Onze hond slaapt in de bench, dus we hoeven niet bang te zijn dat we onze nek breken omdat hij op de trap slaapt. We breken eerder onze nek omdat hij constant achter ons aan loopt en bij het omdraaien donder je over hem heen. Binnenkort toch maar eens een belletje aan zijn halsband vastmakenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:21 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb geen trap, onze oude hond sliep ook altijd op de trap, en wij konden het licht beneden niet aanmaken van boven, dus we braken echt standaard onze nek over haar in de winter als het donker was als we opstonden
Oh ja puppytijd haha. Heerlijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:09 schreef monsterd. het volgende:
Oja, en Milo toen hij een avondje thuis mocht blijven![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:09 schreef monsterd. het volgende:
Oja, en Milo toen hij een avondje thuis mocht blijven![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nouja dit was ook de eerste keer dat er echt iets kapot wasquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:59 schreef oh-oh het volgende:
Dapper ook, al die meuk op dat lage tafeltje laten liggen als ie sloperig is![]()
Bij mij is echt nooit iets gesloopt, alleen de vloer wel, door dat gepis en gekak van Sjon
kan je blij mee zijn, die van mij hebben het eerste jaar nix anders gedaan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:37 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Nouja dit was ook de eerste keer dat er echt iets kapot was. Verder sloopt Milo gelukkig niets
Houd het in de gaten:) Loebes heeft ook zo'n sloop periode gehadquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:37 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Nouja dit was ook de eerste keer dat er echt iets kapot was. Verder sloopt Milo gelukkig niets
Ik kan uit ervaring zeggen dat dat geen succes is!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou me drukker maken om die loopsheid en die reu.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik kan uit ervaring zeggen dat dat geen succes is!
Mijn nichtje wel (niet van Loebes hoor)quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]En dan heb jij geen oepspuppen gekregen, kun je nagaan!
Zo duur is het helemaal niet om honden te fokken. Voordat we onze pup kregen zijn we nog even naar een puppyfarm geweest in België. Dat zag er toch allemaal vrij goedkoop uit hoor.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mijn nichtje wel (niet van Loebes hoor)
En dan ben je echt niet blij! Pff kost echt bakken vol met geld en je moet er maar een huisje voor zien te vinden.
Ik was het er ook niet mee eens dat we daarnaartoe zouden gaan, maar mijn vriendin wilt af en toe naar haar eigen ouders (voornamelijk naar haar moeder) luisteren en zij vonden het belachelijk dat we zoveel geld betalen voor een hond. Hebben ze ons een adres gegeven in België waar ze 'toevallig' border collies hebben. Daar aangekomen zag het er al ontzettend slecht uit. Ben naar die vrouw gelopen en we hebben gezegd dat dit niets wordt en we zijn naar huis gereden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga niet eens kijken in zo een puppyfarm, voor je het weet loop je de parvo je eigen huis in
Goed gehandeld!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:01 schreef WillieW het volgende:
[..]
Ik was het er ook niet mee eens dat we daarnaartoe zouden gaan, maar mijn vriendin wilt af en toe naar haar eigen ouders (voornamelijk naar haar moeder) luisteren en zij vonden het belachelijk dat we zoveel geld betalen voor een hond. Hebben ze ons een adres gegeven in België waar ze 'toevallig' border collies hebben. Daar aangekomen zag het er al ontzettend slecht uit. Ben naar die vrouw gelopen en we hebben gezegd dat dit niets wordt en we zijn naar huis gereden.
Toen wisten we één ding heel zeker, je betaalt bij een goede fokker een stuk meer, maar je krijgt ook zoveel extra en daar hebben we voor gekozen. En nog een voordeel, mijn vriendin luistert nu stukken minder naar haar moeder. win-win
Nee dat is waar, dat kost niet veel, kun je lekker op cashenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:40 schreef kawa4 het volgende:
nou ik heb wel eenseen oeps nestje gehad, vorig jaar.
maar ik las dat dat klauwen vol me geld kost,
nou da viel echt wel mee hoor.
ben er totaal 4x mee naar de DA gegaan voor controle/ entingen enzo.
voor de rest puppy brokjes.
meer kosten heb je toch niet, of ben ik nou belangrijke dingen vergeten.
Nou, dat dus ja.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee dat is waar, dat kost niet veel, kun je lekker op cashen
Rashondenfokkers die zijn wel echt veel geld kwijt aan het fokken though, showen met je honden, gezondheidstesten doen met de ouderdieren, stambomen aanvragen voor je pups, enten, ontwormen, puppies vaak langer aanhouden om te kijken hoe ze uitgroeien, etc.
Milo is net geen 4 maanden oud op dit moment. Hij weet nog niet eens wat hij moet doenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou me drukker maken om die loopsheid en die reu.
Hm dat is even spannend dan. Succes morgen!quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:07 schreef K.Weenie het volgende:
Punkie heeft sinds vrijdag last van haar linkervoorpoot. Ze hinkelt op drie poten en soms kan ze een stukje normaal lopen. Als ik voel kan ik niks abnormaals vinden, heb werkelijk geen idee wat de oorzaak is. Morgen ga ik een afspraak maken bij de dierenarts. Ik ben benieuwd wat mijn oudje dit keer te wachten staat.![]()
Ik hoop dat het iets onschuldigs is maar ergens ben ik bang dat het misschien met de melkkliertumor te maken heeft die we vorig jaar hebben laten verwijderen, je weet natuurlijk nooit zeker of ze alles weg hebben kunnen halen.
Toe maar, Toe maar, geschoten met een D5100. Mooie plaatjesquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Nieuwe lens gekocht en die moest ik natuurlijk even proberen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jup geschoten met die jaquote:Op zondag 19 augustus 2012 23:38 schreef Nightanimal het volgende:
[..]
Toe maar, Toe maar, geschoten met een D5100. Mooie plaatjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |