Volgens mij staan die stenen ervoor, om de sideskirt omhoog te houden, zodat jij kan zien hoe het totaalplaatje eruit ziet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:29 schreef Innisdemon het volgende:
Issie op de laatste foto door de stapel stenen gezakt?
Is die veerpootbrug toevallig verstelbaar?
Kijk jij eens goed naar die voorste stapel stenen dan. Die sideskirt is daar hardstikke beschadigd. Op de foto echter niet, dus of het is een andere/gerepareerde, of het is gewoon een willekeurige fotoquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:32 schreef Markster het volgende:
[..]
Volgens mij staan die stenen ervoor, om de sideskirt omhoog te houden, zodat jij kan zien hoe het totaalplaatje eruit ziet.
Dat lijkt maar zo, het is, net zoals op de andere stapels, een lapje om de sideskirt niet te beschadigen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Kijk jij eens goed naar die voorste stapel stenen dan. Die sideskirt is daar hardstikke beschadigd. Op de foto echter niet, dus of het is een andere/gerepareerde, of het is gewoon een willekeurige foto
Verrek, jij hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:38 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo, het is, net zoals op de andere stapels, een lapje om de sideskirt niet te beschadigen.
Dat zeg ik. ANders zou hij het niet op de foto zetten, lijkt mequote:Op donderdag 27 januari 2011 12:00 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Verrek, jij hebt helemaal gelijk
Het lijkt op de foto idd net alsof die beschadigt is, daarom vroeg ik er ook naar. Nu je het zo zegt, zie ik ook dat het een lapje is, maar dat is niet direct duidelijk te zien.quote:
Je voelt je aangesproken? Doelde niet alleen op jou post hoor. Ook op die van Herr Flick en anderen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:40 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Het lijkt op de foto idd net alsof die beschadigt is, daarom vroeg ik er ook naar. Nu je het zo zegt, zie ik ook dat het een lapje is, maar dat is niet direct duidelijk te zien.
Een gewone vraag dus, waar je gewoon op kunt antwoorden.![]()
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:07 schreef densmee het volgende:
past die spoiler ook op een evo 8
en overigens die zou nog niet eens heel slecht staan boven je voordeur.
Misschien offtopic, maar waarom niet? Ik bedoel de Evo 8 is toch best een vette auto en dat is een understatement.quote:Heb verder geen foto van de sideskirts op de auto in detail.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |