Ja, ben ik het ook wel mee eens.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee hoor daar heeft hij wel gelijk in. Soms word er zo kansloos op die voet gespeeld, waar je echt helemaal niks aan kunt doen.
OS top 100?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
TheArt sla jij de meest belachelijke quotes op voor in je OS top 100?
Het is nog steeds een beetje lam. Niet voor het doel gaan maar voor de voet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Onzin, een schwalbe mag niet, de bal op iemand voeten spelen wel
Ze hadden die regel van expres op de voet spelen nooit af moeten schaffenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee hoor daar heeft hij wel gelijk in. Soms word er zo kansloos op die voet gespeeld, waar je echt helemaal niks aan kunt doen.
Idd, ik zag het NZ ook doen, 4 minuten voor het einde terwijl ze 4-1 voor stonden, mijn god zegquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:05 schreef Szura het volgende:
Dat cornervlaggedoe moet echt optyfen
Bij voetbal ook pure kutzooi
Klopt had ik het gister met Drass ook al over.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ze hadden die regel van expres op de voet spelen nooit af moeten schaffen
Raoul Heertje had daar een mooie oplossing voor bedacht.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:05 schreef Szura het volgende:
Dat cornervlaggedoe moet echt optyfen
Bij voetbal ook pure kutzooi
Kon niet anders, het was niet te bepalen wanneer het wel of niet opzettelijk is.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ze hadden die regel van expres op de voet spelen nooit af moeten schaffen
Zoals nu dus regelmatig gebeurd?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het is alsof je in 't voetbal opeens voetballers hebt die expres niet op 't doel schieten maar op handen schieten. En dat de commentator dan roept: "JAAAA! Een hand gevonden! Pingel!"
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het is alsof je in 't voetbal opeens voetballers hebt die expres niet op 't doel schieten maar op handen schieten. En dat de commentator dan roept: "JAAAA! Een hand gevonden! Pingel!"
In het voetbal lukt 't wel maar dat is dan ook iets makkelijker te bepalen. Maar zelfs daar heb je problemen, dus wat dat betreft heb je gelijk.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kon niet anders, het was niet te bepalen wanneer het wel of niet opzettelijk is.
Mwoh, als je de bal in het niets schiet om hem op een voet te leggen, dan is het prima te beoordelen. Maar het is vaak lastig jaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kon niet anders, het was niet te bepalen wanneer het wel of niet opzettelijk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |