quote:
quote:lunapuella:
Goh, die heeft een heel ander programma gezien dan ik. Ik vond dat er in de Vlaamse versie juist véél meer seksuele toespelingen werden gemaakt, door de presentator maar vooral door de jury, en vaak ook op een vervelender toontje.
Dan kijk je misschien in de verkeerde media, want er is toch behoorlijk wat aandacht aan geschonken dat NCRV er als eerste in slaagt fatsoenlijke kijkcijfers te halen, wat Talpa en RTL4 (die hebben het ook 2 seizoenen geprobeerd) niet lukte.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:08 schreef Zechs het volgende:
In dat stuk van de NRC staat dat de Slimste Mens een aftreksel is van een buitenlands model. Dat zal best, maar ik kan mij herinneren dat toen Talpa er net was dat Linda de Mol de slimste presenteerde dat precies hetzelfde spel was. Met Cees Geel als jurylid. Maar vervolgens hoor ik helemaal niemand in de media zeggen dat Talpa dit ook al heeft gedaan.
De kracht van de publieke omroep! Een informatief spelprogramma hoort niet bij de commerciëlen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:15 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dan kijk je misschien in de verkeerde media, want er is toch behoorlijk wat aandacht aan geschonken dat NCRV er als eerste in slaagt fatsoenlijke kijkcijfers te halen, wat Talpa en RTL4 (die hebben het ook 2 seizoenen geprobeerd) niet lukte.
Misschien heb ik het ook wel gemist, bij de aankondigingen heb ik er in verschillende tv-gidsen en op een paar sites niets over gelezen. Dus daar is mijn oordeel op gebaseerd. Ik keek destijds met plezier naar de versie van Talpa. En zo ook deze versie, ook al zijn de vragen niet van een heel hoog niveau, het is wel vermakelijk om naar te kijken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:15 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dan kijk je misschien in de verkeerde media, want er is toch behoorlijk wat aandacht aan geschonken dat NCRV er als eerste in slaagt fatsoenlijke kijkcijfers te halen, wat Talpa en RTL4 (die hebben het ook 2 seizoenen geprobeerd) niet lukte.
Eigenlijk had Talpa volgens mij best veel "publieke omroep" programma's. Eredivisievoetbal, zelf geproduceerde dramaseries, draadstaal, kopspijkers en dus ook de slimste. Toch frappant dat de aversie die mensen tegen een zender hebben zo veel invloed heeft op het kijkgedrag.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:19 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
De kracht van de publieke omroep! Een informatief spelprogramma hoort niet bij de commerciëlen.
En omgekeerd ook: semi-commerciële drek als WNL Half 8 Live hoort niet bij de publieke omroep.
Die tv-gidsen zullen voornamelijk gebaseerd zijn op persberichten van de NVRC - die gaan natuurlijk niet aan de grote klok hangen dat het format van hun 'nieuwe' spelshow al eerder ergens geflopt is. Je wil het allemaal zo nieuw en kansrijk mogelijk brengen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:19 schreef Zechs het volgende:
[..]
Misschien heb ik het ook wel gemist, bij de aankondigingen heb ik er in verschillende tv-gidsen en op een paar sites niets over gelezen. Dus daar is mijn oordeel op gebaseerd. Ik keek destijds met plezier naar de versie van Talpa. En zo ook deze versie, ook al zijn de vragen niet van een heel hoog niveau, het is wel vermakelijk om naar te kijken.
Ja, omdat ze commercieel zijn, verwacht men Idols, Big Brother, Sterren dansen op het ijs, Studio voetbal en een hoop lucht en weinig inhoud.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:21 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Eigenlijk had Talpa volgens mij best veel "publieke omroep" programma's. Eredivisievoetbal, zelf geproduceerde dramaseries, draadstaal, kopspijkers en dus ook de slimste. Toch frappant dat de aversie die mensen tegen een zender hebben zo veel invloed heeft op het kijkgedrag.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:05 schreef lunapuella het volgende:
En de laatste reacties uit het vorige topic:
[..]
[..]
quote:
Erik Van Looyquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:37 schreef arucard het volgende:
[..]
Na het zien van die presentator vind ik Freriks een nog grotere kwal
Weg dacht ik hoor, wel hoofdstraat, maargoedquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:09 schreef padlarf het volgende:
Hij zei ook echt dorpsstraat volgens mij
Ik kijk vanavond wel op uitzending gemistquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:10 schreef Baszh het volgende:
[..]
Weg dacht ik hoor, wel hoofdstraat, maargoed
Ik aan Freriks. Hij verpest voor mij heel het programmaquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:03 schreef gebrokenglas het volgende:
ik erger me dood aan die van Rossem.
Volgens mij ook.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:09 schreef padlarf het volgende:
Hij zei ook echt dorpsstraat volgens mij
Best al oud geloof ik die gast, ziet er nog jong uit.quote:
Je hebt gelijk, hij zei dorpsweg en hoofdstraatquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:10 schreef Baszh het volgende:
[..]
Weg dacht ik hoor, wel hoofdstraat, maargoed
Nope; het slimste mens kan alleen in het geval van een vrouw.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:17 schreef Neraice het volgende:
Is het niet het slimste mens ipv de? De mens als geheel en het mens als individu dacht ik.
Het mens is echt dialectquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:17 schreef Neraice het volgende:
Is het niet het slimste mens ipv de? De mens als geheel en het mens als individu dacht ik.
Hij is 50 geworden dit jaar.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:55 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Best al oud geloof ik die gast, ziet er nog jong uit.
Nee, Erik van Looy, de Vlaamse presentator. Hij is van 1962.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Jan Rot (Makassar (Indonesië), 25 december 1957 Zelfde bouwjaar als ik.
Oh sorry ik dacht dat jullie Jan Rot bedoelde.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:43 schreef lunapuella het volgende:
Nee, Erik van Looy, de Vlaamse presentator. Hij is van 1962.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:36 schreef Markeerstift het volgende:
Goh, ik kan alle vragen al beantwoorden!
Die dikke man? Maarten van Rossem.quote:
Volgens mij is het geen vet bij die grote man. Ik zou hem in ieder geval liever niet tegenkomen in een kwade buiquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die dikke man? Maarten van Rossem.
Xenofoob!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Noooooooooooit van gehoord. Ik vind hem wel eng
Schrijver van boekjes.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Noooooooooooit van gehoord. Ik vind hem wel eng
Van Basten wel en Gullit niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die laatste drie antwoorden zeggen alles over de vragenmakers van dit programma. Die hebben werkelijk niets met het fragment te maken.
Ja dat werd dus ook al verbeterd..quote:
Dat gebeurt niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:01 schreef timmmmm het volgende:
Als die vuijsje doorgaat, en Jan Rot niet, kijk ik niet meer
Nee, nu mag hij beginnenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:08 schreef highender het volgende:
had moeten passen bij 21 denk ik dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |