Alsof dat uberhaupt nog iets zegt / uitmaakt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:23 schreef TheArt het volgende:
Ma Veldhuis staat helemaal niet 2e op de wereldranglijst Inge
Nee, maar als ze dan geen medaille wint, zegt iedereen 'ja maar zij stond toch 2e op de wereldranglijst, dan had ze toch een medaille moeten winnen'. Ik weet hoe dat gaatquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Alsof dat uberhaupt nog iets zegt / uitmaakt.
Inderdaad, ze net zo goed geen Ma kunnen zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:24 schreef DeLuna het volgende:
Nee, maar ze moet wel de juiste info gevenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mart zal het vast wel willen weten, mits er ook tijden bij staan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:25 schreef waaromniet1988 het volgende:
Benieuwd wat Michael Phelps eet per dag?
http://sulia.com/my_thoug(...)60eb/?source=twitter
Dat soort mensen snappen het niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, maar als ze dan geen medaille wint, zegt iedereen 'ja maar zij stond toch 2e op de wereldranglijst, dan had ze toch een medaille moeten winnen'. Ik weet hoe dat gaat
Ik zit er doorheen, whehehehehe.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:25 schreef Redefine het volgende:
Ik hoop voor Veldhuis dat ze zich kan revancheren met een medaille. Maar ik vrees weer een choke, waarna het interview volgt: hihihi, ik weet niet waarom het mis ging, hihihi, ik ben er kapot van, hihihi.
Wtf lult iedereen deze OS ineens over 'choken'?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:25 schreef Redefine het volgende:
Ik hoop voor Veldhuis dat ze zich kan revancheren met een medaille. Maar ik vrees weer een choke, waarna het interview volgt: hihihi, ik weet niet waarom het mis ging, hihihi, ik ben er kapot van, hihihi.
nou..neequote:
Klopt, maar daarvan zitten er wel vrij veel van Fok, die dan opeens in de topics zitten.quote:
Choken en Jinxen zijn de nieuwe woorden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:27 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wtf lult iedereen deze OS ineens over 'choken'?
Velduis choked al 8 jaar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:27 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wtf lult iedereen deze OS ineens over 'choken'?
Johan Kenkhuisquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Wie is die man eigenlijk die aan tafel zit?
Best ongezond. Vooral die shitload aan energydrink.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:25 schreef waaromniet1988 het volgende:
Benieuwd wat Michael Phelps eet per dag?
http://sulia.com/my_thoug(...)60eb/?source=twitter
Kenkhuisquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Wie ben jij dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb jij op hoog niveau gezwommen? Ik wel.
Deze vraag mag inmiddels ook wel in de OP :")quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Zal wel Harrods zijn?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:28 schreef Keauning het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe heet dit gebouw ff off topic
Harrods.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:28 schreef Keauning het volgende:
[ afbeelding ]
Arlighton Palacequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:28 schreef Keauning het volgende:
[ afbeelding ]
en omdat jij op een hoog niveau heb gezwommen wordt het een wereldrecord?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb jij op hoog niveau gezwommen? Ik wel.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Deze vraag mag inmiddels ook wel in de OP :")
Okequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:28 schreef plerda het volgende:
[..]
ZIlver op de spelen in de estaffette.
Harrodsquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:28 schreef Keauning het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |