Ergens wat drinken en misschien een stukje wandelen (cafe zit aan de rand van een natuurgebied) als het klikt (en lekker weer isquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Da's een goede insteek jaHet wordt vast wel gezellig, veel plezier! Wat gaan jullie doen?
Is inderdaad ook prima, ook al klikt het wel dan heb je later ook nog genoeg tijd. Klinkt goedquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:45 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Ergens wat drinken en misschien een stukje wandelen (cafe zit aan de rand van een natuurgebied) als het klikt (en lekker weer is). Heb eigenlijk ook niet zo'n zin in een date die gelijk uren duurt, uurtje of 1,5 max vind ik wel genoeg voor een eerste keer.
Nou ik ben pleite in elk gevalquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:04 schreef cassettebandje het volgende:
Het weekend is wel een goede tijd voor dates. Ben benieuwd naar jullie ervaringen straks.
Ik denk t niet, zou wel heeeeel toevallig zijn ;-)quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:31 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nou ik ben pleite in elk gevalHa ben toch wel benieuwd of artelligence toch niet stiekem mijn date is
Hoe grootquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:01 schreef SilentChaos het volgende:
Zo, mijn eerste internet-date ever was meteen een groot succes![]()
vertel eens iets meerquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:01 schreef SilentChaos het volgende:
Zo kan je het inderdaad maar beter zien. Bij mijn eerste internetdate was ik er al niet vanuit gegaan dat het een succes zou worden, en daar had ik gelijk mee, maar de spreekwoordelijke kop was er in ieder geval af.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:37 schreef Koniomi het volgende:
Zo eerste internetdate zit erop , helaas zonder succes. Maar het is wel een ervaring :p
Maar levert het ook een vervolg op?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:36 schreef artelligence het volgende:
Mijn 'eerste' internetdate heb ik ook gehad. Was gezellig, geen stiltes enzo...
Nou? Vertel eens?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:01 schreef SilentChaos het volgende:
joh?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:13 schreef eefje801 het volgende:
Date was waardeloos dus denk niet dat het artelligence was
Weet thuis dus. Hij had veel te hoge verwachtingen
Weet ik niet. Denk t niet, maar was een leuk tijdverdrijf. En nee, idd niet met eefje801quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:45 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar levert het ook een vervolg op?
Aha, nou, het scheelt wel dat het toch leuk was. Mijn eerste was een stuk minder gezellig.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Weet ik niet. Denk t niet, maar was een leuk tijdverdrijf. En nee, idd niet met eefje801
Nee achteraf gezien misschien niet maar had het ter sprake gebracht en hij deed zo laconiek dat ik dacht dat het wel okee was. Verkeerd gedacht, dus. Weer wat geleerd.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:02 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
snapte gewoon niet waarom er bij jou geen alarmbelletje ging rinkelen.
Als het zo erg is dat je na drie kwartier blij bent dat je weg kunt is dat wel balen lijkt me, na al die sms-jes. Maar persoonlijk zou ik niet teveel waarde hechten aan afstand... Het is wel fijn als iemand niet aan de andere kant van het land woont, maar als iemand echt leuk is maakt afstand me niet zoveel uit. Dan wakkert het alleen maar het verlangen aan als het goed zit. ;-) Alleen bij een eventueel mislukte eerste date is de reis terug wel erg lang. Alhoewel in zo'n geval bij mij een reis van een half uur al als een eeuw aanvoelde. :|quote:Weet thuis dus. Hij had veel te hoge verwachtingen en ik had gewoon zin om hem eens te ontmoeten. Dat klikte dus nietGeen vervolg en blij dat ik na drie kwartier weer kon vertrekken. Doet me wel twijfelen of ik afstand toch niet inmiddels een issue ga vinden maar dat laat ik hier niet direct van afhangen.
Tja ik vond het best gezellig en leuk die smsjes maar daar hecht ik voor wat betreft hoe in het echt zal zijn echt geen waarde aan, hij blijkbaar toch meer dan ik had verwacht en achteraf dus naar mijn onderbuikgevoel moeten luisteren. We stonden er beide heel anders in.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:07 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Als het zo erg is dat je na drie kwartier blij bent dat je weg kunt is dat wel balen lijkt me, na al die sms-jes. Maar persoonlijk zou ik niet teveel waarde hechten aan afstand... Het is wel fijn als iemand niet aan de andere kant van het land woont, maar als iemand echt leuk is maakt afstand me niet zoveel uit. Dan wakkert het alleen maar het verlangen aan als het goed zit. ;-) Alleen bij een eventueel mislukte eerste date is de reis terug wel erg lang. Alhoewel in zo'n geval bij mij een reis van een half uur al als een eeuw aanvoelde. :|
Ik bedacht me trouwens dat ik al eerder wel een succesvolle internetdate heb gehad, zij het al 5 jaar geleden. Alleen was dat niet via een datingsite, maar via een schaaksite (). Dat voelde ook niet echt als daten, want het contact begon gewoon vriendschappelijk, maar de eerste ontmoeting eindigde wel in gezoen. Uiteindelijk is dat wel stukgelopen (anders postte ik niet in dit topic
).
What happened?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:34 schreef Capstan het volgende:
[..]
Aha, nou, het scheelt wel dat het toch leuk was. Mijn eerste was een stuk minder gezellig.
ergens is het maar goed dat het geen succes was, nu hebben de mannelijke fok!ers nog een kans bij jequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:13 schreef eefje801 het volgende:
Date was waardeloos dus denk niet dat het artelligence was
Weet thuis dus. Hij had veel te hoge verwachtingen en ik had gewoon zin om hem eens te ontmoeten. Dat klikte dus nietGeen vervolg en blij dat ik na drie kwartier weer kon vertrekken. Doet me wel twijfelen of ik afstand toch niet inmiddels een issue ga vinden maar dat laat ik hier niet direct van afhangen.
Ik had al zeer weinig verwachtingen, maar hoopte het toch in ieder geval nog gezellig te kunnen hebben. Dat mijn onderbuikgevoel dat de dame in kwestie en ik eigenlijk totaal niet bij elkaar zouden passen dan blijkt te kloppen is dus niet zo erg, mits die gezelligheid er wel is...maar als die dame ook nog eens zichtbaar de minuten af zitten tellen tot er een einde aan komt (en dat achteraf ook niet onder stoelen of banken steekt), ja, dat vind ik dan toch een beetje jammerquote:
Gezellig wat wezen drinken in de stad, geen gekke stiltes ofzo. Leuk gesprek gehad en we hebben veel raakvlakkenquote:
Wil je kinderen? Zijn er bepaalde ziektes in de familie die erfelijk zijn? Hoe potent ben je nog? En zou je het erg vinden om binnen nu en 2 jaar vader te zijn? Voor de rest bedoel ik er niks mee hoor... geen druk... geen druk... kan je hier even je handtekening zetten ter bevestiging van wat we net besproken hebben?quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:55 schreef avaz het volgende:
Ik zit zo nu en dan wel eens op paiq te babbelen, maar ik merk dat ik het toch een stuk handiger vind om de foto's van tevoren te kunnen bekijken, hoe hypocriet dat ook mag klinken![]()
Welke site zouden jullie me aanraden? Ik zou het vooral leuk vinden om vrijblijvend eens wat af te spreken, zonder al te veel verwachtingen. Ik krijg het Spaans benauwd van mensen die heel obsessief op zoek zijn naar een relatie, of die een heel kruisverhoor afnemen bij je binnen de eerste tien minuten
Jammer! Zaterdag hier weer een date. We kozen perse voor zaterdag zodat we dan wat 'langer door konden gaan'. Prima!quote:Op zondag 5 augustus 2012 10:08 schreef Catch_me het volgende:
Hmm heb samen met m'n aanstaande date besloten dat we hem verplaatsen naar aanstaande week omdat het echt schijt weer is nuMijn internetdate ontmaagding laat nog even op zich wachten dus
Badoo. Kan je beoordelen op foto en ook zat mensen daar die niet perse een relatie zoeken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:55 schreef avaz het volgende:
Welke site zouden jullie me aanraden? Ik zou het vooral leuk vinden om vrijblijvend eens wat af te spreken, zonder al te veel verwachtingen.
Volgens mij was het een scam want het is prima weer hier eigenlijk (we zouden in mijn woonplaats afspreken). Haar verlies zeg ik dan, heb nog andere (potentiële) lijntjes open staan. Doe er verder ook niet moeilijk over als iemand ineens begint terug te krabbelenquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:38 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Jammer! Zaterdag hier weer een date. We kozen perse voor zaterdag zodat we dan wat 'langer door konden gaan'. Prima!
Niet zo snel opgeven hoor! Geef het een kans en anders, doei! Niet te lang aan een lijntje blijven bungelen inderdaad.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:52 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Volgens mij was het een scam want het is prima weer hier eigenlijk (we zouden in mijn woonplaats afspreken). Haar verlies zeg ik dan, heb nog andere (potentiële) lijntjes open staan. Doe er verder ook niet moeilijk over als iemand ineens begint terug te krabbelen
Een scam? Die haal je er toch zo uit? Of spreekt deze wel fatsoenlijk Nederlands? ;-)quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:52 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Volgens mij was het een scam want het is prima weer hier eigenlijk (we zouden in mijn woonplaats afspreken). Haar verlies zeg ik dan, heb nog andere (potentiële) lijntjes open staan. Doe er verder ook niet moeilijk over als iemand ineens begint terug te krabbelen
Profielen waar weinig instaat sla ik eigenlijk ook zonder uitzondering over. Ook teksten als "dat vertel ik je wel als we elkaar ontmoeten" of "vraag me dat maar in een mailtje" heb ik het niet zo op eigenlijk.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:27 schreef CecilBDemented het volgende:
Pfff ik kan de puf niet vinden om überhaupt een mail te sturen aan 1 van de dames op een dating site.
veelal staat er zo weinig informatie of introductie in dat je geen zinnig mailtje kan typen.
terwijl ze er wel leuk uit zien op de foto.
Teveel contact van te voren kan ook in je nadeel werken. Je creëert dan een bepaald (geromantiseerd) beeld in je hoofd...quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:46 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Profielen waar weinig instaat sla ik eigenlijk ook zonder uitzondering over. Ook teksten als "dat vertel ik je wel als we elkaar ontmoeten" of "vraag me dat maar in een mailtje" heb ik het niet zo op eigenlijk.
Ben nu wel een beetje datingmoe eigenlijk, maar ik bezocht Paiq en werd eigenlijk vrijwel meteen op date gevraagd door iemand die er wel leuk uit ziet en spontaan overkomt. Maar ik houd nog even de boot af, want weet niet echt of ik dat wel zinnig vind, dat met iemand waarmee je zelfs geen mailcontact hebt gehad. Ik weet niet eens of we wel enigszins matchen in karakter of interesses. Maar misschien ben ik ook wel gewoon te verlegen nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |