Het is al 5 minuten bezig (weet niet of je het al wist, maar zeg het even voor de zekerheid )quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Even Duitsland-Argentinië kijken dadelijk.
Er is zoveel bezig, was bij het beachvolleybal.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het is al 5 minuten bezig (weet niet of je het al wist, maar zeg het even voor de zekerheid )
100m finale vrouwen om 22:55 uur, toch wel even kijken, Jamaica's eerste goud medaille!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:40 schreef Guard het volgende:
Ah iets beters om te kijken dan de 10000m...
Dan daarna de penalties kijken van GB vs Korea... Drukke avond nog zo..quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:52 schreef Nober het volgende:
[..]
100m finale vrouwen om 22:55 uur, toch wel even kijken, Jamaica's eerste goud medaille!
Ik ben er live bijquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:17 schreef Wilskracht het volgende:
Tip voor morgen de Belgische hocky heren beginnen al om 9.30 met Eddy. Ik neem het op.
Moet weg maar 11.15 thuis dan kan ik nog even kijken.quote:
Moet lukken om dat mee te maken, niets zo leuk om de zondag te beginnen als met Eddyquote:
Kunnen ze toch niet? Nieuw-Zeeland staat ook op 9.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:42 schreef Drassss het volgende:
Duitsland in grote problemen.. Als Australie-Argentinie het op een akkoordje gooien liggen ze eruit.
Ja oke, maar als ze tegen NZ vlammen de laatste wedstrijd zouden ze op doelsaldo nog iets kunnen uitrichten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Kunnen ze toch niet? Nieuw-Zeeland staat ook op 9.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |