abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115093767
Heeft iemand ervaring met Studio Esthetique sproeten laseren?

Heel erg bedankt!
pi_115094467
Ze staan over het algemeen beter bekend dan die andere bedrijven.. volgens mij
Ik wil namelijk mijn sproeten gaan laseren.

Ik heb ook iemand hier uit de buurt gesproken, ze zei dat het heel pijnlijk was, maar wel weg.. Na ja na 2jaar waren ze wel weer terug eigenlijk, omdat ze te veel in de zon zat.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 14:35:02 #3
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_115094887
Riekt naar spam. Kijken wat de collega's daarvan vinden.

SHO > LIF

Rommel = weg,
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_115094970
Waarom zijn er ineens reactie's weg?

Nee ik zweer dat ik niet spam, Anders zou ik wel site's plaatsen, en dat het helemaal geweldig is en zo.

Ik wil ervaring van andere mensen, omdat als ik topic's zoek op internet krijg ik ze uit 2005 en zo, heel oud dus.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 14:37:55 #5
15080 static
pi_115094992
Ze bestaan nog wel?
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_115095044
ja ze bestaan nog wel, ze zijn alleen verhuisd.
Maar dat was ook al heel lang geleden.

Volgens mij als ik op Google kijk, krijg ik de meest bekeken forum's, en een forum dat net start dat is nog niet zo vaak bekeken.
dat is wat ik denk...
pi_115095068
Maar, huh? Hoe kan het dat er ineens 4 reactie's zijn verdwenen?
pi_115095350
Na ja ik zal jullie ( Voor de mensen die het lezen ) Op de hoogte houden van hoe het straks gegaan is.
pi_115236082
Gister de behandeling gehad, het deed echt mega veel pijn!
ze zijn nu echt donker.. M'n sproeten.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 14:41:51 #10
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_115239085
Waarom zou je überhaupt je sproeten laten laseren?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_115248488
Heb je ook nog voor en na foto's?

en wat fathank zegt, waarom?
Ik heb zelf ook een kop vol en ben dol op mijn sproetjes O+
pi_115253056
Zeg dat nou niet... zo meteen krijgt ze spijt en dan moet iemand ze weer terug gaan tatoeëren.
pi_115253928
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 19:31 schreef Von_Lipwig het volgende:
Zeg dat nou niet... zo meteen krijgt ze spijt en dan moet iemand ze weer terug gaan tatoeëren.
:D
pi_115303429
Hahahahah, nee ik krijg geen spijt hoor

voor en na foto's kan niet, ze zijn nog niet weg
ze worden eerst donker, dan moet ik nu elke dag 2L water drinken
en dan worden ze steeds lichter (begint op dag 4)
Maar ik ben een beetje bang dat ik een 2e behandeling nodig heb..
Het is nu dag 3

Ik vind m'n sproeten niet zo mooi ...
pi_115303841
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 19:48 schreef Sasja1234 het volgende:
Hahahahah, nee ik krijg geen spijt hoor

voor en na foto's kan niet, ze zijn nog niet weg
ze worden eerst donker, dan moet ik nu elke dag 2L water drinken
en dan worden ze steeds lichter (begint op dag 4)
Maar ik ben een beetje bang dat ik een 2e behandeling nodig heb..
Het is nu dag 3

Ik vind m'n sproeten niet zo mooi ...
oke, ben benieuwd, hou ons op de hoogte.
Mijn sproeten vallen btw niet zo heel erg op.
Mijn zusje heeft een hele blanke huid en had her en der wat dikke sproeten/moedervlekjes en heeft ze destijds ook laten verwijderen.
pi_115316758
@Mascara-klodder

Ja, ik heb dan denk ik het zelfde als je zusje, ik irriteer me er echt aan
Oooh!! Waar heeft je zusje dat gedaan dan? =O

Ik zal jullie op de hoogte houden!
Ze zeggen dat 95% Met 1 behandeling genoeg heeft.. maar dat weet ik zo net nog niet. Maar we zullen zien! :D
pi_115316826
Waar staat de replay knop eigenlijk?
  woensdag 8 augustus 2012 @ 23:53:47 #18
15080 static
pi_115317164
Rechtsboven: quote.png

Althans, ik neem aan dat je de quote knop bedoelt.
pi_115317684
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 23:53 schreef static het volgende:
Rechtsboven: [ afbeelding ]

Althans, ik neem aan dat je de quote knop bedoelt.
Oja, Ik zie het al haha dankjewel!
pi_115335034
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 23:46 schreef Sasja1234 het volgende:
@Mascara-klodder

Ja, ik heb dan denk ik het zelfde als je zusje, ik irriteer me er echt aan
Oooh!! Waar heeft je zusje dat gedaan dan? =O

Ik zal jullie op de hoogte houden!
Ze zeggen dat 95% Met 1 behandeling genoeg heeft.. maar dat weet ik zo net nog niet. Maar we zullen zien! :D
zij heeft het destijds bij de plastisch chirurg weg laten snijden.
Dit is btw al iets van 20 jaar terug hoor, toen had je dat laseren nog niet denk ik ;)
succes en hopelijk heb je aan 1 behandeling genoeg.
pi_115336380
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:18 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Dit is btw al iets van 20 jaar terug hoor, toen had je dat laseren nog niet denk ik ;)
Ooo, weg laten snijden? Bleg dat lijkt me echt heel eng =O
Heeft ze geen littekens?
Oja das wel al lang terug haha, ze heeft al dr sproeten nu weer terug zeker?

Dankje wel ik hoop het ook!
pi_115343870
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:49 schreef Sasja1234 het volgende:

[..]

Ooo, weg laten snijden? Bleg dat lijkt me echt heel eng =O
Heeft ze geen littekens?
Oja das wel al lang terug haha, ze heeft al dr sproeten nu weer terug zeker?

Dankje wel ik hoop het ook!
volgens mij zijn er alleen wat moedervlekjes teruggekomen.

En niet zeggen dat snijden eng is, ik mag 30aug naar de plastisch chirurg :D
pi_115344268
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 17:40 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

volgens mij zijn er alleen wat moedervlekjes teruggekomen.

En niet zeggen dat snijden eng is, ik mag 30aug naar de plastisch chirurg :D
Oooh hahaha sorry!
Ga je ook je sproeten laten weg snijden of wat?
pi_115344607
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 17:52 schreef Sasja1234 het volgende:

[..]

Oooh hahaha sorry!
Ga je ook je sproeten laten weg snijden of wat?
nope had sept een ontsteking in wang, 3cm doorsnede, snee ingezet toen.
December naar de pc om ingekapselde deel weg te halen, zat zo diep en vast dat hij een ovaal in miijn wang moest snijden om het eruit te krijgen.
Onder en bovenhuidse hechtingen.
Toen het genezen was had ik dus gewoon een gat in mijn wang :'(

30 aug gaat de pc omhet gat heen snijden en de boel weer hechten dan moet het uiteindelijk een streepje worden.

Ook heb ik een knobbeltje onder mijn oog, haalt hij ook weg, moet er niet aan denken dat het onder mijn oog zo'n ontsteking als in mijn wang gaat worden.

En dan heb ik ook nog een hele dikke moedervlek op mijn rug, bh sluiting zit daar precies op ook.
pi_115344929
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 18:06 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

nope had sept een ontsteking in wang, 3cm doorsnede, snee ingezet toen.
December naar de pc om ingekapselde deel weg te halen, zat zo diep en vast dat hij een ovaal in miijn wang moest snijden om het eruit te krijgen.
Onder en bovenhuidse hechtingen.
Toen het genezen was had ik dus gewoon een gat in mijn wang :'(

30 aug gaat de pc omhet gat heen snijden en de boel weer hechten dan moet het uiteindelijk een streepje worden.

Ook heb ik een knobbeltje onder mijn oog, haalt hij ook weg, moet er niet aan denken dat het onder mijn oog zo'n ontsteking als in mijn wang gaat worden.

En dan heb ik ook nog een hele dikke moedervlek op mijn rug, bh sluiting zit daar precies op ook.
Ahh wow dat is wel echt heel erg!
Hoe oud ben je?
Ik hoop dat je er niet al te grote littekens aan over houd?
Heel veel sterkte!
Laat me weten hoe het allemaal gegaan is
pi_115345395
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 18:19 schreef Sasja1234 het volgende:

[..]

Ahh wow dat is wel echt heel erg!
Hoe oud ben je?
Ik hoop dat je er niet al te grote littekens aan over houd?
Heel veel sterkte!
Laat me weten hoe het allemaal gegaan is
die op mijn wang kan niet erger worden.
Onder mijn oog zal wel meevallen hoop ik.
Die op mijn rug zal een behoorlijk litteken worden, maar dat zie ik toch niet ;)

ik ben 37 alweer.

Als je op mijn naam klikt moet je even in het rijtje zoeken naar: hoe verzorg ik een litteken. Is ook in LIF gestart door Snakelady.
Daar staat mijn verhaal ook in, zelfs met foto's.
Daar doe ik ook de update straks.
Je kunt op het volgtopic knopje klikken, als er dan gepost wordt dan komt ie vanzelf ook bij je omhoog.

Dan houden we dit topic voor jouw sproeten ;)
pi_115345729
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 18:34 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

die op mijn wang kan niet erger worden.
Onder mijn oog zal wel meevallen hoop ik.
Die op mijn rug zal een behoorlijk litteken worden, maar dat zie ik toch niet ;)

ik ben 37 alweer.

Als je op mijn naam klikt moet je even in het rijtje zoeken naar: hoe verzorg ik een litteken. Is ook in LIF gestart door Snakelady.
Je kunt op het volgtopic knopje klikken, als er dan gepost wordt dan komt ie vanzelf ook bij je omhoog.

Oja, ik hoop ook dat het niet zo pijnlijk word, rond om je ogen is veel gevoeliger.
Ja maar wanneer zie je ook je rug? dat is ook zo eens in de tijd als je gaat zwemmen, dus maakt niet zo super veel uit denk ik :D
Ik hoop het echt voor je dat je wang ook gewoon mee valt!

Oja is goed! Ik zal eens even kijken of ik dat topic kan vinden!
pi_115345849
M'n sproeten zijn alweer minder donker geworden sinds de behandeling.
één klein groepje sproeten op m'n wang is een beetje opgezet, dat komt omdat die heel donker waren of zo? Na ja dat groepje sproeten zal er afvallen ipv dat ze worden weg gevoerd met het water wat je drinkt.

Ik ben nog steeds wel erg zenuwachtig wat het resultaat word!
Ze zeggen dat het 4dagen tot 3weken kan duren. (Beetje lang als het 3 weken gaat duren :( )
pi_115345988
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 18:34 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Kan je een link plaatsen van dat topic? ik kan het niet vinden
pi_115346011
Geduld is een schone zaak ;)
maar begrijp wel dat je graag snel resultaat wilt zien ;)

Ik ben btw eigenlijk alleen bang voor de verdovingen hoor....rillll.
Zo met die spuit bij mij oog en dan ook nog middenin mijn rug whhaaaaaa :D
pi_115346024
Ben benieuwd naar het resultaat.. Laseren vind ik altijd zo eng klinken :X
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_115346146
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 18:54 schreef mascara-klodder het volgende:
Geduld is een schone zaak ;)
maar begrijp wel dat je graag snel resultaat wilt zien ;)

Ik ben btw eigenlijk alleen bang voor de verdovingen hoor....rillll.
Zo met die spuit bij mij oog en dan ook nog middenin mijn rug whhaaaaaa :D
Omg, ja hahaha Blehhh, ik heb eens van die verdovingen in me mond gekregen (Is natuurlijk iets heel anders) Maar dat deed echt zooo veel pijn!
(Kiezen trekken)

Dus dat zal nog wel pijnlijker zijn! jakkie!

Ja, ik zal moeten afwachten. :(
pi_115346182
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 18:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Ben benieuwd naar het resultaat.. Laseren vind ik altijd zo eng klinken :X
Ja, het is ook zeker geen pretje. heel erg pijnlijk!
ik zal verslagen blijven schrijven over hoe het eruit ziet, zodat ik mensen of het kan aanraden, of zeggen dat ze het dus niet moeten doen... maar ja afwachten.
pi_115346967
Ik kan niet linken, heb maar een simpele foon en geen comp.
Ik vraag het wel even aan Mirjam ;)
pi_115347207
Hier het linkje: Hoe een litteken verzorgen?
pi_115347431
Dankje wel!
pi_115349589
Super!
En Sasja er staat volgens mij boven en onderaan de pagina ergen een button met volg topic.
Zo blijft ie in je actieve topics.
De 30ste post ik iig weer :)
pi_115350097
Ja ik had hem op volgen gedrukt =D
pi_115357758
Yayyy! *O* :D
Fijne avond verder en morgen hopelijk weer wat minder zichtbare sproeten ;)
pi_115359605
Hahaha, bedankt! Het zelfde!
pi_115397294
ik zag jouw topic en ben eigenlijk heel benieuwd naar je ervaring. Hoe was de kliniek? Professioneel of niet? Ik las ergens op internet dat het bij een vrouw thuis was... Waren er nog meer mensen in de wachtkamer? En heb je het idee dat de behandeling heeft gewerkt? Heb je je gezicht laten doen of armen?? En was je veel geld kwijt? Ik ben ben benieuwd!
pi_115402737
Haha,
het is inderdaad bij iemand thuis, ik moet zeggen toen ik in de wacht kamer zat waren er al een hoop zenuwen van me af gevallen. Het was opzich best profesioneel, de mevrouw die ik had zei dat ze het had uitgevonden (Het sproeten laseren) , toen ik weg ging zat er nog iemand in de wachtkamer (En voor dat ik behandeld werd, was er nog iemand). Ik weet nog niet of de behandeling heeft gewerkt, dit zou ik nog wel een paar dagen/een week moeten aankijken. ik heb m'n gezicht laten doen, het was zeer pijnlijk.
Ik heb voordat ik dit gedaan had ook nog iemand gesproken, ze was na 2 behandelingen van haar sproeten af.

Ben je ook van plan het te gaan doen?
pi_115402892
Ze stonden in ieder geval beter bekend dan andere kliniek's.. vooral die in Amsterdam staat slecht bekend (ik weet niet welke) Maar daarom heb ik naar geen een kliniek in Amsterdam gekeken, gewoon omdat ik bang was dat ik dan net die ééne koos die zo slecht bekend staat. (brandvlekken, littekens etc)
pi_115417777
Ik zit er inderdaad over te denken, maar vind het best wel eng... Ik weet niet of ik die kliniek helemaal vertrouw...Ik wil mijn handen en armen laten doen. Maar zei mailt dat 95% 1 behandeling nodig heeft, terwijl ik op internet toch veel lees dat er 2 behandelingen nodig zijn. En dan is 600 euro voor 1 behandeling toch echt veel geld. Hoe is het nu met je sproeten?? Zijn ze al minder? Zou je mij daarvan op de hoogte willen houden?? Werkt die vrouw daar trouwens alleen?? En wat had die kennis van jouw laten doen?? Ook het gezicht??
pi_115419559
als het gezicht werkt, dan werkt de armen ook. (Gezicht is vele male pijnlijker)
Over welke klinieken zit je dan te twijfelen? ik heb namelijk wel al heel veel gelezen over verschillende bedrijfen. het voelde wel vertrouwder bij studio esthetique dan bij andere, ik weet niet.
sommige bedrijfen hebben een andere manier van werken, dan heb je snel al 5behandelingen nodig en dan zijn ze soms nog niet eens weg.
ja zij had ook het gezicht laten doen, maar ze waren toen wel weg.
je moet daarna trouwens wel met factor 100 smeren he? anders komen ze weer terug.
pi_115419607
M'n sproeten zijn wel al iets minder dan na de behandeling, ze worden eerst heel donker, dan worden ze afgevoerd met water en plas je ze uit. (is wat ik heb begrepen) en de sproeten die zeg maar recht op gaan staan (dat je je sproeten voelt) die vallen eraf.
er zijn al veel donkere sproeten weg.
tuurlijk, ik hou je op de hoogte op dit forum, zodat ik andere mensen ook weer kan helpen met mijn ervaringen.
pi_115422030
Ik zie op internet niet heel veel klinieken die sproeten verwijderen. De meeste klinieken beweren toch gemiddeld 4 tot 5 behandelingen nodig te hebben, dus daarom vind ik het zo raar dat zij zegt dat het met 1 behandeling al weg kan zijn... Denk je dat je nog een tweede behandeling nodig hebt?? Had je trouwens ook last van blaren?? En hoeveel weken zitten er tussen 2 behandelingen??
pi_115422182
Er moeten 3weken tussen zitten voor je weer behandeld word.
Naja, maar de genen die ik ken was er na 2 behandelingen van af, ik denk niet dat je 4 tot 5 keer zo'n pijnlijke behandeling wil?
Ik denk dat ik een 2e behandeling nodig heb, maar eigenlijk kan ik dat nog niet zeggen.. want er zijn nu 5dagen voorbij, en de sproeten gaan weg in 4 dagen tot 3 weken.
Nee ik heb geen blaren, alleen donkere sproeten.
pi_115422256
Oh de bijwerkingen waren volgens haar:
- roodheid tot 3 uur
- Donkere sproeten
- branderig gevoel tot 1,5 uur

En dan moet je 2L water per dag drinken, ik drink veeel meer (ik hou het bij op een blaadje)
Vandaar dat mn donkere sproeten al zo snel veel minder zijn geworden.
pi_115455947
Ja, toch altijd lastig zo'n keuze. Daarom was ik ook op zoek op internet naar ervaringen van mensen. Maar die zijn er niet zoveel. En je weet nooit of het van het bedrijf zelf is. Maar als je al je sproeten kwijt bent, kun je daarna nog wel in de zon? Ik snap dat de kans erin zit dat de sproeten dan weer terug komen, maar kun je nog wel een beetje verkleuren of is al je pigment eruit en kleur je daar nooit meer? Ik ben benieuwd. En ook hoe het met je sproeten gaat;-)
pi_115456122
Ja, ik snap het hoor. ik dacht ook bij elke reactie die ik las dat het misschien van de studio zelf kwam.
en heel veel ervaringen die ik gelezen had waren van 2005 dus ja.
het is inderdaad een lastige keuze. Nou ik zou als ik jou was niet meer te lang in de zon dan, je moet factor 100 smeren, misschien als je dat vaak doet dat het dan wel kan.
je kan nog wel bruin worden, maar dan heb je ook de kans dat je de sproeten weer terug krijgt.
je behoud gewoon je eigen huidskleur.

ik hoop dat m'n sproeten snel weg gaan!
pi_115508203
O ja, bij dat andere meisje dat het heeft laten doen, die is wel gewoon blijven zonnen en zo, en die had na 2 jaar al haar sproeten weer terug.
Maar dat heb je hoe dan ook, waar je het ook laat laseren, je kan niet meer uitgebreid zonnen. en anders moet je het gewoon niet gaan laseren, dat lijkt me dan het beste.
Kan je misschien een foto plaatsen van je arm, of iemand die een soort van gelijken arm heeft?

Laat je ook nog even weten ( als je het laat doen, bij wie dan ook ) Hoe het gegaan is?
pi_115523658
Zal ik doen! Ja als je dan uitgebreid zont is het zonde van het geld. Ik ben niet iemand die van uitgebreid zonnen houdt... Ik word toch niet bruin haha. Maar ik vind het wel fijn om op een terras te zitten ( soms dus in de zon) en ik hou er ook wel van om zo nu en dan naar het strand te gaan.... Ook dus in de zon. Zit er over na te denken om air brush tanning te doen van t zomer er verder dus smeren met een hoge factor! Heeft dat andere meisje wel gesmeerd met een hoge factor dan??
pi_115523759
Ik lees trouwens ook verhalen van mensen wiens sproeten na 2 jaar nog weg waren... Ook al waren ze naar een warm vakantieland gegaan...
pi_115524270
Ja kijk, dat meisje liet het doen in 2005 he, toen hadden ze nog factor 60.
ja naar het strand moet je wel goed oppassen he, om het uur ofzo al met je factor 100 smeren, op het strans verbrand je 2x zo snel.
ja je kan ook gewoon zelfbruiner gebruiken, dat is ook een makkelijke goedkope oplossing.
ik heb er één van l'oreal paris (en nog 2 van kruidvat & garnier) die is ook goed!
maar dan kan je beter even het internet af lezen om te kijken voor een goede zelfbruiner
pi_115524354
Oh, ik had nog geen dingen gelezen van wanneer hun sproeten wel of niet terug waren gekomen.
ik probeer gewoon zo veel mogelijk uit de zon te blijven (als me sproeten weg zijn) en dan zie ik wel.
ik hou ook niet echt van zonnen.
pi_115533337
één week na de behandeling:

m'n sproeten die door de behandeling donkerder zijn geworden, zijn nu zo goed als bijna weg, hier en daar nog heel vaagjes zo'n donkere sproet.

Veder zijn m'n normalen sproeten ietsje pietsje minder.
het is een zaak van geduld, ik meld volgende week wel weer hoe m'n sproeten eruit zien.
het donkerste is in ieder geval weg.
Ik drink trouwens wel een hele boel meer dan 2L, omdat ik er zo snel mogelijk vanaf wil zijn.
pi_115545259
Die vrouw van de kliniek had het over een zelfbruiner genaamd supersunic... Een spray. Werkt zij daar trouwens alleen??
pi_115552638
Ja dat kan je doen, maar ik vind die zelfbruiner behoorlijk duur (+11 euro verzend koste) , terwijl gewoon in drogisterij heel veel goede zelfbruiners zijn. ik zou als ik jou was toch even opzoek gaan naar iets goedkopers.

ze werkt daar volgens mij niet alleen, maar ik weet het niet. ik kwam daar in de avond. er zijn volgens mij wel 3 behandel kamers.
De intake krijg je gewoon in de behandel kamer.

Heb je al een intake gesprek gehad?
ik had mijn intake gesprek en daarna meteen behandeling.
pi_115591627
Iemand die dit ook gedaan heeft:

Hoelang duurde het voor alle sproeten weg waren? echt 3 weken? of korter/langer
pi_115602156
Als ik het ga doen, wil ik meteen de behandeling er achteraan doen. Maar zit nog te twijfelen over het financiële plaatje.. 600 euro met het risico dat het nog een keer moet. En het risico dat ze als je even in de zon zit, ze terug kunnen komen.. Vind dat dan zonde van het geld.... Ja lastig dit... Ik wil volgende week een beslissing nemen.. Hoe gaat met je sproeten??
pi_115606906
Ja ik snap het wel hoor, kijk je gezicht vergeet je minder vaak in te smeren lijkt me, je armen kan je zo af en toe wel zijn van 'ach, zoveel? neh geen zin in hoor'
ik weet niet hoeveel sproeten jij op je armen heb?
Ja dat risico kan je ook lopen, dat je er 2 nodig heb. dan word het wel een duur iets ja.
maar sowieso, waar je ze ook laat laseren, als je je niet goed insmeert dan komen ze terug.
ik zal dan volgende week nog wel een keer laten horen hoe het met mijn sproeten gaat!
Ja, nu ... ze zijn nog niet weg, mijn moeder zegt dat ze al een klein beetje lichter zijn, ik zie het nog niet. maar het duurt 3 weken dus ja dat is gewoon geduld hebben.

Maar stel je laat het bij een andere kliniek doen, omdat je het te duur vind .. (en mijn ervaring is straks positief) dan loop je misschien de kans op brandwonden en littekens.
je moet er dus echt heel goed over na denken!
pi_115643634
De sproeten op mijn voorhoofd zijn al wat minder dan ik had voor de behandeling.
de donkere sproeten die door de behandeling zijn gekomen zijn ook weg, na ja weg... aan de zijkanten van m'n voorhoofd zitten nog hele kleine zwarte sproetjes.
heel veel sproeten zijn er gewoon afgevallen als ik even wat jeuk had in me gezicht. (de zwarte die door behandeling kwamen)
mijn eigen sproeten worden weg vervoerd met water.
en dan plas je je sproeten uit of zo??
HAHA
pi_115661713
Oké, dus het is al een heel stuk minder?? Dat is dan wel weer fijn! Ik ga het deze weken sowieso nog niet laten doen. Veel te warm weer voor. Ik wil na de behandeling met lange mouw lopen :-)
pi_115752899
O ja, ik snap het. het is echt heel warm nu. ik probeer nu ook echt uit de zon te blijven!
pi_115832317
ik ga een 2e behandeling nemen.
de sproeten zijn wel minder geworden, maar niet zoals ik het wil. (helemaal weg)
volgende week dinsdag avond.

Wish me luck!
pi_115907190
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:18 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Waar heeft ze dat weg laten snijden?
want als dit niet werkt...
en bij haar zijn ze dus nog steeds na al die tijd niet terug, dan wil ik daar ook wel eens naar kijken.
hoop alleen niet dat ik littekens kan krijgen....
pi_116045768
Ben benieuwd !!! Succes!!
pi_116065066
dankjewel! ik ook!
Morgen avond.
pi_116065407
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 18:42 schreef Sasja1234 het volgende:
ik ga een 2e behandeling nemen.
de sproeten zijn wel minder geworden, maar niet zoals ik het wil. (helemaal weg)
volgende week dinsdag avond.

Wish me luck!
good luck! ;)

Nog 3 nachtjes slapen en dan ga ik onder het mes :o
pi_116065469
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 14:04 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

good luck! ;)

Nog 3 nachtjes slapen en dan ga ik onder het mes :o
Succes!!
ik denk dat je het niet gelezen had, mijn vorige bericht.
maar waar heeft jou zusje haar sproeten weg laten snijden?
welke plastische chirurgie?
pi_116065684
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 14:05 schreef Sasja1234 het volgende:

[..]

Succes!!
ik denk dat je het niet gelezen had, mijn vorige bericht.
maar waar heeft jou zusje haar sproeten weg laten snijden?
welke plastische chirurgie?
gewoon in het ziekenhuis. Zei al, is zeker 20 jaar geleden.
Als je sproeten nog niet naar je zin weg zijn na de 2de behandeling laat je dan gewoon eens informeren bij een plastisch chirurg naar wat de mogelijkheden zijn :)
pi_116066805
ja .. kan je misschien een klein beetje vertellen hoe dat in zijn werking gaat, van wat je er nog van weet.
had ze 'veel' sproeten?
halen ze die 1 voor 1 weg, of schrapen ze van je hele huid een heel stuk?
pi_116068180
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 14:45 schreef Sasja1234 het volgende:
ja .. kan je misschien een klein beetje vertellen hoe dat in zijn werking gaat, van wat je er nog van weet.
had ze 'veel' sproeten?
halen ze die 1 voor 1 weg, of schrapen ze van je hele huid een heel stuk?
weetikveel hahaha. Heb verder ook niet echt contact met mijn zusje. En wie weet hebben ze na 20 jaar wel andere technieken :)
pi_116075067
O ja.. maar alsnog bedankt :D
pi_116151411
En?? Hoe was de tweede behandeling??
pi_116180058
Minder pijnlijk dan de vorige :D
pi_116181950
Benieuwd of je nu wel het gewenste resultaat behaald.
Ik duim voor je ;)
pi_116256439
Dankjewel!
pi_116271057
op internet is niks te vinden over sproeten 'snijden'?
pi_116305626
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:48 schreef ansie26 het volgende:
En?? Hoe was de tweede behandeling??
Heb jij al een beslissing gemaakt of je het gaat doen?
pi_116320175
Zit nog steeds een beetje te twijfelen. Vind het zo veel geld en ben bang dat ze terug komen. Je armen en handen zijn in de zomer toch wel altijd bloot gesteld aan de zon. Hoe is het bij jou nu? Al minder sproeten? Gaat je huid trouwens ook kapot van deze behandeling? Korstjes of rode huid??
pi_116423059
ja die kans blijf je houden.
de sproeten zijn al een heel stuk minder.. maar niet weg. :S
nee de huid gaat niet kapot, je huid is wel heeel rood na de behandeling, dit is na volgensmij 2/3uur weg.
en je krijgt dan hele donkere sproeten.

je handen lijkt me niet echt zinnig om te doen... je handen worden namelijk het HELE jaar lang elke dag als je buitenkomt bloot gesteld aan de zon. en om je handen nou steeds in te smeren met een super vette zonnenbrand. niet zo'n strak plan.
bij je handen kun je beter ringen dragen en lange nagels laten groeien. dit lijd al heel erg af. een goede handcreme met zonnenbrand.
pi_116466065
Nou ik heb een afspraak gemaakt... Woensdagavond
pi_116502596
Ik hoop dat je maar 1 behandeling nodig heb!
Succes!

M'n sproeten zijn nu al veel lichter... maar niet weg.
ik zit nu op 1week en 3dagen na de 2e behandeling
pi_116783003
En? Hoe is de behandeling gegaan?
pi_116853410
over 2dagen is het 3weken na de behandeling.
ze zijn alleen iets lichter geworden :s
maar nog lang niet weg. :s

dus de behandeling heeft niet gewerkt waarschijnlijk.
pi_116853464
ik weet trouwens niet eens zeker of ze wel echt veel lichter zijn geworden.
na een week na de behandeling begon ik alweer met de sproeten bleken (creme's)
pi_116868972
O wat vervelend zeg!! Ga je nig weer terug voor een derde keer? Ik heb de afspraak verzet. Heb gebeld met ze, maar ik moet zeggen dat ik ze niet heel professioneel vond overkomen aan de telefoon.. Mijn afspraak staat gepland op maandag over een week.
pi_116978190
Het voelde wel vertrouwd bij hun.
een 3e behandeling mag niet van m'n moeder ...
stel dat dat ook niet werkt dan zijn we al meer 945 euro kwijt.

ik hoop dat het bij jou wel werkt
pi_116988126
ik ga nu elke dag aan de slag met:
Biodermal pigmentcreme
Slakkenslijm (action)
Aloë vera
Honing masker
Blekings creme (Van bb creame shop, aziatische)
beauty oil (action) (Te vergelijken met bio oil, maar deze kost 3euro)

en dan zo af en toe een ander maskertje.

ik baal heel erg.
  woensdag 19 september 2012 @ 17:38:33 #92
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_116988303
Of je accepteert die sproetjes gewoon als deel van jou.
The love you take is equal to the love you make.
pi_116996572
quote:
14s.gif Op woensdag 19 september 2012 17:38 schreef Lienekien het volgende:
Of je accepteert die sproetjes gewoon als deel van jou.
dat dus, alhoewel ik niet echt recht van spreken heb.
Ik vind het heel erg jammer dat dit een foto-loostopic is.
Ik kan me er zo weinig bij voorstellen en zelf ben ik dol op mijn kop vol sproeten, vooral in de zomer O+
pi_117013083
Ik heb er echt heel veel en dik.
vergeleken al mijn vrienden....
pi_117013580
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2012 20:17 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

dat dus, alhoewel ik niet echt recht van spreken heb.
Ik vind het heel erg jammer dat dit een foto-loostopic is.
Ik kan me er zo weinig bij voorstellen en zelf ben ik dol op mijn kop vol sproeten, vooral in de zomer O+
ik keek net bij het litteken forum, ik zag een foto van jou.
maar jou sproeten (die ik niet eens zie) zijn niet te vergelijken met die van mij
  woensdag 3 oktober 2012 @ 06:20:41 #96
385896 Roos369
Begin de dag met een lach..
pi_117535196
Hai ik ben Roos! Nieuw op dit forum.

Al een tijdje volg ik de berichten over het verwijderen van sproeten bij Studio Esthetiqu.
Op een verjaardag sprak ik iemand die had ze daar ook laten behandelen, dat zag er erg mooi uit.
Ik had die kennis al 2 jaar niet meer gezien en wist niet wat ik zag!

Omdat ik zelf onder zit, wil ik stukje voor stukje alles laten doen, maar het is veel geld.
Bij die kennis was wel 1 behandeling nodig. Zij kende ook weer iemand die het daar een paar jaar geleden had laten doen, vandaar mn interesse.
Wat zij mij vertelde werkten er 4 specialisten en een jonge dame had haar behandeld.
Ook ik heb alle berichten gelezen op andere (oude forums).
Wel wat recente berichten gevonden over tatoeages verwijderen bij die studio.
Mocht er nog iemand dit lezen en zijn ervaring willen posten, ik lees het graag, voordat ik mn overweging maak.

groetjes Roos
pi_117546503
Je kan het proberen.
Ze zeggen dat ik de ongeveer de 10e ben in al die jaren waarbij het niet weg is gegaan.
het is wel minder geworden, maar mijn teleurstelling is heel groot.
ik ga binnen kort voor de 2e keer naar de huisarts, en hopen dat ik weer word door verwezen naar de dermatoloog, en deze keer WEL bij iemand die me serieus neemt :s

ik zie nu al op tegen de zomer.
vakantie's naar die mooie warme landen zijn er voor mij niet.
pi_117546834
Ik weet niet of ik een link mag plaatsen?
maar op deze site kan je ook redelijk veel informatie vinden over pigmentvlekken verbleken met voorgeschreven middelen door dermatologen:

http://jetskeultee.nl/
pi_117631478
Iemand ervaring met 'EMC tergooi ziekenhuis'
sproeten/pigmenvlekken laseren?
pi_117803487
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 21:44 schreef ansie26 het volgende:
O wat vervelend zeg!! Ga je nig weer terug voor een derde keer? Ik heb de afspraak verzet. Heb gebeld met ze, maar ik moet zeggen dat ik ze niet heel professioneel vond overkomen aan de telefoon.. Mijn afspraak staat gepland op maandag over een week.
Hoe was je behandeling? zijn je sproeten weg?
pi_117860046
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 21:44 schreef ansie26 het volgende:
ik neem aan dat het gelukt is?
omdat je al zo lang niet meer op het forum geweest bent.
in dat geval ben ik super blij voor je!
  maandag 15 oktober 2012 @ 09:48:34 #102
385896 Roos369
pi_117988089
De blekende middelen zijn niet geheel onschuldig heb ik een tijdje geleden gelezen op internet, dus daar begin ik niet aan.

Maar ik heb het weekend besloten om bij Studio Esthetique te beginnen met mn gezicht, daar heb ik het meeste aan, want dat valt het 1e op. Wat ik ook wel leuk vind is dat er deze en volgende week korting gegeven wordt, dat scheelt me mooi 10%, leuk mee genomen!
Probeer deze week nog de afspraak te plannen en als dat mee valt, misschien voor volgende week mn armen. Dat is een dure behandeling, dus wil ik profiteren van die korting.

Nou mensen, ik laat nog van me horen.....

Groetjes van mij!
.
pi_118005516
Ja precies!

Ben naar dermatoloog geweest die vertelde mij dat er "NIKS" te doen was aan sproeten.
totaal geen verstand van dus, bah.
en dan was het precies weer iemand (donker type) die er totaal geen last van kan hebben.
gadverdamme, kan ik echt niet tegen.
pi_118005558
ik hoop dat je nog wel wat van je laat horen ja, ansie29 heeft ons gewoon hier laten zitten.
beetje asociaal al zeg ik het zelf.
pi_118104924
Hoi Sasja, Ik heb gisteren bij studio Esthetique mijn sproeten laten behandelen en mijn sproeten zijn nu echt super donker! Het is geen gezicht. Hoop dat ik er zo snel mogelijk vanaf ben. Hoe lang heeft het bij jou geduurd voor dat wegtrok?
  donderdag 18 oktober 2012 @ 00:59:49 #106
385896 Roos369
pi_118110919
Hallo Rosa, (bijna naamgenoot)

Ook ik ben vandaag naar Esthetique gegaan voor behandeling. Ben erg benieuwd naar het resultaat. Ook mijn sproeten zijn een tint donkerder geworden. Ach..ik maak er niet zo'n probleem van, als ze maar weg gaan. Dat donkere verkleuren hoort er nu eenmaal bij.
Jammer dat het bij Sasja niet is gelukt, maar dat risico zit erin zeiden ze mij bij het intakegesprek.
Als de sproeten donkerder werden was dat een goed teken zei ze.
Spannend....... die 10% korting is mooi mee genomen. Morgen ga ik bellen voor een afspraak van mn armen, kan volgende week nog er waren nog een paar plaatsen vrij. Kan bijna niet slapen van de zenuwen, kan die sproeten er wel af kijken hahaha.

Ik laat nog van me horen!!

.
pi_118114674
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 22:50 schreef Rosa123 het volgende:
Hoi Sasja, Ik heb gisteren bij studio Esthetique mijn sproeten laten behandelen en mijn sproeten zijn nu echt super donker! Het is geen gezicht. Hoop dat ik er zo snel mogelijk vanaf ben. Hoe lang heeft het bij jou geduurd voor dat wegtrok?
Ehhm, het ergste ongeveer na een week volgens mij!

en het is inderdaad goed dat ze donkerder zijn geworden! bijna zwart haha!
pi_118122327
Hi Roos,

Zie je er niet ontzettend tegen op om je armen nog te laten laseren? Het deed zo'n pijn! Alhoewel het volgens mij minder pijn zal doen op je armen dan op je gezicht..
Heb jij trouwens ook dat er ook een aantal sproetjes gewoon nog licht zijn? En dat er ook sproetjes op de huid liggen zeg maar?
Als ik het nu wil camoufleren met foundation, dan zie je er zeg maar bobbeltjes doorheen. Soort moedervlekjes of zo. Hoop dat het eerder wegtrekt dan een week! In ieder geval probeer ik zo veel mogelijk te drinken.

Succes met de volgende behandeling!
pi_118124375
Dat had ik ook, sproeten gewoon normaal en sproeten donker, en sproeten die opgezet zijn.
de opgezette sproeten vallen er straks af.
pi_118135912
Oh gelukkig. Ik las dat het bij jou niet gelukt was.. Wat balen. Heb je al iets anders gevonden om ze weg te krijgen? En is het wel vervaagd?
pi_118139826
Nee, ik weet nog niks.. ik ben wel bij Tergooi ziekenhuis geweest ze zeiden dat er NIKS was.
nou, 'als' het laseren niet kon, dan bestaan er alsnog 1000e cremes! Dus dat sloeg werkelijk nergens op.

Mijn sproeten zijn wel lichter geworden ja.

Ik was trouwens door verwezen naar tergooi ziekenhuis door m'n huisarts.
Er bestaan ook nog cremes als vitamine A zuur, dat helpt volgens mij ook tegen sproeten.
ik weet niet of ik deze site al gepost had?

http://jetskeultee.nl/

Maar op die site kun je dus het een en ander lezen wat er tegen te doen valt.

Ik heb wel langer dan een uur afgerezen om daar te komen, met vervolgens het antwoord 'Sorry maar daar is niks tegen te doen'. dan kan je wel snappen hoe boos je dan bent he. (Tergooi ziekenhuis)
pi_118143154
Ik heb daar inderdaad ook naar toe gebeld. Ik kreeg als antwoord dat ze daar wel een pigmentlaser hebben, maar daarmee konden ze geen sproetjes verwijderen.. Ze hadden het alleen over een middeltje dat het kon vervagen.. Maar al die middeltjes werken in mijn ogen niet en ik vind het alleen maar vervelend om dat elke keer aan te brengen.
Maar goed, ik hoop dat ze zullen verdwijnen. Het is jammer dat er niet meer topics zijn over Studio E. Dan kon je tenminste de ervaringen van anderen lezen.
pi_118148694
Ohh, tegen mij zeiden ze aan de telefoon 'we hebben goed camouflage spul' en toen kwam ik daar na lang reizen, zeggen ze 'we hebben niks'.
pi_118223975
Ik ben echt zenuwachtig voor jou resultaat!
kijken of het dan ook bij jou niet of juist wel gelukt is!
pi_118243776
Mijn sproetjes zijn al redelijk aan het verdwijnen! Ik zie al 'kale' plekken er tussen komen, dus dat is een goed teken. Ik hoop alleen dat de sproetjes die niet donker van kleur werden ook zullen verdwijnen. Nog even afwachten dus.
pi_118266690
Woow! Dat is wel al snel!
goed teken lijkt me!
  maandag 22 oktober 2012 @ 15:30:51 #117
385896 Roos369
pi_118283478
Hai hai

Hier een heel blije Roos, alle sproeten die erg donker werden en er bovenop lagen, zijn verdwenen er spontaan afgevallen na het douchen hihi.
De andere sproeten zijn, lijkt wel aan het "krimpen". Hele grote kale plekken, ben nu al tevreden, maar er zijn er nog heel veel aan het werken. Veel drinken pfff...doe niet anders. Dat scheelt echt volgens mij.

Morgen de grote dag voor mn armen. Nee zie er helemaal niet tegenop, vond de pijn ook wel meevallen. Had wel hun advies opgevolgt om 2 paracetamol in te nemen 1 uur van tevoren. Maar ik heb ook een hoge pijngrens scheelt allicht?!
Ben echt heel erg blij!!!!!! Had ik jaren eerder moeten laten doen!

jullie horen nog van mij.
pi_118299144
Wat fijn om te horen! Mijn donkere sproeten zijn ook bijna helemaal verdwenen. Vooral op mijn voorhoofd. Alleen op mijn wangen en neus heb ik nog lichte sproeten die niet verkleurd zijn na de behandeling. Heb jij hier ook last van? Ik betwijfel of die wel zullen verdwijnen.

Veel succes morgen!
pi_118299580
ik ben blij dat het bij jullie wel is gelukt!
helaas bij mij niet :(

zijn er nog mensen die mij cremes kunnen aanraden, om ze te bleken?
pi_118340358
Ik las op de site van Studio Esthetique dat sproeten die na behandeling over blijven, verwijderd kunnen worden met de robijn laser. Is dat niet iets voor jou?
Cremes en smeersels lijken me niet echt een goede oplossing. Daar worden ze hooguit iets lichter van..
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:40:29 #121
385896 Roos369
pi_118340566
Daar ben ik weer. Vandaag mn armen en schouders laten doen pfffff. viel niet mee, was een lange en pijnlijke zit, maar heb het er voor over, ben blij dat ik het heb gedaan.

Rosa123: ik had er ook best wel veel sproeten bij die niet verkleurden, maar zie ze nu toch wel lichter worden. Heb er een goed gevoel over.

Sasja: Had jij nu wel of niet de 2e behandeling gehad? Want dat kan toch? Maar heb niet zo'n zin om alles terug te moeten lezen, ben het even kwijt. Ze vertelde mij bij studio esthetique dat er ook een meisje was die na 2 behandelingen niet het gewenst resultaat had en daarbij hebben ze niet met IPL, maar met de laser, de ergste opvallende sproeten verwijderd. Dat kan wel zei de vrouw die me behandelde, maar niet bij hele grote oppervlaktes ofzo.
Anders misschien even informeren?

Mn armen zijn nog wel licht rose, met allemaal donkere sproeten nu hahaha.

Tot horens!
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:43:55 #122
385896 Roos369
pi_118340758
Haha Rosa en ik posten praktisch op hetzelfde moment dezelfde tip voor Sasja
pi_118497912
Ik denk dat ik helaas nog een keer terug moet gaan.. Er zitten nog heel veel sproetjes op mijn wangen en neus die niet weggaan/vervagen en dit zal denk ik ook niet meer gebeuren. Vind het alleen verschrikkelijk om weer zoveel pijn te moeten lijden!
pi_118705128
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 19:40 schreef Roos369 het volgende:
Daar ben ik weer. Vandaag mn armen en schouders laten doen pfffff. viel niet mee, was een lange en pijnlijke zit, maar heb het er voor over, ben blij dat ik het heb gedaan.

Rosa123: ik had er ook best wel veel sproeten bij die niet verkleurden, maar zie ze nu toch wel lichter worden. Heb er een goed gevoel over.

Sasja: Had jij nu wel of niet de 2e behandeling gehad? Want dat kan toch? Maar heb niet zo'n zin om alles terug te moeten lezen, ben het even kwijt. Ze vertelde mij bij studio esthetique dat er ook een meisje was die na 2 behandelingen niet het gewenst resultaat had en daarbij hebben ze niet met IPL, maar met de laser, de ergste opvallende sproeten verwijderd. Dat kan wel zei de vrouw die me behandelde, maar niet bij hele grote oppervlaktes ofzo.
Anders misschien even informeren?

Mn armen zijn nog wel licht rose, met allemaal donkere sproeten nu hahaha.

Tot horens!
Klopt dat meisje ben ik, heeft ze nog meer verteld?
pi_118705181
Ik heb nu dus allemaal littekens op de behandelde gebieden.
ik verwacht ook niet meer dat die sproeten weg gaan.

ik zit er helemaal door heen..
  zondag 4 november 2012 @ 21:30:21 #126
385896 Roos369
pi_118825208
Hoi Sasja

Littekens? Dus jij bent met de laser behandeld? De behandelaar vertelde mij, omdat ik daar om vroeg, dat de laser een ander effect geeft op de huid en in het begin rose plekjes geeft, die vanzelf weer verdwijnen. Is dat niet het geval bij jou?
Ik zou denk ik er niet van uit gaan dat dat littekens worden joh en bij de pakken neer gaan zitten!!
Wanneer ben jij behandeld? Want er is na de behandelingen toch nog een periode dat alles moet herstellen? Dat is bij mijn behandelingen ook het geval, dus bij jou ook.

Vind het rot voor jou, ik heb een bevredigend resultaat, laat alleen denk ik mn schouders nog een 2e keer doen. Dat is meestal nodig bij handen en schouders zeiden ze daar.

Laat je nog horen Sasja?!

Groetjes en kop op, de moed niet opgeven hoor!!!
pi_118840558
Dankjewel!
Nou, ik heb rossige plekjes en het is een deukje, dus ik weet nog niet of dat nog terug groeit naar de eigen huid.
Ik had het al helemaal geweldig gevonden als alleen rond om m'n mond/voorhoofd/slapen weg zou zijn... maar ja bij mij is er dus niks weg. terwijl dit echt zo belangrijk was voor me.
pi_119571212
Er is alweer niks verdwenen.
Rond om m'n mond nog steeds de rossige vlekjes, bij m'n slapen is dat al weg en zijn de sproeten weer zichtbaar.
Pure geldverspilling
  dinsdag 4 december 2012 @ 23:27:59 #129
385896 Roos369
pi_119941249
Jammer Sasja, dat het bij jou niet zoveel doet.
Ik ben erg tevreden, het ziet er echt heel mooi uit.

Groetjes en fijne feestdagen allemaal!
pi_119992925
Jaloers..
pi_119993778
nee

[ Bericht 89% gewijzigd door Mirjam op 06-12-2012 13:35:33 ]
pi_120003066
Wat nee?
  vrijdag 14 december 2012 @ 15:35:57 #133
385896 Roos369
pi_120305971
Hoi Sasja,

Niks van aantrekken, er zijn altijd mensen die het niet helemaal begrijpen wat het is als je onder de sproeten is en hoe wij ons daarbij voelen.

Zijn de vlekjes al aan het bijkleuren?
Hoop het voor jou en dat je ook hele fijne feestdagen hebt straks.

Groetjes van mij

Roos
pi_120309262
Het ziet er nu beetje vreemd uit. eerst was hij heel donker en nu word het steeds kleiner op bepaalde plekken. maar daar onder vormt zich alweer een nieuwe sproet. bah

Ik smeer nu elke dag vitamine C, gewoon een vitamine C pil op een bordje, iets wat water erbij, en dan prak ik hem met de vork en dan smeer ik het op me gezicht.

ik had een of ander review gezien over vitamine c dat dat goed bleekt.
het gaat me voornamelijk om de sproeten op m'n voorhoofd, nu zijn die al niet zo donker dus ik hoop dat ik ze voor een groot deel weg krijg. ik bedoel, bijna iedereen heeft sproeten op wangen/neus, ja toch?
ik smeer de vitamine C wel over m'n hele gezicht hoor, maar het gaat om m'n voorhoofd
ik ga dit voor 16 weken doen, dat hadden ze ook in het review. volgende week zondag zit ik op de helft (8 weken). helaas kan ik geen before/after foto doen, m'n camera is echt helemaal stuk.

Hoe gaat het bij jullie en de vervelende familie-sproet?
pi_120309285
heb trouwens ook nog steeds die rode vlekjes, op de gelaserde gebieden... bah
ze zijn wel al op een paar plekjes weg de rode stukjes, maar de sproet zit er nog.
  vrijdag 21 december 2012 @ 13:17:16 #136
385896 Roos369
pi_120594636
Jeetje pure vitamine C? Ben heel erg benieuwd of dat iets doet, denk het persoonlijk niet, maar kan ook geen kwaad. Bij mij stond in het behandel formulier van Esthetique dat je vitamine C moet slikken om meer pigment te voorkomen, moet je maar eens lezen. Ik ben zo'n grote pot bij het Kruidvat gaan kopen en slik er elke dag 1 tegenwoordig, ter voorkoming van.. Ik ben nog steeds heel happy met de behandelingen.

Ben vorige week met een vriendinnetje mee naar Utrecht gegaan voor een behandeling van sproeten op haar voorhoofd. De sproeten zijn ook bij haar langzaam aan het krimpen, maar nog niet weg. Toen heb ik naar jouw voorval gevraagd en daar zeiden ze idd dat het zelden voorkwam, dat sproeten dieper gelegen zijn en dan niet geheel verwijderd kunnen worden. Maar je mocht nog contact met ze opnemen zeiden ze, om samen te kijken naar een oplossing.
Door mn drukke werk, was ik er niet aan toe gekomen je dit direct te melden.

Groetjes van mij
pi_120597809
Een oplossing? er valt na dit niet veel meer te doen.
pi_120845883
Hoi Sasja, bij mij zijn ze ook niet helemaal verdwenen. Volgens mij is het dikke onzin dat het 'zelden' voorkomt. Ze zijn op mijn voorhoofd wel geheel verdwenen en daar waren ze eigenlijk het ergste, dus vind het wel prima zo!
pi_120857162
Ja denk t ook!
nou ik zou willen dat ze op me voorhoofd weg waren!
dan had ik ze alleen maar op m'n neus/wangen (Zoals iedereen)
Heb je 2 behandelingen gehad?
pi_120857267
Ik had ook een meisje gesproken die haar sproeten had laten behandelen, bij haar waren ze wel allemaal weg, maar na 1/2 jaar had ze precies AL der sproeten weer terug.
  vrijdag 28 december 2012 @ 12:04:27 #141
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_120857295
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 12:03 schreef Sasja1234 het volgende:
Ik had ook een meisje gesproken die haar sproeten had laten behandelen, bij haar waren ze wel allemaal weg, maar na 1/2 jaar had ze precies AL der sproeten weer terug.
Ja, duh.
pi_121178667
Al geprobeerd met citroen ze te bleken? google daar maar eens op
pi_121279720
Ja dat heb ik een heel tijdje geleden gedaan, maar toen kreeg ik te horen dat dit je huid ernstig uitdroogt.
maar op dit moment boeit dat mij vrij weinig en begin in gewoon weer opnieuw (ik doe het nu af en toe, het prikt heeel erg), veder gebruik ik ook nog steeds de vitamine C, bleek creme 2x, fruitzuur en af en toe een honing masker. druk druk druk!
pi_121279761
De teleurstelling dat het niet gelukt is, heb ik nog steeds heel sterk.
pi_121692546
Als een laser behandeling niet gewerkt heeft, zou het nu dan nog zin hebben om een chemische peeling te nemen? of is dat totaal nutteloos?
heeft iemand hier ervaring mee?
pi_121693859
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 20:01 schreef Sasja1234 het volgende:
Als een laser behandeling niet gewerkt heeft, zou het nu dan nog zin hebben om een chemische peeling te nemen? of is dat totaal nutteloos?
heeft iemand hier ervaring mee?
Een TCA peeling schijnt wel awesome te zijn. Je bent alleen wel even uit de running. Ik heb nog een pakket in mijn la liggen, wachtend totdat ik even de deur niet uit hoef.

Kijk eens op http://www.makeupartistschoice.com/
Hier verkopen ze allerhande peelings in verschillende sterktes. Hun glycolic en mandelic gebruik ik al een tijd en ben tevreden.
Go hard or go home
pi_121735196
Ik had gehoord dat als je zo'n sterke peeling thuis doet, sneller littekens krijgt. en ze zijn sws minder sterk, dat mag niet verkocht worden toch?
maar gebruik je die peelings ook omdat je vlekjes/sproeten heb?
pi_121989697
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2013 20:21 schreef Noek het volgende:

[..]

Een TCA peeling schijnt wel awesome te zijn. Je bent alleen wel even uit de running. Ik heb nog een pakket in mijn la liggen, wachtend totdat ik even de deur niet uit hoef.

Kijk eens op http://www.makeupartistschoice.com/
Hier verkopen ze allerhande peelings in verschillende sterktes. Hun glycolic en mandelic gebruik ik al een tijd en ben tevreden.
Waar op die site staan die peelings dan? ik kan het niet vinden
pi_121991518
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:27 schreef Sasja1234 het volgende:

[..]

Waar op die site staan die peelings dan? ik kan het niet vinden
http://www.makeupartistsc(...)ical_Peels-10-1.html
Go hard or go home
pi_121991619
sproeten zelfs op je armen en schouders laten behandelen? :{

kun je niet beter prof. hulp zoeken om iets aan die onzekerheid te doen?
pi_122003198
quote:
19s.gif Op donderdag 24 januari 2013 17:03 schreef dawg het volgende:
sproeten zelfs op je armen en schouders laten behandelen? :{

kun je niet beter prof. hulp zoeken om iets aan die onzekerheid te doen?
Huh? Ik heb alleen me gezicht gedaan hoor, m'n armen/schouders zit me wel gebakken.
pi_122003658
quote:
Welke peeling gebruik jij (in %) En van welke soort? TCA?
Is het lastig, kan je littekens krijgen?
want volgens mij is dit in nl illegaal?
pi_122018649
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:09 schreef Sasja1234 het volgende:

[..]

Welke peeling gebruik jij (in %) En van welke soort? TCA?
Is het lastig, kan je littekens krijgen?
want volgens mij is dit in nl illegaal?
De TCA heb ik nog niet gebruikt. Dat schreef ik al. Ik gebruik de Glycolic en de Mandelic. Ik doe het puur voor het opfrissen van het gelaat. Daarnaast gebruik ik retin a.
Ik heb nog wel sproeten maar dat vind ik wel best. TCA schijnt wel de peeling te zijn voor verkleuringen.
Je moet sowieso met een lage sterkte beginnen en je huid voorbereiden. Dus niet gelijk de TCA erop. Eerst met andere peelings zoals Glycolic je huid laten wennen.
Maar je kunt het ook laten doen! Dat zou ik doen als ik jou was want denk dat je wat te onzeker bent om het zelf te doen. Je moet wel weten wat je doet. Ik ben een echte doe het zelver.
Go hard or go home
pi_122031702
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 08:01 schreef Noek het volgende:

[..]

De TCA heb ik nog niet gebruikt. Dat schreef ik al. Ik gebruik de Glycolic en de Mandelic. Ik doe het puur voor het opfrissen van het gelaat. Daarnaast gebruik ik retin a.
Ik heb nog wel sproeten maar dat vind ik wel best. TCA schijnt wel de peeling te zijn voor verkleuringen.
Je moet sowieso met een lage sterkte beginnen en je huid voorbereiden. Dus niet gelijk de TCA erop. Eerst met andere peelings zoals Glycolic je huid laten wennen.
Maar je kunt het ook laten doen! Dat zou ik doen als ik jou was want denk dat je wat te onzeker bent om het zelf te doen. Je moet wel weten wat je doet. Ik ben een echte doe het zelver.
oke dankjewel!
naja het een kost 16 dollar en het ander 350 euro/meer.
pi_122042414
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 08:01 schreef Noek het volgende:

[..]

laatste vraag, met wat kan je allemaal betalen? Want creditcard hebben we niet en vaak bij buitenlandse site's hebben ze dat wel
pi_122882144
heb nu melkzuur gekocht op deze site:
http://www.jojoli.nl/nc/webwinkel/producten/cat/zuren/

veel goedkoper
de andere site kon ik niks bestellen, we hebben geen credit cart :(

ben nu al bijna 3 weken bezig met het melkzuur (1 x per week)
ik laat jullie het nog horen, wat het resultaat was.
pi_123861195
Ik heb de TCA peel toch bestelt, maar ik heb het dus gister op mijn arm gebruikt en mijn huid is helemaal niks veranderd.. doe ik iets fout of reageert mijn huid hier (ALWEER) niet op?
alsjeblieft weet iemand dit?
pi_125025980
Heb het laatst ook op m'n gezicht geprobeerd, het kleurt donker en gaat vervellen etc.
wat denk je? al weer NIKS verdwenen/lichter geworden.

Ik gebruik ook al een tijdje de vitamine C creme van Garnier, tot mijn grote verbazing heeft dit wel wat gebleekt, maar nog steeds niet genoeg.
  maandag 8 april 2013 @ 12:45:54 #159
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_125026093
Wel heel fijn dat je hier nog steeds updates komt geven.
pi_125285229
Trouwens, ik heb net even alles terug gelezen. die littekens waar ik het over had, van die laser zijn wel zo goed als verdwenen, mn sproeten daar zijn iets lichter maar nog steeds niet weg.

daarbij helpt die chemische peeling dus ook niet.
De zoveelste teleurstelling dit jaar.
  maandag 15 april 2013 @ 17:56:52 #161
385896 Roos369
pi_125317554
Hoi hoi allemaal,

Ik laat jullie even weten, dat ik nog steeds erg blij ben met mijn verwijdering van mn sproeten met IPL fotoflitslicht. Ben inmiddels al enkele keren in de zon geweest met factor100 op mn gezicht en armen, maar geen sproet terug gekregen!
Dus ik ben happy met die Studio esthetique. Het kostte wel wat, maar heb het er echt voor over gehad.
Zou het zo weer doen.

Groetjes
pi_126211814
Hoi!

Ik ben nieuw hier en heb me al een poosje verdiept in het verwijderen van sproeten. Ik heb besloten om een afspraak te maken bij studio esthetique voor het verwijderen van mijn sproeten op mijn armen en schouders. Ik hoor wisselende verhalen, maar ik vind het de moeite waard om een poging te wagen.
Ik zal jullie wel op de hoogte houden.

Groet.
pi_126268550
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 12:10 schreef jolien88 het volgende:
Hoi!

Ik ben nieuw hier en heb me al een poosje verdiept in het verwijderen van sproeten. Ik heb besloten om een afspraak te maken bij studio esthetique voor het verwijderen van mijn sproeten op mijn armen en schouders. Ik hoor wisselende verhalen, maar ik vind het de moeite waard om een poging te wagen.
Ik zal jullie wel op de hoogte houden.

Groet.
Dankjewel! Ik hoop voor je dat het lukt. en anders is studio esthetique gewoon nep. dan zijn de reactie's bij wie het wel gelukt is gewoon door hun geplaatst.. verbaast me niks!
Wanneer ga je dat laten doen?
pi_126268653
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 12:45 schreef Lienekien het volgende:
Wel heel fijn dat je hier nog steeds updates komt geven.
Ja, ik vind het toch wel goed als mensen hier mijn ervaringen kunnen blijven lezen!
pi_127819320
Voor de mensen die hun sproeten / pigmentvlekken ook willen bleken,
kan ik toch wel de vitamine c creme van Garnier aanraden. ( spot corrector - Garnier )
dit is tegen pigmentvlekken, ouderdomsvlekjes, imperfecties.
Vitamine c heeft een blekende werking
heb hier door wel wat verschil gezien!
te koop voor 10 euro bij kruidvat.

ik smeer het op dit moment denk ik al 4/5 maanden?
ik heb geen idee meer hoelang precies!
pi_127819374
Op de ingrediente lijst staat vitamine c (ascorbic acid) ook heel hoog. dit betekend dat er veel van in zit. (hoe hoger iets op de ingrediente lijst staat, hoe meer er van in zit)
pi_143649886
Het is even geleden dat er hier een bericht is geplaatst. Ik had heel veel sprietjes op mijn wangen. Heb dit laten verwijderen met de laser. Nu 10 dagen later is quasi alles weg en zal ik binnen 2 weken een 2e behandeling moeten ondergaan. Maar waar ik echt nergens een antwoord op terug vind : hoe snel komen de sproetn terug?
Ik zou graag binnen 2 maand om een gezonde blos te hebben 10 min zonnebank doen , een lichte variant eventueel (eventueel met sunblock 30)
Zullen ze dan terugkomen ? Ik zie het nt zitten om nooit meer dat bruin kleurtje te hebben die k vaak had
pi_143652333
Mijn sproeten zijn door de jaren verbleekt en komen niet meer zo op.
Overigens heb ik er nooit last van gehad.
Moeders en tantes hadden het véel sterker.

En hier kun je terecht voor gedegen advies http://www.body-vital.nl/(...)yperpigmentatie.html

Wat jullie in de posts hierboven noemen, riekt naar kwakzalverij en uit-de-zak geldklopperij.
Bleek middeltjes :?
Twee liter waterdrinken om sproeten op te lossen o|O
pi_143787144
De sproeten lossen niet op door water te drinken! Maar na een laser therapie , worden de sproeten verpulvert en komen in het lichaam terecht als afvalstof. Door veel te drinken verlaten diezelfde afvalstoffen veel sneller het lichaam. Je plast ze zogezegd uit maar dat zie je dus niet. :)

Ik heb dus een schitterend resultaat geboekt met 1 behandeling. Foto's kunnen by my gevraagd worden van voor en na. Tis letterlijk verbluffend. K wil alleen weten of die terug komen door lichtjes te zonnen of Dat ik egaal bruin zal worde
  zondag 24 augustus 2014 @ 20:59:38 #170
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_143789456
Sproeten verpulverd, ja, ja.

Wat een ónzin!
pi_143797525
Op mij komt het ook over als kwakzalverij. En twee jaar geleden moest TS voor twee behandelingen ruim 900 euro betalen? Ka-tsieng! Ik heb het topic doorgelezen, maar zie bij niemand juichende ervaringen, hooguit dat de sproeten wat vervaagd zijn.

Jammer dat jullie er zo'n last van hebben en schandalig dat zo'n 'kliniek' hier misbruik van maakt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_143798027
Ja, hé...de sproeten aan de buitenkant op de huid zijn verpulverd met de laser - als je héel positief kijkt - en komen dan miraculeus aan de binnenzijde van het lichaam als afvalstoffen ( binnen 24 uur o|O ) terecht in het weefsel, in de microbloedvaatjes onder de huid en in de nieren en dat spoel je dan uit als afvalstof *O*

Het enige wat men kwijtraakt zijn euro's als sproeten zo veel...
Daarvan zou ik nou last hebben. B-)

En dan gaat men binnen de kortste keren weer de zon in of op de zonnebank, want beetje bruin is gewenst. w/
pi_143800290
Ik vind sproeten mooi op een vrouw. Hier een bekend Braziliaans fotomodel bij wie het volop aanwezig is maar ze behoudt toch haar aantrekkelijkheid.
  donderdag 6 november 2014 @ 17:50:39 #174
385896 Roos369
pi_146374432
Hallo allemaal,

Lees de laatste tijd niets meer over Sasja1234, hoop dat zij alsnog een oplossing voor haar sproeten heeft gevonden. Bij mij is het al weer heel lang geleden dat ik met liet behandelen bij Studio E, zoals hiervoor beschreven. Ik moet zeggen dat het wel bij houden is om met zonnig weer je telkens in te smeren met factor100. Zeker na zon lange zomer als het dit jaar was.

Maaaarrrrrrrrrrrrrrrr........ het werpt z'n vruchten af, ik ben nog steeds van mn sproeten af.
Ik laat binnenkort andere delen van mn lichaam behandelen bij Esthetique.
Hoop nog eens wat te lezen van de andere forum mensen met ervaring in de studio in Utrecht.

Groet Roos
  woensdag 25 mei 2016 @ 10:30:26 #175
385896 Roos369
pi_162483612
Hallo allemaal, inmiddels weer 1,5 jr verder. Dit onderwerp is niet actief meer.
Nog steeds geniet ik elke dag van mijn inmiddels sproetloze huid.
Gezicht, decolleté, armen en benen, heb ik laten behandelen.

Ben er erg blij mee! Wel met de zon blijven smeren, maar ook dat went.

Groetsels van mij,

Roos
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')