Ja leuke vrouw.quote:Op maandag 3 september 2012 20:43 schreef Revanches het volgende:
Nou ik vind het wel een knappe vrouw hoor. Beetje overdreven maar niet vervelend om naar te kijken.
Ze moet het delen met haar familie, dus nog eens de helft.quote:Op maandag 3 september 2012 20:39 schreef Stefan het volgende:
Lieke in promo: Je kan een halve ton winnenOftwel 33.000 euro netto
Ze heeft een te hoog Yolanthegehalte.quote:Op maandag 3 september 2012 20:43 schreef Revanches het volgende:
Nou ik vind het wel een knappe vrouw hoor. Beetje overdreven maar niet vervelend om naar te kijken.
2 weken opnames ofzo, toch best snel verdiendquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze moet het delen met haar familie, dus nog eens de helft.
Dat wel, maar ik zou me niet voor 15.000 euro zo voor lul laten zetten.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:11 schreef Stefan het volgende:
[..]
2 weken opnames ofzo, toch best snel verdiend
Ze moeten haar familie overtuigen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:14 schreef Stefan het volgende:
Die remsporen maken t wel smerig en ongeloofwaardig.
Maar hoever moeten ze gaan? Zoenen, samen slapen?
Dan is het spel voorbij en wint niemand iets, maar soms is het wel er over en bijvoorbeeld die vaas omgooien is 1 op 1 uit de VS versie overgenomen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:19 schreef Stefan het volgende:
Oke, dus wel een serie over 1 stel.
Maar wat als de familie t niet geloofd? Of is t erg duidelijk gespeeld / geacteerd?
Nee de familie weet van niks en zij mag niks zeggen, anders is het game over.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:24 schreef vosss het volgende:
Ik heb het topic niet gelezen, maar dat wij op voorhand al weten hoe en wat, dan weet die familie dat toch ook?
Ik bedoel dat is toch gewoon zo doorzichtig als maar kan zijn.
Waarom zou die familie bezwaar maken? Ze weten immers dat het acteurs zijn en hun dochter/nicht/tante/whatever 50K kan verdienen.
Die gaan dus geen bezwaar maken in de hoop iets mee te kunnen pikken van die 50K.
Nou en dan is dus meteen het hele concept om zeep.
Ik snap er geen kut van.
Dit soort programma's filmen ze zoveel mogelijk footage en daarna wordt in de montage het verhaal pas verzonnen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee de familie weet van niks en zij mag niks zeggen, anders is het game over.
Het is natuurlijk ook niet live he, het is allemaal al maanden geleden opgenomen.
Doen ze altijd, er is een zomerstop en ze verzinnnen de verhaallijn aan de hand van de footagequote:Op dinsdag 4 september 2012 14:35 schreef vosss het volgende:
Ik vraag het me af. Waarom iets in de lente opnemen (maanden geleden) en dan pas in het najaar op de buis flikkeren?
Nou gewoon,dat ze eindelijk mag bellen en vertellen over haar ervaringen in "the perfect love" ?quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:10 schreef warezguy05 het volgende:
natuurlijk is dit van begin tot eind gescript.
wat is eigenlijk de verklaring (richting de ouders) voor het feit dat er een camera bij is, wanneer ze telefonisch horen dat hun dochter gaat trouwen?
dit.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:58 schreef Rosa_blanca het volgende:
[..]
Nou gewoon,dat ze eindelijk mag bellen en vertellen over haar ervaringen in "the perfect love" ?
zie OPquote:Op maandag 10 september 2012 21:07 schreef amaranta het volgende:
Wat is dit voor een tv programma???
Vrouw kan geld winnen als ze zogenaamd trouwt met een vreemde man voor de ogen van haar familie zonder dat zij het doorkrijgen. Zij weet alleen niet dat de man een acteur is en geen geld wint.quote:Op maandag 10 september 2012 21:07 schreef amaranta het volgende:
Wat is dit voor een tv programma???
Ik heb de op net gelezen, maar bedankt. En ik las ook dat ik haar ken uit xfactor, vond haar al een bekend gezicht hebben.quote:Op maandag 10 september 2012 21:09 schreef zoem het volgende:
[..]
Vrouw kan geld winnen als ze zogenaamd trouwt met een vreemde man voor de ogen van haar familie zonder dat zij het doorkrijgen. Zij weet alleen niet dat de man een acteur is en geen geld wint.
dit. Niet best dus eigenlijk als je zó goed kan liegenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |