Ik had het over geweld hoewel als ze zo doorgaan kan dat veranderenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In Grunn was toch zo goed als geen criminaliteit?
Dat kan ikquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Drom, kun je geenvetzak ook in de OP zetten?
Bij Drom wel jaquote:
Dat hoorde je niet te kunnen. Vuige tt-diefquote:
Ik net zo lang wachten tot ik eindelijk de OP weereens aan kon passen..quote:
Ik moet nog boodschappen doen. Bier is het enige dat ik hebquote:
Proost dan maar hequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik moet nog boodschappen doen. Bier is het enige dat ik heb
Nee, ik mag van mezelf niks tot ik mezelf heb aangekleed en naar de winkel ben geweestquote:
Vast welquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Zou ik een note krijgen als ik een [Singles] opstart?
Ik vind het het proberen waard.. eigenlijkquote:
Nee, gewoon doenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik ben de halve dag op pad geweest.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik mag van mezelf niks tot ik mezelf heb aangekleed en naar de winkel ben geweest
En daarvoor ben jij lek gebleven?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben de halve dag op pad geweest.
Roy heeft afgezegd he, die is "ziek" de angsthaas
Ja erg he!!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En daarvoor ben jij lek gebleven?
Dan heeft dateding ook zijn best niet gedaanquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja erg he!!
Maar ik ga bankhangen ofzo. Ben moe en beetje down
Is het weer niet goed genoeg?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Het is nooit goed genoeg. Ik ben een vrouw.quote:
Wel voor Yvonne, ze had er genoeg vanquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het is nooit goed genoeg. Ik ben een vrouw.
Die had gewoon last van PMS.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel voor Yvonne, ze had er genoeg van
Jij bent ziek. Fokken is dan niet mogelijk.quote:
No shitquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:44 schreef dawg het volgende:
wat bestaan er toch veel domme mensen op de wereld zeg.
ik probeer mezelf onder mn hol te schoppen, maar het lukt niet echt.quote:
En toch lukt het mequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jij bent ziek. Fokken is dan niet mogelijk.
ja, gister hier even eruit gegooid en toen gaan zuipen (met mate heh). oh, en wat gerookt natuurlijk. heerlijk fris om half 4 vanmiddag opgestaan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik probeer mezelf onder mn hol te schoppen, maar het lukt niet echt.
Jij al een beetje meer vrede?
WTF is evolueren dan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:43 schreef Drommeldaris het volgende:
R&P-Feedback
Moet nu ook zeggen dat ze niet bijster snel reageren
Mooi. Zuipen en roken zijn de beste medicatiequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:48 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, gister hier even eruit gegooid en toen gaan zuipen (met mate heh). oh, en wat gerookt natuurlijk. heerlijk fris om half 4 vanmiddag opgestaan.
geen aliens geland vandaag, dat was wel jammer.
zal ik je even onder je hol schoppen? doe ik met liefde natuurlijk.
En ik altijd maar denken dat dat evalueren wasquote:
Nee, dat is kijken of iets heeft gewerkt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En ik altijd maar denken dat dat evalueren was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |