Ach wees dan maar voor NL,want Korea gaat toch niet doorquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:44 schreef Beach het volgende:
Altijd lastig als je wilt dat beide landen winnenmja
Dan wil je toch gelijkspel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:44 schreef Beach het volgende:
Altijd lastig als je wilt dat beide landen winnenmja
Wantquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Een argentijnse scheids in zetten bij Nederland, die zijn sowieso tegen Nederland
Oh ja, vanwege de Falklands ofzo.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Een argentijnse scheids in zetten bij Nederland, die zijn sowieso tegen Nederland
Nee, overtreding.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:47 schreef DeeBee het volgende:
Nog een gele kaart voor protesteren ook, trololol.
Mooi jaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:47 schreef TheArt het volgende:
Het koppeltje zit nu samen langs de kant
Als die al geel waard was...quote:
Voor Lammers voor trioquote:
Nee te vroeg inlopen, dat mag gewoon niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:48 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Als die al geel waard was...Zal wel icm de schreeuw erna zijn dan...
Wel dom, maar scheids geeft ze wel heel erg makkelijk nu ook.
Nee, na een overtreding mag je de eerste 5 meter niet bij de bal komen als verdediger. Gewoon de regel. Doe je dat niet is het geel, of binnen de 23m een strafcorner.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:48 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Als die al geel waard was...Zal wel icm de schreeuw erna zijn dan...
Wel dom, maar scheids geeft ze wel heel erg makkelijk nu ook.
Die Koreaan deed eerder precies hetzelfde en kreeg alleen groen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:49 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nee, na een overtreding mag je de eerste 5 meter niet bij de bal komen als verdediger. Gewoon de regel. Doe je dat niet is het geel, of binnen de 23m een strafcorner.
Maakte gewoon een te harde overtreding. Hele andere situatie...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Die Koreaan deed eerder precies hetzelfde en kreeg alleen groen.
En allemaal backhand hequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:00 schreef ZaZoe het volgende:
bijna doelpunt nr 3 voor Hoog dit toernooi
Zo moeten onze dames dus ook SCs nemen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:03 schreef DeeBee het volgende:
Heuj...
Grafhockey van Korea, maar staat gewoon 3-2...![]()
Je moet gewoon met je poten van die bal afblijven.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hockey is wel een kutsport, telkens maar voetjes zoeken.Beetje zelfde idee als schwalbes in voetbal.
TheArt sla jij de meest belachelijke quotes op voor in je OS top 100?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hockey is wel een kutsport, telkens maar voetjes zoeken.Beetje zelfde idee als schwalbes in voetbal.
"JAAAAA! Voetje gevonden! Strafcorner!"quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:04 schreef Rosario het volgende:
[..]
Je moet gewoon met je poten van die bal afblijven.
Joh, met al die trolls hier is het al een top 1000quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
TheArt sla jij de meest belachelijke quotes op voor in je OS top 100?
Nee hoor daar heeft hij wel gelijk in. Soms word er zo kansloos op die voet gespeeld, waar je echt helemaal niks aan kunt doen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:04 schreef Rosario het volgende:
[..]
Je moet gewoon met je poten van die bal afblijven.
Onzin, een schwalbe mag niet, de bal op iemand voeten spelen welquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ja, ben ik het ook wel mee eens.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee hoor daar heeft hij wel gelijk in. Soms word er zo kansloos op die voet gespeeld, waar je echt helemaal niks aan kunt doen.
OS top 100?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
TheArt sla jij de meest belachelijke quotes op voor in je OS top 100?
Het is nog steeds een beetje lam. Niet voor het doel gaan maar voor de voet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Onzin, een schwalbe mag niet, de bal op iemand voeten spelen wel
Ze hadden die regel van expres op de voet spelen nooit af moeten schaffenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee hoor daar heeft hij wel gelijk in. Soms word er zo kansloos op die voet gespeeld, waar je echt helemaal niks aan kunt doen.
Idd, ik zag het NZ ook doen, 4 minuten voor het einde terwijl ze 4-1 voor stonden, mijn god zegquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:05 schreef Szura het volgende:
Dat cornervlaggedoe moet echt optyfen
Bij voetbal ook pure kutzooi
Klopt had ik het gister met Drass ook al over.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ze hadden die regel van expres op de voet spelen nooit af moeten schaffen
Raoul Heertje had daar een mooie oplossing voor bedacht.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:05 schreef Szura het volgende:
Dat cornervlaggedoe moet echt optyfen
Bij voetbal ook pure kutzooi
Kon niet anders, het was niet te bepalen wanneer het wel of niet opzettelijk is.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ze hadden die regel van expres op de voet spelen nooit af moeten schaffen
Zoals nu dus regelmatig gebeurd?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het is alsof je in 't voetbal opeens voetballers hebt die expres niet op 't doel schieten maar op handen schieten. En dat de commentator dan roept: "JAAAA! Een hand gevonden! Pingel!"
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het is alsof je in 't voetbal opeens voetballers hebt die expres niet op 't doel schieten maar op handen schieten. En dat de commentator dan roept: "JAAAA! Een hand gevonden! Pingel!"
In het voetbal lukt 't wel maar dat is dan ook iets makkelijker te bepalen. Maar zelfs daar heb je problemen, dus wat dat betreft heb je gelijk.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kon niet anders, het was niet te bepalen wanneer het wel of niet opzettelijk is.
Mwoh, als je de bal in het niets schiet om hem op een voet te leggen, dan is het prima te beoordelen. Maar het is vaak lastig jaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kon niet anders, het was niet te bepalen wanneer het wel of niet opzettelijk is.
Het was toch mijn trucje wel hoor. Ik heb zoveel strafcorners gehaald door de bal op een voet te leggen. En nooit tegen gehad omdat het opzettelijk was. Enige was dat ik mijn actie doorzette, en niet stil bleef staan (wat ik nu wel zou doen).quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwoh, als je de bal in het niets schiet om hem op een voet te leggen, dan is het prima te beoordelen. Maar het is vaak lastig ja
Die corner moet eens gaan lopenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:09 schreef marcodej het volgende:
Nou, halve finale. Schepje er bovenop dan.
Deed ik ook altijd als je niks meer kon, lekker die bal op de voet leggen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het was toch mijn trucje wel hoor. Ik heb zoveel strafcorners gehaald door de bal op een voet te leggen. En nooit tegen gehad omdat het opzettelijk was. Enige was dat ik mijn actie doorzette, en niet stil bleef staan (wat ik nu wel zou doen).
Oh ja, het kan ook heel makkelijk, maar soms is het echt zo enorm opzettelijk, dat kon vroeger wel afgefloten worden en nu niet meer. Ik denk dat de regel nog wel stand kon houdenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het was toch mijn trucje wel hoor. Ik heb zoveel strafcorners gehaald door de bal op een voet te leggen. En nooit tegen gehad omdat het opzettelijk was. Enige was dat ik mijn actie doorzette, en niet stil bleef staan (wat ik nu wel zou doen).
Mwah, eigenlijk niet (als ik naar mezelf kijk). Minimaal de helft die ik zo haalde was opzettelijk, dus had ik tegen moeten krijgen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh ja, het kan ook heel makkelijk, maar soms is het echt zo enorm opzettelijk, dat kon vroeger wel afgefloten worden en nu niet meer. Ik denk dat de regel nog wel stand kon houden
Zei hij dat?quote:
Ja maar voor een scheids is het veel lastiger te zien, je kan het redelijk makkelijk niet opzettelijk laten lijkenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, eigenlijk niet (als ik naar mezelf kijk). Minimaal de helft die ik zo haalde was opzettelijk, dus had ik tegen moeten krijgen.
Top.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Lees topic dan.3-2 NL, bovenaan in poule.
Terecht dus dat die er niet is, omdat het zo slecht te zien isquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maar voor een scheids is het veel lastiger te zien, je kan het redelijk makkelijk niet opzettelijk laten lijken
Anyway, de regel is er niet meer, dus
Moeten ze maar naar de Specsaversquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Terecht dus dat die er niet is, omdat het zo slecht te zien is
Aan die Belgische Hockey meisjes is echt niks aan. Kunnen met moeite de bal te goed controleren.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:18 schreef Drassss het volgende:
Hoor net dat Sporza live gaat straks, dus Eddy
Volgens Eddy hebben ze gewoon wat pech gehad en zat er zeker een overwinning in. Vanmiddag gaan ze vlammen!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:39 schreef Sasman het volgende:
[..]
Aan die Belgische Hockey meisjes is echt niks aan. Kunnen met moeite de bal te goed controleren.
Maar Eddy blijft natuurlijk top.
Eddy noemt alle kansen van de Belgen op.quote:
En van de vorige wedstrijden natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:45 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Eddy noemt alle kansen van de Belgen op.
Eddy vind dit geen leuke vraag.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:52 schreef Drassss het volgende:
Beste Eddy, hoe vaak heeft Belgie gescoord?
kennelijk ;dquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:23 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
hebben ze geen sportbehas in belgië?
Eddy is ook een held.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:36 schreef Sasman het volgende:
Eddy gaat gewoon door regen of wind houd hem niet tegen.
Detailsquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:58 schreef Drassss het volgende:
"We kunnen weer die voorsprong niet vasthouden"
Ze hebben nog nooit gescoord, hoe is dat dan mogelijk![]()
Mijn gevoel zegt Australië.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:36 schreef Nober het volgende:
Nederland dus als eerste door bij een gelijkspel in de laatste wedstrijd. Wat is gunstiger in de halve finale, Australië of Argentinië?
Voor goud zal er gewonnen moeten worden van Argentinië, of dat nou in de halve finale of finale is. Dus zeg maar waar je ze beter kan treffenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:36 schreef Nober het volgende:
China 2-1 Groot-Brittannië helaas niet op stream bij de NOS.
Nederland dus als eerste door bij een gelijkspel in de laatste wedstrijd. Wat is gunstiger in de halve finale, Australië of Argentinië?
VS klopte Nederland in de voorbereiding op de Spelen en won van Argentinië op de Spelen zelf, maar dat is ook de enige zege op deze Spelen. Wisselvallig dusquote:
Ze hebben Argentinië ook verslagen op de Pan-Amerikaanse Spelen. Klein syndroompje dus voor Las Leonas.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
VS klopte Nederland in de voorbereiding op de Spelen en won van Argentinië op de Spelen zelf, maar dat is ook de enige zege op deze Spelen. Wisselvallig dus
Gaat de NOS streamen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:51 schreef marcb1974 het volgende:
Straks Duitsland - Argentinië, kan wel eens een heel mooie wedstrijd worden/
Maar het is niet zeker dat Nederland en Argentinië de finale halen, halve finale is wel een zekerheid dus doe maar in de finale en dan maar hopen dat Argentinië verliest van Groot-Brittannië/China.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor goud zal er gewonnen moeten worden van Argentinië, of dat nou in de halve finale of finale is. Dus zeg maar waar je ze beter kan treffen
Het is al 5 minuten bezig (weet niet of je het al wist, maar zeg het even voor de zekerheid )quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Even Duitsland-Argentinië kijken dadelijk.
Er is zoveel bezig, was bij het beachvolleybal.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het is al 5 minuten bezig (weet niet of je het al wist, maar zeg het even voor de zekerheid )
100m finale vrouwen om 22:55 uur, toch wel even kijken, Jamaica's eerste goud medaille!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:40 schreef Guard het volgende:
Ah iets beters om te kijken dan de 10000m...
Dan daarna de penalties kijken van GB vs Korea... Drukke avond nog zo..quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:52 schreef Nober het volgende:
[..]
100m finale vrouwen om 22:55 uur, toch wel even kijken, Jamaica's eerste goud medaille!
Ik ben er live bijquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:17 schreef Wilskracht het volgende:
Tip voor morgen de Belgische hocky heren beginnen al om 9.30 met Eddy. Ik neem het op.
Moet weg maar 11.15 thuis dan kan ik nog even kijken.quote:
Moet lukken om dat mee te maken, niets zo leuk om de zondag te beginnen als met Eddyquote:
Kunnen ze toch niet? Nieuw-Zeeland staat ook op 9.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:42 schreef Drassss het volgende:
Duitsland in grote problemen.. Als Australie-Argentinie het op een akkoordje gooien liggen ze eruit.
Ja oke, maar als ze tegen NZ vlammen de laatste wedstrijd zouden ze op doelsaldo nog iets kunnen uitrichten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Kunnen ze toch niet? Nieuw-Zeeland staat ook op 9.
Hopen dat Nieuw-Zeeland niet verliest van Duitsland en dat Australië wint.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:44 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja oke, maar als ze tegen NZ vlammen de laatste wedstrijd zouden ze op doelsaldo nog iets kunnen uitrichten.
Dat gebeurt niet in het hockey. Daar ben ik van overtuigd.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
Alles wordt zeker op hetzelfde veld gespeeld? Eigenlijk zouden de laatste wedstrijd op dezelfde tijd afgewerkt moeten worden. Nu kunnen Argentinie en Australie het bij een eventuele winst van Duitsland op een akkoordje gooien.
En of dat gebeurdquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:37 schreef Rosario het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet in het hockey. Daar ben ik van overtuigd.
En als het tegelijk werd afgewerkt, konden ze alsnog de score van de Duitsers bijhouden hè.
Nee joh. Als ze gewoon de betere zijn dan gaat Argentinië over Australië heen. Die willen Team GB treffen in de halve finale, en Nederland uitschakelen in de finale.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En of dat gebeurdBen ik zeker van van wel
Het hoge babe-gehaltequote:Op zondag 5 augustus 2012 11:33 schreef Iwanius het volgende:
De Nederlandse meiden worden pas interessant straks in de 1/4 en
1/2 finales en de finale want we gaan ervan uit dat ze sowieso in de
finale komen. Daarbij zijn ze interessant vanwege het hoge babe gehalte.
De kwartfinale bestaat niet eensquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:33 schreef Iwanius het volgende:
De Nederlandse meiden worden pas interessant straks in de 1/4 en
1/2 finales en de finale want we gaan ervan uit dat ze sowieso in de
finale komen. Daarbij zijn ze interessant vanwege het hoge babe gehalte.
0-0 blijft het.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:05 schreef ZwarteMaan het volgende:
1-0 NZ... ? lastig om te zien of die bal nog een stick aanraakt... video ref heeft er ook moeite mee
Zegt genoeg over de andere teams in deze groepquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:28 schreef Drassss het volgende:
NZ is zo'n matige ploeg, maar hebben gewoon al 9 punten met kans op de halve finale.. Waanzin.
Mwah, Duitsland heeft ook een lading strafcorners gehad.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:41 schreef wdn het volgende:
NZ had echt al dik en dik voor moeten staan
Om Eddy te quoten "Ik heb toch zeker 10 Duitse kansen gezien".quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:41 schreef wdn het volgende:
NZ had echt al dik en dik voor moeten staan
Die typische blonde hockeypopjes voorin bij NZ bakken er inderdaad keer op keer helemaal niks van.quote:
Al een tijdjequote:Op maandag 6 augustus 2012 10:56 schreef Szura het volgende:
Hej, sinds wanneer mag je de bal bij een inslag eerst een stuk voor je uitschuiven?
Zie het nu pas, rest van het toernooi niet opgevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |