quote:
Beter dan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, 3 v/d 11 spelers van de basis van Ajax vind je beter als de basis van PSV?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, 3 v/d 11 spelers van de basis van Ajax vind je beter als de basis van PSV?
In vorm slaat helemaal nergens op, 2010-2011 na de winterstop speelde Anita ook op het middenveld en was hij ook 1 van de beste. Dat is gewoon zijn positie.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Anita is beter in vorm (eind vorig seizoen), dus nu (04-08-2012) beter dan Strootman.
Alderweireld is beter.
Van Rhijn is beter.
Klaar.
Welke film ging je?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:04 schreef Geo4kant het volgende:
Zit nu bij me broer in de tuin te chillen met een pilsje, nog lekker qua temperatuur.
2 kampioenschap en gelijk zoveel arrogantie.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ons hele middelveld is beter![]()
Komt goed zondag.
31 hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
2 kampioenschap en gelijk zoveel arrogantie.![]()
/ggmm modee
Kijk, uiteraard is De Jong beter dan Strootman, maar het lijkt er iig meer op.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Is Dijks goed?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dijks/Willems was een gokje, moet zeggen dat ik voor Dijks koos omdat ik pissig was op Willems tijdens het EK.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk, uiteraard is De Jong beter dan Strootman, maar het lijkt er iig meer op.
Het is iig objectief
Je ziet altijd wel dat als het echt ergens om gaat ze ineens wel sterk staan te spelen maar met Boerrigter, Janssen, de Jong en de rendement loze Özbiliz mis je toch echt straks creativiteit.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ons hele middelveld is beter![]()
Komt goed zondag.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mja, die had evt. omgedraaid kunnen worden jaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:07 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dijks/Willems was een gokje, moet zeggen dat ik voor Dijks koos omdat ik pissig was op Willems tijdens het EK.
Altijd met je "Bron?". Zoek het zelf eens op of volg eens BBC oid, heb je het laatst niet gehoord van timboektoe in mali met die rebellen die een islamitische staat willen hebben? Somalie? Etc. En dan kun je wel met geld komen, natuurlijk is geld een reden voor oorlog, maar daar is de voornaamste reden het verspreiden van de radicale Islam.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bron?
[..]
Mensen zijn arm en doen alles om beetje eten te hebben. Wat heeft dat met geloof te maken?
[..]
Moslims vs Moslims is niet om geloof maar om maar om geld.
In Irak is er nu staat zonder echt leider en omdat er veel olie is willen ze alle olie voor hun zelf. Geloof heeft hier niets mee te maken.
[..]
Oke?
[..]
Dus dat gebeurt volgens jou niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |