abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115456122
Ja, ik snap het hoor. ik dacht ook bij elke reactie die ik las dat het misschien van de studio zelf kwam.
en heel veel ervaringen die ik gelezen had waren van 2005 dus ja.
het is inderdaad een lastige keuze. Nou ik zou als ik jou was niet meer te lang in de zon dan, je moet factor 100 smeren, misschien als je dat vaak doet dat het dan wel kan.
je kan nog wel bruin worden, maar dan heb je ook de kans dat je de sproeten weer terug krijgt.
je behoud gewoon je eigen huidskleur.

ik hoop dat m'n sproeten snel weg gaan!
pi_115508203
O ja, bij dat andere meisje dat het heeft laten doen, die is wel gewoon blijven zonnen en zo, en die had na 2 jaar al haar sproeten weer terug.
Maar dat heb je hoe dan ook, waar je het ook laat laseren, je kan niet meer uitgebreid zonnen. en anders moet je het gewoon niet gaan laseren, dat lijkt me dan het beste.
Kan je misschien een foto plaatsen van je arm, of iemand die een soort van gelijken arm heeft?

Laat je ook nog even weten ( als je het laat doen, bij wie dan ook ) Hoe het gegaan is?
pi_115523658
Zal ik doen! Ja als je dan uitgebreid zont is het zonde van het geld. Ik ben niet iemand die van uitgebreid zonnen houdt... Ik word toch niet bruin haha. Maar ik vind het wel fijn om op een terras te zitten ( soms dus in de zon) en ik hou er ook wel van om zo nu en dan naar het strand te gaan.... Ook dus in de zon. Zit er over na te denken om air brush tanning te doen van t zomer er verder dus smeren met een hoge factor! Heeft dat andere meisje wel gesmeerd met een hoge factor dan??
pi_115523759
Ik lees trouwens ook verhalen van mensen wiens sproeten na 2 jaar nog weg waren... Ook al waren ze naar een warm vakantieland gegaan...
pi_115524270
Ja kijk, dat meisje liet het doen in 2005 he, toen hadden ze nog factor 60.
ja naar het strand moet je wel goed oppassen he, om het uur ofzo al met je factor 100 smeren, op het strans verbrand je 2x zo snel.
ja je kan ook gewoon zelfbruiner gebruiken, dat is ook een makkelijke goedkope oplossing.
ik heb er één van l'oreal paris (en nog 2 van kruidvat & garnier) die is ook goed!
maar dan kan je beter even het internet af lezen om te kijken voor een goede zelfbruiner
pi_115524354
Oh, ik had nog geen dingen gelezen van wanneer hun sproeten wel of niet terug waren gekomen.
ik probeer gewoon zo veel mogelijk uit de zon te blijven (als me sproeten weg zijn) en dan zie ik wel.
ik hou ook niet echt van zonnen.
pi_115533337
één week na de behandeling:

m'n sproeten die door de behandeling donkerder zijn geworden, zijn nu zo goed als bijna weg, hier en daar nog heel vaagjes zo'n donkere sproet.

Veder zijn m'n normalen sproeten ietsje pietsje minder.
het is een zaak van geduld, ik meld volgende week wel weer hoe m'n sproeten eruit zien.
het donkerste is in ieder geval weg.
Ik drink trouwens wel een hele boel meer dan 2L, omdat ik er zo snel mogelijk vanaf wil zijn.
pi_115545259
Die vrouw van de kliniek had het over een zelfbruiner genaamd supersunic... Een spray. Werkt zij daar trouwens alleen??
pi_115552638
Ja dat kan je doen, maar ik vind die zelfbruiner behoorlijk duur (+11 euro verzend koste) , terwijl gewoon in drogisterij heel veel goede zelfbruiners zijn. ik zou als ik jou was toch even opzoek gaan naar iets goedkopers.

ze werkt daar volgens mij niet alleen, maar ik weet het niet. ik kwam daar in de avond. er zijn volgens mij wel 3 behandel kamers.
De intake krijg je gewoon in de behandel kamer.

Heb je al een intake gesprek gehad?
ik had mijn intake gesprek en daarna meteen behandeling.
pi_115591627
Iemand die dit ook gedaan heeft:

Hoelang duurde het voor alle sproeten weg waren? echt 3 weken? of korter/langer
pi_115602156
Als ik het ga doen, wil ik meteen de behandeling er achteraan doen. Maar zit nog te twijfelen over het financiële plaatje.. 600 euro met het risico dat het nog een keer moet. En het risico dat ze als je even in de zon zit, ze terug kunnen komen.. Vind dat dan zonde van het geld.... Ja lastig dit... Ik wil volgende week een beslissing nemen.. Hoe gaat met je sproeten??
pi_115606906
Ja ik snap het wel hoor, kijk je gezicht vergeet je minder vaak in te smeren lijkt me, je armen kan je zo af en toe wel zijn van 'ach, zoveel? neh geen zin in hoor'
ik weet niet hoeveel sproeten jij op je armen heb?
Ja dat risico kan je ook lopen, dat je er 2 nodig heb. dan word het wel een duur iets ja.
maar sowieso, waar je ze ook laat laseren, als je je niet goed insmeert dan komen ze terug.
ik zal dan volgende week nog wel een keer laten horen hoe het met mijn sproeten gaat!
Ja, nu ... ze zijn nog niet weg, mijn moeder zegt dat ze al een klein beetje lichter zijn, ik zie het nog niet. maar het duurt 3 weken dus ja dat is gewoon geduld hebben.

Maar stel je laat het bij een andere kliniek doen, omdat je het te duur vind .. (en mijn ervaring is straks positief) dan loop je misschien de kans op brandwonden en littekens.
je moet er dus echt heel goed over na denken!
pi_115643634
De sproeten op mijn voorhoofd zijn al wat minder dan ik had voor de behandeling.
de donkere sproeten die door de behandeling zijn gekomen zijn ook weg, na ja weg... aan de zijkanten van m'n voorhoofd zitten nog hele kleine zwarte sproetjes.
heel veel sproeten zijn er gewoon afgevallen als ik even wat jeuk had in me gezicht. (de zwarte die door behandeling kwamen)
mijn eigen sproeten worden weg vervoerd met water.
en dan plas je je sproeten uit of zo??
HAHA
pi_115661713
Oké, dus het is al een heel stuk minder?? Dat is dan wel weer fijn! Ik ga het deze weken sowieso nog niet laten doen. Veel te warm weer voor. Ik wil na de behandeling met lange mouw lopen :-)
pi_115752899
O ja, ik snap het. het is echt heel warm nu. ik probeer nu ook echt uit de zon te blijven!
pi_115832317
ik ga een 2e behandeling nemen.
de sproeten zijn wel minder geworden, maar niet zoals ik het wil. (helemaal weg)
volgende week dinsdag avond.

Wish me luck!
pi_115907190
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:18 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

zij heeft het destijds bij de plastisch chirurg weg laten snijden.
Dit is btw al iets van 20 jaar terug hoor, toen had je dat laseren nog niet denk ik ;)
succes en hopelijk heb je aan 1 behandeling genoeg.
Waar heeft ze dat weg laten snijden?
want als dit niet werkt...
en bij haar zijn ze dus nog steeds na al die tijd niet terug, dan wil ik daar ook wel eens naar kijken.
hoop alleen niet dat ik littekens kan krijgen....
pi_116045768
Ben benieuwd !!! Succes!!
pi_116065066
dankjewel! ik ook!
Morgen avond.
pi_116065407
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 18:42 schreef Sasja1234 het volgende:
ik ga een 2e behandeling nemen.
de sproeten zijn wel minder geworden, maar niet zoals ik het wil. (helemaal weg)
volgende week dinsdag avond.

Wish me luck!
good luck! ;)

Nog 3 nachtjes slapen en dan ga ik onder het mes :o
pi_116065469
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 14:04 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

good luck! ;)

Nog 3 nachtjes slapen en dan ga ik onder het mes :o
Succes!!
ik denk dat je het niet gelezen had, mijn vorige bericht.
maar waar heeft jou zusje haar sproeten weg laten snijden?
welke plastische chirurgie?
pi_116065684
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 14:05 schreef Sasja1234 het volgende:

[..]

Succes!!
ik denk dat je het niet gelezen had, mijn vorige bericht.
maar waar heeft jou zusje haar sproeten weg laten snijden?
welke plastische chirurgie?
gewoon in het ziekenhuis. Zei al, is zeker 20 jaar geleden.
Als je sproeten nog niet naar je zin weg zijn na de 2de behandeling laat je dan gewoon eens informeren bij een plastisch chirurg naar wat de mogelijkheden zijn :)
pi_116066805
ja .. kan je misschien een klein beetje vertellen hoe dat in zijn werking gaat, van wat je er nog van weet.
had ze 'veel' sproeten?
halen ze die 1 voor 1 weg, of schrapen ze van je hele huid een heel stuk?
pi_116068180
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 14:45 schreef Sasja1234 het volgende:
ja .. kan je misschien een klein beetje vertellen hoe dat in zijn werking gaat, van wat je er nog van weet.
had ze 'veel' sproeten?
halen ze die 1 voor 1 weg, of schrapen ze van je hele huid een heel stuk?
weetikveel hahaha. Heb verder ook niet echt contact met mijn zusje. En wie weet hebben ze na 20 jaar wel andere technieken :)
pi_116075067
O ja.. maar alsnog bedankt :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')