quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:31 schreef Von_Lipwig het volgende:
Zeg dat nou niet... zo meteen krijgt ze spijt en dan moet iemand ze weer terug gaan tatoeëren.
oke, ben benieuwd, hou ons op de hoogte.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:48 schreef Sasja1234 het volgende:
Hahahahah, nee ik krijg geen spijt hoor
voor en na foto's kan niet, ze zijn nog niet weg
ze worden eerst donker, dan moet ik nu elke dag 2L water drinken
en dan worden ze steeds lichter (begint op dag 4)
Maar ik ben een beetje bang dat ik een 2e behandeling nodig heb..
Het is nu dag 3
Ik vind m'n sproeten niet zo mooi ...

Oja, Ik zie het al haha dankjewel!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:53 schreef static het volgende:
Rechtsboven: [ afbeelding ]
Althans, ik neem aan dat je de quote knop bedoelt.
zij heeft het destijds bij de plastisch chirurg weg laten snijden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:46 schreef Sasja1234 het volgende:
@Mascara-klodder
Ja, ik heb dan denk ik het zelfde als je zusje, ik irriteer me er echt aan
Oooh!! Waar heeft je zusje dat gedaan dan? =O
Ik zal jullie op de hoogte houden!
Ze zeggen dat 95% Met 1 behandeling genoeg heeft.. maar dat weet ik zo net nog niet. Maar we zullen zien!
Ooo, weg laten snijden? Bleg dat lijkt me echt heel eng =Oquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
zij heeft het destijds bij de plastisch chirurg weg laten snijden.
Dit is btw al iets van 20 jaar terug hoor, toen had je dat laseren nog niet denk ik
succes en hopelijk heb je aan 1 behandeling genoeg.
volgens mij zijn er alleen wat moedervlekjes teruggekomen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:49 schreef Sasja1234 het volgende:
[..]
Ooo, weg laten snijden? Bleg dat lijkt me echt heel eng =O
Heeft ze geen littekens?
Oja das wel al lang terug haha, ze heeft al dr sproeten nu weer terug zeker?
Dankje wel ik hoop het ook!
Oooh hahaha sorry!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
volgens mij zijn er alleen wat moedervlekjes teruggekomen.
En niet zeggen dat snijden eng is, ik mag 30aug naar de plastisch chirurg
nope had sept een ontsteking in wang, 3cm doorsnede, snee ingezet toen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:52 schreef Sasja1234 het volgende:
[..]
Oooh hahaha sorry!
Ga je ook je sproeten laten weg snijden of wat?
Ahh wow dat is wel echt heel erg!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
nope had sept een ontsteking in wang, 3cm doorsnede, snee ingezet toen.
December naar de pc om ingekapselde deel weg te halen, zat zo diep en vast dat hij een ovaal in miijn wang moest snijden om het eruit te krijgen.
Onder en bovenhuidse hechtingen.
Toen het genezen was had ik dus gewoon een gat in mijn wang
30 aug gaat de pc omhet gat heen snijden en de boel weer hechten dan moet het uiteindelijk een streepje worden.
Ook heb ik een knobbeltje onder mijn oog, haalt hij ook weg, moet er niet aan denken dat het onder mijn oog zo'n ontsteking als in mijn wang gaat worden.
En dan heb ik ook nog een hele dikke moedervlek op mijn rug, bh sluiting zit daar precies op ook.
die op mijn wang kan niet erger worden.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:19 schreef Sasja1234 het volgende:
[..]
Ahh wow dat is wel echt heel erg!
Hoe oud ben je?
Ik hoop dat je er niet al te grote littekens aan over houd?
Heel veel sterkte!
Laat me weten hoe het allemaal gegaan is
Oja, ik hoop ook dat het niet zo pijnlijk word, rond om je ogen is veel gevoeliger.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
die op mijn wang kan niet erger worden.
Onder mijn oog zal wel meevallen hoop ik.
Die op mijn rug zal een behoorlijk litteken worden, maar dat zie ik toch niet
ik ben 37 alweer.
Als je op mijn naam klikt moet je even in het rijtje zoeken naar: hoe verzorg ik een litteken. Is ook in LIF gestart door Snakelady.
Daar staat mijn verhaal ook in, zelfs met foto's.
Daar doe ik ook de update straks.
Je kunt op het volgtopic knopje klikken, als er dan gepost wordt dan komt ie vanzelf ook bij je omhoog.
Dan houden we dit topic voor jouw sproeten
Kan je een link plaatsen van dat topic? ik kan het niet vindenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Als je op mijn naam klikt moet je even in het rijtje zoeken naar: hoe verzorg ik een litteken. Is ook in LIF gestart door Snakelady.
Daar staat mijn verhaal ook in, zelfs met foto's.
Daar doe ik ook de update straks.
Je kunt op het volgtopic knopje klikken, als er dan gepost wordt dan komt ie vanzelf ook bij je omhoog.
Dan houden we dit topic voor jouw sproeten
Omg, ja hahaha Blehhh, ik heb eens van die verdovingen in me mond gekregen (Is natuurlijk iets heel anders) Maar dat deed echt zooo veel pijn!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:54 schreef mascara-klodder het volgende:
Geduld is een schone zaak
maar begrijp wel dat je graag snel resultaat wilt zien
Ik ben btw eigenlijk alleen bang voor de verdovingen hoor....rillll.
Zo met die spuit bij mij oog en dan ook nog middenin mijn rug whhaaaaaa
Ja, het is ook zeker geen pretje. heel erg pijnlijk!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Ben benieuwd naar het resultaat.. Laseren vind ik altijd zo eng klinken
Waar heeft ze dat weg laten snijden?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
zij heeft het destijds bij de plastisch chirurg weg laten snijden.
Dit is btw al iets van 20 jaar terug hoor, toen had je dat laseren nog niet denk ik
succes en hopelijk heb je aan 1 behandeling genoeg.
good luck!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:42 schreef Sasja1234 het volgende:
ik ga een 2e behandeling nemen.
de sproeten zijn wel minder geworden, maar niet zoals ik het wil. (helemaal weg)
volgende week dinsdag avond.
Wish me luck!
Succes!!quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
good luck!
Nog 3 nachtjes slapen en dan ga ik onder het mes
gewoon in het ziekenhuis. Zei al, is zeker 20 jaar geleden.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:05 schreef Sasja1234 het volgende:
[..]
Succes!!
ik denk dat je het niet gelezen had, mijn vorige bericht.
maar waar heeft jou zusje haar sproeten weg laten snijden?
welke plastische chirurgie?
weetikveel hahaha. Heb verder ook niet echt contact met mijn zusje. En wie weet hebben ze na 20 jaar wel andere techniekenquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:45 schreef Sasja1234 het volgende:
ja .. kan je misschien een klein beetje vertellen hoe dat in zijn werking gaat, van wat je er nog van weet.
had ze 'veel' sproeten?
halen ze die 1 voor 1 weg, of schrapen ze van je hele huid een heel stuk?
Heb jij al een beslissing gemaakt of je het gaat doen?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:48 schreef ansie26 het volgende:
En?? Hoe was de tweede behandeling??
dat dus, alhoewel ik niet echt recht van spreken heb.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:38 schreef Lienekien het volgende:
Of je accepteert die sproetjes gewoon als deel van jou.
ik keek net bij het litteken forum, ik zag een foto van jou.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
dat dus, alhoewel ik niet echt recht van spreken heb.
Ik vind het heel erg jammer dat dit een foto-loostopic is.
Ik kan me er zo weinig bij voorstellen en zelf ben ik dol op mijn kop vol sproeten, vooral in de zomer
Hoe was je behandeling? zijn je sproeten weg?quote:Op zondag 16 september 2012 21:44 schreef ansie26 het volgende:
O wat vervelend zeg!! Ga je nig weer terug voor een derde keer? Ik heb de afspraak verzet. Heb gebeld met ze, maar ik moet zeggen dat ik ze niet heel professioneel vond overkomen aan de telefoon.. Mijn afspraak staat gepland op maandag over een week.
ik neem aan dat het gelukt is?quote:Op zondag 16 september 2012 21:44 schreef ansie26 het volgende:
O wat vervelend zeg!! Ga je nig weer terug voor een derde keer? Ik heb de afspraak verzet. Heb gebeld met ze, maar ik moet zeggen dat ik ze niet heel professioneel vond overkomen aan de telefoon.. Mijn afspraak staat gepland op maandag over een week.
Ehhm, het ergste ongeveer na een week volgens mij!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:50 schreef Rosa123 het volgende:
Hoi Sasja, Ik heb gisteren bij studio Esthetique mijn sproeten laten behandelen en mijn sproeten zijn nu echt super donker! Het is geen gezicht. Hoop dat ik er zo snel mogelijk vanaf ben. Hoe lang heeft het bij jou geduurd voor dat wegtrok?
Klopt dat meisje ben ik, heeft ze nog meer verteld?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:40 schreef Roos369 het volgende:
Daar ben ik weer. Vandaag mn armen en schouders laten doen pfffff. viel niet mee, was een lange en pijnlijke zit, maar heb het er voor over, ben blij dat ik het heb gedaan.
Rosa123: ik had er ook best wel veel sproeten bij die niet verkleurden, maar zie ze nu toch wel lichter worden. Heb er een goed gevoel over.
Sasja: Had jij nu wel of niet de 2e behandeling gehad? Want dat kan toch? Maar heb niet zo'n zin om alles terug te moeten lezen, ben het even kwijt. Ze vertelde mij bij studio esthetique dat er ook een meisje was die na 2 behandelingen niet het gewenst resultaat had en daarbij hebben ze niet met IPL, maar met de laser, de ergste opvallende sproeten verwijderd. Dat kan wel zei de vrouw die me behandelde, maar niet bij hele grote oppervlaktes ofzo.
Anders misschien even informeren?
Mn armen zijn nog wel licht rose, met allemaal donkere sproeten nu hahaha.
Tot horens!
Ja, duh.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:03 schreef Sasja1234 het volgende:
Ik had ook een meisje gesproken die haar sproeten had laten behandelen, bij haar waren ze wel allemaal weg, maar na 1/2 jaar had ze precies AL der sproeten weer terug.
Een TCA peeling schijnt wel awesome te zijn. Je bent alleen wel even uit de running. Ik heb nog een pakket in mijn la liggen, wachtend totdat ik even de deur niet uit hoef.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:01 schreef Sasja1234 het volgende:
Als een laser behandeling niet gewerkt heeft, zou het nu dan nog zin hebben om een chemische peeling te nemen? of is dat totaal nutteloos?
heeft iemand hier ervaring mee?
Waar op die site staan die peelings dan? ik kan het niet vindenquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Een TCA peeling schijnt wel awesome te zijn. Je bent alleen wel even uit de running. Ik heb nog een pakket in mijn la liggen, wachtend totdat ik even de deur niet uit hoef.
Kijk eens op http://www.makeupartistschoice.com/
Hier verkopen ze allerhande peelings in verschillende sterktes. Hun glycolic en mandelic gebruik ik al een tijd en ben tevreden.
http://www.makeupartistsc(...)ical_Peels-10-1.htmlquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:27 schreef Sasja1234 het volgende:
[..]
Waar op die site staan die peelings dan? ik kan het niet vinden
Huh? Ik heb alleen me gezicht gedaan hoor, m'n armen/schouders zit me wel gebakken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:03 schreef dawg het volgende:
sproeten zelfs op je armen en schouders laten behandelen?
kun je niet beter prof. hulp zoeken om iets aan die onzekerheid te doen?
Welke peeling gebruik jij (in %) En van welke soort? TCA?quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:00 schreef Noek het volgende:
[..]
http://www.makeupartistsc(...)ical_Peels-10-1.html
De TCA heb ik nog niet gebruikt. Dat schreef ik al. Ik gebruik de Glycolic en de Mandelic. Ik doe het puur voor het opfrissen van het gelaat. Daarnaast gebruik ik retin a.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:09 schreef Sasja1234 het volgende:
[..]
Welke peeling gebruik jij (in %) En van welke soort? TCA?
Is het lastig, kan je littekens krijgen?
want volgens mij is dit in nl illegaal?
oke dankjewel!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 08:01 schreef Noek het volgende:
[..]
De TCA heb ik nog niet gebruikt. Dat schreef ik al. Ik gebruik de Glycolic en de Mandelic. Ik doe het puur voor het opfrissen van het gelaat. Daarnaast gebruik ik retin a.
Ik heb nog wel sproeten maar dat vind ik wel best. TCA schijnt wel de peeling te zijn voor verkleuringen.
Je moet sowieso met een lage sterkte beginnen en je huid voorbereiden. Dus niet gelijk de TCA erop. Eerst met andere peelings zoals Glycolic je huid laten wennen.
Maar je kunt het ook laten doen! Dat zou ik doen als ik jou was want denk dat je wat te onzeker bent om het zelf te doen. Je moet wel weten wat je doet. Ik ben een echte doe het zelver.
laatste vraag, met wat kan je allemaal betalen? Want creditcard hebben we niet en vaak bij buitenlandse site's hebben ze dat welquote:Op vrijdag 25 januari 2013 08:01 schreef Noek het volgende:
[..]
De TCA heb ik nog niet gebruikt. Dat schreef ik al. Ik gebruik de Glycolic en de Mandelic. Ik doe het puur voor het opfrissen van het gelaat. Daarnaast gebruik ik retin a.
Ik heb nog wel sproeten maar dat vind ik wel best. TCA schijnt wel de peeling te zijn voor verkleuringen.
Je moet sowieso met een lage sterkte beginnen en je huid voorbereiden. Dus niet gelijk de TCA erop. Eerst met andere peelings zoals Glycolic je huid laten wennen.
Maar je kunt het ook laten doen! Dat zou ik doen als ik jou was want denk dat je wat te onzeker bent om het zelf te doen. Je moet wel weten wat je doet. Ik ben een echte doe het zelver.
Dankjewel! Ik hoop voor je dat het lukt. en anders is studio esthetique gewoon nep. dan zijn de reactie's bij wie het wel gelukt is gewoon door hun geplaatst.. verbaast me niks!quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:10 schreef jolien88 het volgende:
Hoi!
Ik ben nieuw hier en heb me al een poosje verdiept in het verwijderen van sproeten. Ik heb besloten om een afspraak te maken bij studio esthetique voor het verwijderen van mijn sproeten op mijn armen en schouders. Ik hoor wisselende verhalen, maar ik vind het de moeite waard om een poging te wagen.
Ik zal jullie wel op de hoogte houden.
Groet.
Ja, ik vind het toch wel goed als mensen hier mijn ervaringen kunnen blijven lezen!quote:Op maandag 8 april 2013 12:45 schreef Lienekien het volgende:
Wel heel fijn dat je hier nog steeds updates komt geven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |