quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:02 schreef Ezell het volgende:
Je mag die bon wel via de post opsturen. Gratis winkeltegoed, altijd goed.
Eerst een kusje.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:02 schreef Ezell het volgende:
Je mag die bon wel via de post opsturen. Gratis winkeltegoed, altijd goed.
Van elastiek.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oh wat lief je wil een ketting voor mij kopen
Uit die foto's kan ik niet afleiden of je nou een mannelijk geslachtsdeel of een vrouwelijk geslachtsdeel hebt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kan je zo opzoeken. O mijn god, je kan zelfs twee foto's vinden dan.
Je had toch een dure smaak?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet zo denigrerend doen erover, weet je hoe duur dat is.
In de snoepjes zit goud verstopt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je had toch een dure smaak?
Hihihiihihi in kokomo?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik laat je wel struikelen hiahahoo
Alexandriumquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:16 schreef Ezell het volgende:
Er is wel iets mis als je dan een meisje blijkt te zijn.
Trouwens, in Rotterdam kan je best lekker winkelen.
Ik zal maar niet zeggen hoeveel m'n bed kosttequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:19 schreef Renesite het volgende:
Mijn bed was normaal 1200 euro of zo. Nu 500Faillisementen
Voor 1,20 zal ik zeggen: 600.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen hoeveel m'n bed kostte
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:19 schreef Etsu het volgende:
Buiten ja, niet in alexandriumtevens 1x geweest met jordy, eens maar nooit meer
kutwinkel
De Blauwe Engel?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oceans, kokomo, de 3. Wat jij wil schatje.
Totaal niet m'n smaak.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:21 schreef Ezell het volgende:
[..]De kwaliteit is daar echt knudde. Maar ze hebben af en toe wel leuke dingetjes die er goed uitzien.
Nou niet bij primark.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
In elke winkel heb je wel een paar dingen die je leuk vindt. Al is het een t-shirt.
Ik ben er maar 1x geweest, en dat was maar voor 10 minuten ofzo omdat een vriend dronken was en we hem thuis moesten brengen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Daar was ik een keer tot 8u 's ochtends met een vage oude negertoffe plek
Alleen shoppen bij de coolcat of scooter als je naar een fout feest gaat.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:24 schreef Ezell het volgende:
Met uitzondering van de Coolcat. Zelf de t-shirts zien er daar raar uit.
Alle winkels behalve Men At Work of Score.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:24 schreef Ezell het volgende:
Met uitzondering van de Coolcat. Zelf de t-shirts zien er daar raar uit.
Is rumba geen plek voor jou? lekker tegen grote negermeneren aanschurenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben er maar 1x geweest, en dat was maar voor 10 minuten ofzo omdat een vriend dronken was en we hem thuis moesten brengen.Toen is er niet meer van gekomen.
Volgende week ga ik wss wel stappen bij de grote markt, zal wel weer oceans worden.
Of Wonder Woman. Bij de New Yorker hebben ze nog wel leuke dingen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Alleen shoppen bij de coolcat of scooter als je naar een fout feest gaat.
Doe maar gewoon Golden Arm.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Is rumba geen plek voor jou? lekker tegen grote negermeneren aanschuren
Chasinquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou niet bij primark.
Ik herhaal: ik heb een dure smaak.
Mijn complimenten accepteer je nog niet eens dus ik ben vast geen optiequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet ik nog eens naartoe. Maar met wie?
Straks schuur ik tegen je aan, wil ik niet hebben.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mijn complimenten accepteer je nog niet eens dus ik ben vast geen optie
Goede winkels voor jou:quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ken iemand die daar eens is geweest en die had toen pfeiffer.
Dankje schat. Volgende week even shoppen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Goede winkels voor jou:
Scotch & Soda aan de Grote Markt
Ebb18 aan de Nieuwe Ebbingestraat
G-star store (dan) aan de Vismarkt
En Herestraat uiteraard Bijenkorf, Chasin' en qua schoenen heb je P'leisure en aan de Vismarkt overigens Sneakerz..
hard to resistquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Straks schuur ik tegen je aan, wil ik niet hebben.
Wil je met me mee?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:31 schreef Renesite het volgende:
En marquant vind je dan ook tof. En uiteraard some brandstores aan de A-kerkhof, zoals Hugo Boss en wat andere kakshops.
Nee, ik werk. Daarnaast mag ik niet mee van mijn vriendjequote:
Liever een pauper dan een tokkie.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
g-star
etsu is een paupert
Wat is wel tof eik? Heb van de week een Nudie broek gekocht en een Hilfiger trui met van die wat grote drukknopen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
g-star
etsu is een paupert
Dan gaan we toch op zaterdag.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, ik werk. Daarnaast mag ik niet mee van mijn vriendje
Niet echt, aangezien die zooi nog best duur is.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
g-star
etsu is een paupert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |