Het was toch mijn trucje wel hoor. Ik heb zoveel strafcorners gehaald door de bal op een voet te leggen. En nooit tegen gehad omdat het opzettelijk was. Enige was dat ik mijn actie doorzette, en niet stil bleef staan (wat ik nu wel zou doen).quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwoh, als je de bal in het niets schiet om hem op een voet te leggen, dan is het prima te beoordelen. Maar het is vaak lastig ja
Die corner moet eens gaan lopenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:09 schreef marcodej het volgende:
Nou, halve finale. Schepje er bovenop dan.
Deed ik ook altijd als je niks meer kon, lekker die bal op de voet leggen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het was toch mijn trucje wel hoor. Ik heb zoveel strafcorners gehaald door de bal op een voet te leggen. En nooit tegen gehad omdat het opzettelijk was. Enige was dat ik mijn actie doorzette, en niet stil bleef staan (wat ik nu wel zou doen).
Oh ja, het kan ook heel makkelijk, maar soms is het echt zo enorm opzettelijk, dat kon vroeger wel afgefloten worden en nu niet meer. Ik denk dat de regel nog wel stand kon houdenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het was toch mijn trucje wel hoor. Ik heb zoveel strafcorners gehaald door de bal op een voet te leggen. En nooit tegen gehad omdat het opzettelijk was. Enige was dat ik mijn actie doorzette, en niet stil bleef staan (wat ik nu wel zou doen).
Mwah, eigenlijk niet (als ik naar mezelf kijk). Minimaal de helft die ik zo haalde was opzettelijk, dus had ik tegen moeten krijgen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh ja, het kan ook heel makkelijk, maar soms is het echt zo enorm opzettelijk, dat kon vroeger wel afgefloten worden en nu niet meer. Ik denk dat de regel nog wel stand kon houden
Zei hij dat?quote:
Ja maar voor een scheids is het veel lastiger te zien, je kan het redelijk makkelijk niet opzettelijk laten lijkenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, eigenlijk niet (als ik naar mezelf kijk). Minimaal de helft die ik zo haalde was opzettelijk, dus had ik tegen moeten krijgen.
Top.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Lees topic dan.3-2 NL, bovenaan in poule.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |