Wat voor tt had je pik?quote:
Zij gaat alleen uit met winnaars, daarom zal ze voor Haasse kiezen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat Kromo uit eten gaat met Van der Ven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Wie zijn dat?quote:
Een van de beachvolleybalsters.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:51 schreef IbeBen het volgende:
Over wie had Smeets het nu toen die zat te zwammen over iemand die al was uitgecheckt uit het Olympisch dorp en naar huis wilde vliegen vanavond? Heb de naam een beetje gemist
Henk grol was dat d8 ik. Snap ik wel als je topsporter bent en verliest, dan heb je daar niks meer te zoeken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:51 schreef IbeBen het volgende:
Over wie had Smeets het nu toen die zat te zwammen over iemand die al was uitgecheckt uit het Olympisch dorp en naar huis wilde vliegen vanavond? Heb de naam een beetje gemist
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Henk grol was dat d8 ik. Snap ik wel als je topsporter bent en verliest, dan heb je daar niks meer te zoeken.
Estafette? Is dat na de 50?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:20 schreef Nober het volgende:
Ranomi voor 3-1-0 en misschien wel 3-1-1.
2 - 1 - 0.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:20 schreef Nober het volgende:
Ranomi voor 3-1-0 en misschien wel 3-1-1.
Wellicht nog brons in de estafette.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
2 - 1 - 0.
Zo'n feest is helaas niet.
Ja maar hij zei 3 - 1 - 1.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wellicht nog brons in de estafette.
Ja gewoon de 1500 vrij bij de heren stiekem.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zag het, zou ze undercover nog een extra afstand zwemmen?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja gewoon de 1500 vrij bij de heren stiekem.
quote:Op zondag 17 september 2000 10:29 schreef Arcee het volgende:
En de Bruijn wint GOUD in een wereldrecord! Woooooohoooooo!
GOUD!!!
100 vlinder dus
quote:Op maandag 18 september 2000 10:17 schreef Arcee het volgende:
Van Den Hoogenband wint GOUD!
WOOOHOOOO!
Geen moment vormde Thorpe een bedreiging. Men rekende op een eindsprint van Thorpe, maar die kwam niet.
VdH evenaarde z'n WR.
YAY!
quote:Op dinsdag 19 september 2000 10:14 schreef Arcee het volgende:
Pieter van den Hoogenband verbreekt in de HALVE finale het wereldrecord op de 100 meter vrij! 47'84!
Dat belooft dus heel veel goeds voor de finale van morgen...
Zevenenveertig vierentachtig! Als eerste man onder de 48 seconden.
VdH rules!
Het Zwemmen op de OS Sydney 2000quote:Op woensdag 20 september 2000 11:06 schreef Arcee het volgende:
En het VIERDE goud is binnen!
Van Den Hoogenband won de 100 meter vrij. Prachtige race trouwens!
Holland kicks ass!
twitter:FemkeHeemskerk twitterde op vrijdag 03-08-2012 om 23:35:00Krijg enorm veel reacties over de est 4x100wis. De snelste opstelling start. Ik zwom vm zodat ranomi alle focus had op de 50. Terecht !(1/2) reageer retweet
Zoals logisch is dus.twitter:FemkeHeemskerk twitterde op vrijdag 03-08-2012 om 23:36:14Altijd de snelste opstelling in de finale! En Ranomi is de snelste!! Ik zou niet anders willen, dit is sport! And that's why i love it ! reageer retweet
is Femke op 100 rug eigenlijk niet sneller dan van rouwendaal?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:44 schreef TheArt het volgende:
twitter:FemkeHeemskerk twitterde op vrijdag 03-08-2012 om 23:35:00Krijg enorm veel reacties over de est 4x100wis. De snelste opstelling start. Ik zwom vm zodat ranomi alle focus had op de 50. Terecht !(1/2) reageer retweet
Zoals logisch is dus.twitter:FemkeHeemskerk twitterde op vrijdag 03-08-2012 om 23:36:14Altijd de snelste opstelling in de finale! En Ranomi is de snelste!! Ik zou niet anders willen, dit is sport! And that's why i love it ! reageer retweet
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Het Zwemmen op de OS Sydney 2000
Wat een rust toen nog op het forum, zeg. Het hele zwemtoernooi in 53 posts. Alle races van VDH en De Bruijn staan erin.
Als beide in topvorm zijn, zijn ze aan elkaar gewaagd. Maar Femke heeft gewoon al tijden niet meer op rug getraind. Dan kan je haar gewoon niet laten starten, zeker omdat haar vorm ook nog een niet best blijkt te zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:45 schreef franklop het volgende:
[..]
is Femke op 100 rug eigenlijk niet sneller dan van rouwendaal?
Ja oke, inclusief 2008 wel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze staat op 2-1-0 als je 2008 nog hebt onthouden.
Inge de Bruijn moest al vrezen dat Anky niet ook op 4 gouden kwam, over vier jaar moet ze dat nog eens met Ranomi.quote:
Toen was het nog 'Fok, dat kent u niet'quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Het Zwemmen op de OS Sydney 2000
Wat een rust toen nog op het forum, zeg. Het hele zwemtoernooi in 53 posts. Alle races van VDH en De Bruijn staan erin.
Vlinder.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:48 schreef marcodej het volgende:
Anthony Nesty won in 1988 de 100m in 53.00, dezelfde tijd als Ranomi.
Dan is het een vrij nutteloos feitje/statistiekje van ES-analist PVDH.quote:
En het Olympisch Record was 53.12 door Steffen, knap.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:48 schreef marcodej het volgende:
Dat zal ze zelf best een leuk feitje vinden denk ikquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:48 schreef marcodej het volgende:
In die tijd zwom Biondi al 48-ers, dat zou VDH toch moeten weten. Het record van Biondi heeft daarna nog bijna 6 jaar gestaan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dan is het een vrij nutteloos feitje/statistiekje van ES-analist PVDH.
Ligt aan voorsprong in start en keerpunten vermoed ik. Iets anders kan ik me niet voorstellen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:10 schreef Leatherface het volgende:
Wat ik wel erg typerend vind is dat de allround superkampioenen (Phelps, Spitz, Biondi en inmiddels ook wel Lochte en Missy Franklin) vrijwel zonder uitzondering uit de VS komen. Zelfs Australië haalt het niet bij het aanzien van die namen. Thorpe dan misschien en vroeger Dawn Fraser, maar dat is lang geleden. En dan was Thorpe puur een vrije slag zwemmer, geen allrounder. En ja, Hongarije had ook een Tamas Darnyi en Kristina Egerszegi, maar die zijn lang niet zo fameus als de grote Amerikanen.
Statistisch gezien moet zo'n mega-gouddelver toch ook eens uit ander land komen, of zit het hem echt in de trainingen, begeleiding enzovoorts die daar zoveel geavanceerder is?
Het gaat er mij om dat zo'n statistisch gezien het moet kunnen dat zo'n superkampioen ook in een ander land geboren wordt. Europese landen, Zuid-Afrika enzovoorts leveren ook Olympisch kampioenen, maar zelden iemand die vijf keer goud op één Spelen wint. Daarvoor moet je toch al meerdere slagen heel goed beheersen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ligt aan voorsprong in start en keerpunten vermoed ik. Iets anders kan ik me niet voorstellen.
Zie edit. Maar ik antwoord daarmee op een latere vraag over de trainingen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:18 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Het gaat er mij om dat zo'n statistisch gezien het moet kunnen dat zo'n superkampioen ook in een ander land geboren wordt.
Kristin Otto, maar die had goede doping waarschijnlijk. Zonder boycot in 1984 had ze nog een hele lading meer goud gehad.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:10 schreef Leatherface het volgende:
Wat ik wel erg typerend vind is dat de allround superkampioenen (Phelps, Spitz, Biondi en inmiddels ook wel Lochte en Missy Franklin) vrijwel zonder uitzondering uit de VS komen. Zelfs Australië haalt het niet bij het aanzien van die namen. Thorpe dan misschien en vroeger Dawn Fraser, maar dat is lang geleden. En dan was Thorpe puur een vrije slag zwemmer, geen allrounder. En ja, Hongarije had ook een Tamas Darnyi en Kristina Egerszegi, maar die zijn lang niet zo fameus als de grote Amerikanen.
Statistisch gezien moet zo'n mega-gouddelver toch ook eens uit ander land komen, of zit het hem echt in de trainingen, begeleiding enzovoorts die daar zoveel geavanceerder is?
Dat is de uitzondering inderdaad. Egerszegi was ook wel heel goed, maar dat beperkte zich meestal tot een gouden medaille of drie per Spelen. En Inge de Bruijn was een topper op de vrije slag en vlinder, maar die plaats ik toch meer in de categorie van Libby Trickett/ goede sprinters die ook de vlinderslag wonnen (hoewel De Bruijn meer een killer was op de Spelen)quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:26 schreef Ericr het volgende:
[..]
Kristin Otto, maar die had goede doping waarschijnlijk. Zonder boycot in 1984 had ze nog een hele lading meer goud gehad.
quote:
Zoals al eerder aangekondigd.twitter:aadvangroningen twitterde op zaterdag 04-08-2012 om 16:06:23Team samenstelling NED. 4 x 100 mtr. Medley Relay Women1.@SvRouwendaal 2. @monieknijhuis 3. @dekker_inge 4. @ranomikromo reageer retweet
= gezonde spanning.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom worden jullie allemaal zenuwachtig om een zwemraceSerieus
Ja. 20:30 al.quote:
Dezelfde redenen waarom types zoals jij zenuwachtig worden als Ajax de finale van de CL speelt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Oud.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Okay dan ga ik daarna wel douchen, want die streams op mobiel lopen echt zo gigantisch achter, en dat doet wel behoorlijk af aan de live beleving van zulksquote:
Ah daar hebben we je plaatjes weer.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat doen ze nooit.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dezelfde redenen waarom types zoals jij zenuwachtig worden als Ajax de finale van de CL speelt.
Ze kan vals starten ofzo hè. Wacht nou maar eerst af.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan wordt ie dus nooit zenuwachtig.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dezelfde redenen waarom types zoals jij zenuwachtig worden als Ajax de finale van de CL speelt.
die plaatjes kunnen niet vaak genoeg voorbijkomen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ah daar hebben we je plaatjes weer.
Ja.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:16 schreef Redefine het volgende:
Om halfnegen al? Nu heeft de NOS maar een kwartier om voor te beschouwen
Ze kunnen er nog mooi een reclameblokje doorheen drukken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:16 schreef Redefine het volgende:
Ach, hij kon lastig een andere vergelijking maken. Spanning voor de competitie bestaat niet meer bij Ajacieden. Misschien in plaats van CL de EL. CL is een beetje te onrealistisch ja.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan wordt ie dus nooit zenuwachtig.
Vind het jammer dat de 1500m zo laat in het pragramma afgewerkt wordt. Dan ben ik snel geneigd over te schakelen naar de atletiek
De NOS zendt het pas om 21:00 uit en om 20:30 krijgen we een samenvatting van de damestennisfinalequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:16 schreef Redefine het volgende:
Nou, dat wordt afraffelen dan voor Inky, Kenky, en Henry.quote:
Ga er serieus op in joh.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, maar 6 keer de finale gehaald. Hoe vaak is PSV dat gelukt?
Dat doen ze tijdens de halve finales 100 meter bij de vrouwen wel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze kunnen er nog mooi een reclameblokje doorheen drukken.
Sven Kramer traumaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:13 schreef hexje het volgende:
[..]
Ze kan vals starten ofzo hè. Wacht nou maar eerst af.
Uhmmm... juist.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ach, hij kon lastig een andere vergelijking maken. Spanning voor de competitie bestaat niet meer bij Ajacieden. Misschien in plaats van CL de EL. CL is een beetje te onrealistisch ja.
Nee nu herhalen ze niet. Nu is het tijd voor lekker theeleuten, beppen, reclame, geinige filmpjes, reclame, ff bijpraten, analyseren, reclame, een beetje zwemmen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:17 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
De NOS zendt het pas om 21:00 uit en om 20:30 krijgen we een samenvatting van de damestennisfinale
Dude, ga er serieus op in joh. Het was bedoeld als vergelijking, geen serieuze discussie.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, maar 6 keer de finale gehaald. Hoe vaak is PSV dat gelukt?
Say heeee als je denkt: het worden er twee!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:19 schreef RobertoCarlos het volgende:
Say yooo if you support Kromoooo![]()
![]()
Neeeeequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Say heeee als je denkt het worden er twee!
Koefnoen komt over twee weken weerquote:
Ik hoop dat België niks bereikt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:22 schreef Sasman het volgende:
Dit moet toch gewoon weer goud worden voor Nederland? Ik duim alvast.
Zou de ultieme troll zijnquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:22 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Zou wat zijn als Veldhuis wint.
woohooquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En nog even tot we inge gedagzwaaien bij de NOS
Ik heb het liever andersom, dat ze wel dingen zegt, maar dat ze er niet zit.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:22 schreef Wilskracht het volgende:
Inge de Bruin mag er wel zitten maar ze hoeft niets te zeggen.
Ik hoop dat jij snel dood gaat.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik hoop dat België niks bereikt.
oja, die doet ook nog meequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:22 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Zou wat zijn als Veldhuis wint.
Ook leuk jaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:21 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Koefnoen komt over twee weken weer
KROMO: KOEKKOEK!!!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Keuzes keuzes. Sierd de Vos bij RSCA - Beerschot of Zwemmen
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:25 schreef ajacied4lf het volgende:
De finish is bepalend.
Aldus; de wijze woorden van Inge.
Deze post en dan jouw signature... verdient alleen maar eenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik hoop dat België niks bereikt.
Argumenten graagquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:25 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Deze post en dan jouw signature... verdient alleen maar een.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |