Doe maar gewoon Golden Arm.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Is rumba geen plek voor jou? lekker tegen grote negermeneren aanschuren
Chasinquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou niet bij primark.
Ik herhaal: ik heb een dure smaak.
Mijn complimenten accepteer je nog niet eens dus ik ben vast geen optiequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet ik nog eens naartoe. Maar met wie?
Straks schuur ik tegen je aan, wil ik niet hebben.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mijn complimenten accepteer je nog niet eens dus ik ben vast geen optie
Goede winkels voor jou:quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ken iemand die daar eens is geweest en die had toen pfeiffer.
Dankje schat. Volgende week even shoppen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Goede winkels voor jou:
Scotch & Soda aan de Grote Markt
Ebb18 aan de Nieuwe Ebbingestraat
G-star store (dan) aan de Vismarkt
En Herestraat uiteraard Bijenkorf, Chasin' en qua schoenen heb je P'leisure en aan de Vismarkt overigens Sneakerz..
hard to resistquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Straks schuur ik tegen je aan, wil ik niet hebben.
Wil je met me mee?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:31 schreef Renesite het volgende:
En marquant vind je dan ook tof. En uiteraard some brandstores aan de A-kerkhof, zoals Hugo Boss en wat andere kakshops.
Nee, ik werk. Daarnaast mag ik niet mee van mijn vriendjequote:
Liever een pauper dan een tokkie.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
g-star
etsu is een paupert
Wat is wel tof eik? Heb van de week een Nudie broek gekocht en een Hilfiger trui met van die wat grote drukknopen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
g-star
etsu is een paupert
Dan gaan we toch op zaterdag.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, ik werk. Daarnaast mag ik niet mee van mijn vriendje
Niet echt, aangezien die zooi nog best duur is.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
g-star
etsu is een paupert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |