Gelukkig niet. 32 lengte is prima. Soms wat té.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
je kan ook zo klein zijn dat de helft van de broekenmerken geen broeken in je maat hebben
Hangen 5 in de kast of zo.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:40 schreef Etsu het volgende:
Niet met G-star of Chasin broeken rondlopen.
Aw, Rellie_Rollie is eigenlijk een Rellie_Rolletje.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
32 lengte begint bijna alles mee
er zijn ook mensen die 30 nodig hebben, maar dat schijnt niet uit te maken
ik ben klein en heb dikke benenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
je kan ook zo klein zijn dat de helft van de broekenmerken geen broeken in je maat hebben
en dan nog steeds 10 cm groter dan jou zijnquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Aw, Rellie_Rollie is eigenlijk een Rellie_Rolletje.
Had je grotesque voorgesteldquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
en dan nog steeds 10 cm groter dan jou zijn
O ja...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
en dan nog steeds 10 cm groter dan jou zijn
Wat is jouw lengte?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik ben klein en heb dikke benen
broeken zijn een hel
compensatiegedrag hequote:
bontkraag, 2 meter, krullenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
1,97 hier. Dus niet schrikken als je me ooit ziet.
Halve krullen eigenlijk. Heb niet écht krullen, maar ook niet écht steil.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
bontkraag, 2 meter, krullen
dat kan niet missen
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
bontkraag is wel echt!!!!!!
daar loopt alleen het laagste van het laagste mee
nooit in geweest, altijd voor paupertuigquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:51 schreef Etsu het volgende:
En die jas is al 3 jaar oud. Toen was het in.
maar jij hebt waarschijnlijk wel een figuur die bij je lengte pastquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, jij bent langer dan ik.Vijf hele centimeters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |