Nederlandersquote:do 02 aug 17.00 Baanwielrennen Vrouwen Team Sprint - Kwalificatie
do 02 aug 17.15 Baanwielrennen Mannen Team Sprint - Kwalificatie
do 02 aug 17.30 Baanwielrennen Vrouwen Team Sprint - 1e Ronde
do 02 aug 17.42 Baanwielrennen Mannen Ploegenachtervolging - Kwalificatie
do 02 aug 18.46 Baanwielrennen Mannen Team Sprint - 1e Ronde
do 02 aug 18.59 Baanwielrennen Vrouwen Team Sprint - Finale 3-4
do 02 aug 19.01 Baanwielrennen Vrouwen Team Sprint - Finale 1-2
do 02 aug 19.15 Baanwielrennen Mannen Team Sprint - Finale 3-4
do 02 aug 19.18 Baanwielrennen Mannen Team Sprint - Finale 1-2
vr 03 aug 17.00 Baanwielrennen Vrouwen Keirin - 1e Ronde
vr 03 aug 17.16 Baanwielrennen Mannen Ploegenachtervolging - 1e Ronde
vr 03 aug 17.41 Baanwielrennen Vrouwen Keirin - Herkansingsronde
vr 03 aug 17.58 Baanwielrennen Vrouwen Ploegenachtervolging - Kwalificatie
vr 03 aug 18.48 Baanwielrennen Vrouwen Keirin - 2e Ronde
vr 03 aug 18.59 Baanwielrennen Mannen Ploegenachtervolging - Finale 7-8
vr 03 aug 19.06 Baanwielrennen Mannen Ploegenachtervolging - Finale 5-6
vr 03 aug 19.12 Baanwielrennen Mannen Ploegenachtervolging - Finale 3-4
vr 03 aug 19.18 Baanwielrennen Mannen Ploegenachtervolging - Finale 1-2
vr 03 aug 19.35 Baanwielrennen Vrouwen Keirin - Finale 7-12
vr 03 aug 19.40 Baanwielrennen Vrouwen Keirin - Finale 1-6
za 04 aug 11.00 Baanwielrennen Mannen Sprint - Kwalificatie
za 04 aug 11.30 Baanwielrennen Mannen Omnium - Flying Lap
za 04 aug 12.01 Baanwielrennen Mannen Sprint - 1/16 Finale
za 04 aug 12.01 Baanwielrennen Mannen Sprint - Repechage Round 1
za 04 aug 17.11 Baanwielrennen Vrouwen Ploegenachtervolging - 1e Ronde
za 04 aug 17.35 Baanwielrennen Mannen Sprint - 1/8 Finale
za 04 aug 17.35 Baanwielrennen Mannen Sprint - Repechage Round 2
za 04 aug 17.54 Baanwielrennen Mannen Omnium - Points Race
za 04 aug 18.42 Baanwielrennen Vrouwen Ploegenachtervolging - Finale 7-8
za 04 aug 18.49 Baanwielrennen Vrouwen Ploegenachtervolging - Finale 5-6
za 04 aug 18.56 Baanwielrennen Vrouwen Ploegenachtervolging - Finale 3-4
za 04 aug 19.03 Baanwielrennen Vrouwen Ploegenachtervolging - Finale 1-2
za 04 aug 19.20 Baanwielrennen Mannen Sprint - Plaatsingsronde 9-12
za 04 aug 19.25 Baanwielrennen Mannen Omnium - Elimination
zo 05 aug 11.00 Baanwielrennen Mannen Omnium - 4km Individual Pursuit
zo 05 aug 11.58 Baanwielrennen Vrouwen Sprint - Kwalificatie
zo 05 aug 17.00 Baanwielrennen Vrouwen Sprint - 1/16 Finale
zo 05 aug 17.00 Baanwielrennen Vrouwen Sprint - Repechage Round 1
zo 05 aug 17.34 Baanwielrennen Mannen Sprint - Kwartfinale
zo 05 aug 18.01 Baanwielrennen Mannen Omnium - Scratch
zo 05 aug 18.38 Baanwielrennen Vrouwen Sprint - Repechage Round 2
zo 05 aug 18.38 Baanwielrennen Vrouwen Sprint - 1/8 Finale
zo 05 aug 19.16 Baanwielrennen Mannen Omnium - 1km Time Trial
zo 05 aug 19.47 Baanwielrennen Mannen Sprint - Plaatsingsronde 5-8
zo 05 aug 19.51 Baanwielrennen Vrouwen Sprint - Plaatsingsronde 9-12
ma 06 aug 17.00 Baanwielrennen Mannen Sprint - Halve finale
ma 06 aug 17.08 Baanwielrennen Vrouwen Omnium - Flying Lap
ma 06 aug 17.43 Baanwielrennen Vrouwen Sprint - Kwartfinale
ma 06 aug 18.06 Baanwielrennen Vrouwen Omnium - Points Race
ma 06 aug 18.40 Baanwielrennen Mannen Sprint - Finale 3-4
ma 06 aug 18.40 Baanwielrennen Mannen Sprint - Finale 1-2
ma 06 aug 19.18 Baanwielrennen Vrouwen Omnium - Elimination
ma 06 aug 19.41 Baanwielrennen Vrouwen Sprint - Plaatsingsronde 5-8
di 07 aug 11.00 Baanwielrennen Mannen Keirin - 1e Ronde
di 07 aug 11.18 Baanwielrennen Vrouwen Omnium - 3km Individual Pursuit
di 07 aug 12.15 Baanwielrennen Mannen Keirin - Herkansingsronde
di 07 aug 17.00 Baanwielrennen Vrouwen Sprint - Halve finale
di 07 aug 17.07 Baanwielrennen Vrouwen Omnium - Scratch
di 07 aug 17.34 Baanwielrennen Mannen Keirin - 2e Ronde
di 07 aug 17.53 Baanwielrennen Vrouwen Omnium - 500m Time Trial
di 07 aug 18.25 Baanwielrennen Vrouwen Sprint - Finale 3-4
di 07 aug 18.25 Baanwielrennen Vrouwen Sprint - Finale 1-2
di 07 aug 18.50 Baanwielrennen Mannen Keirin - Finale 7-12
di 07 aug 18.57 Baanwielrennen Mannen Keirin - Finale 1-6
quote:Teun Mulder - Keirin
Levi Heimans - Ploegenachtervolging
Jenning Huizenga - Ploegenachtervolging
Wim Stroetinga - Ploegenachtervolging
Tim Veldt - Ploegenachtervolging
Michael Vingerling - Ploegenachtervolging
Willy Kanis - Teamsprint, keirin en sprint
Yvonne Hijgenaar - Teamsprint
Kirsten Wild - Ploegenachtervolging en omnium
Ellen van Dijk - Ploegenachtervolging
Vera Koedooder - Ploegenachtervolging
Amy Pieters - Ploegenachtervolging
OMG ja nu je het zegtquote:
valt me erg tegen van je TAquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
OMG ja nu je het zegt
En nee, Kanis heeft geen kans op een medaille. Die gaat echt stranden in de halve finales.
terecht toch ook?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:23 schreef Szura het volgende:
Danny wil dat de Fransen naar het TAS gaan, vanwege de opzettelijke val van die Brit
die quoten we even voor de zekerheidquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Kanis naar de finale gaat eet ik mijn schoen op.
In je kanusquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alvast quote voor het bewijsquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van Dijk heeft ook al 2 onderdelen op de weg gedaanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:24 schreef DeeBee het volgende:
Die Arndt hier ook nog maar even in de baan, damn...
Zegt ook wel wat over het niveau btw.
Komt wel vaker voorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:24 schreef DeeBee het volgende:
Die Arndt hier ook nog maar even in de baan, damn...
Zegt ook wel wat over het niveau btw.
Dat was van gister dus met die gast aan de binnenkant die viel. Nou ja. Probleem met zn fietsquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:23 schreef Szura het volgende:
Danny wil dat de Fransen naar het TAS gaan, vanwege de opzettelijke val van die Brit
Zo deed hij het voorkomen idd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat was van gister dus met die gast aan de binnenkant die viel. Nou ja. Probleem met zn fiets
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Van Dijk heeft ook al 2 onderdelen op de weg gedaan
I know...quote:
Inderdaad, sjeuz.quote:
Mulder. Eventueel. Maar niet zeggen dat hij faalt als het niet lukt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:32 schreef Maver24 het volgende:
Wie van de nlers heeft nou kans op een plak. Ik kijk het baanwielrennen niet zo vaak. Zeg maar nooit jammer genoeg
Niemand eigenlijk. Als er een plak wordt gehaald is het een stunt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:32 schreef Maver24 het volgende:
Wie van de nlers heeft nou kans op een plak. Ik kijk het baanwielrennen niet zo vaak. Zeg maar nooit jammer genoeg
Jep. En de enige die zou kunnen stunten is Mulder. Rest helemaal kansloos.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niemand eigenlijk. Als er een plak wordt gehaald is het een stunt.
Mulder evt, maar.. mwah.
idd, Mulder zou een miniem kansje hebben op de Keirin, maar that's it.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niemand eigenlijk. Als er een plak wordt gehaald is het een stunt.
Mulder evt, maar.. mwah.
Omdat de kans dat hij een medaille pakt binnen de mogelijkheden is en dat kunnen we niet hebben.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:36 schreef TLC het volgende:
Waarom doet Theo Bos weer niet ff mee met het baanwielrennen
Omdat hij overgestapt is naar de weg.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:36 schreef TLC het volgende:
Waarom doet Theo Bos weer niet ff mee met het baanwielrennen
johquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Omdat hij overgestapt is naar de weg.
Ja ze is eruitquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:50 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Doping controle? Of bedoel je wat anders
Vorm? Die heeft ze al 3 jaar niet. Het is echt al jaaaaren niet meer de Kanis die het vroeger was.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:00 schreef Szura het volgende:
Kanis is wel erg kansloos zeg, waar is de vorm?
Dat d8 ik dus ookquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:01 schreef GotenSSJ het volgende:
Nou dat sprinttoernooi zou ik maar skippen als ik Kanis was.
Ze heeft gewoon het niveau niet, klaar uit. De afgelopen jaren niet en nu dus ook niet. Hoe mensen hier van iedereen verwachten dat ze zomaar even mee gaan doen om de medaillesquote:
Ik verwacht niet dat ze een medaille pakt maar dit rondje had ze wel mogen overleven kom op zeg.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon het niveau niet, klaar uit. De afgelopen jaren niet en nu dus ook niet. Hoe mensen hier van iedereen verwachten dat ze zomaar even mee gaan doen om de medailles
Nee, want dan had ze direct in de finale gezeten. En finale zou top-6 betekenen en dat niveau heeft ze de afgelopen jaren nooit getoond. Daarom is het irreëel wat je verwacht.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:03 schreef plerda het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat ze een medaille pakt maar dit rondje had ze wel mogen overleven kom op zeg.
Vroeg mij ook af, hij trapt wel lekker makkelijk :p.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:04 schreef Maver24 het volgende:
Wat is het nut van dat wazige brommetje voorop
Daar zou ik op willen zitten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:04 schreef Maver24 het volgende:
en ook 5 rondes lang ofzoquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:04 schreef Maver24 het volgende:
Dat is nou juist het idee van de keirinquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:04 schreef Maver24 het volgende:
Weten wij veel, hij heet trouwens Derny, ofwel gangmaker.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:05 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat is nou juist het idee van de keirinHet lijkt wel sport voor dummies hier
Iemand stelt gewoon een vraag...daar hoef je niet zo op te reageren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:05 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee zo heet hij nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:06 schreef Brembo het volgende:
[..]
Weten wij veel, hij heet trouwens Deyrin, ofwel gangmaker.
Pendletonquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:06 schreef plerda het volgende:
[..]
Wie gaat het winnen Pendleton of Meares?
Had al verteld dat ik het bijna nooit kijk. Daarom niet minder interessantquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:05 schreef TheArt het volgende:
[..]
Baanwielrennen, dat is een sport daar kijken WIJ nooit naar.quote:
In de keirin denk ik wel. In de sprint wil ik het nog wel eens zien. En dan zie ik Guo ook meedoen voor het goud.quote:
Die rijdt wel weer buiten de baan ofzoquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
In de keirin denk ik wel. Ik de sprint wil ik het nog wel eens zien. En dan zie ik Guo ook meedoen voor het goud.
Is er 1 sport waar jij niet zoveel van weet?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
In de keirin denk ik wel. Ik de sprint wil ik het nog wel eens zien. En dan zie ik Guo ook meedoen voor het goud.
Ik ben vooral in de olympische sporten erg geïnteresseerd en vandaar dat ik van de meesten ook vrij veel weet. Het voetbal bijv. weet ik weer minder van dan een gemiddelde VBL-bezoeker, omdat daar gewoon mijn interesse minder ligt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Is er 1 sport waar jij niet zoveel van weet?
TA is gewoon een baasquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Is er 1 sport waar jij niet zoveel van weet?
Dus van zowat alles weet je dik veel en van de populairste sport niet zoveelquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik ben vooral in de olympische sporten erg geïnteresseerd en vandaar dat ik van de meesten ook vrij veel weet. Het voetbal bijv. weet ik weer minder van dan een gemiddelde VBL-bezoeker, omdat daar gewoon mijn interesse minder ligt.
Niveautje hier hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:04 schreef Maver24 het volgende:
Dan weten ze welke kant ze op moetenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:04 schreef Maver24 het volgende:
Als bij die populairste sport je interesse nou eenmaal niet echt ligt, dan weet je daar ook minder van. Lijkt me vrij logisch. Net of iedereen maar het meest van voetbal moet weten. De EK-finale bijv. heb ik na de 1-0 van Spanje niets meer van gezien live. Heb wat anders gedaan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dus van zowat alles weet je dik veel en van de populairste sport niet zoveel
Dat zeg ik toch ook nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Als bij die populairste sport je interesse nou eenmaal niet echt ligt, dan weet je daar ook minder van. Lijkt me vrij logisch. Net of iedereen maar het meest van voetbal moet weten. De EK-finale bijv. heb ik na de 1-0 van Spanje niets meer van gezien live. Heb wat anders gedaan.
Was ik ookquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee maar je lijkt zowat verbaasd dat ik van veel sporten meer weet dan van voetbal
Was is er nou weer mis met de catalaanse vlag?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een nieveau hier weer
Catalaanse vlag
vliegende start lijkt me?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:20 schreef kibo het volgende:
Vraagje over Keirin:
Wat is eigenlijk de toegevoegde waarde van die noob op die brommer?
Dat vroeg ik me ook al af.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:20 schreef kibo het volgende:
Vraagje over Keirin:
Zodat de sprint meteen op gang komt, en er weinig tactische spelletjes gespeeld kunnen worden. Dus weinig suprlace, etc.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:20 schreef kibo het volgende:
Vraagje over Keirin:
Nee maar daarom mijn reactie. Je wordt echt heel raar aangekeken in dit land als je van sporten meer weet dan van voetbal. Dat vind ik zo steeds vrij zielig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Was ik ookZie je namelijk niet zovaak haha.
Tempo wordt rustig aan opgedreven, totdat ze op zo'n snelheid liggen dat de derny de renners/rensters los laat. Anders wordt het een verkapt sprinttoernooi met zijn 6'en.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:20 schreef kibo het volgende:
Vraagje over Keirin:
Dat die mensen alleen maar voor Catalanen supporten. Zou wat zijn als alors tijdens de wegwedstrijd alleen Lieuwe Westra supportquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Was is er nou weer mis met de catalaanse vlag?
Ja dat is wel zo, komt omdat sommigen denken dat voetbal de enige sport is die er toe doet in dit landquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee maar daarom mijn reactie. Je wordt echt heel raar aangekeken in dit land als je van sporten meer weet dan van voetbal. Dat vind ik zo steeds vrij zielig.
[..]
Tempo wordt rustig aan opgedreven, totdat ze op zo'n snelheid liggen dat de derny de renners/rensters los laat. Anders wordt het een verkapt sprinttoernooi met zijn 6'en.
Agja kan ik me niet druk om maken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat die mensen alleen maar voor Catalanen supporten. Zou wat zijn als alors tijdens de wegwedstrijd alleen Lieuwe Westra support
Maar die Catalanen zijn wel zo.
Friezen nemen toch ook heel vaak hun eigen vlag mee.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat die mensen alleen maar voor Catalanen supporten. Zou wat zijn als alors tijdens de wegwedstrijd alleen Lieuwe Westra support
Ach dat hebben ze tig jaar geleden een keer zo afgesproken. Daar veranderen ze dan logischerwijs weinig meer aan. Vergeet ook niet dat het tempo nog steeds hoger komt te liggen, ook die laatste 2 rondes van de derny nog, ook al lijkt de snelheid te stagneren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Enige vraag die ik bij Keirin heb is waarom de Demy zo lang rijdt. 3 rondjes zou ook genoeg moeten zijn voor mijn gevoel, en bij de laatste 2 rondjes achter het beste ding mis ik er het nut enigszins van.
En terechtquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Friezen nemen toch ook heel vaak hun eigen vlag mee.
Je kent Friezen he?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat tactische spelletje zou het juist interessanter kunnen maken toch?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:21 schreef Sautor het volgende:
[..]
Zodat de sprint meteen op gang komt, en er weinig tactische spelletjes gespeeld kunnen worden. Dus weinig suprlace, etc.
Tijdens het schaatsen of een potje van Heerenveen wel. Bij de laatste is dat logisch (bij potjes van barca vind ik het immers ook logisch) maar tijdens het schaatsen vind ik dat ook zo;n flauwekulquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Friezen nemen toch ook heel vaak hun eigen vlag mee.
Daar heb je het sprinttoernooi voorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:26 schreef kibo het volgende:
[..]
Dat tactische spelletje zou het juist interessanter kunnen maken toch?
Catalanen zijn erger.quote:
Dan doe je maar mee aan de sprint en niet aan de keirin.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:26 schreef kibo het volgende:
[..]
Dat tactische spelletje zou het juist interessanter kunnen maken toch?
Niet alles is eenheidsworst hequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tijdens het schaatsen of een potje van Heerenveen wel. Bij de laatste is dat logisch (bij potjes van barca vind ik het immers ook logisch) maar tijdens het schaatsen vind ik dat ook zo;n flauwekul
Bij de wegracequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:27 schreef Neroje het volgende:
Die Slo-Mo beelden. Überhaupt bij alle evenementen
Ik heb nog nooit een Amsterdamse vlag gezien in het publiekquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niet alles is eenheidsworst he
Bij Twente altijd vlaggen van Denekamp, Vriezenveen en zoquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Amsterdamse vlag gezien in het publiek
Ze juichen overal voor de Britten. Hier hoor je het alleen iets beterquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:30 schreef kibo het volgende:
Die Britten gaan lekker los op de tribune.
Leeft de baansport daar echt, of is het alleen maar OS hype?
Da's voetbal, bij ons in het stadion hangen ook veel Brabo-vlaggen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bij Twente altijd vlaggen van Denekamp, Vriezenveen en zo
Wat knap van mij.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik doe een gokje: Britten gaan winnen
Ik dacht dat ze echt nog heel veel over hadden in de kwalificaties, maar dat was wel iets te optimistisch jaquote:
Niet 4 kilometer lang met z'n vieren in ieder gevalquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:34 schreef kibo het volgende:
Mwoah.
In de eindsprint van een Touretappe gaan ze toch 70 ofzo?
De laatste 300 meter ja, maar niet 4 km. langquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:34 schreef kibo het volgende:
Mwoah.
In de eindsprint van een Touretappe gaan ze toch 70 ofzo?
Als de laatste 4 km gewoon rechtdoor is, rijden ze waarschijnlijk ook wel tegen of over de 60quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
De laatste 300 meter ja, maar niet 4 km. lang
Zitten nog wel wat significant verschillen tussenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als de laatste 4 km gewoon rechtdoor is, rijden ze waarschijnlijk ook wel tegen of over de 60
Ze rijden de laatste 4km in een wegwedstrijd niet vanuit stilstand.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als de laatste 4 km gewoon rechtdoor is, rijden ze waarschijnlijk ook wel tegen of over de 60
gewoon bergaf sprinten dan gaan ze nog harderquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, maar op de baan heb je minder rolweerstand.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze rijden de laatste 4km in een wegwedstrijd niet vanuit stilstand.
En dan je overschoen uitdoen voor een leuke kegelpartij.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:39 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
gewoon bergaf sprinten dan gaan ze nog harder
Dan starten ze wel weer vanuit stilstandquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan je overschoen uitdoen voor een leuke kegelpartij.
Zoiets.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die hebben dan ook goede kijk op de koers.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:45 schreef kibo het volgende:
[..]
Zoiets.
Hoorde D&D in de laatste km's altijd brullen dat het 65 p/u ging
Dat zal ook wel, maar dat is nooit met 4 man. Daar rijden er altijd meer mee om die snelheid zo hoog te houdenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:45 schreef kibo het volgende:
[..]
Zoiets.
Hoorde D&D in de laatste km's altijd brullen dat het 65 p/u ging
Cav kan het in z'n eentje.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:46 schreef Sautor het volgende:
[..]
Dat zal ook wel, maar dat is nooit met 4 man. Daar rijden er altijd meer mee om die snelheid zo hoog te houden
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:48 schreef Sautor het volgende:
[..]
Niet 4km. Team Sprint mannen (750m) ging gisteren in 63.4 km/h gemiddeld, vanuit stilstand.
Over denk ik zelfs. WR sprint ligt op 9.5. Dat is 75 gemiddeld, over 200mquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan moet de topsnelheid tegen de 70km/uur liggen.
Dit ja. Maar dat was het punt juistquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:51 schreef Wombcat het volgende:
Ondanks dat het allebei op de fiets is, is het redelijk onvergelijkbaar. Op de baan minder rolweerstand, ideale omstandigheden en speciale fietsen. Op de weg hebben ze er al 200 km opzitten, ruwer wegdek, soms wel wind mee of licht bergaf en met een groter peloton.
Ik zat er net aan te denken. Als de vrouwen Team Sprint niet gediskwalificeerd waren, hadden ze waarschijnlijk tot nu toe (en met Pendleton nog een grote kans ook nog) alles gewonnen op de baan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:55 schreef Szura het volgende:
8 gouden wielermedailles hadden de Britten in Peking, waarvan 7 op de baan.
Ze staan na Wiggins' tijdrit, de mannen teamsprint en de ploegenachtervolging alweer op 3. Wellicht dadelijk de vierde met Pendleton.
Dus zou je verwachten dat het veel en veel harder gaat als tijdens de laatst 4km in een Tour-etappe toch?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:51 schreef Wombcat het volgende:
Ondanks dat het allebei op de fiets is, is het redelijk onvergelijkbaar. Op de baan minder rolweerstand, ideale omstandigheden en speciale fietsen. Op de weg hebben ze er al 200 km opzitten, ruwer wegdek, soms wel wind mee of licht bergaf en met een groter peloton.
De finale is toch morgen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:58 schreef Ambrosius het volgende:
Kanis nu in de keirin om plaats 7, voor wat het waard is.
Niet per se, want als je in de Tour wind mee hebt, of het gaat licht bergaf (of beide), dan gaat het daar harder. (en je hebt er niet teveel bochten in)quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:57 schreef kibo het volgende:
[..]
Dus zou je verwachten dat het veel en veel harder gaat als tijdens de laatst 4km in een Tour-etappe toch?
Oh. Had ik 'm bijna gemistquote:
Ik zie de logica niet helemaalquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:56 schreef Dos37 het volgende:
Als Nederlanders moeten wij hier toch het beste in zijn.
Neuquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:02 schreef Sautor het volgende:
Alsjeblieft Anna Meares, leg dat stadion het zwijgen op
Dat zou wat zijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:06 schreef baggerbaas het volgende:
ze ging volgens mij in de laatste bocht over de lijn
Tweede gouden plak door de neus?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:06 schreef baggerbaas het volgende:
ze ging volgens mij in de laatste bocht over de lijn
Precies de landen die er veel geld voor uittrekken en het erg serieus aanpakken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:06 schreef DeeBee het volgende:
Meh.
Wel veruit de beste Pendleton, het moet gezegd.
Dat baanwielrennen is trouwens wel een farce hoor. Commonwealth-feestje met wat veldvulling...
Nee hoor, is superinternationaal. Alleen het kwaliteitsverschil tussen de grote twee en de rest is enorm. Door de programmawijziging komt dat nog meer tot uiting.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:06 schreef DeeBee het volgende:
Dat baanwielrennen is trouwens wel een farce hoor. Commonwealth-feestje met wat veldvulling...
Het is wel half medailles kopen met dat sky geldquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:06 schreef DeeBee het volgende:
Meh.
Het programma is toch ook gewoon voorbij?quote:
Joop Zijlaardquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zit eigenlijk het hele jaar door dezelfde man op die brommer?
Is toch altijd al zo geweest. Oke de Duitsers ware vroeger wat beter. De Fransen bieden nog wat tegenstand ook. Dat ist.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:06 schreef DeeBee het volgende:
Meh.
Ik zie twee Aziatische medaillesquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:10 schreef Leatherface het volgende:
Het was voor de internationale uitstraling van de sport goed als een Aziatische een medaille won, maar goed, dan moesten ze maar iets harder fietsen.
Nou ja, dat er veel deelnemers uit verschillende landen zijn maakt iets imo niet internationaal. Volgens die redenatie is het tafeltennis ook internationaal, maar dat vind ik ook niet waar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:08 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Nee hoor, is superinternationaal. Alleen het kwaliteitsverschil tussen de grote twee en de rest is enorm. Door de programmawijziging komt dat nog meer tot uiting.
Held, danquote:
Ik heb het gewijzigd. Gouden medaille bedoel ik.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik zie twee Aziatische medailles
Jaja. Sorry ik scoor graag voor open doel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:11 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik heb het gewijzigd. Gouden medaille bedoel ik.
Ik vind het erger dat het niveauverschil te groot is door amateurisme dan dat het veld niet internationaal is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:11 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nou ja, dat er veel deelnemers uit verschillende landen zijn maakt iets imo niet internationaal. Volgens die redenatie is het tafeltennis ook internationaal, maar dat vind ik ook niet waar.
Ik snap wel dat het vooral de verdienste van de toplanden zelfs is natuurlijk, omdat ze het zo serieus aanpakken. En je ziet dat een China ook aardig goed draait, een van de weinig andere landen die ook een serieus programma heeft. Maar toch, zulke verschillen waarbij de nummers 4-5 in elk onderdeel al als amateurs rondrijden, tsja, niet echt het breedte niveau voor de Olympische Spelen in sommige gevallen misschien. Maar het is waar dat GBR het wel afdwingt met gewoon knaken voor dat programma.
Ja, dubbel gevoel. Het zijn de verdiensten van de Britten dat ze het zo minutieus aanpakken. Maar om een echt aantrekkelijke sport te krijgen moet je tien landen hebben die zo'n megasuperniveau behalen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:11 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nou ja, dat er veel deelnemers uit verschillende landen zijn maakt iets imo niet internationaal. Volgens die redenatie is het tafeltennis ook internationaal, maar dat vind ik ook niet waar.
Ik snap wel dat het vooral de verdienste van de toplanden zelfs is natuurlijk, omdat ze het zo serieus aanpakken. En je ziet dat een China ook aardig goed draait, een van de weinig andere landen die ook een serieus programma heeft. Maar toch, zulke verschillen waarbij de nummers 4-5 in elk onderdeel al als amateurs rondrijden, tsja, niet echt het breedte niveau voor de Olympische Spelen in sommige gevallen misschien. Maar het is waar dat GBR het wel afdwingt met gewoon knaken voor dat programma.
Ik mis vaak juist voor open doel. Dat heeft Pedro van mij afgekeken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jaja. Sorry ik scoor graag voor open doel.
Maar die kunnen toch niet echt de concurrentie aan op deze Spelen, vermoed ik.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:13 schreef Sautor het volgende:
Bij de mannen heb je natuurlijk wel de Australiers, Duitsers en Fransen die meestal leuk meedoen.
Heeft Hoy de keirin al gewonnen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:15 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Maar die kunnen toch niet echt de concurrentie aan op deze Spelen, vermoed ik.
Kenny gaat ook voor de gezelligheid de gewone sprint winnen.
Maar dat kon je eigenlijk vantevoren al aan zien komen. De Britten domineren al een groot deel van het seizoen op de baan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:15 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Baugé is dé topfavoriet op de sprint toch? Ook door de Franse band die hem niet schorst voor de OS, maar hem een schorsing geeft met terugwerkende kracht..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:15 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Nee, maar die wint ie ook wel oppermachtig. Ik zie ze met het momentum dat ze nu hebben niks meer laten liggen. Heel misschien op de omniums dan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heeft Hoy de keirin al gewonnen?
Bauge is nog wel een aardige concurrent toch?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:16 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Nee, maar die wint ie ook wel oppermachtig. Ik zie ze met het momentum dat ze nu hebben niks meer laten liggen. Heel misschien op de omniums dan.
Ze domineren sowieso als het er echt op aankomt. Op het WK van 2009 in Polen ging het dan even minder, maar toen stond het allemaal op een lager pitje. Plus Wiggins ging zich puur op de weg richten en Hoy was toen hard gevallen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:16 schreef Sautor het volgende:
[..]
Maar dat kon je eigenlijk vantevoren al aan zien komen. De Britten domineren al een groot deel van het seizoen op de baan.
Ja, maar die Kenny heeft nu vast zo'n boost gehad van al die successen dat ie het op adrenaline vast wel wint.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:17 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bauge is nog wel een aardige concurrent toch?
Ik heb het idee dat ze ook onwijs veel voorlopen in de technologie, dus onwijs goede fietsen, helmen etc. En dat ze in de andere landen (vooral in Nederland) verhoudingsgewijs er geen tijd insteken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:17 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ze domineren sowieso als het er echt op aankomt. Op het WK van 2009 in Polen ging het dan even minder, maar toen stond het allemaal op een lager pitje. Plus Wiggins ging zich puur op de weg richten en Hoy was toen hard gevallen.
Nee, in Nederland wordt er amper in geïnvesteerd. Dat maakt het des te miraculeuzer wat Peter Pieters enkele jaren geleden neerzette.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:32 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze ook onwijs veel voorlopen in de technologie, dus onwijs goede fietsen, helmen etc. En dat ze in de andere landen (vooral in Nederland) verhoudingsgewijs er geen tijd insteken.
En als je dan ziet dat ze in de UK samenwerken met BAE, en de (baan)wielrenners veel tijd doorbrengen in de windtunnels van Southampton, dan kan je trainen wat je wilt, maar dat is gewoon aansluiten in de rij..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:35 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Nee, in Nederland wordt er amper in geïnvesteerd. Dat maakt het des te miraculeuzer wat Peter Pieters enkele jaren geleden neerzette.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |