Hopen dat Nieuw-Zeeland niet verliest van Duitsland en dat Australië wint.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:44 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja oke, maar als ze tegen NZ vlammen de laatste wedstrijd zouden ze op doelsaldo nog iets kunnen uitrichten.
Dat gebeurt niet in het hockey. Daar ben ik van overtuigd.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
Alles wordt zeker op hetzelfde veld gespeeld? Eigenlijk zouden de laatste wedstrijd op dezelfde tijd afgewerkt moeten worden. Nu kunnen Argentinie en Australie het bij een eventuele winst van Duitsland op een akkoordje gooien.
En of dat gebeurdquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:37 schreef Rosario het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet in het hockey. Daar ben ik van overtuigd.
En als het tegelijk werd afgewerkt, konden ze alsnog de score van de Duitsers bijhouden hè.
Nee joh. Als ze gewoon de betere zijn dan gaat Argentinië over Australië heen. Die willen Team GB treffen in de halve finale, en Nederland uitschakelen in de finale.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En of dat gebeurdBen ik zeker van van wel
Het hoge babe-gehaltequote:Op zondag 5 augustus 2012 11:33 schreef Iwanius het volgende:
De Nederlandse meiden worden pas interessant straks in de 1/4 en
1/2 finales en de finale want we gaan ervan uit dat ze sowieso in de
finale komen. Daarbij zijn ze interessant vanwege het hoge babe gehalte.
De kwartfinale bestaat niet eensquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:33 schreef Iwanius het volgende:
De Nederlandse meiden worden pas interessant straks in de 1/4 en
1/2 finales en de finale want we gaan ervan uit dat ze sowieso in de
finale komen. Daarbij zijn ze interessant vanwege het hoge babe gehalte.
0-0 blijft het.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:05 schreef ZwarteMaan het volgende:
1-0 NZ... ? lastig om te zien of die bal nog een stick aanraakt... video ref heeft er ook moeite mee
Zegt genoeg over de andere teams in deze groepquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:28 schreef Drassss het volgende:
NZ is zo'n matige ploeg, maar hebben gewoon al 9 punten met kans op de halve finale.. Waanzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |