Amsterdam > Eindhoven = meningquote:
quote:
Zoals? Rechtsbuiten misschien en dan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Amsterdam > Eindhoven = mening
Betere spelers = Niet echt, PSV heeft op de meerdere plekken een betere speler.
Betere trainer = Moet ik echt alle prijzen van Advocaat vergelijken met de Boer die alleen 2 kampioenschappen heeft?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:47 schreef Cara het volgende:
heeft iemand hier leuke plaatjes van aziatische vrouwen
Alle middenvelders.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zoals? Rechtsbuiten misschien en dan?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alle middenvelders.
Narsingh > Sulejmani.
Mertens > Boerrigter.
Willems > whatever daar nu staat.
Tyton > Vermeer
Dus omdat Moslims Christenen doden, dan maakt het niet uit dat Moslims gedood worden?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Als Moslims nou eens stoppen met vermoorden van Christenen in Indonesië en Nigeria
En in bijna elk afrikaans land, midden-oosten, filipijnen, sri-lanka, thailand etc etc.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Als Moslims nou eens stoppen met vermoorden van Christenen in Indonesië en Nigeria
Het is hypocrietquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus omdat Moslims Christenen doden, dan maakt het niet uit dat Moslims gedood worden?
Het is niet hypocriet, want jij zegt nu dat wij onschuldige moslims daar iets mee te maken hebben.quote:
Cijfers?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:50 schreef Smoofie het volgende:
99% van de conflicten in de wereld nu zijn met moslims
Wow je bronnen zijn water dicht.quote:
okequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij bent zondag stil als PSV verliest van Ajax B
Heb ik het over jou nou danquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Het is niet hypocriet, want jij zegt nu dat wij onschuldige moslims daar iets mee te maken hebben.
Altijd met bronnen dit en dat, als je een beetje al het nieuws volgt kun je dat zelf wel bedenken, je bent toch niet achterlijk?quote:
Nee maar dat maakt je stelling niet minder verkeerd.quote:
Ik heb het over dat plaatje MrKoerdiequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee maar dat maakt je stelling niet minder verkeerd.
nou dan hoop ik niet dat zn bronnen uit afrika komen arme kindjes hebben het al erg genoegquote:
Alles in Afrika = Geldquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:52 schreef Smoofie het volgende:
Filipijnen = moslims.
Alles in Afrika = moslims vs christen
Midden -oosten = moslim
Indonesie = moslim
RUsland met tsjetsjenen = moslim
Sri - Lanka = moslim
Pakistan = moslim
India = moslim.
Maar die moslims die dat plaatje hebben gemaakt, wat hebben zij te maken met andere zogenaamde moslims die mensen doden?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb het over dat plaatje MrKoerdie
Ik vind die hypocriet aangezien het overal in de wereld andersom ook gebeurt
Kloptquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar die moslims die dat plaatje hebben gemaakt, wat hebben zij te maken met andere zogenaamde moslims die mensen doden?
Dus omdat paar zogenaamde moslims slechte dingen doen, dan mogen andere moslims nergens meer tegen zijn?
Middenoosten is gewoon geld en olie,quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alles in Afrika = Geld
Midden -oosten = moslim en joden
Indonesie = moslim
RUsland met tsjetsjenen = vechten om land en heeft niets met geloof te maken.
Sri - Lanka = stammen oorloog
Andere landen weet ik niet veel over.
Ja, al die landen waar moslims een onafhankelijk staat met sharia willen hebben in afrika is de reden geld. En midden-oosten is ook met joden ja, maar ook genoeg moslim vs moslim of christen. En, natuurlijk zijn er andere partijnen, maar ook moslims dus.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
]Alles in Afrika = Geld
Midden -oosten = moslim en joden
Indonesie = moslim
RUsland met tsjetsjenen = vechten om land en heeft niets met geloof te maken.
Sri - Lanka = stammen oorloog
Andere landen weet ik niet veel over.
Anita is beter in vorm (eind vorig seizoen), dus nu (04-08-2012) beter dan Strootman.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee serieus
Net als ik je weer een beetje serieus begin te nemen, kraam je dit weer uit.
Welke zijn dan beter?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee serieus
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee serieus
Welke spelers vind jij nou beter?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:59 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Je moet nog steeds de winnaar uitroepen
Die klap van de 3e plaats heeft snel plaatsgemaakt voor arrogantie.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Anita is beter in vorm (eind vorig seizoen), dus nu (04-08-2012) beter dan Strootman.
Alderweireld is beter.
Van Rhijn is beter.
Klaar.
Beter dan wiequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Welke spelers vind jij nou beter?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, als die landen waar moslims een onafhankelijk staat met sharia willen hebben in
Mensen zijn arm en doen alles om beetje eten te hebben. Wat heeft dat met geloof te maken?quote:afrika is geld.
Moslims vs Moslims is niet om geloof maar om maar om geld.quote:En midden-oosten is ook met joden ja, maar ook genoeg moslim vs moslim of christen.
Oke?quote:En, natuurlijk zijn er andere partijnen, maar ook moslims dus.
Dus dat gebeurt volgens jou niet?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt
Een betere wereld begint bij jezelf
?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die klap van de 3e plaats heeft snel plaatsgemaakt voor arrogantie.
Blijkbaar moet iedereen het door een ajax bril kijken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
?
Ik zeg toch wat ik nu denk van de zogenaamde opstelling.
Ja, 3 v/d 11 spelers van de basis van Ajax vind je beter als de basis van PSV?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
?
Ik zeg toch wat ik nu denk van de zogenaamde opstelling.
quote:
Beter dan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, 3 v/d 11 spelers van de basis van Ajax vind je beter als de basis van PSV?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, 3 v/d 11 spelers van de basis van Ajax vind je beter als de basis van PSV?
In vorm slaat helemaal nergens op, 2010-2011 na de winterstop speelde Anita ook op het middenveld en was hij ook 1 van de beste. Dat is gewoon zijn positie.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Anita is beter in vorm (eind vorig seizoen), dus nu (04-08-2012) beter dan Strootman.
Alderweireld is beter.
Van Rhijn is beter.
Klaar.
Welke film ging je?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:04 schreef Geo4kant het volgende:
Zit nu bij me broer in de tuin te chillen met een pilsje, nog lekker qua temperatuur.
2 kampioenschap en gelijk zoveel arrogantie.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ons hele middelveld is beter![]()
Komt goed zondag.
31 hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
2 kampioenschap en gelijk zoveel arrogantie.![]()
/ggmm modee
Kijk, uiteraard is De Jong beter dan Strootman, maar het lijkt er iig meer op.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Is Dijks goed?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dijks/Willems was een gokje, moet zeggen dat ik voor Dijks koos omdat ik pissig was op Willems tijdens het EK.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk, uiteraard is De Jong beter dan Strootman, maar het lijkt er iig meer op.
Het is iig objectief
Je ziet altijd wel dat als het echt ergens om gaat ze ineens wel sterk staan te spelen maar met Boerrigter, Janssen, de Jong en de rendement loze Özbiliz mis je toch echt straks creativiteit.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ons hele middelveld is beter![]()
Komt goed zondag.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mja, die had evt. omgedraaid kunnen worden jaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:07 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dijks/Willems was een gokje, moet zeggen dat ik voor Dijks koos omdat ik pissig was op Willems tijdens het EK.
Altijd met je "Bron?". Zoek het zelf eens op of volg eens BBC oid, heb je het laatst niet gehoord van timboektoe in mali met die rebellen die een islamitische staat willen hebben? Somalie? Etc. En dan kun je wel met geld komen, natuurlijk is geld een reden voor oorlog, maar daar is de voornaamste reden het verspreiden van de radicale Islam.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bron?
[..]
Mensen zijn arm en doen alles om beetje eten te hebben. Wat heeft dat met geloof te maken?
[..]
Moslims vs Moslims is niet om geloof maar om maar om geld.
In Irak is er nu staat zonder echt leider en omdat er veel olie is willen ze alle olie voor hun zelf. Geloof heeft hier niets mee te maken.
[..]
Oke?
[..]
Dus dat gebeurt volgens jou niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |