abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115345395
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 18:19 schreef Sasja1234 het volgende:

[..]

Ahh wow dat is wel echt heel erg!
Hoe oud ben je?
Ik hoop dat je er niet al te grote littekens aan over houd?
Heel veel sterkte!
Laat me weten hoe het allemaal gegaan is
die op mijn wang kan niet erger worden.
Onder mijn oog zal wel meevallen hoop ik.
Die op mijn rug zal een behoorlijk litteken worden, maar dat zie ik toch niet ;)

ik ben 37 alweer.

Als je op mijn naam klikt moet je even in het rijtje zoeken naar: hoe verzorg ik een litteken. Is ook in LIF gestart door Snakelady.
Daar staat mijn verhaal ook in, zelfs met foto's.
Daar doe ik ook de update straks.
Je kunt op het volgtopic knopje klikken, als er dan gepost wordt dan komt ie vanzelf ook bij je omhoog.

Dan houden we dit topic voor jouw sproeten ;)
pi_115345729
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 18:34 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

die op mijn wang kan niet erger worden.
Onder mijn oog zal wel meevallen hoop ik.
Die op mijn rug zal een behoorlijk litteken worden, maar dat zie ik toch niet ;)

ik ben 37 alweer.

Als je op mijn naam klikt moet je even in het rijtje zoeken naar: hoe verzorg ik een litteken. Is ook in LIF gestart door Snakelady.
Je kunt op het volgtopic knopje klikken, als er dan gepost wordt dan komt ie vanzelf ook bij je omhoog.

Oja, ik hoop ook dat het niet zo pijnlijk word, rond om je ogen is veel gevoeliger.
Ja maar wanneer zie je ook je rug? dat is ook zo eens in de tijd als je gaat zwemmen, dus maakt niet zo super veel uit denk ik :D
Ik hoop het echt voor je dat je wang ook gewoon mee valt!

Oja is goed! Ik zal eens even kijken of ik dat topic kan vinden!
pi_115345849
M'n sproeten zijn alweer minder donker geworden sinds de behandeling.
één klein groepje sproeten op m'n wang is een beetje opgezet, dat komt omdat die heel donker waren of zo? Na ja dat groepje sproeten zal er afvallen ipv dat ze worden weg gevoerd met het water wat je drinkt.

Ik ben nog steeds wel erg zenuwachtig wat het resultaat word!
Ze zeggen dat het 4dagen tot 3weken kan duren. (Beetje lang als het 3 weken gaat duren :( )
pi_115345988
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 18:34 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Kan je een link plaatsen van dat topic? ik kan het niet vinden
pi_115346011
Geduld is een schone zaak ;)
maar begrijp wel dat je graag snel resultaat wilt zien ;)

Ik ben btw eigenlijk alleen bang voor de verdovingen hoor....rillll.
Zo met die spuit bij mij oog en dan ook nog middenin mijn rug whhaaaaaa :D
pi_115346024
Ben benieuwd naar het resultaat.. Laseren vind ik altijd zo eng klinken :X
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_115346146
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 18:54 schreef mascara-klodder het volgende:
Geduld is een schone zaak ;)
maar begrijp wel dat je graag snel resultaat wilt zien ;)

Ik ben btw eigenlijk alleen bang voor de verdovingen hoor....rillll.
Zo met die spuit bij mij oog en dan ook nog middenin mijn rug whhaaaaaa :D
Omg, ja hahaha Blehhh, ik heb eens van die verdovingen in me mond gekregen (Is natuurlijk iets heel anders) Maar dat deed echt zooo veel pijn!
(Kiezen trekken)

Dus dat zal nog wel pijnlijker zijn! jakkie!

Ja, ik zal moeten afwachten. :(
pi_115346182
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 18:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Ben benieuwd naar het resultaat.. Laseren vind ik altijd zo eng klinken :X
Ja, het is ook zeker geen pretje. heel erg pijnlijk!
ik zal verslagen blijven schrijven over hoe het eruit ziet, zodat ik mensen of het kan aanraden, of zeggen dat ze het dus niet moeten doen... maar ja afwachten.
pi_115346967
Ik kan niet linken, heb maar een simpele foon en geen comp.
Ik vraag het wel even aan Mirjam ;)
pi_115347207
Hier het linkje: Hoe een litteken verzorgen?
pi_115347431
Dankje wel!
pi_115349589
Super!
En Sasja er staat volgens mij boven en onderaan de pagina ergen een button met volg topic.
Zo blijft ie in je actieve topics.
De 30ste post ik iig weer :)
pi_115350097
Ja ik had hem op volgen gedrukt =D
pi_115357758
Yayyy! *O* :D
Fijne avond verder en morgen hopelijk weer wat minder zichtbare sproeten ;)
pi_115359605
Hahaha, bedankt! Het zelfde!
pi_115397294
ik zag jouw topic en ben eigenlijk heel benieuwd naar je ervaring. Hoe was de kliniek? Professioneel of niet? Ik las ergens op internet dat het bij een vrouw thuis was... Waren er nog meer mensen in de wachtkamer? En heb je het idee dat de behandeling heeft gewerkt? Heb je je gezicht laten doen of armen?? En was je veel geld kwijt? Ik ben ben benieuwd!
pi_115402737
Haha,
het is inderdaad bij iemand thuis, ik moet zeggen toen ik in de wacht kamer zat waren er al een hoop zenuwen van me af gevallen. Het was opzich best profesioneel, de mevrouw die ik had zei dat ze het had uitgevonden (Het sproeten laseren) , toen ik weg ging zat er nog iemand in de wachtkamer (En voor dat ik behandeld werd, was er nog iemand). Ik weet nog niet of de behandeling heeft gewerkt, dit zou ik nog wel een paar dagen/een week moeten aankijken. ik heb m'n gezicht laten doen, het was zeer pijnlijk.
Ik heb voordat ik dit gedaan had ook nog iemand gesproken, ze was na 2 behandelingen van haar sproeten af.

Ben je ook van plan het te gaan doen?
pi_115402892
Ze stonden in ieder geval beter bekend dan andere kliniek's.. vooral die in Amsterdam staat slecht bekend (ik weet niet welke) Maar daarom heb ik naar geen een kliniek in Amsterdam gekeken, gewoon omdat ik bang was dat ik dan net die ééne koos die zo slecht bekend staat. (brandvlekken, littekens etc)
pi_115417777
Ik zit er inderdaad over te denken, maar vind het best wel eng... Ik weet niet of ik die kliniek helemaal vertrouw...Ik wil mijn handen en armen laten doen. Maar zei mailt dat 95% 1 behandeling nodig heeft, terwijl ik op internet toch veel lees dat er 2 behandelingen nodig zijn. En dan is 600 euro voor 1 behandeling toch echt veel geld. Hoe is het nu met je sproeten?? Zijn ze al minder? Zou je mij daarvan op de hoogte willen houden?? Werkt die vrouw daar trouwens alleen?? En wat had die kennis van jouw laten doen?? Ook het gezicht??
pi_115419559
als het gezicht werkt, dan werkt de armen ook. (Gezicht is vele male pijnlijker)
Over welke klinieken zit je dan te twijfelen? ik heb namelijk wel al heel veel gelezen over verschillende bedrijfen. het voelde wel vertrouwder bij studio esthetique dan bij andere, ik weet niet.
sommige bedrijfen hebben een andere manier van werken, dan heb je snel al 5behandelingen nodig en dan zijn ze soms nog niet eens weg.
ja zij had ook het gezicht laten doen, maar ze waren toen wel weg.
je moet daarna trouwens wel met factor 100 smeren he? anders komen ze weer terug.
pi_115419607
M'n sproeten zijn wel al iets minder dan na de behandeling, ze worden eerst heel donker, dan worden ze afgevoerd met water en plas je ze uit. (is wat ik heb begrepen) en de sproeten die zeg maar recht op gaan staan (dat je je sproeten voelt) die vallen eraf.
er zijn al veel donkere sproeten weg.
tuurlijk, ik hou je op de hoogte op dit forum, zodat ik andere mensen ook weer kan helpen met mijn ervaringen.
pi_115422030
Ik zie op internet niet heel veel klinieken die sproeten verwijderen. De meeste klinieken beweren toch gemiddeld 4 tot 5 behandelingen nodig te hebben, dus daarom vind ik het zo raar dat zij zegt dat het met 1 behandeling al weg kan zijn... Denk je dat je nog een tweede behandeling nodig hebt?? Had je trouwens ook last van blaren?? En hoeveel weken zitten er tussen 2 behandelingen??
pi_115422182
Er moeten 3weken tussen zitten voor je weer behandeld word.
Naja, maar de genen die ik ken was er na 2 behandelingen van af, ik denk niet dat je 4 tot 5 keer zo'n pijnlijke behandeling wil?
Ik denk dat ik een 2e behandeling nodig heb, maar eigenlijk kan ik dat nog niet zeggen.. want er zijn nu 5dagen voorbij, en de sproeten gaan weg in 4 dagen tot 3 weken.
Nee ik heb geen blaren, alleen donkere sproeten.
pi_115422256
Oh de bijwerkingen waren volgens haar:
- roodheid tot 3 uur
- Donkere sproeten
- branderig gevoel tot 1,5 uur

En dan moet je 2L water per dag drinken, ik drink veeel meer (ik hou het bij op een blaadje)
Vandaar dat mn donkere sproeten al zo snel veel minder zijn geworden.
pi_115455947
Ja, toch altijd lastig zo'n keuze. Daarom was ik ook op zoek op internet naar ervaringen van mensen. Maar die zijn er niet zoveel. En je weet nooit of het van het bedrijf zelf is. Maar als je al je sproeten kwijt bent, kun je daarna nog wel in de zon? Ik snap dat de kans erin zit dat de sproeten dan weer terug komen, maar kun je nog wel een beetje verkleuren of is al je pigment eruit en kleur je daar nooit meer? Ik ben benieuwd. En ook hoe het met je sproeten gaat;-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')