Ja leuke vrouw.quote:Op maandag 3 september 2012 20:43 schreef Revanches het volgende:
Nou ik vind het wel een knappe vrouw hoor. Beetje overdreven maar niet vervelend om naar te kijken.
Ze moet het delen met haar familie, dus nog eens de helft.quote:Op maandag 3 september 2012 20:39 schreef Stefan het volgende:
Lieke in promo: Je kan een halve ton winnenOftwel 33.000 euro netto
Ze heeft een te hoog Yolanthegehalte.quote:Op maandag 3 september 2012 20:43 schreef Revanches het volgende:
Nou ik vind het wel een knappe vrouw hoor. Beetje overdreven maar niet vervelend om naar te kijken.
2 weken opnames ofzo, toch best snel verdiendquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze moet het delen met haar familie, dus nog eens de helft.
Dat wel, maar ik zou me niet voor 15.000 euro zo voor lul laten zetten.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:11 schreef Stefan het volgende:
[..]
2 weken opnames ofzo, toch best snel verdiend
Ze moeten haar familie overtuigen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:14 schreef Stefan het volgende:
Die remsporen maken t wel smerig en ongeloofwaardig.
Maar hoever moeten ze gaan? Zoenen, samen slapen?
Dan is het spel voorbij en wint niemand iets, maar soms is het wel er over en bijvoorbeeld die vaas omgooien is 1 op 1 uit de VS versie overgenomen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:19 schreef Stefan het volgende:
Oke, dus wel een serie over 1 stel.
Maar wat als de familie t niet geloofd? Of is t erg duidelijk gespeeld / geacteerd?
Nee de familie weet van niks en zij mag niks zeggen, anders is het game over.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:24 schreef vosss het volgende:
Ik heb het topic niet gelezen, maar dat wij op voorhand al weten hoe en wat, dan weet die familie dat toch ook?
Ik bedoel dat is toch gewoon zo doorzichtig als maar kan zijn.
Waarom zou die familie bezwaar maken? Ze weten immers dat het acteurs zijn en hun dochter/nicht/tante/whatever 50K kan verdienen.
Die gaan dus geen bezwaar maken in de hoop iets mee te kunnen pikken van die 50K.
Nou en dan is dus meteen het hele concept om zeep.
Ik snap er geen kut van.
Dit soort programma's filmen ze zoveel mogelijk footage en daarna wordt in de montage het verhaal pas verzonnen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee de familie weet van niks en zij mag niks zeggen, anders is het game over.
Het is natuurlijk ook niet live he, het is allemaal al maanden geleden opgenomen.
Doen ze altijd, er is een zomerstop en ze verzinnnen de verhaallijn aan de hand van de footagequote:Op dinsdag 4 september 2012 14:35 schreef vosss het volgende:
Ik vraag het me af. Waarom iets in de lente opnemen (maanden geleden) en dan pas in het najaar op de buis flikkeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |