Nederlandersquote:zo 29 jul 13.00 Zeilen Mannen Finn - Opening Series
zo 29 jul 14.30 Zeilen Mannen Star - Opening Series
zo 29 jul 14.30 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Round Robin
ma 30 jul 13.00 Zeilen Mannen 49er - Opening Series
ma 30 jul 13.00 Zeilen Mannen Laser - Opening Series
ma 30 jul 13.05 Zeilen Vrouwen Laser Radial - Opening Series
ma 31 jul 13.00 Zeilen Mannen RS:X - Opening Series
ma 31 jul 15.00 Zeilen Vrouwen RS:X - Opening Series
do 02 aug 13.00 Zeilen Mannen 470 - Opening Series
vr 03 aug 13.00 Zeilen Vrouwen 470 - Opening Series
zo 05 aug 14.00 Zeilen Mannen Star - Medal Race
zo 05 aug 15.00 Zeilen Mannen Finn - Medal Race
ma 06 aug 14.00 Zeilen Vrouwen Laser Radial - Medal Race
ma 06 aug 15.00 Zeilen Mannen Laser - Medal Race
di 07 aug 14.00 Zeilen Mannen RS:X - Medal Race
di 07 aug 15.00 Zeilen Vrouwen RS:X - Medal Race
di 07 aug 16.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Kwartfinale
wo 08 aug 14.00 Zeilen Mannen 49er - Medal Race
do 09 aug 13.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Halve finale 5-8
do 09 aug 14.00 Zeilen Mannen 470 - Medal Race
do 09 aug 17.15 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Finale 7-8
do 09 aug 17.20 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Finale 5-6
vr 10 aug 14.00 Zeilen Vrouwen 470 - Medal Race
vr 10 aug 15.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Halve finale 1-4
za 11 aug 13.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Finale 3-4
za 11 aug 14.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Finale 1-2
Standenquote:Kalle Coster/Sven Coster - 470
Pieter-Jan Postma - Finn
Dorian van Rijsselberge - RS:X
Rutger van Schaardenburg - Laser
Marit Bouwmeester - Laser Radial
Lobke Berkhout/Lisa Westerhof - 470
Renée Groeneveld/Annemieke Bes/Marcelien Bos-De Koning - Matchracing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Men's Laser na 10 races (Rutger van Schaardenburg - 14de)
Medaille-race: 15:00 uur (maandag 6 augustus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women's Laser Radial na 10 races (Marit Bouwmeester - Gedeeltelijk 1ste)
Medaille-race: 14:00 uur (maandag 6 augustus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Men's Finn na 10 races (Pieter-Jan Postma - 3de)
Medaille-race: 15:00 uur (zondag 5 augustus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Men's 470 na 6 races (Kalle Coster/Sven Coster - 13de)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women's 470 na 4 races (Lobke Berkhout/Lisa Westerhof - 3de)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women's Elliot 6m (Renée Groeneveld/Annemieke Bes/Marcelien Bos-De Koning - 8ste)
Kwartfinales: 16:00 uur (dinsdag 7 augustus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Nober op 04-08-2012 22:45:23 ]![]()
Wie het best eindigt van de 4 in de MR, wint goud. Bizar.
Matchracesters verliezen van Zweden denk ik. Ze hebben nog een penalty.![]()
Weinig, die Britse op plek 5 heeft al 16 of 17 punten achterstand of zo...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:22 schreef marcodej het volgende:
Wat zit er nog achter die vier eigenlijk?Jack does it in real time...![]()
Matchracesters verliezen van Zweden en zijn uitgeschakeld.
Alhoewel, tenzij N-Z verliest van Rusland. Dan staan ze gelijk.![]()
Walker in een boot voor de BBC, ik zou het niet erg vinden als die boot richting de oceaan afdrijft zeg maar.sig verwijderd door FA![]()
Gaat hier prima.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:24 schreef knep het volgende:
Godsamme die London site is niet vooruit te branden.
Af en toe dan."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Matchracers hebben verloren ja...
Dus dat wordt geen kwartfinale, wel zuur om dan net van Zweden te verliezen...Jack does it in real time...![]()
Nederland verliest van Zweden, maar heeft nog een kansje als NZL ook verliest. Al staan ze dan gelijk, geen idee wat ze dan doen![]()
![]()
Telt dan het onderlinge resultaat? Dan zou Nederland misschien 8e worden, want ze wonnen van N-Z.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:25 schreef TheArt het volgende:
Matchracesters verliezen van Zweden en zijn uitgeschakeld.
Alhoewel, tenzij N-Z verliest van Rusland. Dan staan ze gelijk.Jack does it in real time...![]()
De Britse staat op grote achterstand, dan moet de top 4 buiten de top 8 eindigen ofzo.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:22 schreef marcodej het volgende:
Wat zit er nog achter die vier eigenlijk?![]()
Vraag me af als Nieuw-Zeeland verliest van Rusland wat er dan gebeurt. Dan staan NL en NZ gelijk en NL heeft het onderlinge duel gewonnen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:25 schreef DeeBee het volgende:
Matchracers hebben verloren ja...
Dus dat wordt geen kwartfinale, wel zuur om dan net van Zweden te verliezen...![]()
Vreemd dat XU boven Marit staat in de stand, evenveel netto punten en allebei 2 overwinningen, Marit minste punten met droprace erbij.![]()
Maakt niks uit, medal race bepaalt het toch.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:26 schreef cap het volgende:
Vreemd dat XU boven Marit staat in de stand, evenveel netto punten en allebei 2 overwinningen, Marit minste punten met droprace erbij."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Misschien is het ook wel goed; het haalt de druk er wat van af.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:26 schreef cap het volgende:
Vreemd dat XU boven Marit staat in de stand, evenveel netto punten en allebei 2 overwinningen, Marit minste punten met droprace erbij.![]()
Er doen maar 10 boten meequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:30 schreef cap het volgende:
[..]
Ook als die 40e wordt in de medalrace?![]()
![]()
Dat kan niet eens, want de MR is enkel met de beste 10.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:30 schreef cap het volgende:
[..]
Ook als die 40e wordt in de medalrace?![]()
kom net binnen zeilen
Anyway: RSX gaat weer lekker
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016![]()
Ga je schamen voor die flauwe opmerkingquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:35 schreef komrad het volgende:
kom net binnen zeilen
Anyway: RSX gaat weer lekker
Berkhout en Westerhof zesde bij laatste boei
edit: En ook bij de finish![]()
Beetje een 'meh'-race voor de vrouwen in de 470. Niet echt slecht, maar konden ook niet echt meedoen voorin...
Costers ook kansloos voor de medailles zo lijkt het.
Jack does it in real time...![]()
P9 toch die tweede? Laat dat dan maar het schrapresultaat blijven.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:36 schreef DeeBee het volgende:
Beetje een 'meh'-race voor de vrouwen in de 470. Niet echt slecht, maar konden ook niet echt meedoen voorin..."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Prima dus. Constant blijven.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:37 schreef Marcoss het volgende:
3de in het klassement nu, 5 punten achter NZL en 4 achter de Britsen"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Bij gelijke stand na de medalrace is dan het aantal overwinningen doorslaggevend of de positie in de medalrace?
Denk positie in de medalrace, maar bij de klasse van Bouwmeester is een gelijke stand sowieso niet mogelijk.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:41 schreef DeeBee het volgende:
Bij gelijke stand na de medalrace is dan het aantal overwinningen doorslaggevend of de positie in de medalrace?![]()
Positie in de MR volgens mij, maar het doet er eigenlijk niet toe, want ze kunnen niet gelijk eindigen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:41 schreef DeeBee het volgende:
Bij gelijke stand na de medalrace is dan het aantal overwinningen doorslaggevend of de positie in de medalrace?![]()
over 20 minuten vrouwen 470.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
NOS stream?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:49 schreef OmniRocket het volgende:
1e boei... Duitser 1e, Dempsery 2e, Dorian 3eKein gewalt! Wir sind das volk!
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
1. Wilhelm 2. Dempsey 2. Florian"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
thanksquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:50 schreef OmniRocket het volgende:
http://www.london2012.com/sailing/event/rs-x-men/Kein gewalt! Wir sind das volk!
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk positie in de medalrace, maar bij de klasse van Bouwmeester is een gelijke stand sowieso niet mogelijk.Ik denk ook de positie in de MR, maar wist het niet zeker.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Positie in de MR volgens mij, maar het doet er eigenlijk niet toe, want ze kunnen niet gelijk eindigen.En bedoelde het meer voor andere klasses ook alvast!
Duitser blijft voorlopig aan de leiding, Dorian verliest wat terrein...
Nee, eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:00 schreef Ambrosius het volgende:
Dorian komt iets dichter, maar de nummer 4 ook op hem."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Dorian loopt uit op nummer 4... nummer 4 loopt wel in op de Duitser...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:00 schreef Ambrosius het volgende:
Dorian komt iets dichter, maar de nummer 4 ook op hem.![]()
Ja, nog 2 races te gaan dan morgen met een 3de plek als streepresultaat op dit moment. Gaat gewoon perfect.quote:![]()
Verschil is nog precies hetzelfde hoor.quote:![]()
Kom op Dorian, even die Brit voorbij voor een klapje zou lekker zijn!
Op die brit danquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:06 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Verschil is nog precies hetzelfde hoor.![]()
Kom op Dorian, even die Brit voorbij voor een klapje zou lekker zijn!
Zou wel mooi zijn als die de brit pakt.Were making, were making!
Radio Soulwax!![]()
Vooral omdat Tobin een heel slecht stuk voer.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:07 schreef OmniRocket het volgende:
Fransman wel hard gegaan laatste stuk..."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Fransman was 16 seconden sneller dan Dorian dat stuk...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vooral omdat Tobin een heel slecht stuk voer.![]()
En volgens de NOS kan het alweer bijna niet meer fout."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Dat kan het al de hele Olympische spelen niet bij alles.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:09 schreef marcodej het volgende:
En volgens de NOS kan het alweer bijna niet meer fout.
Were making, were making!
Radio Soulwax!![]()
Met een 3e plek is die wel al geplaatst voor de medal racequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:09 schreef marcodej het volgende:
En volgens de NOS kan het alweer bijna niet meer fout.![]()
![]()
Idd, gewoon telkens in de top 3 en de utigangspositie is geweldig.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:08 schreef Ambrosius het volgende:
Zit nu wat vast op de derde plaats, nog steeds prima resultaat natuurlijk.Géén kloon van tvlxd!![]()
Die jinxen allesquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:09 schreef marcodej het volgende:
En volgens de NOS kan het alweer bijna niet meer fout..
♫![]()
Daar hebben ze op zich wel een punt. Morgen een keertje knallen en plaats 7 of 8 is voldoende in de MR.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:09 schreef marcodej het volgende:
En volgens de NOS kan het alweer bijna niet meer fout.![]()
Liveticker is leukerquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:12 schreef Cee het volgende:
Zit nu de stream te kijken. Snap er echt helemaal niks van.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Het helpt als je de tussenstanden op de site erbij helpt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:12 schreef Cee het volgende:
Zit nu de stream te kijken. Snap er echt helemaal niks van.![]()
Oké. (Liveticker of zo dus?) Volgens mij zit ik ook compleet de verkeerde wedstrijd te kijken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:13 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Het helpt als je de tussenstanden op de site erbij helpt.![]()
![]()
hij is er nog niet!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Daar wint Dorian mooi 2 puntjes op Dempsey![]()
http://www.london2012.com/sailing/event/rs-x-men/quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Oké. (Liveticker of zo dus?) Volgens mij zit ik ook compleet de verkeerde wedstrijd te kijken.![]()
De stream is de vrouwen 470 klasse. In dit topic gaat het vooral nu over de mannen RSX klasse. (Windsurfen)quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Oké. (Liveticker of zo dus?) Volgens mij zit ik ook compleet de verkeerde wedstrijd te kijken.![]()
Ja, dat was 't.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:15 schreef Quazier2 het volgende:
rs:x komt idd niet op de stream, denk dat het 470 klasse is die je op de stream kijkt.Vond het al zo raar dat jullie het over Dorian hadden en ik 'm nergens kon vinden.
![]()
Kom op, sprint naar de finish!"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Stuk naar de finish vaak heel kort, als hij nog wint zou geniaal zijn...
Stuk naar finish is heeeel kort."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Keurig, 1e en 2e vandaag!
Heerlijk mentaal tikje om Dempsey nog even te pakken bij die laatste rondingen.
Op dit moment zou een achtste plaats in de medal race genoeg zijn, mits Wilhelm of Dempsey wint."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Volgens mij is het de Nasdaq voor sportliefhebbers.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:18 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Belachelijk hoeveel plezier je daaraan kan beleven.![]()
![]()
15 punten voor, 4 punten extra en hij is al voor de medalrace zeker
En hij heeft het voordeel dat hij morgen eigenlijk maar 1 goede race hoeft te surfen..![]()
Duitser heeft een 6 en 9 als 2 slechtste races, de Brit een 7 en 10 en Dorian een 2 en 3, dus dat is vooral ook erg goed nieuws nog steeds!
Zeker in combinatie met dit topic is het ontzettend leuk.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij is het de Nasdaq voor sportliefhebbers.![]()
Andere kanshebbers liggen gelijk allemaal weer goed, aiai, dit zijn niet de races die je moet hebben als je mee wilt doen voor de medailles.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:20 schreef TheArt het volgende:
Poe, Lisa en Lobke liggen pas 16e.
Kom op dames!
Rusland wint van Nieuw-Zeeland. Nederland dus gedeeld 8e en dan denk ik dat ze door zijn naar de kwartfinales.![]()
Ja dus, kwartfinale tegen de onverslaanbare Australische dames.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:28 schreef TheArt het volgende:
Rusland wint van Nieuw-Zeeland. Nederland dus gedeeld 8e en dan denk ik dat ze door zijn naar de kwartfinales.![]()
edit:niet.Kein gewalt! Wir sind das volk!
6e nu.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Als Dorian het morgen 1 race beter doet dan de Pool heeft ie al sowieso een medaille. mits hij niet 2* heel slecht presteert.![]()
Ik snap het niet, Nederland doet het heel goed hier maar toch zie je het nooit op tv
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
BBC 3 geeft mooie samenvattingen. Nederland 1 zal de medalrace wel uitzenden deden ze 4 of 8 jaar geleden ook.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:51 schreef TLC het volgende:
Ik snap het niet, Nederland doet het heel goed hier maar toch zie je het nooit op tvGeen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Heeft aan de ene kant te maken met het feit dat er niet op elke baan een camera staat. Daarbij is zeilen niet een echte tv-sport volgens veel mensen. Maar inderdaad medalrace zal wel uitgezonden worden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:51 schreef TLC het volgende:
Ik snap het niet, Nederland doet het heel goed hier maar toch zie je het nooit op tv![]()
Dorian doet het ongelofelijk goed, ik vind het ook wel raar dat hij tot nu toe nog de meeste aandacht heeft gekregen in de media met het vlaggendragen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:51 schreef TLC het volgende:
Ik snap het niet, Nederland doet het heel goed hier maar toch zie je het nooit op tvOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Sprinttoernooi vind ik zo eigenlijk niet veel aan."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ach, blijft een mooi onderdeel. Je kan niet iedereen tevreden stellen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:54 schreef marcodej het volgende:
Sprinttoernooi vind ik zo eigenlijk niet veel aan.
De 470 dames klimmen weer overigens. Ontloopt elkaar niks in dat achtervolgende groepje![]()
Een internetpagina met alle actuele gegevens erbij maakt het wel een stuk leuker om naar te kijken.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Ik kan het lang niet altijd via de livestreams bekijken, en dan hoor je gewoon op tv tussen twee lippen door zeggen dat Doriaan en Marit het zo goed doen, net alsof je teruggooit wordt in de tijd naar het jaar 1900 of zo![]()
Je moet het maar aannemen dat ze het zo goed doen ipv het zelf te zien."You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Gelukkig is daar ook tegenwoordig het internet, waardoor we zelf kunnen uitmaken of we dit soort dingen willen zienquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:56 schreef TLC het volgende:
Ik kan het lang niet altijd via de livestreams bekijken, en dan hoor je gewoon op tv tussen twee lippen door zeggen dat Doriaan en Marit het zo goed doen, net alsof je teruggooit wordt in de tijd naar het jaar 1900 of zo![]()
Je moet het maar aannemen dat ze het zo goed doen ipv het zelf te zien.![]()
![]()
Verkeerde topic.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:55 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Ach, blijft een mooi onderdeel. Je kan niet iedereen tevreden stellen.
De 470 dames klimmen weer overigens. Ontloopt elkaar niks in dat achtervolgende groepje
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
7eOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:48 schreef Slobeend het volgende:
Bij de 470 klasse is er geen schrapresultaat?![]()
Het lijkt nu dicht bij elkaar te liggen.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Jawel, maar ze hebben nog te weinig races gevaren om het schrapresultaat niet mee te laten tellen.quote:![]()
Goede finish nog wel.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Uitstekend teruggekomen
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Na 4 races staan ze 3e in de stand met 2 punten achterstand op de Britten en 4 op de Nieuw-Zeelanders.![]()
Zonde trouwens, de passeerden in de gelijke tijd met de Argentijnse dames de streep, maar nipt erachter.![]()
Wel in het laatste deel voorbij alle concurrenten gevaren!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:07 schreef TheArt het volgende:
Zonde trouwens, de passeerden in de gelijke tijd met de Argentijnse dames de streep, maar nipt erachter.
Maar jammer van die plek inderdaad!Jack does it in real time...![]()
Als je het schrapresultaat aftrekt, staan ze 1 punt achter Nieuw-Zeeland en gelijk met de Britse dames op plek 2.![]()
Het lag zo mooi in de lijn van het gebitch over de NOS, dat ik het niet eens had opgemerktquote:![]()
Maar toch nog mooie uitslag voor de 470 damesVraag me af wat er dan mis is gegaan met de start.
![]()
Na de medaille-race: "De vlaggendrager pakt goud en terug naar Dione want de reclame wacht"quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dorian doet het ongelofelijk goed, ik vind het ook wel raar dat hij tot nu toe nog de meeste aandacht heeft gekregen in de media met het vlaggendragen.![]()
Wel een baasje die Rijselberge
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Maandag race met Bouwmeester om goud,zilver,brons e niets.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Hij wel, maar die Bouwmeester kraamt er het ene na het andere cliché uit.quote:
Als je wint, dan win je.... het is vechten tegen een dolle stier....er is maar 1 plek die telt...etc.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Ontzettend knap wat ze hier presteren. Jammer dat het zo weinig op tv komt, toch wel leuk om te kijken.![]()
Maandag zal de medalrace live op tv komen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:52 schreef tompsv18 het volgende:
Ontzettend knap wat ze hier presteren. Jammer dat het zo weinig op tv komt, toch wel leuk om te kijken.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Dat zijn geen cliches.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij wel, maar die Bouwmeester kraamt er het ene na het andere cliché uit.
Als je wint, dan win je.... het is vechten tegen een dolle stier....er is maar 1 plek die telt...etc.Géén kloon van tvlxd!![]()
Om 15.00 is morgen de medal race met Postma en Ainsly zal wel op BBC3 worden uitgezonden.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
wel grappig hoe onschuldig die Ainsly is in de ogen van de BBCWere making, were making!
Radio Soulwax!![]()
Terwijl iedereen toch weet dat alleen de Nederlanders altijd onschuldig zijn en daarom alle medailles moeten winnen. Altijd.quote:Op zondag 5 augustus 2012 08:42 schreef Sheepcidus het volgende:
wel grappig hoe onschuldig die Ainsly is in de ogen van de BBC![]()
Staat 3e met de MR van vanmiddag te gaan. Hij heeft 5 punten voorsprong op Lobert en Kljakovic en 7 op Zbogar. Dus als hij maximaal 2 plekken achter Lobert en Kljakovic en 3 plekken achter Zbogar eindigt, pakt hij brons. Het liefst blijft hij ze natuurlijk voor. Dat zou veel spanning besparen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Staat Postma er een beetje goed voor eigenlijk?
Hij kan zelfs nog zilver winnen als hij de MR wint en Aisnlie niet in de top-6 eindigt. Zelfs goud kan nog, maar dan moet er echt een wonder gebeuren. Maar een medaille zou natuurlijk erg mooi zijnIk dacht dat jij wel even naar Weymouth zou gaan om dat eigenhandig eens te doenquote:![]()
![]()
Ainslie en Christensen die elkaar in de gaten houden en 9e en 10e worden, en PJ die 1e wordt?quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Staat 3e met de MR van vanmiddag te gaan. Hij heeft 5 punten voorsprong op Lobert en Kljakovic en 7 op Zbogar. Dus als hij maximaal 2 plekken achter Lobert en Kljakovic en 3 plekken achter Zbogar eindigt, pakt hij brons. Het liefst blijft hij ze natuurlijk voor. Dat zou veel spanning besparen.
Hij kan zelfs nog zilver winnen als hij de MR wint en Aisnlie niet in de top-6 eindigt. Zelfs goud kan nog, maar dan moet er echt een wonder gebeuren. Maar een medaille zou natuurlijk erg mooi zijn
[..]
Ik dacht dat jij wel even naar Weymouth zou gaan om dat eigenhandig eens te doen![]()
![]()
wordt lastiger dan toch voor Dorian? Die houdt wel van veel wind.quote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Wordt een zenuwenrace straks voor Postma, als ik deze race al zie."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Dorian is wel heel veelzijdig. Kan eigenlijk alles wel.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:28 schreef franklop het volgende:
[..]
wordt lastiger dan toch voor Dorian? Die houdt wel van veel wind.![]()
Zeilen zonder wind is wel enorm suf."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
GB zevende, gelijk aantal punten met Zweden: Zweden wint."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Op het laatste moment ook nogquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:33 schreef TheArt het volgende:
De Britten worden 7e en de Zweden 1e, waardoor ze gelijk staan en Zweden dus goud wint
Radio Soulwax!![]()
Gigantische tegenvaller voor de Britten zeg, op deze hadden ze zeker gerekend gezien de stand vanochtend.![]()
Zweden springt dus van brons naar goud. GB is dus in de lijn naar de finish naar P7 gezakt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
BBC 3 en BBC HD geeft mooi aandacht voor zeilen.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Ik heb op de BBC even gekeken vlak voor de race en die waren zowat al een half feestje aan het vieren voor de startquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:34 schreef Yonjuuni het volgende:
Gigantische tegenvaller voor de Britten zeg, op deze hadden ze zeker gerekend gezien de stand vanochtend.![]()
![]()
Mag straks ook wel gebeurenquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:35 schreef marcodej het volgende:
Zweden springt dus van brons naar goud. GB is dus in de lijn naar de finish naar P7 gezakt.
Radio Soulwax!![]()
En daarom moeten wij dat ook nog niet doen bij Dorian. Alles kan nog gebeuren, al lijkt het toch zeker goud op dit moment.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik heb op de BBC even gekeken vlak voor de race en die waren zowat al een half feestje aan het vieren voor de start![]()
NOS speculeert al of Dorian vandaag al goud kan pakken. Waarom, echt waarom?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Omdat als WE een kans hebben, WE niet anders kunnen dan verwachten dat het ook gaat gebeuren? En dat tegen iedereen gaan lopen verkondigen dat het wel ff gaat gebeurenquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:38 schreef marcodej het volgende:
NOS speculeert al of Dorian vandaag al goud kan pakken. Waarom, echt waarom?![]()
Waarom niet? Die kans is toch gewoon aanwezig.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:38 schreef marcodej het volgende:
NOS speculeert al of Dorian vandaag al goud kan pakken. Waarom, echt waarom?Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Dat is toch vrij logisch?quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:38 schreef marcodej het volgende:
NOS speculeert al of Dorian vandaag al goud kan pakken. Waarom, echt waarom?![]()
Die kans is gewoon heel klein. Wacht gewoon rustig af."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Dan moet die brit en die duitser het slecht doen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:39 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Waarom niet? Die kans is toch gewoon aanwezig.Were making, were making!
Radio Soulwax!![]()
Die ontwikkel je idd wel na een paar dagen Londenquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:35 schreef TheFastOne het volgende:
Na een week in Engeland heb ik een flinke afkeer tegen team GB gekregen![]()
![]()
Hij moet 4 punten minder halen. Best goed mogelijk.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:40 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Dan moet die brit en die duitser het slecht doen.Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
470 schuift aardig in elkaar, vrouwen op 0.08 derde nu, maar het hele veld schuift in elkaar weer...Jack does it in real time...![]()
Dit is nou echt gezeik in de marge.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:40 schreef marcodej het volgende:
Die kans is gewoon heel klein. Wacht gewoon rustig af.![]()
![]()
Omdat gewoon goud halen niets bijzonders is. De verwachtingen moeten zo hoog mogelijk worden gemaakt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:38 schreef marcodej het volgende:
NOS speculeert al of Dorian vandaag al goud kan pakken. Waarom, echt waarom?Géén kloon van tvlxd!![]()
Precies, wat een gezeik zeg. Kans is behoorlijk aanwezig dat hij vandaag al goud kan pakken. maar uiteraard is de kans groter dat het niet gebeurd.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit is nou echt gezeik in de marge.Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Analiticus al in de studio, toe maar."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Alles om de kijker het gevoel te geven dat als Florian geen goud haalt hij keihard faalt. Want als de NOS er aandacht aan besteed moet het wel 100% goud zijnquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:42 schreef Ambrosius het volgende:
Ah, in de studio even analyseren zelfs.![]()
![]()
We kunnen goud pakken, dus pakken ze meteen uit. Afgelopen dagen geen seconde live-zeilen gezien, Postma gaat straks voor brons, maar geen woord ook daaroverquote:![]()
![]()
Hij was afgetraind in 1984 zei ie...volgens mij heeftie dat doorgezet en kampt hij nu met anorexia
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
....![]()
Besteden ze er geen aandacht aan lopen ze te miepen, besteden ze er wel aandacht aan is het ook weer niet goed
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Iedereen noemt hem nu Florian hier?quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:44 schreef Sautor het volgende:
[..]
Alles om de kijker het gevoel te geven dat als Florian geen goud haalt hij keihard faalt. Want als de NOS er aandacht aan besteed moet het wel 100% goud zijn![]()
![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Iedereen noemt hem nu Florian hier?![]()
![]()
![]()
De 470 is gefinished, dus race 9 zal zo wel gaan beginnen."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Mart zegt dat het Florian is. Dus is het Florian.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Iedereen noemt hem nu Florian hier?Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Dat maak jij er van hoor.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:44 schreef Sautor het volgende:
[..]
Alles om de kijker het gevoel te geven dat als Florian geen goud haalt hij keihard faalt. Want als de NOS er aandacht aan besteed moet het wel 100% goud zijn![]()
Hup, gewoon staan op een plank. Old skool, zonder toeters en bellen."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Hele bekende stem die man, wie is dat ook weer? Doet nu motorsport toch?Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Toen nog 'amateur'.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:47 schreef marcodej het volgende:
Hup, gewoon staan op een plank. Old skool, zonder toeters en bellen.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Stekelenburg.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hele bekende stem die man, wie is dat ook weer? Doet nu motorsport toch?There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Jan Stekelenburg dacht ik.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hele bekende stem die man, wie is dat ook weer? Doet nu motorsport toch?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mart zegt dat het Florian is. Dus is het Florian.![]()
![]()
zegt dione nou dat Postma zeker een medaille haalt?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
En nu een Nederlander missen, door die analyse. Goed bezig."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Er is niet eens beeld van die races."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Waar dan?quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:49 schreef marcodej het volgende:
En nu een Nederlander missen, door die analyse. Goed bezig.![]()
![]()
Amerikaansen helemaal achterin het veld op de 470...Dus die kunnen zich minder missers veroorloven vanaf nu...
19 punten is ook al voldoende, Stefan."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Blunder van de NOS ze kunnen de race van Postma live uitzenden.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Eigenlijk bullshit dat ze maar 1 evenement filmen. Op de hele OS zijn miljoenen camera's, maar owee als er veel te veel gefilmd wordt bij het zeilen.![]()
Dat hoorde je toch.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:49 schreef franklop het volgende:
zegt dione nou dat Postma zeker een medaille haalt?![]()
Van Rijsselberghe was zelf ook nog helemaal niet bezig met goud vandaag, die wilde graag 1 en het liefst 2 goede races zeilen vandaag.![]()
Ben je ooit afgewezen door de NOS ofzo?quote:Het is niet altijd geweldig, maar je kan ook overdrijven.
![]()
Wat een bullcrap dit. Van het ene uiterste naar het andere uiterste."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
LOL de teleurstelling bij de Britten na zilver in de Star is groot...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Punten van de med race mogen niet geschrapt worden neem ik aan? Dan is 19 punten genoeg denk ik?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
bijdehandjequote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Percy/Simpson hadden bij een 7de plaats (ze werden 8ste) gelijk geëindigt met Loof/Salminen, wat was er dan gebeurd?![]()
Volgens mij is het zelfs zo dat als hij in de 1e race 1e wordt en zijn concurrenten 6e of lager dan kan hij volgens mij al niet meer ingehaald worden. Dit omdat hij nu een 3 als slechtste heeft staan. Of klopt mijn berekening niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:49 schreef OmniRocket het volgende:
Als Dorian het morgen 1 race beter doet dan de Pool heeft ie al sowieso een medaille. mits hij niet 2* heel slecht presteert.![]()
19 punten is genoeg jaquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Punten van de med race mogen niet geschrapt worden neem ik aan? Dan is 19 punten genoeg denk ik?![]()
Dan had Zweden ook gewonnen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:52 schreef Nober het volgende:
Percy/Simpson hadden bij een 7de plaats (ze werden 8ste) gelijk geëindigt met Loof/Salminen, wat was er dan gebeurd?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ook bij het Atletiek heb je veel onderdelen die tegelijkertijd gebeuren, maar daar wordt wel veel geschakeld. Bij zeilen is dat lastiger.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:51 schreef Sautor het volgende:
Eigenlijk bullshit dat ze maar 1 evenement filmen. Op de hele OS zijn miljoenen camera's, maar owee als er veel te veel gefilmd wordt bij het zeilen.Géén kloon van tvlxd!![]()
Wat voor vuile trucs zouden ze hebben uitgehaald? Misschien iets met iemand een extra rondje om een boei?
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Maximaal brons ja...quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:49 schreef franklop het volgende:
zegt dione nou dat Postma zeker een medaille haalt?
Met beetje pech 5e....
Forum Opties Forumhop: Hop naar: