abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117860046
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 21:44 schreef ansie26 het volgende:
O wat vervelend zeg!! Ga je nig weer terug voor een derde keer? Ik heb de afspraak verzet. Heb gebeld met ze, maar ik moet zeggen dat ik ze niet heel professioneel vond overkomen aan de telefoon.. Mijn afspraak staat gepland op maandag over een week.
ik neem aan dat het gelukt is?
omdat je al zo lang niet meer op het forum geweest bent.
in dat geval ben ik super blij voor je!
  maandag 15 oktober 2012 @ 09:48:34 #102
385896 Roos369
Begin de dag met een lach..
pi_117988089
De blekende middelen zijn niet geheel onschuldig heb ik een tijdje geleden gelezen op internet, dus daar begin ik niet aan.

Maar ik heb het weekend besloten om bij Studio Esthetique te beginnen met mn gezicht, daar heb ik het meeste aan, want dat valt het 1e op. Wat ik ook wel leuk vind is dat er deze en volgende week korting gegeven wordt, dat scheelt me mooi 10%, leuk mee genomen!
Probeer deze week nog de afspraak te plannen en als dat mee valt, misschien voor volgende week mn armen. Dat is een dure behandeling, dus wil ik profiteren van die korting.

Nou mensen, ik laat nog van me horen.....

Groetjes van mij!
.
pi_118005516
Ja precies!

Ben naar dermatoloog geweest die vertelde mij dat er "NIKS" te doen was aan sproeten.
totaal geen verstand van dus, bah.
en dan was het precies weer iemand (donker type) die er totaal geen last van kan hebben.
gadverdamme, kan ik echt niet tegen.
pi_118005558
ik hoop dat je nog wel wat van je laat horen ja, ansie29 heeft ons gewoon hier laten zitten.
beetje asociaal al zeg ik het zelf.
pi_118104924
Hoi Sasja, Ik heb gisteren bij studio Esthetique mijn sproeten laten behandelen en mijn sproeten zijn nu echt super donker! Het is geen gezicht. Hoop dat ik er zo snel mogelijk vanaf ben. Hoe lang heeft het bij jou geduurd voor dat wegtrok?
  donderdag 18 oktober 2012 @ 00:59:49 #106
385896 Roos369
pi_118110919
Hallo Rosa, (bijna naamgenoot)

Ook ik ben vandaag naar Esthetique gegaan voor behandeling. Ben erg benieuwd naar het resultaat. Ook mijn sproeten zijn een tint donkerder geworden. Ach..ik maak er niet zo'n probleem van, als ze maar weg gaan. Dat donkere verkleuren hoort er nu eenmaal bij.
Jammer dat het bij Sasja niet is gelukt, maar dat risico zit erin zeiden ze mij bij het intakegesprek.
Als de sproeten donkerder werden was dat een goed teken zei ze.
Spannend....... die 10% korting is mooi mee genomen. Morgen ga ik bellen voor een afspraak van mn armen, kan volgende week nog er waren nog een paar plaatsen vrij. Kan bijna niet slapen van de zenuwen, kan die sproeten er wel af kijken hahaha.

Ik laat nog van me horen!!

.
pi_118114674
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 22:50 schreef Rosa123 het volgende:
Hoi Sasja, Ik heb gisteren bij studio Esthetique mijn sproeten laten behandelen en mijn sproeten zijn nu echt super donker! Het is geen gezicht. Hoop dat ik er zo snel mogelijk vanaf ben. Hoe lang heeft het bij jou geduurd voor dat wegtrok?
Ehhm, het ergste ongeveer na een week volgens mij!

en het is inderdaad goed dat ze donkerder zijn geworden! bijna zwart haha!
pi_118122327
Hi Roos,

Zie je er niet ontzettend tegen op om je armen nog te laten laseren? Het deed zo'n pijn! Alhoewel het volgens mij minder pijn zal doen op je armen dan op je gezicht..
Heb jij trouwens ook dat er ook een aantal sproetjes gewoon nog licht zijn? En dat er ook sproetjes op de huid liggen zeg maar?
Als ik het nu wil camoufleren met foundation, dan zie je er zeg maar bobbeltjes doorheen. Soort moedervlekjes of zo. Hoop dat het eerder wegtrekt dan een week! In ieder geval probeer ik zo veel mogelijk te drinken.

Succes met de volgende behandeling!
pi_118124375
Dat had ik ook, sproeten gewoon normaal en sproeten donker, en sproeten die opgezet zijn.
de opgezette sproeten vallen er straks af.
pi_118135912
Oh gelukkig. Ik las dat het bij jou niet gelukt was.. Wat balen. Heb je al iets anders gevonden om ze weg te krijgen? En is het wel vervaagd?
pi_118139826
Nee, ik weet nog niks.. ik ben wel bij Tergooi ziekenhuis geweest ze zeiden dat er NIKS was.
nou, 'als' het laseren niet kon, dan bestaan er alsnog 1000e cremes! Dus dat sloeg werkelijk nergens op.

Mijn sproeten zijn wel lichter geworden ja.

Ik was trouwens door verwezen naar tergooi ziekenhuis door m'n huisarts.
Er bestaan ook nog cremes als vitamine A zuur, dat helpt volgens mij ook tegen sproeten.
ik weet niet of ik deze site al gepost had?

http://jetskeultee.nl/

Maar op die site kun je dus het een en ander lezen wat er tegen te doen valt.

Ik heb wel langer dan een uur afgerezen om daar te komen, met vervolgens het antwoord 'Sorry maar daar is niks tegen te doen'. dan kan je wel snappen hoe boos je dan bent he. (Tergooi ziekenhuis)
pi_118143154
Ik heb daar inderdaad ook naar toe gebeld. Ik kreeg als antwoord dat ze daar wel een pigmentlaser hebben, maar daarmee konden ze geen sproetjes verwijderen.. Ze hadden het alleen over een middeltje dat het kon vervagen.. Maar al die middeltjes werken in mijn ogen niet en ik vind het alleen maar vervelend om dat elke keer aan te brengen.
Maar goed, ik hoop dat ze zullen verdwijnen. Het is jammer dat er niet meer topics zijn over Studio E. Dan kon je tenminste de ervaringen van anderen lezen.
pi_118148694
Ohh, tegen mij zeiden ze aan de telefoon 'we hebben goed camouflage spul' en toen kwam ik daar na lang reizen, zeggen ze 'we hebben niks'.
pi_118223975
Ik ben echt zenuwachtig voor jou resultaat!
kijken of het dan ook bij jou niet of juist wel gelukt is!
pi_118243776
Mijn sproetjes zijn al redelijk aan het verdwijnen! Ik zie al 'kale' plekken er tussen komen, dus dat is een goed teken. Ik hoop alleen dat de sproetjes die niet donker van kleur werden ook zullen verdwijnen. Nog even afwachten dus.
pi_118266690
Woow! Dat is wel al snel!
goed teken lijkt me!
  maandag 22 oktober 2012 @ 15:30:51 #117
385896 Roos369
pi_118283478
Hai hai

Hier een heel blije Roos, alle sproeten die erg donker werden en er bovenop lagen, zijn verdwenen er spontaan afgevallen na het douchen hihi.
De andere sproeten zijn, lijkt wel aan het "krimpen". Hele grote kale plekken, ben nu al tevreden, maar er zijn er nog heel veel aan het werken. Veel drinken pfff...doe niet anders. Dat scheelt echt volgens mij.

Morgen de grote dag voor mn armen. Nee zie er helemaal niet tegenop, vond de pijn ook wel meevallen. Had wel hun advies opgevolgt om 2 paracetamol in te nemen 1 uur van tevoren. Maar ik heb ook een hoge pijngrens scheelt allicht?!
Ben echt heel erg blij!!!!!! Had ik jaren eerder moeten laten doen!

jullie horen nog van mij.
pi_118299144
Wat fijn om te horen! Mijn donkere sproeten zijn ook bijna helemaal verdwenen. Vooral op mijn voorhoofd. Alleen op mijn wangen en neus heb ik nog lichte sproeten die niet verkleurd zijn na de behandeling. Heb jij hier ook last van? Ik betwijfel of die wel zullen verdwijnen.

Veel succes morgen!
pi_118299580
ik ben blij dat het bij jullie wel is gelukt!
helaas bij mij niet :(

zijn er nog mensen die mij cremes kunnen aanraden, om ze te bleken?
pi_118340358
Ik las op de site van Studio Esthetique dat sproeten die na behandeling over blijven, verwijderd kunnen worden met de robijn laser. Is dat niet iets voor jou?
Cremes en smeersels lijken me niet echt een goede oplossing. Daar worden ze hooguit iets lichter van..
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:40:29 #121
385896 Roos369
pi_118340566
Daar ben ik weer. Vandaag mn armen en schouders laten doen pfffff. viel niet mee, was een lange en pijnlijke zit, maar heb het er voor over, ben blij dat ik het heb gedaan.

Rosa123: ik had er ook best wel veel sproeten bij die niet verkleurden, maar zie ze nu toch wel lichter worden. Heb er een goed gevoel over.

Sasja: Had jij nu wel of niet de 2e behandeling gehad? Want dat kan toch? Maar heb niet zo'n zin om alles terug te moeten lezen, ben het even kwijt. Ze vertelde mij bij studio esthetique dat er ook een meisje was die na 2 behandelingen niet het gewenst resultaat had en daarbij hebben ze niet met IPL, maar met de laser, de ergste opvallende sproeten verwijderd. Dat kan wel zei de vrouw die me behandelde, maar niet bij hele grote oppervlaktes ofzo.
Anders misschien even informeren?

Mn armen zijn nog wel licht rose, met allemaal donkere sproeten nu hahaha.

Tot horens!
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:43:55 #122
385896 Roos369
pi_118340758
Haha Rosa en ik posten praktisch op hetzelfde moment dezelfde tip voor Sasja
pi_118497912
Ik denk dat ik helaas nog een keer terug moet gaan.. Er zitten nog heel veel sproetjes op mijn wangen en neus die niet weggaan/vervagen en dit zal denk ik ook niet meer gebeuren. Vind het alleen verschrikkelijk om weer zoveel pijn te moeten lijden!
pi_118705128
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 19:40 schreef Roos369 het volgende:
Daar ben ik weer. Vandaag mn armen en schouders laten doen pfffff. viel niet mee, was een lange en pijnlijke zit, maar heb het er voor over, ben blij dat ik het heb gedaan.

Rosa123: ik had er ook best wel veel sproeten bij die niet verkleurden, maar zie ze nu toch wel lichter worden. Heb er een goed gevoel over.

Sasja: Had jij nu wel of niet de 2e behandeling gehad? Want dat kan toch? Maar heb niet zo'n zin om alles terug te moeten lezen, ben het even kwijt. Ze vertelde mij bij studio esthetique dat er ook een meisje was die na 2 behandelingen niet het gewenst resultaat had en daarbij hebben ze niet met IPL, maar met de laser, de ergste opvallende sproeten verwijderd. Dat kan wel zei de vrouw die me behandelde, maar niet bij hele grote oppervlaktes ofzo.
Anders misschien even informeren?

Mn armen zijn nog wel licht rose, met allemaal donkere sproeten nu hahaha.

Tot horens!
Klopt dat meisje ben ik, heeft ze nog meer verteld?
pi_118705181
Ik heb nu dus allemaal littekens op de behandelde gebieden.
ik verwacht ook niet meer dat die sproeten weg gaan.

ik zit er helemaal door heen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')