Voor Barca; superduper airpleen waarmee we op Statia aankwamen![]()
[ afbeelding ]
Ow, heet dat zo, maakt een bult lawaai, en je zit smerig op elkaar geprakt in zo'n hokquote:
Goed lezenquote:Op zondag 5 augustus 2012 03:06 schreef GrunnigsTrots het volgende:
maar wat doe je daar nou precies?
ben je chauffeur,bouwvakker of ingenieur of wat?
hebben ze daar geen heftruckchauffeurs?quote:Op zondag 5 augustus 2012 03:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Goed lezen![]()
Op die foto tussen die tanks door staat mijn speeltje links net achter de tank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
quote:Op zondag 5 augustus 2012 03:12 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
hebben ze daar geen heftruckchauffeurs?
Jawel hoor, die rijden op heftrucksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Dat ga ik natuurlijk niet verklappen, straks krijg ik concurrentiequote:Op zondag 5 augustus 2012 03:14 schreef GrunnigsTrots het volgende:
maar wat maakt jou zo'n bijzondere machinist dat ze je de hele wereld over slepen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Mwoah, mij hoor je niet klagenquote:Op zondag 5 augustus 2012 03:19 schreef GrunnigsTrots het volgende:
verdien je dan ook lekker veel met deze klus of gewoon een kutsalaris en moet je maar blij zijn met je reisje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ik had idd al wat probleempjes met inloggenquote:Someone recently tried to use an application to sign in to your Google Account, xxxxxxxxxxx@gmail.com. We prevented the sign-in attempt in case this was a hijacker trying to access your account. Please review the details of the sign-in attempt:
Friday, August 3, 2012 10:26:21 PM GMT
IP Address: 190.107.252.190
If you do not recognize this sign-in attempt, someone else might be trying to access your account. You should sign in to your account and reset your password immediately. Find out how at http://support.google.com/accounts?p=reset_pw
If this was you, and you want to give this application access to your account, complete the troubleshooting steps listed at http://support.google.com/mail?p=client_login
Sincerely,
The Google Accounts Team
quote:Op zondag 5 augustus 2012 09:32 schreef Iwanius het volgende:
Hoe dan ook: Jaloers op iemand anders zijn is altijd jezelf tekort doen
daar je misschien zelf wel bepaalde kwaliteiten bezit die de ander
niet heeft ongeacht of jouw beroep misschien veel "minder" is dan
de zijne.
Is het geen Mazda 3?quote:Op zondag 5 augustus 2012 04:52 schreef GrunnigsTrots het volgende:
http://112groningen.nl/Gr(...)oest-auto-op-a7.html
dat is schrikken
kan een van jullie de auto nog herkennen?
lijkt mij een laguna ofzo maar is weinig van over gebleven
quote:Op zondag 5 augustus 2012 03:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mwoah, mij hoor je niet klagen![]()
Laat ik het zo zeggen; als ik dit het hele jaar door zou doen, ga ik ernstig veel belasting betalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zo te zien een megane 3 estatequote:Op zondag 5 augustus 2012 04:52 schreef GrunnigsTrots het volgende:
http://112groningen.nl/Gr(...)oest-auto-op-a7.html
dat is schrikken
kan een van jullie de auto nog herkennen?
lijkt mij een laguna ofzo maar is weinig van over gebleven
Dit zou ook kunnen, Mazda 3 is het niet bij nader inzien, want die heeft geen dakdragers.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:09 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
zo te zien een megane 3 estate
ow ik dacht dat hij zijn africa twin bedoeldequote:
Kutwijfquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:40 schreef densmee het volgende:
[..]
ow ik dacht dat hij zijn africa twin bedoelde
Mijn deelneming............quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:44 schreef Anne het volgende:
Ik geloof dat mijn laptopje het heeft begeven na zo'n 5-6 jaar trouwe dienst.
goh niet verrassend, die renaults branden bij bosjes tegelijk afquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:09 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
zo te zien een megane 3 estate
dat was de Espace 4 Ph1quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:46 schreef densmee het volgende:
[..]
goh niet verrassend, die renaults branden bij bosjes tegelijk af
Dat is best lang voor een laptop.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:44 schreef Anne het volgende:
Mijn laptop daarvoor heeft het ook 5 jaar volgehouden en die had het niet makkelijkquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:22 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Dat is best lang voor een laptop.
Die van mij is ook al weer 4 jaar oud. Best netjes voor een Packard Bell
quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:22 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Dat is best lang voor een laptop.
Die van mij is ook al weer 4 jaar oud. Best netjes voor een Packard Bell kommer en kwel
zo maar wat voorbeeldjes van 112brabantquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:04 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
dat was onder andere de Espace 4 Ph1
quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:34 schreef densmee het volgende:
[..]
zo maar wat voorbeeldjes van 112brabant
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zijn alle Franse rijders.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:33 schreef daNpy het volgende:
Wat zijn die Peugeot rijders toch een stelletje eigengereide rukkers
Mijn huidige laptop is ook al flink mishandeld:quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Mijn laptop daarvoor heeft het ook 5 jaar volgehouden en die had het niet makkelijk.
Had ik nodig voor school, dus die nam ik overal mee naartoe, in een rugzak en die heeft aardig wat klappen gehad.
het is op 112brabant toch bovengemiddeld vaak een renault hoorquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:36 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]dan kun je ook een VW posten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die hebben echt niks te doen hequote:
Inderdaad. Ik denk dat ik uit mijn fotoboek al die Franse bras eens ga verwijderen. Want ze zullen zelf ook geen foto maken van een anders-dan-Franse (lees: echte) autoquote:
Mooi man. Kuikentjes die tegen de stroom in zwemmen.quote:
Komen er vast nog wel meer, maar die moet ik nog makenquote:
Mooi nieuws!quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:42 schreef daNpy het volgende:
[..]
Mooi man. Kuikentjes die tegen de stroom in zwemmen.
Brandweer die weggejaagt wordt door wespen.
Duikteam dat het riool induikt!
Misschien zijn brabo's niet compatibel met Franse degelijkheid.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:38 schreef densmee het volgende:
[..]
het is op 112brabant toch bovengemiddeld vaak een renault hoor
gelukkig maar, niet iedereen heeft van die juffrouwenhandjes hequote:Op zondag 5 augustus 2012 12:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Misschien zijn brabo's niet compatibel met Franse degelijkheid.
De olieboten leveren daar het meeste werk op... Go SD, voor de economie van SE!quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:43 schreef Paladijn het volgende:
Mooi verslagje SD, toch apart dat daar zo'n scheiding tussen arm/rijk zit. Ik had het idee dat het wel redelijk touristisch was daar.
Toerisme hier is nihil, alleen duikers komen hierheen, dat schijnt wel mooi te zijn, voor de rest is er hier weinig te beleven; er zijn 2 kroegen en een hoerentent die volgens zeggen vol zit met lelijke big mama's en dawastquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:43 schreef Paladijn het volgende:
Mooi verslagje SD, toch apart dat daar zo'n scheiding tussen arm/rijk zit. Ik had het idee dat het wel redelijk touristisch was daar.
jaquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:03 schreef daNpy het volgende:
Heeft er iemand van hier toevallig morgen vrij?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:54 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Inderdaad, als we met de PTA SC gaan dan gaat het aardig in de papieren lopen.........
-300 liter hydraulische olie om het hok van 2CV alleen al omhoog te krijgen
-3500 euro om Paladijn vrij te kopen bij onze oosterburen met zijn hup-holland-hup saab
-3 takelwagens omdat Alex weer zo nodig offroad moest en in een sloot vast zit
-Baracuda moet 4 maanden eerder weg omdat hij anders nooit op tijd is met de blu-slow-motion
-SD moet om de 25 kilometer zijn versnellingsbak laten reviseren van de 300zx
-Tweety van Anne ruimen ze preventief vanwege de vogelgriep
-Balkonia kan helaas niet mee, die is nog steeds bezig om de hardtop erop te krijgen
en dan hebben we het nog niet eens over de 16 lasapparaten die nodig zijn om mijn Alfa überhaupt bij elkaar te houden..........
En we hebben beeld!quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]Die slowmotion is anders gisteren en vannacht wel in 1 rit vanuit Monaco heulemaal naar thuis gereden
Zin in een trackday op Assen?quote:
Welkom in Nederlandquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:00 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.anwb.nl/auto/n(...)erk=home_nieuws_auto
wtf zijn dit voor aidsregels? Ik snap dat ze iets moeten doen aan de tig 190D's die geïmporteerd worden, maar je gaat toch niet alle classics weren uit het straatbeeld?!
Afgelopen week door Frankrijk. Italië en Zwitserland gereden, die idioten moeten hier eens over tol gaan nadenken. Knettergek zijn ze hier om het niet te doen.quote:
En hij doet het wel zonder accuquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:44 schreef Anne het volgende:
En ik mag niet mee?quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]Die slowmotion is anders gisteren en vannacht wel in 1 rit vanuit Monaco heulemaal naar thuis gereden
Ja!quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:13 schreef Anne het volgende:
Welkom terug Bara. Was de appeltaart lekker?
Ja. Vind ik ook!quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja!
Echt, ik moet zo nodig die staatsloterij winnen
Wie ben jij ook alweer?quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:29 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
En ik mag niet mee?EDIT: Reactie ging eigenlijk over het lijstje, maargoed
Ja hoorquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja. Vind ik ook!
Dan kreeg ik een NSX toch?
Hiephoiquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
En een uitnodiging op de boot appeltaart te eten![]()
Het is echt niet goed voor je, om dat soort rijkdom te zien allemaal![]()
Het idee dat je niet eens het geld hebt om die boten vol te tanken met diesel is vrij triest
Ja, dat weet ik zelf ook niet...quote:
Manusje van alles.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:45 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik zelf ook niet...
Neuh.. m'n bandjes slijten met normaal gebruik al hard genoeg (om over de rest van de auto maar niet te sprekenquote:
Bij start finish zit gewoon een VW dealerquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Hiephoi!
Heb je niet met je Polo over de boulevards gepimpt? Die zijn daar vast schaars () en dus val je op!
Wegenbelasting afschaffen, tolweg invoerenquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Afgelopen week door Frankrijk. Italië en Zwitserland gereden, die idioten moeten hier eens over tol gaan nadenken. Knettergek zijn ze hier om het niet te doen.
Exacto. Dat hadden ze 50 jaar geleden al moeten doen...quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:02 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Wegenbelasting afschaffen, tolweg invoeren
Inderdaad, dat of kilometerheffing..quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:02 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Wegenbelasting afschaffen, tolweg invoeren
Gewoon een maximum van bijv. 5k per jaar ermee rijden invoeren en daar strenger op controleren. Is meer dan genoeg voor de liefhebber om er vaak genoeg mee op pad te gaan imho, met de 96 haal ik dat niet eensquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:00 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.anwb.nl/auto/n(...)erk=home_nieuws_auto
wtf zijn dit voor aidsregels? Ik snap dat ze iets moeten doen aan de tig 190D's die geïmporteerd worden, maar je gaat toch niet alle classics weren uit het straatbeeld?!
Meeste oldtimerverzekeringen houden 10k en 15k aan, mits je een daily ernaast hebt (anders kom je weer niet in de oldtimerverzekering).quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:24 schreef Dingest het volgende:
[..]
Gewoon een maximum van bijv. 5k per jaar ermee rijden invoeren en daar strenger op controleren. Is meer dan genoeg voor de liefhebber om er vaak genoeg mee op pad te gaan imho, met de 96 haal ik dat niet eensZit je daarboven kan je wat mij betreft gewoon lappen wat je voor een normale auto ook doet, zo gebruik je hem dan ook en dan is hij alleen nog aantrekkelijk voor de échte liefhebbers.
Dat is administratief teringduur.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:03 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat of kilometerheffing..
7,5 is het maximum wat ik bij de meesten tegenkom, paar uitzonderingen die ook toestaan dat je geen eerste auto nodig hebt daargelaten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:40 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Meeste oldtimerverzekeringen houden 10k en 15k aan, mits je een daily ernaast hebt (anders kom je weer niet in de oldtimerverzekering).
Iemand die ik ken heeft een Dafje van 40 jaar oud en die komt dit jaar op of over de 10k door de vele tourritten en groepsritten naar het buitenland (en zeg nou zelf, het is toch veel vetter om met je oldtimer naar bijv. Parijs te gaan dan met je daily).
Echter, als m'n 244 dit jaar meer dan 1000 km gereden heeft, is het veel.
Je haalt passieve en actieve veiligheid door elkaar.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:50 schreef Dingest het volgende:
[..]
Weggebruik is net zo hoog, risico op ongevallen nog hoger want het is geen auto met moderne bescherming.
Bekend probleem voor een collegin van mij.. Heeft dat zelfs met sigaretten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:56 schreef Anne het volgende:
Zit ik op een terras met mijn ouders om een ijsje te eten. Ik bestel er eentje met safari (alcohol).
Vraagt die vrouw half aan mij en half aan mijn ouders: "mag jij dat wel?"![]()
.
Mijn moeder antwoorde met "ja hoor, ze is al 25". Waarna de vrouw begon te blozen en zich 4x excuseerde.
Er zijn dus nog steeds mensen die denken dat ik -16 ben. Wel fijn op mijn 30e - 40e straks.
Nee, beide zijn gewoon niet of nauwelijks aan boord. Een gordel is het enige wat je in de meeste gevallen aan boord hebt, kreukelzone's en kooiconstructie zijn lang niet zo efficiënt. Lang niet altijd een vervormbare stuurkolom, en geen airbags of 'zacht' plastic dashboard. En dan heb je het ook over een auto die meer werk en aandacht kost om onder controle te houden dan een moderne(re) auto - nog even zonder actieve veiligheid zoals ABS, ESP en verbeterde verlichting.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:53 schreef daNpy het volgende:
[..]
Je haalt passieve en actieve veiligheid door elkaar.
Neequote:Op zondag 5 augustus 2012 17:06 schreef daNpy het volgende:
Nog steeds haal je actieve en passieve veiligheid door elkaar.
goeie theorie. heb je praktijkcijfers van vandaag de dag? ik denk dat mensen veel verder in de marge gaan rijden omdat remmen en sturen allemaal zo soepel gaan, en dat je per saldo weinig aan veiligheid wint.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:15 schreef Dingest het volgende:
Nee hoor, een oldtimer is gewoon geen gelijkwaardige deelnemer en de actieve veiligheid erin ontbreekt of is kwaliteit-technisch minder. In eenzelfde situatie is de kans dat je in een oldtimer brokken maakt groter dan in een moderne auto. En daarbij komt ook nog dat áls je brokken maakt, die veel makkelijker veel ernstiger zullen zijn. Als dat er allemaal niet ingaat snap je iets niet aan de term 'technologische ontwikkeling'
ik denk omdat de motor kapot ging en hij toch al niet zo hard ging.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:18 schreef daNpy het volgende:
Brokken komen omdat mensen niet uitkijken, technisch falen is een uitzondering.
Daarnaast hebben de meeste mensen sowieso geen geld over voor onderhoud aan hun auto, van welk jaar dan ook.
En als nieuwe auto's zo goed zijn, waarom staat een DAFje dan veel eerder stil op de gladde baan dan een nieuwe Opel Astra met of zonder ABS?
(Ja, o.a. omdat nieuwe auto's 2x zoveel wegen)
Precies!quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
goeie theorie. heb je praktijkcijfers van vandaag de dag? ik denk dat mensen veel verder in de marge gaan rijden omdat remmen en sturen allemaal zo soepel gaan, en dat je per saldo weinig aan veiligheid wint.
waarom gordelsquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:53 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Veiligheid is voor mietjes. Ik wil graag een auto uit 1970 met 2punts gordels, lijkt me lache.
Alleen al in verkeersdoden; 770 in 2011, midden jaren '70 was dat gemiddeld van 3000 terwijl het wagenpark sterk is gegroeid. Da's niet puur verscherping en controle van regelgeving, maar ook een groot deel omdat auto's zelf veiliger zijn geworden. En dat terwijl een boel mensen inderdaad nog als idioten rijdt, maar de auto's zijn door moderne, geraffineerde technieken véél makkelijker onder controle te houden, en daarbij sterker en bieden meer bescherming.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
goeie theorie. heb je praktijkcijfers van vandaag de dag? ik denk dat mensen veel verder in de marge gaan rijden omdat remmen en sturen allemaal zo soepel gaan, en dat je per saldo weinig aan veiligheid wint.
Los van dat dit voor de hele westerse wereld geldt en niet alleen Nederland: prima, maar dan niet meer klagen over bekeuringen en zo héquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
De wegen zijn veel regider geworden. Ga eens naar india oid dan zie je goed hoe belachelijk gereguleerd het verkeer in nld is.
Ehm nee, de hele DAF club die een slipcursus kreeg lukte dat.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:17 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ja, als je het écht goed doet kan je misschien een Daf net zo goed tot stilstand krijgen als een moderne auto. Jammer genoeg gaat dat gegeven alleen op als je zeer ervaren bent en op de hoogte bent van een situatie. Dat is bij een ongeval/noodsituatie zelden zo, en dan is een oldtimer gewoon in het nadeel. Een uitwijkmanoeuvre gaat in mijn 96 heel anders - minder corrigeerbaar - dan in mijn 121, en beide hebben geen ABS en ESP maar wel minimaal 20 jaar verschil in ontwikkeling. Geen falende techniek; beperkte techniek.
Leuk, maar neequote:Op zondag 5 augustus 2012 18:31 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ehm nee, de hele DAF club die een slipcursus kreeg lukte dat.
Uiteraard was de beginsnelheid even hoog, 50kmh. Smallere banden en een lager gewichten doen meer dan welk elektronisch snufje dan ook.
En dan rijd ik zelf op veel te brede banden voor mijn DAF (175 breed) en dan nog lukt het me om meer dan 10 meter eerder stil te staan dan een moderne auto.
Maar dan nog steeds geld dat de kans op een ongeluk net zo groot is in wat voor voertuig dan ook. Je verwart het echter met hoe je er vanaf komt, maar dat heeft niets met de kans op een ongeval zelf te maken
Dat filmpje wilde ik er nog niet bijhalenquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
http://www.streetfire.net(...)and-a-new_134903.htm
misschien heb je een punt
Alleen is die test niet echt realistisch.. Ik zie geen motor in de Volvo liggen, wat erop zou duiden dat deze voor de crash is verwijderd. Als je vervolgens weet dat een motor een groot en belangrijk onderdeel is van de kreukelzone bij Volvo´s, wel. Trek je conclusies dan maar.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:40 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dat filmpje wilde ik er nog niet bijhalenEn dan is zo'n 940 nog een aantal stappen boven de gemiddelde oldtimer
![]()
Zoek ook maar even op hun crashtest met een Smart, dan zie je pas echt hoever kooiconstructies en kreukelzones in kleine auto's zijn gekomenEn dan beschouwen sommigen mensen de moderne auto's in deze film al als 'verouderd'...
Dus volgens jouw heb je in een nieuwe auto minder kans dat er iemand achterin rijdt dan met een oude.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:35 schreef Dingest het volgende:
[..]
Leuk, maar neeZo werkt het in de praktijk dus niet, en ik ga niet nog een keer uitleggen waarom.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:56 schreef Anne het volgende:
Zit ik op een terras met mijn ouders om een ijsje te eten. Ik bestel er eentje met safari (alcohol).
.
Mijn moeder antwoorde met "ja hoor, ze is al 25". Waarna de vrouw begon te blozen en zich 4x excuseerde.
Er zijn dus nog steeds mensen die denken dat ik -16 ben. Wel fijn op mijn 30e - 40e straks.
Ik moest hieraan denken.quote:
dat heb ik ook nog regelmatig jaquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:56 schreef Anne het volgende:
.
Toevallig 4 weekjes terug ook 2 doeken (niet zo groot als de jouwequote:Op zondag 5 augustus 2012 19:26 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb net een nieuwe afdruk van 90x120 op linnen besteld, op naast degene te hangen die ik al heb hier. Eindelijk nieuwe decoratie aan de muur.
Motor doet precies wat het doet in een auto zonder of met matige kreukelzones: scheurt los en gaat waar het heen geduwd wordt (diep linksachter, wel moeilijk zichtbaar)quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:53 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Alleen is die test niet echt realistisch.. Ik zie geen motor in de Volvo liggen, wat erop zou duiden dat deze voor de crash is verwijderd. Als je vervolgens weet dat een motor een groot en belangrijk onderdeel is van de kreukelzone bij Volvo´s, wel. Trek je conclusies dan maar.
Dat is niet het enige soort ongeval waarbij je betrokken kunt raken hè, dat iemand bij jou achterin rijdtquote:Op
zondag 5 augustus 2012 18:59 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dus volgens jouw heb je in een nieuwe auto minder kans dat er iemand achterin rijdt dan met een oude.
Rare theorie.
was dat niet gister nog bij fifth gear?quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:25 schreef Dingest het volgende:
[..]
Motor doet precies wat het doet in een auto zonder of met matige kreukelzones: scheurt los en gaat waar het heen geduwd wordt (diep linksachter, wel moeilijk zichtbaar)
[..]
Dat is niet het enige soort ongeval waarbij je betrokken kunt raken hè, dat iemand bij jou achterin rijdt![]()
De kans dat er wat kan gebeuren onderweg is even groot. Maar vanaf dat punt liggen je kansen met een oldtimer gewoon lager dan in een moderne auto.
Hehe eindelijk verwoord je het goedquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:25 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dat is niet het enige soort ongeval waarbij je betrokken kunt raken hè, dat iemand bij jou achterin rijdt![]()
De kans dat er wat kan gebeuren onderweg is even groot. Maar vanaf dat punt liggen je kansen met een oldtimer gewoon lager dan in een moderne auto.
Zo verwoord ik het nog steeds hetzelfde....quote:
Same difference.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:43 schreef Dingest het volgende:
[..]
Zo verwoord ik het nog steeds hetzelfde....
Kans op een ongeluk is nog steeds groter, kans op een gebeurtenis is grofweg gelijk.
Geen idee, heb geen tv-ontvangstquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:33 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
was dat niet gister nog bij fifth gear?
Ik heb al andere plannen morgenquote:
een ongeluk is met schade of letsel en een gebeurtenis met bijna schade of letsel.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:46 schreef daNpy het volgende:
[..]
Same difference.
Of wil je nu zeggen dat het alleen een ongeluk is als er sprake is van lichamelijk letsel?
Probeer 't eens?quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:52 schreef densmee het volgende:
[TK] Auto onderdelen, skates, stenen, 15"bekken
zou hij er om kunnen lachen als ik vraag of de koper de spoiler gaat gebruiken boven de voordeur.
nee want dan ga jij het verpestenquote:
mijn post verwijderen enzo,quote:
Kilometerteller fraude in progress; bij een klassieker is het natuurlijk kinderlijk eenvoudig om de teller terug te draaien . En anders koop je er gewoon 3quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:24 schreef Dingest het volgende:
[..]
Gewoon een maximum van bijv. 5k per jaar ermee rijden invoeren en daar strenger op controleren. Is meer dan genoeg voor de liefhebber om er vaak genoeg mee op pad te gaan imho, met de 96 haal ik dat niet eensZit je daarboven kan je wat mij betreft gewoon lappen wat je voor een normale auto ook doet, zo gebruik je hem dan ook en dan is hij alleen nog aantrekkelijk voor de échte liefhebbers.
Of schade, wat net zo hard meetelt voor de verzekering. Beetje begrijpend lezen hèquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:46 schreef daNpy het volgende:
[..]
Same difference.
Of wil je nu zeggen dat het alleen een ongeluk is als er sprake is van lichamelijk letsel?
Ik denk iedere keer aan tegels als ik dat topic zie.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:57 schreef densmee het volgende:
[..]
mijn post verwijderen enzo,
maar ik bedacht me net dat ik die spoiler ergens van herkende
dus ik ben eens gaan zoeken
[TK] Mitsubishi Evo 8 spoiler, Mitsubishi Galant sideskirts
ze janken ook niet ze gaan de regels veranderen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kilometerteller fraude in progress; bij een klassieker is het natuurlijk kinderlijk eenvoudig om de teller terug te draaien . En anders koop je er gewoon 3![]()
Ik vind het allemaal een beetje spijkers op laag water zoeken, ze hebben zelf die regeltjes gercreëerd, moeten ze niet gaan janken als er gebruik van wordt gemaakt, en het dan ook nog over een milieu-boeg gaan gooien.. da's bijna net zo kansloos als die motor APK invoeren onder het motto van veiligheid en onderhoud in combi met cijfers over ongelukken die nergens op slaan
dit is inderdaad waar, maar een oldtimer is wel zeer veel vervuilender dan een moderne auto natuurlijk. en dan bedoel ik niet alleen de 2 takt autotjesquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kilometerteller fraude in progress; bij een klassieker is het natuurlijk kinderlijk eenvoudig om de teller terug te draaien . En anders koop je er gewoon 3![]()
Ik vind het allemaal een beetje spijkers op laag water zoeken, ze hebben zelf die regeltjes gercreëerd, moeten ze niet gaan janken als er gebruik van wordt gemaakt, en het dan ook nog over een milieu-boeg gaan gooien.. da's bijna net zo kansloos als die motor APK invoeren onder het motto van veiligheid en onderhoud in combi met cijfers over ongelukken die nergens op slaan
het is geen pta topicquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:57 schreef densmee het volgende:
[..]
mijn post verwijderen enzo,
maar ik bedacht me net dat ik die spoiler ergens van herkende
dus ik ben eens gaan zoeken
[TK] Mitsubishi Evo 8 spoiler, Mitsubishi Galant sideskirts
Dat gaat voor die lui in de stad niet werken, die kunnen maar 1 auto kwijtquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik krijg zin om je te wurgenquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:58 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik denk iedere keer aan tegels als ik dat topic zie.
true. alleen stinkt een old timer lokaal wel 10 x zo erg.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:00 schreef daNpy het volgende:
Elke keer nieuwe autos bouwen is VEEL vervuilender dan oldtimer blijven rijden.
Die VAG diesels uit de jaren 90 stinken veel erger dan een oldtimer op benzine of LPG.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
true. alleen stinkt een old timer lokaal wel 10 x zo erg.
Ik doe inderdaad geen posts verwijderen in V&A (behalve in mijn eigen topic densmeequote:Op zondag 5 augustus 2012 21:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
het is geen pta topic![]()
* hint hint * kusje voor anne
* aai voor sd *
al movies sd?
Dat is ook waar, op zich nog een reden voor beperkt gebruik als ze echt om het milieu te doen isquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:59 schreef densmee het volgende:
[..]
dit is inderdaad waar, maar een oldtimer is wel zeer veel vervuilender dan een moderne auto natuurlijk. en dan bedoel ik niet alleen de 2 takt autotjes
Ik maak het expres nog cryptischquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik krijg zin om je te wurgen, maar daar ben ik te nugter voor.
zie dat topic tot leven komenquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik doe inderdaad geen posts verwijderen in V&A (behalve in mijn eigen topic densmee!).
mwah... ik heb ze gezien hoor.. die oude mercedes wrakken die je op 2 km afstand al ruikt op de snelweg.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:02 schreef daNpy het volgende:
[..]
Die VAG diesels uit de jaren 90 stinken veel erger dan een oldtimer op benzine of LPG.
Ik toch ookquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:04 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik maak het expres nog cryptisch
ah ik vind het sowieso allemaal onzin dat co2 gedoe. maar die import mogen ze wat aan doen die grafbakken uit duitsland stinkenquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:02 schreef daNpy het volgende:
[..]
Die VAG diesels uit de jaren 90 stinken veel erger dan een oldtimer op benzine of LPG.
Verrekquote:
Lees eens terug joh, staan er al.. fliegtuichvilmpjuhsquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
het is geen pta topic![]()
* hint hint * kusje voor anne
* aai voor sd *
al movies sd?
nice nice ff terugkijken bedankt voor de tipquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:05 schreef Sounddragon het volgende:
Le
[..]
Lees eens terug joh, staan er al.. fliegtuichvilmpjuhs
Komaan, ik weet heus wel hoe je het daadwerkelijk en correct schrijft. Dacht je dat het een foutje was?quote:
Kurk er inquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:06 schreef daNpy het volgende:
[...]. Je kan moeilijk een vulkaan belasting gaan vragen
Ik dacht dat je niet zo nugter was als je zelf dacht. Ofzo. Eigenlijk sloeg ik er helemaal geen acht op.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Komaan, ik weet heus wel hoe je het daadwerkelijk en correct schrijft. Dacht je dat het een foutje was?
Ik heb geen idee waar je het over hebtquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nou moet ik het dan maar weer zijn dit het in jip en janneke taal gaat neerzetten
gelukkig maarquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik doe inderdaad geen posts verwijderen in V&A (behalve in mijn eigen topic densmee!).
en ik kan de filmpjes niet vinden wat veel erger isquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt?
je leest ook niet zekerquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
en ik kan de filmpjes niet vinden wat veel erger is
Zoals densmee al zegt; dan lees je niet!quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
en ik kan de filmpjes niet vinden wat veel erger is
k.n.e.u.squote:
post het dan ook gewoon op youtube dan ziet het eruit als filmpjequote:
en een foto graag:quote:
Kijk je vaak in je eigen topicquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Zoals densmee al zegt; dan lees je niet!
Hier: [PTA SC] Airbus A321-200 MSN 1734
Na het vliegveld 3 filmpjes.
Geen idee, er ging voor 75$ in de Ranger vanmorgen, volle tank. Zal volgende keer effe kijken, ik dacht 1.30$ gehoord te hebben.quote:
Hij zei toch dat ie dat, stom genoeg, niet had gedaanquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
post het dan ook gewoon op youtube dan ziet het eruit als filmpje
ziet er wel nice uit. geen slechte deal lijkt me
USD? Of hebben ze daar andere valuta?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geen idee, er ging voor 75$ in de Ranger vanmorgen, volle tank. Zal volgende keer effe kijken, ik dacht 1.30$ gehoord te hebben.
Waarom koop jij zo veel schoenen die je nooit draagt?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, maar ik reageer nooit op zulke reacties.
wat goed dat zouden die friezen ook moeten doenquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, maar ik reageer nooit op zulke reacties.
Als ik het niet boeiend zou vinden vroeg ik het toch niet zekerquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:18 schreef Dingest het volgende:
[..]
Zou dat heel boeiend zijn op een eiland van 21km2?
Jep, US$quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:15 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
USD? Of hebben ze daar andere valuta?
Dus, weet je dan nu hoeveel je kwijt bent aan brandstofkosten voor je vakantie aldaar?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:19 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Als ik het niet boeiend zou vinden vroeg ik het toch niet zeker
Destijds had ik geld teveel.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:17 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Waarom koop jij zo veel schoenen die je nooit draagt?
Ik heb een brede interesse in dingen, ook al ga ik daar niet op vakantie wil ik nog weten wat de benzine kost.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:22 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dus, weet je dan nu hoeveel je kwijt bent aan brandstofkosten voor je vakantie aldaar?
Als je nog eens zo'n situatie hebt, aarzel dan niet om mijn rekeningnummer te vragen.quote:
ik probeer tong80 bij te benen. dan heb je niet altijd tijd om alles terug te lezenquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Hij zei toch dat ie dat, stom genoeg, niet had gedaanGofferdomme.
Ik heb nog een hele stapel tankbonnen liggen van Duitsland, Polen, Slowakije, Hongarije, Kroatië, Slovenië en Oostenrijk; waar kan ik ze naartoe zenden?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:22 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb een brede interesse in dingen, ook al ga ik daar niet op vakantie wil ik nog weten wat de benzine kost.
Daar hoef ik niet om te vragen hoor, die heb ik.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:23 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Als je nog eens zo'n situatie hebt, aarzel dan niet om mijn rekeningnummer te vragen.
Ik kom vaak genoeg op verschillende plekken in Europa, dat hoef ik jou niet te vragen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:25 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik heb nog een hele stapel tankbonnen liggen van Duitsland, Polen, Slowakije, Hongarije, Kroatië, Slovenië en Oostenrijk; waar kan ik ze naartoe zenden?
Oja, mijn maandelijkse bijdrage... even vergeten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet om te vragen hoor, die heb ik.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:01 schreef Dingest het volgende:
Of ik kan gewoon iedere km die ik vooruit rijd, ook achteruit terugrijden. Dan gaat de teller ook terug in de 96
lekkere chicka's?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:02 schreef Sounddragon het volgende:
Pfuu, wat een ellende zo'n zwembad voor de deur
Nooit toegeven.quote:
Ik heb een kingsize, met plafondfan, klamboe én aircoquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow ok. nou ja het is 22 uur hier, je maakt me eerder jaloers met heerlijk bed.
Mwah, mijn collega valt niet onder 'chica's', dus er valt niks toe te gevenquote:
ok dat is beter dan wat ik hier hebquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb een kingsize, met plafondfan, klamboe én airco
niets mis met zo nu en dan een man liefhebbenquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mwah, mijn collega valt niet onder 'chica's', dus er valt niks toe te geven
Hij zit niet in het gips.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
niets mis met zo nu en dan een man liefhebbenen je zit er nog wel even he.
Weet je ook eens hoe wij ons voelen, als je hier weer eens post.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
omg ik moet kotsen van mijn eigen tekst
Ik wens je veel plezier met je vriend, maar ik pas even als je het niet erg vindtquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
niets mis met zo nu en dan een man liefhebbenen je zit er nog wel even he.
ik weet dat je stiekem van me houdtquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Weet je ook eens hoe wij ons voelen, als je hier weer eens post.
Als je 't weet, is 't niet stiekem meer.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik weet dat je stiekem van me houdt
nog apart lokaal eten geprobeerd?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik wens je veel plezier met je vriend, maar ik pas even als je het niet erg vindt
En ik heb goed fapmateriaalquote:
Jep, gisteren een knol van een Swordfish steak verorberdquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nog apart lokaal eten geprobeerd?
ow ziet er nommie uit... tonijnachtig of ?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jep, gisteren een knol van een Swordfish steak verorberd
quote:
Neh, waaaaay betterquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow ziet er nommie uit... tonijnachtig of ?
Zonde, het huidje is eraf, dat hoort eraan, smaakt naar spekquote:
ja mensen zijn mietjes gewordenquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zonde, het huidje is eraf, dat hoort eraan, smaakt naar spek
Kan je beter nog iets meer doorsparen en een leuke Bulls of Focus kopen voor 700,- mety minimaal Deore spul.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:39 schreef daNpy het volgende:
Nice!
Ik wil ook mountainbiken maar mijn velgen zitten flinke slagen in (je gaat echt 5cm op en neer zeg maar). Nieuwe velgen zijn nog aardig duur en samen met banden en wat andere verbeteringen zijn het heel wat uitgaven aan een simpele fiets. Daar heb je ook een andere MTB voor zeg maar.
Zeker als je dan een Gazelle MTB ziet van 500 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |