Ik ga wel met Pat.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan heb ik wel een andere kutsmoes.
broek prima, hilfiger niet echt mijn merk maar wel okequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat is wel tof eik? Heb van de week een Nudie broek gekocht en een Hilfiger trui met van die wat grote drukknopen.
ekte paupers dragen dan ook die neppe shitquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet echt, aangezien die zooi nog best duur is.
Ok ok, maar een voor een hoor, eerst yosander.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:34 schreef Renesite het volgende:
Zodra ik durf gaan we een keer eens afspreken Etsu
Cool.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
broek prima, hilfiger niet echt mijn merk maar wel oke
Nah.. sinds mijn bouw wat ontwikkeld is (quote:
had je in je jeugd maar meer schoppen onder de reet moeten krijgenquote:
De manier waarop vind ik belangrijk...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
g-star shirts zijn echt het dieptepunt
gewoon moederneukend groot G-STAR op je borst
R_R draagt t-shirts van de Zeeman.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
g-star shirts zijn echt het dieptepunt
gewoon moederneukend groot G-STAR op je borst
nee te kleinquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
hihihi dat was ook een compliment, zag je 'm niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kloptquote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee te kleinhet is ook nooit goed voor vrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah.. sinds mijn bouw wat ontwikkeld is () loop ik opeens in heeeele gangbare maten.
Voordeel van een meisje zijn: jurkjes en rokjes kopen in plaats van die irritante dingen..quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
had je in je jeugd maar meer schoppen onder de reet moeten krijgen
Huilen als in traantje wegpinken of een regen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:37 schreef Renesite het volgende:
Alleen ik huil altijd wel wanneer ik broeken koop... mijn breedte maat is een hoger dan mijn lengtemaat. maw: mijn benen zijn kort
( 32)
Pink. Altijd met de pink omhoog he!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Huilen als in traantje wegpinken of een regen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |