Ik ga wel met Pat.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan heb ik wel een andere kutsmoes.
broek prima, hilfiger niet echt mijn merk maar wel okequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat is wel tof eik? Heb van de week een Nudie broek gekocht en een Hilfiger trui met van die wat grote drukknopen.
ekte paupers dragen dan ook die neppe shitquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet echt, aangezien die zooi nog best duur is.
Ok ok, maar een voor een hoor, eerst yosander.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:34 schreef Renesite het volgende:
Zodra ik durf gaan we een keer eens afspreken Etsu
Cool.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
broek prima, hilfiger niet echt mijn merk maar wel oke
Nah.. sinds mijn bouw wat ontwikkeld is (quote:
had je in je jeugd maar meer schoppen onder de reet moeten krijgenquote:
De manier waarop vind ik belangrijk...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
g-star shirts zijn echt het dieptepunt
gewoon moederneukend groot G-STAR op je borst
R_R draagt t-shirts van de Zeeman.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
g-star shirts zijn echt het dieptepunt
gewoon moederneukend groot G-STAR op je borst
nee te kleinquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
hihihi dat was ook een compliment, zag je 'm niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kloptquote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee te kleinhet is ook nooit goed voor vrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah.. sinds mijn bouw wat ontwikkeld is () loop ik opeens in heeeele gangbare maten.
Voordeel van een meisje zijn: jurkjes en rokjes kopen in plaats van die irritante dingen..quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
had je in je jeugd maar meer schoppen onder de reet moeten krijgen
Huilen als in traantje wegpinken of een regen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:37 schreef Renesite het volgende:
Alleen ik huil altijd wel wanneer ik broeken koop... mijn breedte maat is een hoger dan mijn lengtemaat. maw: mijn benen zijn kort
( 32)
Pink. Altijd met de pink omhoog he!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Huilen als in traantje wegpinken of een regen?
Gelukkig niet. 32 lengte is prima. Soms wat té.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
je kan ook zo klein zijn dat de helft van de broekenmerken geen broeken in je maat hebben
Hangen 5 in de kast of zo.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:40 schreef Etsu het volgende:
Niet met G-star of Chasin broeken rondlopen.
Aw, Rellie_Rollie is eigenlijk een Rellie_Rolletje.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
32 lengte begint bijna alles mee
er zijn ook mensen die 30 nodig hebben, maar dat schijnt niet uit te maken
ik ben klein en heb dikke benenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
je kan ook zo klein zijn dat de helft van de broekenmerken geen broeken in je maat hebben
en dan nog steeds 10 cm groter dan jou zijnquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Aw, Rellie_Rollie is eigenlijk een Rellie_Rolletje.
Had je grotesque voorgesteldquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
en dan nog steeds 10 cm groter dan jou zijn
O ja...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
en dan nog steeds 10 cm groter dan jou zijn
Wat is jouw lengte?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik ben klein en heb dikke benen
broeken zijn een hel
compensatiegedrag hequote:
bontkraag, 2 meter, krullenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
1,97 hier. Dus niet schrikken als je me ooit ziet.
Halve krullen eigenlijk. Heb niet écht krullen, maar ook niet écht steil.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
bontkraag, 2 meter, krullen
dat kan niet missen
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
bontkraag is wel echt!!!!!!
daar loopt alleen het laagste van het laagste mee
nooit in geweest, altijd voor paupertuigquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:51 schreef Etsu het volgende:
En die jas is al 3 jaar oud. Toen was het in.
maar jij hebt waarschijnlijk wel een figuur die bij je lengte pastquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, jij bent langer dan ik.Vijf hele centimeters.
Awww, ik zie het al voor me, R_R met een regenjasje met Hello Kitty erop.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
nooit in geweest, altijd voor paupertuig
Zoals ik zei: gelijk de bontkraag van de mijne afgehaald.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
nooit in geweest, altijd voor paupertuig
uitstekende actiequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zoals ik zei: gelijk de bontkraag van de mijne afgehaald.
Jij niet dan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
maar jij hebt waarschijnlijk wel een figuur die bij je lengte past
quote:
niet echtquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik ben klein en heb dikke benen
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:56 schreef Faaluser het volgende:
Godsklote! G-star, Chasin en bontkraag? Geef die arme jongen even wat fatsoenlijke kleding.
Ik moest hard op lachenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:56 schreef Faaluser het volgende:
Godsklote! G-star, Chasin en bontkraag? Geef die arme jongen even wat fatsoenlijke kleding.
Daarom gaat hij met mij winkelen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:56 schreef Faaluser het volgende:
romige dijen?quote:
Ik wil jou erbij hebben, moet toch ook een mening van een man hebben.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:59 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Ik heb vertrouwen in je. Misschien is hij nog te redden.
Die heb ik ook, maar dan in het zwart.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:59 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Die maar dan in het grijs
google zelf maarquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
voorbeeld pics van romige dijen
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:59 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Ik heb vertrouwen in je. Misschien is hij nog te redden.
Cool.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die heb ik ook, maar dan in het zwart.
ik zocht dat topic van 'Dingen waar je jaren later pas achter kwam' en toen zag ik dat hier ook een SC was en dat jij er postte.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:59 schreef Etsu het volgende:
zeg dv, wat bracht jou hier eigenlijk? hoe kwam je hier?
Dus je kwam omwille mij?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik zocht dat topic van 'Dingen waar je jaren later pas achter kwam' en toen zag ik dat hier ook een SC was en dat jij er postte.
Zijn sekspoppen altijd grijs ?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:59 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Die maar dan in het grijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |