Ik ben gewoon al 4 keer wezen hardlopenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sporten leren kan ik niet![]()
Ik ben antisport

Wow. Ik ben nog niet eens overeind gekomen om mezelf aan te kleden. Dat is pas een work outquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon al 4 keer wezen hardlopen

Leuker dan in de blender.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij plet graag bosbessen met je tieten?

Ik denk dat ik op de lange termijn duurder ben.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus in plaats van een blender te kopen had ik ook gewoon jou kunnen uitnodigen

niks mis mee.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sporten leren kan ik niet![]()
Ik ben antisport

Maar leuker om te bedienen dan zo'n blenderquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik op de lange termijn duurder ben.

ook gewoon knopjes hoor.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar leuker om te bedienen dan zo'n blender

Gelukkig maarquote:

maakt ook herrie, en praat terug. ik weet niet hoelang dat leuk blijft roy.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar leuker om daar mee te spelen he

2 seconden. Roy is namelijk een te makkelijk doelwitquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:42 schreef dawg het volgende:
[..]
maakt ook herrie, en praat terug. ik weet niet hoelang dat leuk blijft roy.

Samzz is niet zo'n bitch als jij.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
2 seconden. Roy is namelijk een te makkelijk doelwit

voor jou wel. jij lust iedereen rauw heh.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
2 seconden. Roy is namelijk een te makkelijk doelwit

Nou, dat weet ik niet.. ze blijft vrouw natuurlijk..quote:

Ik heb sommigen toch liever gebakken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:45 schreef dawg het volgende:
[..]
voor jou wel. jij lust iedereen rauw heh.![]()

Dat wel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar leuker om te bedienen dan zo'n blender

Lijkt me wel. Als er allemaal bende in mijn koelkast was bevroren zou ik niet blij worden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:19 schreef Royco1 het volgende:
Altijd prettig om thuis te komen en de koelkast ontdooit aan te treffen

Ze is vast niet zo erg dan jouquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik niet.. ze blijft vrouw natuurlijk..

rare?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb sommigen toch liever gebakken.

Ik weet het niet.. Samzz, ben jij zo erg als ik"?quote:

Goed punt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Als er allemaal bende in mijn koelkast was bevroren zou ik niet blij worden.

gecremeerd.quote:

Wie gaat de worstenbroodjes regelen trouwens?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed punt.
Om de koelkast niet werkend aan te treffen

zelf maken is veel lekkerder.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wie gaat de worstenbroodjes regelen trouwens?

Regel ik welquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wie gaat de worstenbroodjes regelen trouwens?

Ik weet niet hoe erg jij bent.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik weet het niet.. Samzz, ben jij zo erg als ik"?

ik maak ze niet heh. ik kom niet eens.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mooi, is dat ook weer geregeld.

Ik heb zulke dingen ook nog nooit in elkaar gerold, en ik twijfel sterk of ik de kennis en kunde heb het beter te kunnen dan de fabriek.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:49 schreef dawg het volgende:
[..]
ik maak ze niet heh. ik kom niet eens.

Oh nee, dat gaat gewoon de vuilnisbak inquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:48 schreef dawg het volgende:
[..]
aangebrandsel is kankerverwekkend. maar smakelijk eten.

banaanvraag, BAN!quote:

quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb zulke dingen ook nog nooit in elkaar gerold, en ik twijfel sterk of ik de kennis en kunde heb het beter te kunnen dan de fabriek.

ik vond het wel meevallen eigenlijk..quote:

eergister nog een gehad. vind ze vaak maar droog, die dingen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
verdomme. Ik heb zo'n zin in appelflappen dat ik ze gewoon de hele dag al ruik

aangekleed is zojuist gebeurd, nog 3 minuten voor ik naar de bus moet lopen met mn oma trolley kar dingetjequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:56 schreef dawg het volgende:
[..]
eergister nog een gehad. vind ze vaak maar droog, die dingen.
maar sta op en kleed je aan, move that ass.

ik ben trots op je.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
aangekleed is zojuist gebeurd, nog 3 minuten voor ik naar de bus moet lopen met mn oma trolley kar dingetje

quote:

Je kan mijn naam er op zettenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:00 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb geen inspiratie trouwens voor mijn andere arm.

Gemengd gehakt. Ik hoor altijd dat je hiervoor puur varkensgehakt wil hebben. En moet na dat maken direct in de oven? Het is namelijk mijn ontbijt dus sja.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:54 schreef dawg het volgende:
[..]
stelt echt niks voor. bloem, zout, suiker en wat gist voor het deeg, en gemend gehakt, peper, nootmuskaat, gemberpoeder, koriander en een eierdooier. mixen, worstjes rollen, inwikkelen in deeg en dichtplakken met eierdooier, 20min in de oven op 225 graden.

ik vind gemengd lekkerder, anders is het wel erg vet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gemengd gehakt. Ik hoor altijd dat je hiervoor puur varkensgehakt wil hebben. En moet na dat maken direct in de oven? Het is namelijk mijn ontbijt dus sja.

Het klinkt toch dat ik liever lui ben.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:03 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vind gemengd lekkerder, anders is het wel erg vet.
ja. maar ik doe altijd 15 minuten in de oven (maak altijd een voorraadje), dat ze net niet helemaal gaar zijn, dan kun je ze invriezen etc, en zijn ze lekkerder dan wanneer je ze helemaal afbakt en dan invriest.

Welke mayonaise acht jij het meest geschikt trouwens?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:03 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vind gemengd lekkerder, anders is het wel erg vet.
ja. maar ik doe altijd 15 minuten in de oven (maak altijd een voorraadje), dat ze net niet helemaal gaar zijn, dan kun je ze invriezen etc, en zijn ze lekkerder dan wanneer je ze helemaal afbakt en dan invriest.

quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het klinkt toch dat ik liever lui ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |