quote:
quote:lunapuella:
Goh, die heeft een heel ander programma gezien dan ik. Ik vond dat er in de Vlaamse versie juist véél meer seksuele toespelingen werden gemaakt, door de presentator maar vooral door de jury, en vaak ook op een vervelender toontje.
Dan kijk je misschien in de verkeerde media, want er is toch behoorlijk wat aandacht aan geschonken dat NCRV er als eerste in slaagt fatsoenlijke kijkcijfers te halen, wat Talpa en RTL4 (die hebben het ook 2 seizoenen geprobeerd) niet lukte.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:08 schreef Zechs het volgende:
In dat stuk van de NRC staat dat de Slimste Mens een aftreksel is van een buitenlands model. Dat zal best, maar ik kan mij herinneren dat toen Talpa er net was dat Linda de Mol de slimste presenteerde dat precies hetzelfde spel was. Met Cees Geel als jurylid. Maar vervolgens hoor ik helemaal niemand in de media zeggen dat Talpa dit ook al heeft gedaan.
De kracht van de publieke omroep! Een informatief spelprogramma hoort niet bij de commerciëlen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:15 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dan kijk je misschien in de verkeerde media, want er is toch behoorlijk wat aandacht aan geschonken dat NCRV er als eerste in slaagt fatsoenlijke kijkcijfers te halen, wat Talpa en RTL4 (die hebben het ook 2 seizoenen geprobeerd) niet lukte.
Misschien heb ik het ook wel gemist, bij de aankondigingen heb ik er in verschillende tv-gidsen en op een paar sites niets over gelezen. Dus daar is mijn oordeel op gebaseerd. Ik keek destijds met plezier naar de versie van Talpa. En zo ook deze versie, ook al zijn de vragen niet van een heel hoog niveau, het is wel vermakelijk om naar te kijken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:15 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dan kijk je misschien in de verkeerde media, want er is toch behoorlijk wat aandacht aan geschonken dat NCRV er als eerste in slaagt fatsoenlijke kijkcijfers te halen, wat Talpa en RTL4 (die hebben het ook 2 seizoenen geprobeerd) niet lukte.
Eigenlijk had Talpa volgens mij best veel "publieke omroep" programma's. Eredivisievoetbal, zelf geproduceerde dramaseries, draadstaal, kopspijkers en dus ook de slimste. Toch frappant dat de aversie die mensen tegen een zender hebben zo veel invloed heeft op het kijkgedrag.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:19 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
De kracht van de publieke omroep! Een informatief spelprogramma hoort niet bij de commerciëlen.
En omgekeerd ook: semi-commerciële drek als WNL Half 8 Live hoort niet bij de publieke omroep.
Die tv-gidsen zullen voornamelijk gebaseerd zijn op persberichten van de NVRC - die gaan natuurlijk niet aan de grote klok hangen dat het format van hun 'nieuwe' spelshow al eerder ergens geflopt is. Je wil het allemaal zo nieuw en kansrijk mogelijk brengen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:19 schreef Zechs het volgende:
[..]
Misschien heb ik het ook wel gemist, bij de aankondigingen heb ik er in verschillende tv-gidsen en op een paar sites niets over gelezen. Dus daar is mijn oordeel op gebaseerd. Ik keek destijds met plezier naar de versie van Talpa. En zo ook deze versie, ook al zijn de vragen niet van een heel hoog niveau, het is wel vermakelijk om naar te kijken.
Ja, omdat ze commercieel zijn, verwacht men Idols, Big Brother, Sterren dansen op het ijs, Studio voetbal en een hoop lucht en weinig inhoud.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:21 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Eigenlijk had Talpa volgens mij best veel "publieke omroep" programma's. Eredivisievoetbal, zelf geproduceerde dramaseries, draadstaal, kopspijkers en dus ook de slimste. Toch frappant dat de aversie die mensen tegen een zender hebben zo veel invloed heeft op het kijkgedrag.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:05 schreef lunapuella het volgende:
En de laatste reacties uit het vorige topic:
[..]
[..]
quote:
Erik Van Looyquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:37 schreef arucard het volgende:
[..]
Na het zien van die presentator vind ik Freriks een nog grotere kwal
Weg dacht ik hoor, wel hoofdstraat, maargoedquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:09 schreef padlarf het volgende:
Hij zei ook echt dorpsstraat volgens mij
Ik kijk vanavond wel op uitzending gemistquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:10 schreef Baszh het volgende:
[..]
Weg dacht ik hoor, wel hoofdstraat, maargoed
Ik aan Freriks. Hij verpest voor mij heel het programmaquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:03 schreef gebrokenglas het volgende:
ik erger me dood aan die van Rossem.
Volgens mij ook.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:09 schreef padlarf het volgende:
Hij zei ook echt dorpsstraat volgens mij
Best al oud geloof ik die gast, ziet er nog jong uit.quote:
Je hebt gelijk, hij zei dorpsweg en hoofdstraatquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:10 schreef Baszh het volgende:
[..]
Weg dacht ik hoor, wel hoofdstraat, maargoed
Nope; het slimste mens kan alleen in het geval van een vrouw.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:17 schreef Neraice het volgende:
Is het niet het slimste mens ipv de? De mens als geheel en het mens als individu dacht ik.
Het mens is echt dialectquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:17 schreef Neraice het volgende:
Is het niet het slimste mens ipv de? De mens als geheel en het mens als individu dacht ik.
Hij is 50 geworden dit jaar.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:55 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Best al oud geloof ik die gast, ziet er nog jong uit.
Nee, Erik van Looy, de Vlaamse presentator. Hij is van 1962.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Jan Rot (Makassar (Indonesië), 25 december 1957 Zelfde bouwjaar als ik.
Oh sorry ik dacht dat jullie Jan Rot bedoelde.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:43 schreef lunapuella het volgende:
Nee, Erik van Looy, de Vlaamse presentator. Hij is van 1962.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:36 schreef Markeerstift het volgende:
Goh, ik kan alle vragen al beantwoorden!
Die dikke man? Maarten van Rossem.quote:
Volgens mij is het geen vet bij die grote man. Ik zou hem in ieder geval liever niet tegenkomen in een kwade buiquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die dikke man? Maarten van Rossem.
Xenofoob!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Noooooooooooit van gehoord. Ik vind hem wel eng
Schrijver van boekjes.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Noooooooooooit van gehoord. Ik vind hem wel eng
Van Basten wel en Gullit niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die laatste drie antwoorden zeggen alles over de vragenmakers van dit programma. Die hebben werkelijk niets met het fragment te maken.
Ja dat werd dus ook al verbeterd..quote:
Dat gebeurt niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:01 schreef timmmmm het volgende:
Als die vuijsje doorgaat, en Jan Rot niet, kijk ik niet meer
Nee, nu mag hij beginnenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:08 schreef highender het volgende:
had moeten passen bij 21 denk ik dan
NOOIT MEERquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:01 schreef timmmmm het volgende:
Als die vuijsje doorgaat, en Jan Rot niet, kijk ik niet meer
Dat zei ik ook ergens vorige weekquote:
Dit. En als zijn taktiek niet helemaal voor hem uitgestippeld was in de finale, had hij het nooit gewonnenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:09 schreef zoem het volgende:
Heel jammer zeg. Ook jammer dat Freriks zoveel helpt.
Vuijsje (?) is nog irritanter.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:11 schreef RedGuy het volgende:
Super finale, ik was Jan Rot toch al zat.
Die dikkop is gewoon simpel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:11 schreef RedGuy het volgende:
Super finale, ik was Jan Rot toch al zat.
Die mag er morgen uit, en dan mag Sofie van den Enk wel een paar afleveringen zitten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:11 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Vuijsje (?) is nog irritanter.
Jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:21 schreef Tourniquet het volgende:
Zag ik het nu goed dat er bij de puzzelronde "Central Perk" stond?
Ooh, vandaar! Nooit Friends gekeken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:21 schreef Baszh het volgende:
[..]
Ja
http://nl.wikipedia.org/wiki/Central_Perk
Waar moet ik die van kennen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:13 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Die mag er morgen uit, en dan mag Sofie van den Enk wel een paar afleveringen zitten.
[ afbeelding ].
Twee toch?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Bij de Vlaamse versie mag je trouwens ook niet meer dan 3 jaartallen noemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neil LOVES Carrots!
Heel Azië is voor ManU.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:46 schreef Paul het volgende:
Van Breukelen zei dat Manchester de meeste fans in de wereld heeft. Dat is echt onzin. Dat heeft namelijk Barcelona!
klopt idd totaal niet. XTC stond eral. Geeft ook totaal verkeerd beeld (wat teveel mensen al hebben) dat XTC iets anders is als mdma.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:57 schreef KwadeAfdronk het volgende:
En Arjen zei mdma en toen werd het goedgekeurd als amfetamine vond ik ook een beetje vaag..
Eigenlijk is er nog geen één presentator geweest die overtuigde. Maarten van Rossem voldoet dan weer wel.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:57 schreef Markeerstift het volgende:
Linda presenteerde dit toch het beste
Ik lees net ergens dat xtc een combinatie is van mdma en amfetamine, maar mdma is geen amfetamine neequote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:02 schreef merino het volgende:
[..]
klopt idd totaal niet. XTC stond eral. Geeft ook totaal verkeerd beeld (wat teveel mensen al hebben) dat XTC iets anders is als mdma.
En dat alcohol werd foutgekeurd klopt ook totaal niet. Staat gewoon in het lijstje met drugs @ trimbos site.
xtc = mdma in pilvorm. Dat er in sommige pillen die verkocht worden als XTC ook andere stofjes zitten doet er niet aan af dat ecstasy een straatnaam voor mdma-pillen is.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:03 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ik lees net ergens dat xtc een combinatie is van mdma en amfetamine, maar mdma is geen amfetamine nee
Ja klopt, er zijn eigenlijk twee dingen belangrijk: 1 de presentator moet kunnen presenteren en 2: er moet een goede interactie zijn tussen presentator en de 'kenner'. Imo was Linda beter op 1 maar miste dat programma een goede interactie met de 'kenner'. Freriks faalt wat mij betreft als presentator. Hij praat steeds tussen de antwoorden door waardoor de kandidaten tijd verliezen..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Eigenlijk is er nog geen één presentator geweest die overtuigde. Maarten van Rossem voldoet dan weer wel.
Ik lees net op wikipedia dat xtc mdma en amfetamine is maar kan het nu weer niet vindenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:04 schreef merino het volgende:
[..]
xtc = mdma in pilvorm. Dat er in sommige pillen die verkocht worden als XTC ook andere stofjes zitten doet er niet aan af dat ecstasy een straatnaam voor mdma-pillen is.
zie ook wiki:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ecstasy
owh en mdma is overigens WEL gewoon een amfetamine. Alleen wordt in het algemeen met amfetamine naar Speed verwezen.
Je kan wikipedia naar believen veranderen...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:08 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ik lees net op wikipedia dat xtc mdma en amfetamine is maar kan het nu weer niet vinden
XTC pillen (zoals je die op de illegale markt koopt) kan idd een combinatie van MDMA + andere stoffen bevatten. MDMA is echter de voornaamste ingredient en is ook waar de straatnaam ecstasy van komt (ivm euforische effecten door de werking op serotonine).quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:08 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ik lees net op wikipedia dat xtc mdma en amfetamine is maar kan het nu weer niet vinden
Ik versta er allemaal zooi onder, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:11 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Maar onder amfetamine versta ik dan weer speed pff wat verwarrend
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:10 schreef merino het volgende:
[..]
XTC pillen (zoals je die op de illegale markt koopt) kan idd een combinatie van MDMA + andere stoffen bevatten. MDMA is echter de voornaamste ingredient en is ook waar de straatnaam ecstasy van komt (ivm euforische effecten door de werking op serotonine).
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:10 schreef Lemans24 het volgende:
Maar echt:
3,4-methyleendioxymethamfetamine
MDMA is (een) amfetamine.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:11 schreef KwadeAfdronk het volgende:
dat zei ik ook al alleen stond in de show zojuist XTC al genoemd. En met amfetamine bedoeld Trimbos (want daar ging het om) Speed.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:10 schreef Lemans24 het volgende:
Maar echt:
3,4-methyleendioxymethamfetamine
MDMA is (een) amfetamine.
Het speelt zich af in de juiste periode, dat wel.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:11 schreef lunapuella het volgende:
En hoe kun je in godsnaam denken dat Gone with the wind een western is?!![]()
amfetamine is een soort van basismolecuul waarbij je door aanpassingen aan de chemische structuur weer andere soorten psychoactieve stoffen kan creeëren.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:11 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Die blik opzij na elk antwoord was inderdaad dodelijk irritant.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:14 schreef Zipportal het volgende:
Blij dat die vetzak eruit is. Die bakte er de afgelopen 2 dagen niks van. En elke keer op zo'n vervelend toontje antwoorden geven en altijd vragend kijken of het wel goed was.
Ja, maar thematisch heeft het vrij weinig met elkaar te maken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:12 schreef padlarf het volgende:
[..]
Het speelt zich af in de juiste periode, dat wel.
Omdat een band geen popmuziek hoeft te spelen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:11 schreef lunapuella het volgende:
Het blijven rare antwoorden die ze soms zoeken hoor. 'Popgroep' ertussen hebben staan maar 'band' niet goed rekenen vind ik wel heel raar specifiek.
En hoe kun je in godsnaam denken dat Gone with the wind een western is?!![]()
Van der Sar was nog steeds een dom antwoord. Dan kun je net zo goed, Beckham, Giggs, Ruud van Nistelrooij of Jaap Stam zeggen. Waren ook allemaal goed geweest.quote:
Is toch logisch, anders zouden het wel zelfstandig voornaamwoorden heten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:53 schreef Gramulanion het volgende:
Persoonlijk voornaamwoorden vallen onder voornaamwoorden en zelfstandig naamwoorden niet.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:14 schreef Zipportal het volgende:
Blij dat die vetzak eruit is. Die bakte er de afgelopen 2 dagen niks van. En elke keer op zo'n vervelend toontje antwoorden geven en altijd vragend kijken of het wel goed was.
Hoezo niet? Hij had het toch al genoemd.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:50 schreef Pherosoom het volgende:
Sloeg natuurlijk ook nergens op dat bijvoeglijk naamwoord geen optie was bij die vraag over woordsoorten.
Benfica heeft officieël de meeste fans, ManU officieus.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:46 schreef Paul het volgende:
Van Breukelen zei dat Manchester de meeste fans in de wereld heeft. Dat is echt onzin. Dat heeft namelijk Barcelona!
Alleen bijwoord toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:56 schreef padlarf het volgende:
[..]
Hoezo niet? Hij had het toch al genoemd.
Nee, althans, volgens mij gebruikte hij bijvoeglijk naamwoord als voorbeeldquote:
Geen Arjen Lubach dus vanavond. Waarbij ik me afvraag, wordt er dan maar 1 aflevering per dag opgenomen?twitter:schemer twitterde op donderdag 09-08-2012 om 09:52:44Oi. Ondanks mijn winst van gisteren zit ik vandaag – wegens omstandigheden – NIET in #deslimste. Niet getreurd: ik mag later weer instromen. reageer retweet
Klopt ze lieten net op tv zien dat Boris van der Ham komt en een andere man geen Arjen vreemd.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:51 schreef Tourniquet het volgende:
Geen Arjen Lubach dus vanavond. Waarbij ik me afvraag, wordt er dan maar 1 aflevering per dag opgenomen?twitter:schemer twitterde op donderdag 09-08-2012 om 09:52:44Oi. Ondanks mijn winst van gisteren zit ik vandaag – wegens omstandigheden – NIET in #deslimste. Niet getreurd: ik mag later weer instromen. reageer retweet
Drie op één dag, toen wij er waren.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:54 schreef MaximusTG het volgende:
Lijkt me dat je idd niet te veel achter mekaar kan opnemen. Dat zou natuurlijk ook niet eerlijk zijn. Als "verse" kandidaat ben je dan in het voordeel op de andere twee die al een aflevering hebben opgenomen.
Meestal is dat drie afleveringen..welke gasten zag jij?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:57 schreef Spees_Eend het volgende:
Drie op één dag, toen wij er waren.
Kan ik misschien beter niet zeggen ivm spoilers :-) wordt pas vanaf maandag uitgezonden.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Meestal is dat drie afleveringen..welke gasten zag jij?
ik snap jequote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:01 schreef Spees_Eend het volgende:
Kan ik misschien beter niet zeggen ivm spoilers :-) wordt pas vanaf maandag uitgezonden.
Vraag was dan ook kutquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:37 schreef zoem het volgende:
Freriks: Hoe ga je deze mannen verslaan?
Sophie: Door zo goed mogelijk jouw vragen te beantwoorden.
![]()
Ja ze zijn nogal knulligquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:39 schreef Ayca het volgende:
Ben ik de enige die die rijmpjes irritant vind?
Alle puntenvragen krijgen ze vermoedelijk een 'klap nu!' bordje te zien.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:42 schreef zoem het volgende:
Het publiek klapt, omdat hij weet waar CAO voor staat. Kom op zeg
Nee, eigenlijk niet. Was sowieso nogal vaag, ze zeiden eerst dat je moest klappen en juichen als je dat zelf wilde, en vervolgens als iemand klapte kreeg hij te horen of hij misschien niet zomaar wilde klappen. Er waren sowieso geen aanwijzingen/bordjes.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:43 schreef Baszh het volgende:
[..]
Alle puntenvragen krijgen ze vermoedelijk een 'klap nu!' bordje te zien.
Wtfquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:45 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Was sowieso nogal vaag, ze zeiden eerst dat je moest klappen en juichen als je dat zelf wilde, en vervolgens als iemand klapte kreeg hij te horen of hij misschien niet zomaar wilde klappen. Er waren sowieso geen aanwijzingen/bordjes.
Fouten maken is* taboe in onze maatschappij helaasquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:56 schreef arucard het volgende:
Waarom durft niemand te zeggen dat hij het niet snapt
Inderdaad, hier had Philip gewoon even in moeten grijpenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:56 schreef arucard het volgende:
Waarom durft niemand te zeggen dat hij het niet snapt
Inderdaad. Vergezochte antwoorden.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:58 schreef F_JD het volgende:
De keuzes voor vragen en antwoorden zijn vanavond nog meer discutabel.
Wie is dat eigenlijkquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:58 schreef F_JD het volgende:
De keuzes voor vragen en juiste antwoorden zijn vanavond nog meer discutabel. Overigens hoort Dick hier ook gewoon niet te zitten.
Mail ze evenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:02 schreef Baszh het volgende:
En weer laten ze de antwoorden niet goed zien
Ik heb geen idee, maar voor het spel is hij sowieso niet geschikt. + tegen Van Rossum ingaan op bewijs voor z'n beweringenquote:
Stond niet voorbehoedsmiddel maar, wat zwangerschap kan voorkomenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:03 schreef erikkll het volgende:
Ik vind dat als je de morning after pill een voorbehoedsmiddel goedkeurt, abortus dat ook moet zijnEn het kuisheidsgordel (alhoewel dat hetzelfde is als onthouding
)
Als je een morning after pil neemt ben je nog niet zwanger per sequote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:03 schreef erikkll het volgende:
Ik vind dat als je de morning after pill een voorbehoedsmiddel goedkeurt, abortus dat ook moet zijnEn het kuisheidsgordel (alhoewel dat hetzelfde is als onthouding
)
Weet niet maar haar benen zijn een beetje engquote:
watquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:05 schreef Baszh het volgende:
[..]
Weet niet maar haar benen zijn een beetje eng
Nee want bij abortus is er al sprake van zwangerschap, en de morning afterpil voorkomt bevruchting.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:03 schreef erikkll het volgende:
)
Ik snap wat je bedoelt. Maar op haar gezicht en figuur heb ik niets aan te merken.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:05 schreef Baszh het volgende:
[..]
Weet niet maar haar benen zijn een beetje eng
Ze hadden het hem wel wat beter uit kunnen leggen inderdaad...quote:[b]Op donderdag 9 augustus 2012 21:07 schreef Pietepietje
Die oude man die snapt er echt niks van volgens mij.
Oke, dan weten we dat ook weer.quote:Dick Matena (Den Haag, 24 april 1943) is een Nederlandse striptekenaar en scenarist van stripverhalen. Behalve onder zijn echte naam publiceerde hij onder de pseudoniemen A. den Dooier, John Kelly en Dick Richards.
Maar wel heel slim.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:13 schreef tochweerhenk het volgende:
Pepijn laanen was wel de laaste die ik hier had verwacht, die is altijd stoned.
Als ze 3 afleveringen op een dag opnemen zal hij niet maar 1 aflevering weg zijn natuurlijk. Hij komt nog terug.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:20 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie is Pepijn Laanen? Arjen heeft recht om terug te komen!
Een voorbeeldvraag (die je vervolgens bij het monteren eruitknipt) had inderdaad geen kwaad gekund.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:20 schreef Zipportal het volgende:
In dit programma wordt geknipt tot en met. Maar die Dick de werking van het spel uitleggen, ho maar.
Frederiks houd gewoon eens een keer ej mond dicht. Met je bekakte stem en altijd maar Maarten op zo'n vreemde manier aanspreken/belachelijk maken.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Pepijn is van de jeugd van tegenwoordig (vieze Fur toch?) en ook LeLe (met briljante tekeningen van Piet Parra)
Ik snap het niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:07 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt. Maar op haar gezicht en figuur heb ik niets aan te merken.
Dat was echt de grootste sukkel ever. Zat alleen maar contactgestoord op z'n telefoon te kijken. Echt een puber.quote:
Wanneer?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:02 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Dat was echt de grootste sukkel ever. Zat alleen maar contactgestoord op z'n telefoon te kijken. Echt een puber.
Die gaat er morgen dus niet uitquote:
Die was duidelijk op het laatst "van straat geplukt" vanwege het uitvallen van Arjen. Had zo te zien het spel nog nooit gezien.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:10 schreef JoPiDo het volgende:
wat is die oude man een arrogante eikel, had hij nou niet even een oude aflevering kunnen bekijken voor de spelregels en zijn bril op kunnen doen?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:48 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Oh sorry, daar stond ik even niet bij stil!
Ik heb serieus alleen Sofie gezien, geen idee wie er verder meededen...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:51 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Vandaag was echt de meest domme aflevering inderdaad.
Foutje.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:30 schreef zyntex het volgende:
op website staat Pepijn Gunneweg kijk maar http://deslimstemens.ncrv.nl/
Wat slecht! Op de foto is het toch echt Pepijn Lanen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:30 schreef zyntex het volgende:
op website staat Pepijn Gunneweg kijk maar http://deslimstemens.ncrv.nl/
Die zal al met één been in z'n kist geloof ikquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:12 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Die ouwe was ook maar ff snel opgetrommeld
zo zag die er wel uit. Als die op straat loopt had ik hem bij wijze van spreken eurootje gegeven voor slaapplek bij LdH.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die zal al met één been in z'n kist geloof ik![]()
.
Wat bedoel je hiermee?quote:
Nietsquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:15 schreef Neraice het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee?
Faberyayo, wat een held.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |