Ja da's niet te doen iddquote:Op maandag 6 augustus 2012 08:56 schreef -Splash- het volgende:
Of een date met iemand die geen werk, hobbies, vrienden of passies heeft. En nee.. dat stond niet in haar profiel.
Ga dan nog maar een avond vullen met je vlotte babbel zonder alleen maar over jezelf te praten. Niet dat dat gebeurde...
Je zou denken dat je daar toch wel achter zou komen tijdens chats... Of was het een blind date...?quote:Op maandag 6 augustus 2012 08:56 schreef -Splash- het volgende:
Of een date met iemand die geen werk, hobbies, vrienden of passies heeft. En nee.. dat stond niet in haar profiel.
Beetje off-topic maar euhm waar leef je dan nog voor?quote:Op maandag 6 augustus 2012 08:56 schreef -Splash- het volgende:
Ga dan nog maar een avond vullen met je vlotte babbel zonder alleen maar over jezelf te praten. Niet dat dat gebeurde...
Zij heeft er toch niet voor gekozen om ter aarde te komenquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:27 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Beetje off-topic maar euhm waar leef je dan nog voor?
Maar je kan er wel voor kiezen om er een einde aan te makenquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:37 schreef BeamofLight het volgende:
Zij heeft er toch niet voor gekozen om ter aarde te komen
leuk kado voor je oudersquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar je kan er wel voor kiezen om er een einde aan te maken
wat doet ze dan de hele dagquote:Op maandag 6 augustus 2012 08:56 schreef -Splash- het volgende:
Ik wist dat ze alleen geen werk had tijdelijk. Dat kan gebeuren in deze tijden.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:19 schreef Maja het volgende:
[..]
Je zou denken dat je daar toch wel achter zou komen tijdens chats... Of was het een blind date...?
Ach weer een ervaring rijker tochquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:07 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik wist dat ze alleen geen werk had tijdelijk. Dat kan gebeuren in deze tijden.
Voor de rest weinig gesproken en snel afgesproken. Ik hou niet van dat lange chatten, gewoon afspreken en daar heel je veel meer uit dan 3 maanden chatten.
Het was alleen de saaiste date die ik ooit had gehad. Daarom snel beëindigd.
Heb je hoofdpijn gefaked?quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:07 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik wist dat ze alleen geen werk had tijdelijk. Dat kan gebeuren in deze tijden.
Voor de rest weinig gesproken en snel afgesproken. Ik hou niet van dat lange chatten, gewoon afspreken en daar heel je veel meer uit dan 3 maanden chatten.
Het was alleen de saaiste date die ik ooit had gehad. Daarom snel beëindigd.
Neuh... heb gewoon gezegd dat het leuk was, maar niet leuk genoeg. Betaald en weg gegaan. Daarna nog wel leuk gepraat afsluitend via chat.quote:
Dat altijd.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach weer een ervaring rijker toch
De eerste avondquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:48 schreef Satijn het volgende:
Jeej, morgen date 4 met meneer. Eerste keer bij hem thuis. Super spannend!
Wanneer spraken jullie je date voor het eerst thuis?
juist als ik het niet zeker weet liever ergens thuisquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:21 schreef Cue_ het volgende:
Ligt er maar net aan hoe het aanvoelt. Als ik het niet zeker weet dan lekker ergens openbaar. Of anders nog altijd eerder bij hem thuis dan bij mij.
Ik ben een vrouw, dus dat is engquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:22 schreef rival het volgende:
juist als ik het niet zeker weet liever ergens thuis
Elke dag schrik ik weer als ik in de spiegel kijkquote:
Zo bedoelde ik het nietquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:18 schreef rival het volgende:
[..]
ja ik spreek ook vaker bij iemand af dan ergens openbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |