abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 november 2012 @ 21:30:21 #126
385896 Roos369
Begin de dag met een lach..
pi_118825208
Hoi Sasja

Littekens? Dus jij bent met de laser behandeld? De behandelaar vertelde mij, omdat ik daar om vroeg, dat de laser een ander effect geeft op de huid en in het begin rose plekjes geeft, die vanzelf weer verdwijnen. Is dat niet het geval bij jou?
Ik zou denk ik er niet van uit gaan dat dat littekens worden joh en bij de pakken neer gaan zitten!!
Wanneer ben jij behandeld? Want er is na de behandelingen toch nog een periode dat alles moet herstellen? Dat is bij mijn behandelingen ook het geval, dus bij jou ook.

Vind het rot voor jou, ik heb een bevredigend resultaat, laat alleen denk ik mn schouders nog een 2e keer doen. Dat is meestal nodig bij handen en schouders zeiden ze daar.

Laat je nog horen Sasja?!

Groetjes en kop op, de moed niet opgeven hoor!!!
pi_118840558
Dankjewel!
Nou, ik heb rossige plekjes en het is een deukje, dus ik weet nog niet of dat nog terug groeit naar de eigen huid.
Ik had het al helemaal geweldig gevonden als alleen rond om m'n mond/voorhoofd/slapen weg zou zijn... maar ja bij mij is er dus niks weg. terwijl dit echt zo belangrijk was voor me.
pi_119571212
Er is alweer niks verdwenen.
Rond om m'n mond nog steeds de rossige vlekjes, bij m'n slapen is dat al weg en zijn de sproeten weer zichtbaar.
Pure geldverspilling
  dinsdag 4 december 2012 @ 23:27:59 #129
385896 Roos369
pi_119941249
Jammer Sasja, dat het bij jou niet zoveel doet.
Ik ben erg tevreden, het ziet er echt heel mooi uit.

Groetjes en fijne feestdagen allemaal!
pi_119992925
Jaloers..
pi_119993778
nee

[ Bericht 89% gewijzigd door Mirjam op 06-12-2012 13:35:33 ]
pi_120003066
Wat nee?
  vrijdag 14 december 2012 @ 15:35:57 #133
385896 Roos369
pi_120305971
Hoi Sasja,

Niks van aantrekken, er zijn altijd mensen die het niet helemaal begrijpen wat het is als je onder de sproeten is en hoe wij ons daarbij voelen.

Zijn de vlekjes al aan het bijkleuren?
Hoop het voor jou en dat je ook hele fijne feestdagen hebt straks.

Groetjes van mij

Roos
pi_120309262
Het ziet er nu beetje vreemd uit. eerst was hij heel donker en nu word het steeds kleiner op bepaalde plekken. maar daar onder vormt zich alweer een nieuwe sproet. bah

Ik smeer nu elke dag vitamine C, gewoon een vitamine C pil op een bordje, iets wat water erbij, en dan prak ik hem met de vork en dan smeer ik het op me gezicht.

ik had een of ander review gezien over vitamine c dat dat goed bleekt.
het gaat me voornamelijk om de sproeten op m'n voorhoofd, nu zijn die al niet zo donker dus ik hoop dat ik ze voor een groot deel weg krijg. ik bedoel, bijna iedereen heeft sproeten op wangen/neus, ja toch?
ik smeer de vitamine C wel over m'n hele gezicht hoor, maar het gaat om m'n voorhoofd
ik ga dit voor 16 weken doen, dat hadden ze ook in het review. volgende week zondag zit ik op de helft (8 weken). helaas kan ik geen before/after foto doen, m'n camera is echt helemaal stuk.

Hoe gaat het bij jullie en de vervelende familie-sproet?
pi_120309285
heb trouwens ook nog steeds die rode vlekjes, op de gelaserde gebieden... bah
ze zijn wel al op een paar plekjes weg de rode stukjes, maar de sproet zit er nog.
  vrijdag 21 december 2012 @ 13:17:16 #136
385896 Roos369
pi_120594636
Jeetje pure vitamine C? Ben heel erg benieuwd of dat iets doet, denk het persoonlijk niet, maar kan ook geen kwaad. Bij mij stond in het behandel formulier van Esthetique dat je vitamine C moet slikken om meer pigment te voorkomen, moet je maar eens lezen. Ik ben zo'n grote pot bij het Kruidvat gaan kopen en slik er elke dag 1 tegenwoordig, ter voorkoming van.. Ik ben nog steeds heel happy met de behandelingen.

Ben vorige week met een vriendinnetje mee naar Utrecht gegaan voor een behandeling van sproeten op haar voorhoofd. De sproeten zijn ook bij haar langzaam aan het krimpen, maar nog niet weg. Toen heb ik naar jouw voorval gevraagd en daar zeiden ze idd dat het zelden voorkwam, dat sproeten dieper gelegen zijn en dan niet geheel verwijderd kunnen worden. Maar je mocht nog contact met ze opnemen zeiden ze, om samen te kijken naar een oplossing.
Door mn drukke werk, was ik er niet aan toe gekomen je dit direct te melden.

Groetjes van mij
pi_120597809
Een oplossing? er valt na dit niet veel meer te doen.
pi_120845883
Hoi Sasja, bij mij zijn ze ook niet helemaal verdwenen. Volgens mij is het dikke onzin dat het 'zelden' voorkomt. Ze zijn op mijn voorhoofd wel geheel verdwenen en daar waren ze eigenlijk het ergste, dus vind het wel prima zo!
pi_120857162
Ja denk t ook!
nou ik zou willen dat ze op me voorhoofd weg waren!
dan had ik ze alleen maar op m'n neus/wangen (Zoals iedereen)
Heb je 2 behandelingen gehad?
pi_120857267
Ik had ook een meisje gesproken die haar sproeten had laten behandelen, bij haar waren ze wel allemaal weg, maar na 1/2 jaar had ze precies AL der sproeten weer terug.
  vrijdag 28 december 2012 @ 12:04:27 #141
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_120857295
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 12:03 schreef Sasja1234 het volgende:
Ik had ook een meisje gesproken die haar sproeten had laten behandelen, bij haar waren ze wel allemaal weg, maar na 1/2 jaar had ze precies AL der sproeten weer terug.
Ja, duh.
The love you take is equal to the love you make.
pi_121178667
Al geprobeerd met citroen ze te bleken? google daar maar eens op
pi_121279720
Ja dat heb ik een heel tijdje geleden gedaan, maar toen kreeg ik te horen dat dit je huid ernstig uitdroogt.
maar op dit moment boeit dat mij vrij weinig en begin in gewoon weer opnieuw (ik doe het nu af en toe, het prikt heeel erg), veder gebruik ik ook nog steeds de vitamine C, bleek creme 2x, fruitzuur en af en toe een honing masker. druk druk druk!
pi_121279761
De teleurstelling dat het niet gelukt is, heb ik nog steeds heel sterk.
pi_121692546
Als een laser behandeling niet gewerkt heeft, zou het nu dan nog zin hebben om een chemische peeling te nemen? of is dat totaal nutteloos?
heeft iemand hier ervaring mee?
pi_121693859
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 20:01 schreef Sasja1234 het volgende:
Als een laser behandeling niet gewerkt heeft, zou het nu dan nog zin hebben om een chemische peeling te nemen? of is dat totaal nutteloos?
heeft iemand hier ervaring mee?
Een TCA peeling schijnt wel awesome te zijn. Je bent alleen wel even uit de running. Ik heb nog een pakket in mijn la liggen, wachtend totdat ik even de deur niet uit hoef.

Kijk eens op http://www.makeupartistschoice.com/
Hier verkopen ze allerhande peelings in verschillende sterktes. Hun glycolic en mandelic gebruik ik al een tijd en ben tevreden.
Go hard or go home
pi_121735196
Ik had gehoord dat als je zo'n sterke peeling thuis doet, sneller littekens krijgt. en ze zijn sws minder sterk, dat mag niet verkocht worden toch?
maar gebruik je die peelings ook omdat je vlekjes/sproeten heb?
pi_121989697
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2013 20:21 schreef Noek het volgende:

[..]

Een TCA peeling schijnt wel awesome te zijn. Je bent alleen wel even uit de running. Ik heb nog een pakket in mijn la liggen, wachtend totdat ik even de deur niet uit hoef.

Kijk eens op http://www.makeupartistschoice.com/
Hier verkopen ze allerhande peelings in verschillende sterktes. Hun glycolic en mandelic gebruik ik al een tijd en ben tevreden.
Waar op die site staan die peelings dan? ik kan het niet vinden
pi_121991518
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:27 schreef Sasja1234 het volgende:

[..]

Waar op die site staan die peelings dan? ik kan het niet vinden
http://www.makeupartistsc(...)ical_Peels-10-1.html
Go hard or go home
pi_121991619
sproeten zelfs op je armen en schouders laten behandelen? :{

kun je niet beter prof. hulp zoeken om iets aan die onzekerheid te doen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')