die op mijn wang kan niet erger worden.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:19 schreef Sasja1234 het volgende:
[..]
Ahh wow dat is wel echt heel erg!
Hoe oud ben je?
Ik hoop dat je er niet al te grote littekens aan over houd?
Heel veel sterkte!
Laat me weten hoe het allemaal gegaan is
Oja, ik hoop ook dat het niet zo pijnlijk word, rond om je ogen is veel gevoeliger.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
die op mijn wang kan niet erger worden.
Onder mijn oog zal wel meevallen hoop ik.
Die op mijn rug zal een behoorlijk litteken worden, maar dat zie ik toch niet
ik ben 37 alweer.
Als je op mijn naam klikt moet je even in het rijtje zoeken naar: hoe verzorg ik een litteken. Is ook in LIF gestart door Snakelady.
Daar staat mijn verhaal ook in, zelfs met foto's.
Daar doe ik ook de update straks.
Je kunt op het volgtopic knopje klikken, als er dan gepost wordt dan komt ie vanzelf ook bij je omhoog.
Dan houden we dit topic voor jouw sproeten
Kan je een link plaatsen van dat topic? ik kan het niet vindenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Als je op mijn naam klikt moet je even in het rijtje zoeken naar: hoe verzorg ik een litteken. Is ook in LIF gestart door Snakelady.
Daar staat mijn verhaal ook in, zelfs met foto's.
Daar doe ik ook de update straks.
Je kunt op het volgtopic knopje klikken, als er dan gepost wordt dan komt ie vanzelf ook bij je omhoog.
Dan houden we dit topic voor jouw sproeten
Omg, ja hahaha Blehhh, ik heb eens van die verdovingen in me mond gekregen (Is natuurlijk iets heel anders) Maar dat deed echt zooo veel pijn!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:54 schreef mascara-klodder het volgende:
Geduld is een schone zaak
maar begrijp wel dat je graag snel resultaat wilt zien
Ik ben btw eigenlijk alleen bang voor de verdovingen hoor....rillll.
Zo met die spuit bij mij oog en dan ook nog middenin mijn rug whhaaaaaa
Ja, het is ook zeker geen pretje. heel erg pijnlijk!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Ben benieuwd naar het resultaat.. Laseren vind ik altijd zo eng klinken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |