Ik had het over geweld hoewel als ze zo doorgaan kan dat veranderenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In Grunn was toch zo goed als geen criminaliteit?
Dat kan ikquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Drom, kun je geenvetzak ook in de OP zetten?
Bij Drom wel jaquote:
Dat hoorde je niet te kunnen. Vuige tt-diefquote:
Ik net zo lang wachten tot ik eindelijk de OP weereens aan kon passen..quote:
Ik moet nog boodschappen doen. Bier is het enige dat ik hebquote:
Proost dan maar hequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik moet nog boodschappen doen. Bier is het enige dat ik heb
Nee, ik mag van mezelf niks tot ik mezelf heb aangekleed en naar de winkel ben geweestquote:
Vast welquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Zou ik een note krijgen als ik een [Singles] opstart?
Ik vind het het proberen waard.. eigenlijkquote:
Nee, gewoon doenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik ben de halve dag op pad geweest.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik mag van mezelf niks tot ik mezelf heb aangekleed en naar de winkel ben geweest
En daarvoor ben jij lek gebleven?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben de halve dag op pad geweest.
Roy heeft afgezegd he, die is "ziek" de angsthaas
Ja erg he!!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En daarvoor ben jij lek gebleven?
Dan heeft dateding ook zijn best niet gedaanquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja erg he!!
Maar ik ga bankhangen ofzo. Ben moe en beetje down
Is het weer niet goed genoeg?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Het is nooit goed genoeg. Ik ben een vrouw.quote:
Wel voor Yvonne, ze had er genoeg vanquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het is nooit goed genoeg. Ik ben een vrouw.
Die had gewoon last van PMS.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel voor Yvonne, ze had er genoeg van
Jij bent ziek. Fokken is dan niet mogelijk.quote:
No shitquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:44 schreef dawg het volgende:
wat bestaan er toch veel domme mensen op de wereld zeg.
ik probeer mezelf onder mn hol te schoppen, maar het lukt niet echt.quote:
En toch lukt het mequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jij bent ziek. Fokken is dan niet mogelijk.
ja, gister hier even eruit gegooid en toen gaan zuipen (met mate heh). oh, en wat gerookt natuurlijk. heerlijk fris om half 4 vanmiddag opgestaan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik probeer mezelf onder mn hol te schoppen, maar het lukt niet echt.
Jij al een beetje meer vrede?
WTF is evolueren dan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:43 schreef Drommeldaris het volgende:
R&P-Feedback
Moet nu ook zeggen dat ze niet bijster snel reageren
Mooi. Zuipen en roken zijn de beste medicatiequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:48 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, gister hier even eruit gegooid en toen gaan zuipen (met mate heh). oh, en wat gerookt natuurlijk. heerlijk fris om half 4 vanmiddag opgestaan.
geen aliens geland vandaag, dat was wel jammer.
zal ik je even onder je hol schoppen? doe ik met liefde natuurlijk.
En ik altijd maar denken dat dat evalueren wasquote:
Nee, dat is kijken of iets heeft gewerkt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En ik altijd maar denken dat dat evalueren was
ja dat bedoelde ikquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, dat is kijken of iets heeft gewerkt.
Hoeveel wijn?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:00 schreef marbasnarf het volgende:
straks gezellig eten met een vriend, ff bijkletsen! (onder het genot van kip en wijn!)
weet nog niet, ga in elk geval wel op de fietsquote:
voor jou? met jou, vooruit. voor jou niet, aangezien mijn afkeer van supermarkten net zo groot of groter is dan de jouwe.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mooi. Zuipen en roken zijn de beste medicatie
als je er dan toch moeite in wil steken, kan je net zo goed voor mij de boodschappen gaan doen?![]()
![]()
![]()
![]()
ahh, dus je houdt al rekening met genoeg wijntjes.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
weet nog niet, ga in elk geval wel op de fiets
ghehehe als ik ga drinken (ook al is t maar 1 glaasje) rij ik zoiezo geen autoquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:05 schreef dawg het volgende:
[..]
ahh, dus je houdt al rekening met genoeg wijntjes.
geen dingen posten waar je straks spijt van krijgt heh.
mijn afkeer van supermarkten is niet zo groot.. mijn afkeer om kleren aan te gaan doen om naar de supermarkt te gaan is enorm.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:03 schreef dawg het volgende:
[..]
voor jou? met jou, vooruit. voor jou niet, aangezien mijn afkeer van supermarkten net zo groot of groter is dan de jouwe.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe als ik ga drinken (ook al is t maar 1 glaasje) rij ik zoiezo geen auto
en heb geen fok! op mn telefoon, dus komt helemaal goed
oh je bent naakt. ga in je badjas dan. of gewoon zo, het is niet koud en misschien kun je dan wel gratis boodschappen doen. als je de filiaalmanager even lief aankijkt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn afkeer van supermarkten is niet zo groot.. mijn afkeer om kleren aan te gaan doen om naar de supermarkt te gaan is enorm.
Nee. Ik heb mn GnR tshirt aan. Zoveel moeite had ik al wel genomen..quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:09 schreef dawg het volgende:
[..]
oh je bent naakt. ga in je badjas dan. of gewoon zo, het is niet koud en misschien kun je dan wel gratis boodschappen doen. als je de filiaalmanager even lief aankijkt.
slash op je tiet!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee. Ik heb mn GnR tshirt aan. Zoveel moeite had ik al wel genomen..
Nee, G op de ene, N op de andere.quote:
als ik een van mn wilde dagen heb wel... anders gewoon een veigenbladquote:
good tit evil tit?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, G op de ene, N op de andere.
sexy hoor.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als ik een van mn wilde dagen heb wel... anders gewoon een veigenblad
Links is good denk ikquote:
alleen als jij dat ook wilt. straks bijten ze nog.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:15 schreef Evie het volgende:
[..]
Bij jou plaatje denk ik ook altijd dat je mn tieten vast wilt grijpen
Voor degene die er tegenover staatquote:
Grrr heb je mn deur gezien oid?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:15 schreef dawg het volgende:
[..]
alleen als jij dat ook wilt. straks bijten ze nog.
dangerous tit is dangerous.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Voor degene die er tegenover staat
Je hebt angst voor vetklompen met spieren en (nog niet werkende gelukkig) melkklieren vandaag?quote:
nee, alleen voor de jouwe.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je hebt angst voor vetklompen met spieren en (nog niet werkende gelukkig) melkklieren vandaag?
quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:19 schreef Royco1 het volgende:
Altijd prettig om thuis te komen en de koelkast ontdooit aan te treffen
Pfieuwquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jawel die koelingen deden het nog wel, die staan op een andere groep
nee, maar er zitten spieren in, want ik kan ze bewegenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:22 schreef dawg het volgende:
[..]
hoezo spieren trouwens? jij hebt je tieten getraind?
dat zijn je borstspieren.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, maar er zitten spieren in, want ik kan ze bewegen
Kun jij er ook stenen mee doorslaan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, maar er zitten spieren in, want ik kan ze bewegen
En dus spierenquote:
Dat probeer ik liever niet. Blauwe tetten zijn op betere manieren te verkrijgen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kun jij er ook stenen mee doorslaan?
Jawel, bij mij welquote:
Bosbessenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat probeer ik liever niet. Blauwe tetten zijn op betere manieren te verkrijgen.
ja, vwb je kont moet je eerst gaan squatten heh.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jawel, bij mij wel
Die borstspieren zijn alles wat ik heb
Squatten.. Dat moet ik nog leren.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:30 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, vwb je kont moet je eerst gaan squatten heh.
Bijvoorbeeldquote:
sowieso sporten, of niet?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Squatten.. Dat moet ik nog leren.
Sporten leren kan ik nietquote:
Ik ben gewoon al 4 keer wezen hardlopenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sporten leren kan ik niet![]()
Ik ben antisport
Wow. Ik ben nog niet eens overeind gekomen om mezelf aan te kleden. Dat is pas een work outquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon al 4 keer wezen hardlopen
Leuker dan in de blender.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij plet graag bosbessen met je tieten?
Ik denk dat ik op de lange termijn duurder ben.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus in plaats van een blender te kopen had ik ook gewoon jou kunnen uitnodigen
niks mis mee.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sporten leren kan ik niet![]()
Ik ben antisport
Maar leuker om te bedienen dan zo'n blenderquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik op de lange termijn duurder ben.
ook gewoon knopjes hoor.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar leuker om te bedienen dan zo'n blender
Gelukkig maarquote:
maakt ook herrie, en praat terug. ik weet niet hoelang dat leuk blijft roy.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar leuker om daar mee te spelen he
2 seconden. Roy is namelijk een te makkelijk doelwitquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:42 schreef dawg het volgende:
[..]
maakt ook herrie, en praat terug. ik weet niet hoelang dat leuk blijft roy.
Samzz is niet zo'n bitch als jij.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
2 seconden. Roy is namelijk een te makkelijk doelwit
voor jou wel. jij lust iedereen rauw heh.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
2 seconden. Roy is namelijk een te makkelijk doelwit
Nou, dat weet ik niet.. ze blijft vrouw natuurlijk..quote:
Ik heb sommigen toch liever gebakken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:45 schreef dawg het volgende:
[..]
voor jou wel. jij lust iedereen rauw heh.![]()
Dat wel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar leuker om te bedienen dan zo'n blender
Lijkt me wel. Als er allemaal bende in mijn koelkast was bevroren zou ik niet blij worden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:19 schreef Royco1 het volgende:
Altijd prettig om thuis te komen en de koelkast ontdooit aan te treffen
Ze is vast niet zo erg dan jouquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik niet.. ze blijft vrouw natuurlijk..
rare?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb sommigen toch liever gebakken.
Ik weet het niet.. Samzz, ben jij zo erg als ik"?quote:
Goed punt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Als er allemaal bende in mijn koelkast was bevroren zou ik niet blij worden.
gecremeerd.quote:
Wie gaat de worstenbroodjes regelen trouwens?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed punt.
Om de koelkast niet werkend aan te treffen
zelf maken is veel lekkerder.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wie gaat de worstenbroodjes regelen trouwens?
Regel ik welquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wie gaat de worstenbroodjes regelen trouwens?
Ik weet niet hoe erg jij bent.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik weet het niet.. Samzz, ben jij zo erg als ik"?
ik maak ze niet heh. ik kom niet eens.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mooi, is dat ook weer geregeld.
Ik heb zulke dingen ook nog nooit in elkaar gerold, en ik twijfel sterk of ik de kennis en kunde heb het beter te kunnen dan de fabriek.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:49 schreef dawg het volgende:
[..]
ik maak ze niet heh. ik kom niet eens.
Oh nee, dat gaat gewoon de vuilnisbak inquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:48 schreef dawg het volgende:
[..]
aangebrandsel is kankerverwekkend. maar smakelijk eten.
banaanvraag, BAN!quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb zulke dingen ook nog nooit in elkaar gerold, en ik twijfel sterk of ik de kennis en kunde heb het beter te kunnen dan de fabriek.
ik vond het wel meevallen eigenlijk..quote:
eergister nog een gehad. vind ze vaak maar droog, die dingen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
verdomme. Ik heb zo'n zin in appelflappen dat ik ze gewoon de hele dag al ruik
aangekleed is zojuist gebeurd, nog 3 minuten voor ik naar de bus moet lopen met mn oma trolley kar dingetjequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:56 schreef dawg het volgende:
[..]
eergister nog een gehad. vind ze vaak maar droog, die dingen.
maar sta op en kleed je aan, move that ass.
ik ben trots op je.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
aangekleed is zojuist gebeurd, nog 3 minuten voor ik naar de bus moet lopen met mn oma trolley kar dingetje
quote:
Je kan mijn naam er op zettenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:00 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb geen inspiratie trouwens voor mijn andere arm.
Gemengd gehakt. Ik hoor altijd dat je hiervoor puur varkensgehakt wil hebben. En moet na dat maken direct in de oven? Het is namelijk mijn ontbijt dus sja.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:54 schreef dawg het volgende:
[..]
stelt echt niks voor. bloem, zout, suiker en wat gist voor het deeg, en gemend gehakt, peper, nootmuskaat, gemberpoeder, koriander en een eierdooier. mixen, worstjes rollen, inwikkelen in deeg en dichtplakken met eierdooier, 20min in de oven op 225 graden.
ik vind gemengd lekkerder, anders is het wel erg vet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gemengd gehakt. Ik hoor altijd dat je hiervoor puur varkensgehakt wil hebben. En moet na dat maken direct in de oven? Het is namelijk mijn ontbijt dus sja.
Het klinkt toch dat ik liever lui ben.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:03 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vind gemengd lekkerder, anders is het wel erg vet.
ja. maar ik doe altijd 15 minuten in de oven (maak altijd een voorraadje), dat ze net niet helemaal gaar zijn, dan kun je ze invriezen etc, en zijn ze lekkerder dan wanneer je ze helemaal afbakt en dan invriest.
Welke mayonaise acht jij het meest geschikt trouwens?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:03 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vind gemengd lekkerder, anders is het wel erg vet.
ja. maar ik doe altijd 15 minuten in de oven (maak altijd een voorraadje), dat ze net niet helemaal gaar zijn, dan kun je ze invriezen etc, en zijn ze lekkerder dan wanneer je ze helemaal afbakt en dan invriest.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het klinkt toch dat ik liever lui ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |