Onze hond slaapt in de bench, dus we hoeven niet bang te zijn dat we onze nek breken omdat hij op de trap slaapt. We breken eerder onze nek omdat hij constant achter ons aan loopt en bij het omdraaien donder je over hem heen. Binnenkort toch maar eens een belletje aan zijn halsband vastmakenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:21 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb geen trap, onze oude hond sliep ook altijd op de trap, en wij konden het licht beneden niet aanmaken van boven, dus we braken echt standaard onze nek over haar in de winter als het donker was als we opstonden
Oh ja puppytijd haha. Heerlijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:09 schreef monsterd. het volgende:
Oja, en Milo toen hij een avondje thuis mocht blijven![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:09 schreef monsterd. het volgende:
Oja, en Milo toen hij een avondje thuis mocht blijven![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nouja dit was ook de eerste keer dat er echt iets kapot wasquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:59 schreef oh-oh het volgende:
Dapper ook, al die meuk op dat lage tafeltje laten liggen als ie sloperig is![]()
Bij mij is echt nooit iets gesloopt, alleen de vloer wel, door dat gepis en gekak van Sjon
kan je blij mee zijn, die van mij hebben het eerste jaar nix anders gedaan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:37 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Nouja dit was ook de eerste keer dat er echt iets kapot was. Verder sloopt Milo gelukkig niets
Houd het in de gaten:) Loebes heeft ook zo'n sloop periode gehadquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:37 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Nouja dit was ook de eerste keer dat er echt iets kapot was. Verder sloopt Milo gelukkig niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |