ik neem aan dat het gelukt is?quote:Op zondag 16 september 2012 21:44 schreef ansie26 het volgende:
O wat vervelend zeg!! Ga je nig weer terug voor een derde keer? Ik heb de afspraak verzet. Heb gebeld met ze, maar ik moet zeggen dat ik ze niet heel professioneel vond overkomen aan de telefoon.. Mijn afspraak staat gepland op maandag over een week.
Ehhm, het ergste ongeveer na een week volgens mij!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:50 schreef Rosa123 het volgende:
Hoi Sasja, Ik heb gisteren bij studio Esthetique mijn sproeten laten behandelen en mijn sproeten zijn nu echt super donker! Het is geen gezicht. Hoop dat ik er zo snel mogelijk vanaf ben. Hoe lang heeft het bij jou geduurd voor dat wegtrok?
Klopt dat meisje ben ik, heeft ze nog meer verteld?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:40 schreef Roos369 het volgende:
Daar ben ik weer. Vandaag mn armen en schouders laten doen pfffff. viel niet mee, was een lange en pijnlijke zit, maar heb het er voor over, ben blij dat ik het heb gedaan.
Rosa123: ik had er ook best wel veel sproeten bij die niet verkleurden, maar zie ze nu toch wel lichter worden. Heb er een goed gevoel over.
Sasja: Had jij nu wel of niet de 2e behandeling gehad? Want dat kan toch? Maar heb niet zo'n zin om alles terug te moeten lezen, ben het even kwijt. Ze vertelde mij bij studio esthetique dat er ook een meisje was die na 2 behandelingen niet het gewenst resultaat had en daarbij hebben ze niet met IPL, maar met de laser, de ergste opvallende sproeten verwijderd. Dat kan wel zei de vrouw die me behandelde, maar niet bij hele grote oppervlaktes ofzo.
Anders misschien even informeren?
Mn armen zijn nog wel licht rose, met allemaal donkere sproeten nu hahaha.
Tot horens!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |