Misschien moest mevrouw nu net met een trein mee waar geen toilet in zit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:52 schreef Ceviche het volgende:
Ik ga niet zo vaak met de trein, maar afgezien van sprinters van dat toch wel mee?
Je ziet bij thuiskomst al dat ze een andere kleur hebben, toch wil je de schoenen bewaren om een maand later en na een keer dragen erachter te komen dat je een nieuw paar wilt hebben. Waarom ga je niet meteen terug?quote:Klacht Action: De action uggs schoenen
Hallo,
Ik heb een maand geleden de schoenen action ( uggs ) gekocht
De zwarte. Was er zo blij mee totdat ik thuis kwam
En zag dat de uggs verkleurd waren ipv zwart paars ok denk dat dit door
De felle lampen in de winkel komen ik doe ze nu niet meer aa.
Omdat het Zo erg opvalt ! Heb ze 1 keer gedragen
Gewenste oplossing
Ik zou al heel blij zijn met een paar nieuwe
Omdat deze persoon niet kon zitten eist hij een vergoeding.quote:Klacht NS: Staan van Antwerpen naar Amsterdam
Voor ¤38,- een weekendretour Amsterdam-Antwerpen gekocht. De eerste 5 kwartier was er geen plek om te zitten.
Gewenste oplossing
Vergoeding / 'kiosk' bonnen
Je ziet dit type mens zich al helemaal opvreten in de trein en boos worden dat ze nergens kunnen zitten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:01 schreef Bundesrepublik het volgende:
Omdat deze persoon niet kon zitten eist hij een vergoeding.
De NS verkoopt vervoersbewijzen, geen plaatsbewijzen.
Die oplossing ook. Bazooka?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:40 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Speciaal voor u gaan we het voortaan melden, kunnen de daders ontsnappen en kunt u weer veilig verder slapen.
Nee, het is andwoord.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:13 schreef BlueMage het volgende:
De bazooka oplossing is volgens mij sowieso wel favoriet als het om lawaaimakende trauma/politiehelicopters gaat. Die gewonden moeten maar even wachten hoor, ik heb ook recht op nachtrust!
Ik heb me altijd afgevraagd bij al die Telsel zooi "wie trapt hier nu in?!" welnu sinds klacht.nl weet ik het antwoord (of is het antwoort?):
[..]
Zit er een vertaling bij?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:13 schreef BlueMage het volgende:
De bazooka oplossing is volgens mij sowieso wel favoriet als het om lawaaimakende trauma/politiehelicopters gaat. Die gewonden moeten maar even wachten hoor, ik heb ook recht op nachtrust!
Ik heb me altijd afgevraagd bij al die Telsel zooi "wie trapt hier nu in?!" welnu sinds klacht.nl weet ik het antwoord (of is het antwoort?):
[..]
Ik deed een keer mee met de Staatsloterij, toen won iemand met lot JE395730 de hoofdprijs van 25 miljoen. Ik had lot JM395730.quote:Klacht Postcode Loterij: postcode fiets
ik speel al heel veel jaren mee met de postcodeloterij,maar heb nog nooit een leuke geldprijs gewonnen.alleen maar kleine prijsjes.nu is de postcode fiets gevallen in mijn straat maar alleen aan één zijde van de straat nmr 2t/16 ik woon aan de overkant op nmr 9 en heb dus gewoon vette pech omdat ik net een ander postcode heb.waar de fiets op is gevallen is 1992 JE en ik heb 1992 JM.bij de postcodeloterij op de site staat dat als je zo,n fiets wint dat dan de hele wijk zo,n fiets wint WAAROM IK DAN NIET.ik vind dit echt een teleurstelling ik zelf speel met twee loten en mijn vriend met één lot.nogmaals als er staat dat de hele wijk zo,n fiets wint dan moet de rest van de potcodes er ook bij staan.ik vind dit niet eerlijk.
Gewenste oplossing
ik ben heel blij als ook de postcode 1992JM net zoals 1992JE ook de fiets mag ontvangen per lot.en anders moeten ze niet op de site zetten dat de hele wijk zo,n fiets wint ik kan er niks aan doen dat wij net een andere postcode hebben maar ik vind het wel een terleurstelling.
Wel mooi dat deze tokkies het geloven.quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:02 schreef tochweerhenk het volgende:
http://www.klacht.nl/mcdonalds/klacht/brutale-medewerkster/
Wel baas hoor.
Ik vind klacht.nl anders de perfecte site voor jou...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:59 schreef x-Lily het volgende:
Een postcodeloterij fiets willen winnen
Ahum, jij hoort daar ook bijquote:
Moet RTL voor deze mensen naar 'n andere zender zappen?quote:Klacht RTL4: Storend te haard reclame geluid
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over RTL4
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden RTL4
Lezers van deze klacht: 86
Veel te hard reclame geluid.
En veel te veel onderbrekingen.
Gewenste oplossing
een vast volume. en zappen naar een andere zender.
Maar waarom moet RTL dan ook het geluid van de reclame aanpassen?quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:09 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Moet RTL voor deze mensen naar 'n andere zender zappen?
Nooit last van gehad dat je TV zit te kijken op een normaal volume, en dat als er reclame komt, het opeens voelt alsof er iemand met een megafoon in je oren aan het schreeuwen is?quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:12 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Maar waarom moet RTL dan ook het geluid van de reclame aanpassen?
Kijk eens, een terechte klacht! Maar de gewenste oplossing.quote:Klacht Corendon: Vlucht gemist – aanpak oplossing
Mijn vader en broertje zitten sinds afgelopen vrijdag in Istanbul d.m.v. een pakketreis. Oorspronkelijk zouden zij gisterenavond teruggevlogen zijn maar……door toedoen van reisleidster komen ze (in totaal 20 man!) te laat op het vliegveld en missen zij de vlucht. Zoals het hoort wordt er gezocht naar een oplossing en worden ze geplaatst in een 5-sterrenhotel.Dit klinkt mooi maar is het niet. De groep wordt apart gezet, ontvangt geen normale maaltijden maar restjes en wordt behandeld als een stelletje schooiers. Water moet buiten het hotel met plasticzakken worden gehaald en hotelpersoneel sluit kamers af nadat gasten niet bereid zijn om creditcards in te leveren.Raar verhaal allemaal. Zoals het er nu naar uitziet kunnen ze pas MAANDAG naar huis via Antalya. Om dit te realiseren worden ze in de nacht op het vliegveld gedropt om vervolgens te mogen wachten tot 6 uur voordat ze kunnen vertrekken. Waar zijn we nu allemaal meebezig? We praten hier over een vlucht van 3 uur en 20 man die sinds vrijdag thuis hadden moeten zijn. De tussenoplossing klinkt leuk maar is in praktijk te schoffterig voor woorden en de manier om thuis te komen laat al helemaal te wensen over! Wat een prutsbedrijf en klachtafhandeling kan een peuter nog beter.
Gewenste oplossing:
Vergoeding van totale reiskosten. Excuses voor de zeer ongewone gang van zaken (hoop ik toch) Per direct een normaal verblijf met normaal eten en drinken vergoed door reisorganisatie. Juiste, tijdige en correcte manier van informatievoorziening naar de gestrande reizigers. Kamerovernachting voor vertrek nieuwe vlucht en vertrek vandaag of morgen (en NIET maandag) naar Nederland - Eindhoven. En dus niet een halve nacht moeten doorbrengen op een luchthaven!
quote:Ik durf mijn klacht niet eens op te schrijven. Je kunt nog beter in conflict zijn met de Maffia. Willem Holleeder mocht je nog een baantje zoeken, ga dan aub solliciteren bij het CBR, alles is daar zo goed georganiseerd en dichtgespijkerd, het geld stroomt met bakken binnen en zelfs de rechters in dit land hebben er geen weerwoord tegen.
Gewenste oplossing
Mijn oplossing is het CBR oplossen, het liefst in Caustic soda.
quote:lacht Dirk van den Broek: onbeschoft
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Dirk van den Broek
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Dirk van den Broek
Lezers van deze klacht: 13
Ik woon nu sinds een half jaar in amsterdam west. En doe sinds Vd week geen boodschappen meer bij de dirk , ik vind het personeel ronduit onbeschoft , ik ben zelf pas 20 jaar en begrijp dat de jongeren die als caissières werken nou eenmaal goedkoper zijn , maar het is belachelijk dat ze met kauwgum in de mond achter de kassa zitten , je niet groeten als je afrekent , en anders word behandelt als hollandse(bijna alle personeelsleden zijn Turks ). Zo heb ik al meegemaakt dat zonder ze het me te vragen een Turkse meneer met een mandje vol voor mij lieten gaan terwijl het mijn beurt was en ik maar 2 dingen in mijn hand had, ook sta ik weleens aan de kassa en dan word ik totaal genegeerd maar de Turkse klanten worden vervolgens in het Turks aangesproken terwijl ze met mijn artikelen bezig zijn! Ik vind het heel erg dat ik nu een supermarkt die vlak bij mijn woning ligt vermijd omdat er geen service is voor de Hollandse klanten, soms spreek ik weleens een Hollandse dame of heer aan en vraag ze wat zij vinden. En zijn het allemaal met me eens en komen daar alleen maar omdat ze slecht ter been zijn of haast hebben. Als laatste punt wil ik ook graag aangeven dat de zaak altijd naar zweet stinkt , van de personeelsleden , ik heb daar 1 keer iets van gezegd omdat het gwn misselijkmakend was en toen kreeg ik een hele tirade over me heen , en werd ik bijna de zaak uitgezet. Ik heb zelf 4 jaar als kassière gewerkt , en weet dus wel aardig hoe mensen graag behandelt willen worden , en hoe je iemand hoort te behandelen . Heel erg jammer dat dit niet gebeurt.
Gewenste oplossing
Ik zou graag zien dat er een goede blik geworpen word door mensen van boven af zodat zij met eigen ogen kunnen zien hoe het er daar aan toe gaat en het kunnen veranderen.ik heb het over het filliaal van de dirk aan de bos en lommerplein te amsterdam west.
Ik vind het wel een plausibel verhaal. Goede klacht, geen spelfouten, ik geef haar de voordeel van de twijfel.quote:Op zondag 19 augustus 2012 02:46 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Hoe weet die klager nou dat het het personeel was en niet hij of zij zelf die zo naar zweet stonk?
Geen spelfouten? Kijk nog maar eens goed naar alle werkwoordvervoegingen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:40 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik vind het wel een plausibel verhaal. Goede klacht, geen spelfouten, ik geef haar de voordeel van de twijfel.
Ze rook waarschijnlijk verschillende zweetaroma's door elkaar, waardoor het uitgesloten is, dat zij het is.quote:Op zondag 19 augustus 2012 02:46 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Hoe weet die klager nou dat het het personeel was en niet hij of zij zelf die zo naar zweet stonk?
Nja, vergeleken met de rest valt het alleszins mee.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:07 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Geen spelfouten? Kijk nog maar eens goed naar alle werkwoordvervoegingen.
Iemand is gezakt voor z'n examen.quote:
Daar zou ik ook pistof van raken.quote:Klacht Tele2: pistof
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Tele2
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Tele2
Lezers van deze klacht: 3
hallo tele2
waarom kunnen jullie me voor de zoveelste keer niet verstaan zodra ik een telefoon nummer heb genoemd en jullie zoeken de gegevens erbij dan kunnen jullie me ineens niet meer verstaan vreemd vind ik dit.dan bieden jullie je excuses wel aan maar daar ben ik niet meegeholpen natuurlijk.
word er gewoon pisnijdig van wand in sommige gevallen gaat het goed maar heel vaak gebeurd het dat jullie me niet meer kunnen verstaan terwijl anderen die ik bel me wel goed kunnen verstaan.
Gewenste oplossing
dat jullie mij wel kunnen verstaan ook na het erbij pakken van mijn gegevens.
...en aan henzelf ligt het uiteraard nooit.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:32 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Iemand is gezakt voor z'n examen.
Ik snap 't nu: al die klacht.nl lui hebben veel te veel gegeten en gedronken uit plastic verpakkingen!quote:Klacht Albert Heijn: biologische olijfolie
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Albert Heijn
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 44
Albert Heijn heeft deze week de biologische olijfolie in een nieuw plastic jasje gestopt. Vroeger was dit gewoon van glas en daarmee een stuk gezonder. In plastic zitten weekmakers zoals BPA die uitstekend oplossen in vet. De hersenen bestaan voor ruim 60% uit vetten, dus je kunt wel nagaan dat het beter is deze stof niet binnen te krijgen. Appie noemt het milieu bewust, ik noem het een zoveelste kostenbesparing waar de gezondheid wederom het onderspit moet delven. Glas is beter, het liefst donker zodat het licht de kwaliteit niet kan aantasten.
Gewenste oplossing
terug naar de liefst donkere GLAS fles.vriendelijke groet, Marianne
de albert hijn doet dit expres ze zijn grootste sponser van de regerinkquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:44 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik snap 't nu: al die klacht.nl lui hebben veel te veel gegeten en gedronken uit plastic verpakkingen!
En jij bent zo slim wil je zeggen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:03 schreef Klaploper het volgende:
[..]
de albert hijn doet dit expres ze zijn grootste sponser van de regerink
om het volk dom te houwe
Hij typt expres zo. Wil je je reactie nog laten staan?quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:05 schreef Linda94 het volgende:
[..]
En jij bent zo slim wil je zeggen?
quote:Klacht Klacht.nl: Over uw organisatie –> www.KLACHT.nl
Heb ik gisteren een klacht ingediend over uw organisatie: www.KLACHT.nl.
Heb ik daar gisteren een antwoord op gehad en de status werd gewijzigd in “opgelost”.
Maar wat schetst mijn verbazing: de klacht over uw organisatie is verdwenen.
Da’s wel een beetje jammer en niet erg eerlijk…
Buiten dat. Jullie werken langs elkaar heen dat het niet mooi meer is. Er zijn nu inmiddels 4 accounts voor me aangemaakt.
Met de ene heb ik ene klacht geplaatst. Een klacht over jullie. RESULTAAT: account opgeheven.
Met de andere heb ik een reactie geplaatst bij mij “klager”. RESULTAAT: account opgeheven, omdat jullie van elkaar niet weten wat je doet en voor hetzelfde bedrijf 2 verschillende accounts aanmaken
Nieuw account gemaakt om te klagen over jullie: RESULTAAT: wordt waarschijnlijk opgeheven.
Omdat jkullie website niet klopte is er met de hand door jullie een account aangemaakt: RESULTAAT: daar kan ik niet meer mee inloggen. Reden: nobody knows.
Snappen jullei dan niet dat dit stompzinnege gedoe gewoon ons ondernemers geld kost. Als je zoiets begint als www.KLACHT.nl regel dan eerst je organisatie goed en dan pas aan de gang.
Suggestie. Misschien handig om de klager het emailadres van het bedrijf waarover hij klaagt te vragen. Dan komt een onderneming er niet per toeval achter dat er over hen geklaagd is en kan de beklaagde zich adequaat verdedigen!!
Gewenste oplossing
Laat klachten over jullie eigen \\\" organisatie\\\" staan en reageer daar eerlijk op. Beter dan ze gauw weg te halen
quote:Oplossing van het bedrijf
Beste,Onze excuses voor het feit dat er meerdere bedrijfsaccounts voor cheapmemory.nl naar u zijn verstuurd. We hebben telefonisch contact met u opgenomen en vernomen dat u nu een werkend bedrijfsaccount heeft. Verder zijn de klachten die u over Klacht.nl ook zichtbaar op Klacht.nl. Ten slotte hebben we u een email gestuurd, waarin uitgelegd wordt hoe u een Google Alert kunt aanmaken voor cheapmemory.nl, zie : http://www.google.nl/alerts Met een Google Alert ontvangt u een email van Google indien uw bedrijfsnaam op een andere website wordt genoemd. Mocht u nog andere vragen hebben, dan horen we dat graag op redactie@Klacht.nlWe willen u bedanken voor uw kritische opmerkingen, omdat we daarmee Klacht.nl weer beter hebben kunnen maken. Vriendelijke groet,Onno Redactie Klacht.nl
quote:Klacht Klacht.nl: Klacht.nl wordt niet meer serieus genomen
klacht.nl wordt door tele2 niet meer serieus genomen zij pakken de klachten op systeematisch en sluiten ze vervolgens gelijk waardoor het voor klacht.nl lijkt alsof alles wordt opgelost
Gewenste oplossing
Klacht.nl kan misschien gaan bemiddelen tegen tele2 of hun hier verwijderen want ze werken niet serieus mee.
quote:Geachte heer/mevrouw,Dank u wel voor uw email. Indien u van mening bent dat een klacht onterecht op opgelost is gezet, zullen we daarover contact opnemen met het desbetreffende bedrijf. Zou u daarvoor de openbare link naar uw klacht willen emailen naar redactie@klacht.nl?Met vriendelijke groet, Linde redactie@klacht.nl
quote:Klacht freecruise.com: Florida cruise en reis Disney
De miljoenste bezoeker van Google won een reis naar Florida voor 3000 dollar, ik dus. Ik moest ook drie kwartier wachten alvorens mij werd gezegd dat ik 898 dollar zelf moest bijbetalen. Dat wilde ik binnen een week doen nadat ik een en ander gecheckt zou hebben. Toen ik dit zei werd ook bij mij de verbinding onmiddellijk verbroken. Dit kan dus geen zuivere koffie zijn. Jammer van mijn tijd en de reis.
Gewenste oplossing
Als deze reis alsnog gemaakt kan worden, ook voor die kosten. Maar dan wil ik wel garanties dat dit betrouwbaar en veilig is!Ik kreeg de naam van de telefoniste: Ci, zij was erg vriendelijk. Ik kreeg ook een customernummer en kon 18 maanden over deze reis beschikken
quote:Klacht freecruise.com: wel in getrapt
kan geen adres of email vinden om het binnen 7 dagen te kunnen annuleren van deze reis.
Enkel een telefoon nr wat is doorgeschakeld.wie kan mij helpen om dit op te lossen,zodat ik een brief kan schrijven.
Gewenste oplossing
Annulering van dit aanbod om deze reis te maken maar daar heb ik wel een adres voor nodig.
quote:Klacht freecruise.com: reis voor $3000 naar florida gewonnen
Gisteren een reis naar Florida gewonnen. Ik was de miljoenste persoon die op een bepaalde website zat en was de uitverkorene. Ik moest 020- 7084195 bellen om mijn reis te claimen. Daar dit een nummer in eigen land was waagde ik de gok.
Eénmaal per jaar gaven ze deze reis weg in samenwerking met disneyworld en hilton amsterdam marriot werd me verteld. De reis was 14 dagen voor 4 personen. Na een reis van 45 minuten door alles wat er gewonnen was, werd ik doorverbonden en vroegen ze mijn creditcard gegevens. (De reis zou me zelf $898 kosten). Een reis winnen en dan toch nog zelf moeten betalen? Daar ik niet in het bezit ben van een creditcard werd al snel aan de andere kant de verbinding verbroken.
Gewenste oplossing
Ik heb nog nooit iets gewonnen in mijn leven en heb zelf geen financiële middelen om op reis te gaan. De teleurstelling was dus enorm. Ik zag me al helemaal met mijn 2 kinderen in disneyworld. En de rest bezoeken zoals ze vertelden: universal studio's, seaworld, 5* resort calypso bay enz enz. Te mooi dus om waar te zijn. Het zou mooi zijn als deze reis alsnog zou kunnen doorgaan en dan zonder dat ik zelf de $898 moet betalen. Een reis cadeau krijgen is ook krijgen, hier komt voor de winnaar geen kosten bij. Ik ben tevreden als ik deze reis zoals bij winnen is bedoeld helemaal gratis krijg.
Doet die prullenbak niet vervelend genoeg of wat is het probleem?quote:Suggestie Lidl: Lidl te Nunspeet
Suggestie
Suggestie voor Lidl
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Lidl
Lezers van deze suggestie: 48
Prullenbak met Sensor (66714) doet niet goed naar een week 32 11-08-2012
Zoooo sneu Ten 1e er in trappen, en ten 2e ook nog eens gaan huilen zodat ze het misschien toch nog een keer aangeboden krijgen. En dat kan/mag kinderen krijgen...quote:
Misschien krijgt ze binnenkort nog wel een mailtje van een aardige prins uit Nigeria die haar wel van geld voor een cruise wil voorzien in ruil voor wat hulp.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:35 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Zoooo sneu Ten 1e er in trappen, en ten 2e ook nog eens gaan huilen zodat ze het misschien toch nog een keer aangeboden krijgen. En dat kan/mag kinderen krijgen...
Judeska?quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:02 schreef tochweerhenk het volgende:
http://www.klacht.nl/mcdonalds/klacht/brutale-medewerkster/
Wel baas hoor.
Deze mensen hebben zeker ook 3 ipads gewonnenquote:
Handen pas wassen nadat je hebt gegeten ipv voorafquote:Klacht McDonalds: Sanitair Mc Donalds Maastricht centrum
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden McDonalds
Lezers van deze klacht: 77
Heerlijk gegeten, daarna even handen wassen en naar toilet.
Het was zo smerige toilet, stikken, overvolle pedaalemmer, kapotte deuren, geen toiletpapier,en een smerige vloer.
Eetlust bedorven , bah
Gewenste oplossing
Meer momenten van poetsen en zeker hygiëne waarborgen.
*zucht* Even met Vodafoon contact opnemen is al te moeilijk voor deze mensen.quote:Klacht Vodafone: vesta payment solutions
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Vodafone
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Vodafone
Lezers van deze klacht: 13
2 augustus j.l. is 20,00 afgeschreven van mijn rek.
om mijn mobiele telefoon nr; 06 op te waarderen.
Dit bedrag is niet door U ontvangen want dit bedrag is niet
bijgeschreven.
Ik heb al eerder een klacht ingediend bij Vesta Payment Solutions en de klacht is opgenomen.
Bet.kenmerk is; 10V5AYLFBG nr.1120000113465148.
Gewenste oplossing
ZO SPOEDIG MOGELIJK TERUGSTORTEN OP MIJN REKENINGOF OPWAARDEREN MOBIELE TELEFOON.
Ik vind dit eigenlijk best triest...hoe kan iemand 'n situatie zo uit de hand laten lopen dat hij/zij nou 1500 E moet betalen?quote:Klacht Vodafone: klantenservice en oplossingen
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Vodafone
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Vodafone
Lezers van deze klacht: 54
al 2 jaar probeer ik tot een oplossing te komen verschillende nummers laten blokeren die me al met al 45 euro hebben gekost om dan tot de conclusie te komen dat ze de verkeerde nummers hebben geblokkeert,door de klantenservice word je ronduit onbeschoft behandelt. het gevolg? een rekening van 1500,00 euro dat kan ik nooit betalen aangezien ik rond moet komen van 850,00 euro met 2 kinderen een betalingsregeling? kan wel maar het termijnbedrag is zo hoog dat ik net zo goed gelijk in een kartonnen doos kan gaan liggen. gevolg? aanmaningen deurwaarders en boetes. bedankt vodafone,ik heb van alles geprobeert om tot een oplossing te komen maar er is niet met ze te praten
Gewenste oplossing
ik heb nu opgezegt en aangeboden om tenminste 50,00 euro per maand te betalen maar dat word natuurlijk niet goed gekeurd. ze hebben liever niets dan iets
quote:Klacht Royal Air Maroc: klacht in schipol tanger
bij schiphol in tanger waar de bagage weegt was daar een vrouw die behandeld mensen alles een dieren.ik wil dat zij niet meer dar gat werken anders zal ik volgende stap nemen
Gewenste oplossing
helamaal niet voor al in tanger schiphol sory dat ik zeg zo raken toristen kwijt
quote:(Kunnen jullie dit doorsturen naar de maker van de serie Inazuma Eleven n het Engels of Japans ofzo)
Beste Nintendo,
Ik heb een klacht over de serie Inazuma Eleven GO.
Ik heb namelijk gezien dat Nelly (Natsumi) dan met Mark (Endou) is getrouwt…
Mag dit alsjeblieft anders want ik ben namelijk…
Verliefd op Nelly en een vriend van me op Silvia (Aki Kino)
Want toen ik filmpjes zag toen brak mijn hart echt uitelkaar.
Ik vraag het nog een keer.
Mag Nelly(Natsumi) alsjeblieft het uit maken met Mark(Endou)
Want ik kan er niet meer tegen…
Als jullie wat gehoord hebben stuur dan een bericht naar:
Gewenste oplossing
Geen
Hahahaha hoop het!quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:04 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Misschien krijgt ze binnenkort nog wel een mailtje van een aardige prins uit Nigeria die haar wel van geld voor een cruise wil voorzien in ruil voor wat hulp.
Want dat staat niet op de verpakking?quote:zit er wel calcium (kalk) in de karnemelk van de Zaanse hoeve ?
Gewenste oplossing
s.v.p. antwoord op mijn vraag
Contact opnemen is ook moeilijk voor mensen die de krant of een of ander roddelblad niet ontvangen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:13 schreef BlueMage het volgende:
[..]
*zucht* Even met Vodafoon contact opnemen is al te moeilijk voor deze mensen.
Zou ze weten dat schiphol niet een synoniem voor vliegveld is?quote:
Ze heeft mogelijk een punt!quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:44 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik snap 't nu: al die klacht.nl lui hebben veel te veel gegeten en gedronken uit plastic verpakkingen!
Als je net hebt gegeten bij MacDonalds, bedoel je?quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:12 schreef Bucketlist het volgende:
[..]
Handen pas wassen nadat je hebt gegeten ipv vooraf
Klagen dat je eetlust bedorven is als je net hebt gegeten Wat wil je dan? Dat je nog trek hebt?
Stikken
quote:Klacht Politie: test
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Politie
Lezers van deze klacht: 73
test
Gewenste oplossing
qweqwe
Klacht nummertje zoveel over dit onderwerp. Tevens...Ryanaire.quote:Klacht Ryanair: Ryanair meet met 2 maten!!
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Ryanair
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Ryanair
Lezers van deze klacht: 22
Zoals ik nu lees zijn er meerdere mensen die een verkeerde of niet volledige naam hebben ingevuld op het vliegticket
van ryanaire, het is mij ook overkomen… koste me in totaal ¤1000 extra, maar wat me nog bozer maakt is het feit dat in de meeste gevallen er toch een oplossing terplekke (vliegveld Weeze) wordt gevonden dmv om boeken en bijbetalen of gewoon doorlaten.. er wordt dus met 2 maten gemeten!! er zit daar waarschijnlijk een medewerker die het leuk vind om mensen die het hele jaar gespaard hebben voor een leuke vakantie lekker dwars te zitten en gewoon naar huis te sturen met de boodschap… even een nieuw ticket te kopen! in ons geval 3 x ¤ 260 enkele reis!! + omboeken van het oude ticket ¤ 80 i.p.v 3 tickets voor ¤ 200.
Ik heb dit dus ook aan vrienden en kenissen verteld,
deze herkende wel het gegeven , verkeerde naam! heb je een probleem bij Ryanaire.. maar zonder oplossing zomaar naar huis sturen… nog nooit meegemaakt.
Gewenste oplossing
ik zou natuurlijk blij zijn met een finacielecompensatie vooral omdat het bedrag wat ik moest betalen niet meer in verhouding staat tot de overtreding die ik maakte en ik snap ook wel dat ik fout zat met de boeking maar dit lijkt mij wel een hele zware straf, ¤ 1000 ,2 huilende kindjes,een moeder die het helemaal niet meer ziet zitten.. veel stress dus en een zeeerr vervelende start van de vakantie..Daarnaast zou ik de medewerker(het gaat hier om iemand die dit leuk vind) als bedrijf een keer uitnodigen voor een gesprekje over hoe je met klanten omgaat, want volgens mij is het nog steeds zo,, geen klanten geen Ryanaire..
Dat lees je niet goed. Het is qweqwe.quote:
Het was een testquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:13 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dat lees je niet goed. Het is qweqwe.
Deze al voorbij gekomen?quote:Compliment Holland Casino: Begripvolle medewerkers
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Holland Casino
Lezers van deze compliment: 121
We hadden een weekendje geboekt in Valkenburg, om ons 1 jarige bekering tot moslim te vieren, ik ben nog maar pas besneden, en dit heeft tot gevolg dat ik snel een erectie heb, bij het aanschouwen van al dat moois ben ik spontaan in mijn broek klaargekomen, ik moest even naar de toilet om de zaak te regelen, uw personeel had daar alle begrip voor, ik wil dan ook casino valkenburg daarvoor bedanken.
Edit: blijkbaar welquote:
quote:Klacht Holland Casino: Brandoefening
Opgelost
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Holland Casino
Lezers van deze klacht: 138
Vorige week bezocht ik het HC in Nijmegen. Ik was gezellig aan de praat geraakt met de croupier bij de roulettetafel. Toen ik vertelde dat ik die dag al op een winst van ¤2000,- stond, vertelde ik dat ik nog één maal in wilde zetten, en dan ging omdat ik anders de trein zou missen. Vervolgens ging het brandalarm! Het bleek een oefening te zijn, iedereen moest naar buiten! Er was een vrouw die alles verloren had, en vroeg of ze alsnog haar jas mocht, en dat mocht! Vervolgens vroeg ik of ik ook mijn jas mocht, toevallig stond de croupier van de tafel erbij, en zei, nee, je moet naar buiten. Ze wist dat ik had gewonnen, en dan de trein zou missen. Terwijl de vrouw die alles verloren had wel haar jas kreeg. Dit betekend dus dat er niet gelijk behandeld word, en op deze manier alsnog geld probeert af te troggelen van haar gasten. Omdat ik de trein gemist had, heb ik alsnog ingezet en alles verloren. Ik stel hier toch het casino aansprakelijk voor, omdat spelers hierdoor uit hun ritme raken, op deze manier klanten niet gelijk worden behandeld, en ruim een half uur buiten in de kou laten staan. Ik vind dit absoluut een schande en wil graag in gesprek gaan over een passende oplossing.
quote:Omdat ik de trein gemist had, heb ik alsnog ingezet en alles verloren. Ik stel hier toch het casino aansprakelijk voor
3 topics terug al ja..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.chelloo.com/upc/index.php?topic=44819.0
Ben inmiddels al wat wijzer geworden maandag a's stuur ik een aangetekende brief met daarin een eis dat binnen 2 weken de storing verholpen is.
Zo niet zal ik de geschilencommissie inschakelen.
Probleem: slecht ontvangst van zenders. Oorzaak: binnenhuisbekabeling. Verantwoordelijkheid: klant. Deze klant heef dus dik moeten betalen voor de monteur, die de bekabeling na heeft gemeten en tot de conclusie kwam dat het binnenkomende signaal goed is. Je ziet mevrouw namelijk moet klagen over een slechte / wegvallende telefoon en internetverbinding.
[ Bericht 4% gewijzigd door Croissant.fr op 21-08-2012 12:01:57 ]
quote:Klacht RTL 4: Promotie filmpje rtl 4 debat wilders weer in kwaad daglicht
Hoelang zou er gedaan zijn om dit promo filmpje bij u thuis
weer zo “wilders” negatief mogelijk over te brengen.
We zenden dat stukje van wilders gewoon uit dat hij zelf zegt dat” hij de beste premier” is.
Ik vind dat dit soort zwartmakerij maar eens over moet zijn. Laat die rtl 4 l.. zijn politieke voorkeur voor zichzelf houden en niet bij mij via een promo filmpje de huiskamer in laten komen met zijn voorkeur opgedrongen..
Gewenste oplossing
komende maanden geen rtl meer kijken
! .quote:
Oud-collega van me is dit ook overkomen, zou ze dit gepost hebben vraag ik me nu af?! (en idd ze was ook niet bijster slim, 'n keer de ziggo helpdesk gebeld omdat internet 't niet deed bleek dat ze de stekker uit het stopcontact had getrokken bij het stofzuigen )quote:Klacht Ryanair: Vlucht gemist door onduidelijkheid vliegveld
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Ryanair
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Ryanair
Lezers van deze klacht: 31
Doordat er op mijn ticket Airport Dusseldorf met grote letters stond, was het voor mij onduidelijk dat ik naar Airport Weeze moest (Airport Dusseldorf Weeze bestaat namelijk helemaal niet, alleen Ryan Air maakt gebruik van de naam Dusseldorf Weeze, de vraag is alleen waarom..?).
Doordat er Dusseldorf voor Weeze staat gaan meerdere mensen (op de dag dat ik zou vliegen, 8-8-2012, waren er alleen al vijf mensen die zich hiermee vergist hebben) de fout in. De informatiebalie van Airport Dusseldorf gaf al aan dat ze al eerder een klacht hebben ingediend tegen Ryanair voor het (onterecht) gebruiken van de naam Dusseldorf, die helemaal niks te maken heeft met Weeze.
De consequentie van deze onduidelijkheid was dat ik mijn vlucht en dus vakantie heb gemist.
Gewenste oplossing
Allereerst zou ik graag geld terug willen voor deze onduidelijkheid. Als Ryanair nu gewoon eens fatsoenlijk vermeld waar mensen heen moeten, krijg je dus ook niet dit soort problemen.Daarnaast moet Ryanair de naam Dusseldorf weghalen en gewoon alleen Airport Weeze vermelden, dan zullen er veel minder fouten worden gemaakt en krijgen mensen hun welverdiende vakantie.
quote:Klacht Albert Heijn: Samung Galys S mobiele telefoon
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Albert Heijn
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 61
Deze telefoon valt weg,contacten krijg ik niet meer
Met opladen kan ik niet bellen,alles weg.
Wordt niet goed van die telefoon.
Gewenste oplossing
Gewoon een andere telefoon,heb hem in mei 2012 gekocht op Keizerswaard bij Albert Heijn. Nu ben ik intussen verhuisd erg druk gehad,ben ik de bon kwijt,ik kan het misschien wel na gaan bij Air mail,want je moest zoveel Air mail inleveren,dan kreeg je hem voor 99 euro.
"belangrijke familiprive" en dit op klacht.nl zetten gaat natuurlijk ook echt helpen.quote:Klacht KLM: gestolen mobiel
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over KLM
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden KLM
Lezers van deze klacht: 60
ik ben vanuit suriname naar nederland gekomen.op zanderij heb ik me handbagage afgegeven voor het luchtruim waarin mijn mobiele blackberry zat.toen we aangekomen waren op amsterdam schiphol en ik me handbagage terug kreeg bleek me mobiel er niet in te zitte.ik weet niet of hij gestolen of zoekgeraak is maar hij kan er niet uitgevallen zijn.mischien dat jullie het gevonden hebben er zit een blauw hoesje omheen ik hoop dat ik geholpen kan worden.
groetjes k
Gewenste oplossing
of dat hij terug gevonden word(vanwege belangrijke familiprive) of een vergoeding.
Gewenste oplossingquote:Klacht PostNL: En het wordt nog veel gekker
Allereerst heb ik al meerdere malen hier geplaatst dat 50% van mijn post zoek raakt en andere ellende. Nu toch echt het toppunt! Ik oop van iemand op het internet voor meer dan 400 euro spullen. Ik laat dit per remboursement versturen op mijn adres. Ik krijg het pakket afgeleverd en betaal aan de chauffeur. Was dit het, NEE. Ik krijg nu boze mails van die meneer dat hij nog steeds zijn geld niet heeft op zijn rekening, inmiddels meer dan 14 dagen later. Deze meneer schrijft mij ook dat toen hij belde niemand van deze zending afwist. Vreemd, want als ik het tracknummer nakijk staat er dat het afgeleverd is en ik heb getekend hiervoor. Qut-Qlote PostNL….. bedankt dat jullie mij nu ook al met iemand opschepen die denkt dat ik de boel heb belazerd en in zijn wagen wil stappen om hier naartoe te rijden. Ik ben jullie zo meer dan zat. Waarschuwing voor iedereen! verzend niks via remboursement want de chauffeurs steken nu ook al geld in hun zak.
Gewenste oplossing
Als alle aandeelhouders en directie morgen om 09:00 stoppen met ademen.
Alcoholisten met jokers.quote:Klacht Albert Heijn: jokers korting
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Albert Heijn
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 31
ik ging om een tree amstelbier halve liters kreeg geen joker korting een week van te voren ging ik een krat amsstel halen en toen kreeg ik het wel en op st willibrord krijg je wel joker korting op een tree amstel alle filialen zijn toch het zelfde graag bericht terug
Gewenste oplossing
dat ik de korting krijg daar ik recht op heb
Wat een onzin. Waarom zou je in- en uitchecken als je de (qua tijd) snelste route neemt?quote:Klacht NS: Uitchecken gevolgd door direct weer inchecken niet mogelijk
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over NS
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden NS
Lezers van deze klacht: 13
Ik reis nog wel eens op het traject Koog-Zaandijk – Den Helder. Dit is een reis met 2x overstap en ruim 20 minuten wachttijd tussendoor. Een alternatief is de sprinter naar Zaandam nemen (4 minuten reistijd) en vervolgens de Intercity rechtstreeks naar Den Helder. Sneller en comfortabeler. Echter, als ik het goed begrijp, moet er dan op Zaandam worden uitgecheckt en weer ingecheckt: het is immers feitelijk een ‘omweg’ (qua afstand) en geen ‘via’ reis. Probleem is alleen dat er niet kan worden ingecheckt als er kort daarvoor is uitgecheckt. Er verschijnt dan namelijk een melding dat er ‘al is uitgecheckt’. Er moeten dan eerst enkele minuten verstrijken alvorens het mogelijk is weer te kunnen inchecken. Wel lastig als je trein dan net op het punt van vertrekken staat.. want wat doe je dan? In de praktijk check ik niet uit en in op Zaandam als de trein op het punt van vertrekken staat, maar dit lijkt me niet helemaal de bedoeling. Of wel?
Gewenste oplossing
1) Systeem aanpassen zodat bovengenoemde uit- en incheckroutine wel mogelijk wordt.of2) Toestaan dat inchecken op Koog-Zaandijk en uitchecken op Den Helder voldoende is om de reis Koog-Zaandijk - Zaandam - Den Helder te kunnen maken
quote:de nieuwe producht van alepsintje en van avriko ligen niet in de winkel en ik vraag er al 3 maanden na en ze zegen elke keer ja zo lang het er niet is moet het nog kommen maar het duurt al 3 maanden het had er al moeten zijn
toen de heropenig van het stroink albert heijn haden ze gezegt als u iets terug wil in de winkel dan moet het door geven dat heb ik al een paar keer gedaan over de roti van knorr de inge antwoord wat ik krijg is ja we moeten plaats maken voor andere produkten en voor ons eigen merk maar als ik eerlijk mag zijn vind ik de eigen prodcht niet leker ik heb liefer van de knorr afz amanda
Hij/zij voelt zich diep beledigd, terwijl hij/zij juist gratis boodschappen dacht te kunnen doen als een pauper? .quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:10 schreef Klaploper het volgende:
Klacht Jumbo: Versgarantie Jumbo.
Klacht: Opgelost
Opgelost
Klacht over Jumbo
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Jumbo
Lezers van deze klacht: 20
Vandaag gingen mijn dochter en ik boodschappen doen bij Jumbo, Merelstraat, Utrecht. Wij zijn op de hoogte van de Versgarantie regels door vrienden in Tilburg die heel vaak gratis producten mogen meenemen. Het toeval wil dat wij in al onze boodschappen producten vonden van verstreken, op, of één dag na de datum. Volgens de versgarantie regels mag je die producten gratis meenemen of krijg je een vervangend product. Bij de kassa gaf ik netjes aan dat ik allemaal producten had van verstreken, op, of één dag na de datum. De kassiér verwees me door naar de servicebalie. Dan moest ik mijn producten daar afrekenen.
Voordat wij wisten wat er gebeurde stond een hoge baas bij onze kar die ons zeer onbeleefd op luide toon afblafte en ons beschuldigde van “misbruik maken van de zeven zekerheden” van Jumbo. Hij zei: “Als straf krijgen jullie geen enkele product mee!” We werden echt totaal voor schut gezet! Ik vond het erg oneerlijk en vertelde dat ik nergens had gelezen dat je ook nog andere boodschappen moest doen. En dat als ik daar niet van op de hoogte was, omdat dat niet in de regels staat, ik het onnodig vond om zo tekeer te gaan. Maar hij hield voet bij stuk en wij zijn daarna naar AH gegaan om onze boodschappen te doen.
Wij hebben natuurlijk geen enkel bewijsmateriaal want er was nog niets afgerekend en foto’s maken mag al helemaal niet. Maar wij zijn diep beledigd. De regels moeten veranderd worden of nageleefd. Nu zijn van enkele producten de schappen door ons weer up to date gemaakt. Stank voor dank.
Dit staat op de site van Jumbo: Versgarantie, Zo werkt de versgarantie
Vindt u ondanks onze zorg een product met een houdbaarheidsdatum van vandaag of morgen? Dan krijgt u het product gratis.
Uitzonderingen op de versgarantie zijn: vers vlees, verse vis, vers brood, gekoelde sandwiches en vers banket vanwege de kortere houdbaarheid en het (dag) verse karakter.
Wanneer één van deze producten een houdbaarheidsdatum van vandaag heeft, mag u dit product gratis meenemen. Vers brood valt buiten de versgarantie vanwege het dagverse karakter.
Indien u onverhoopt een product vindt waarvan de houdbaarheidsdatum is verstreken, ontvangt u één product met een goede datum gratis.
We geven producten met een verstreken houdbaarheidsdatum nooit mee om redenen van productaansprakelijkheid. Ook niet ten behoeve van goede doelen als voedselbanken, kinderboerderijen, etc.
100% Versgarantie voor verse groenten en fruit
Onze groenteman staat voor zijn allerbeste groenten en fruit en garandeert u dat deze producten 100% vers zijn. De Versgarantie voor groenten en fruit werkt als volgt:
Komt u in de winkel toch groente of fruit tegen dat niet meer vers is? Dan krijgt u een tas vol verse groenten en fruit helemaal gratis.
Meld uw klacht bij de servicebalie of op de groenten- en fruit afdeling van de betreffende supermarkt.
De tas wordt voor u ter plekke door een medewerker gevuld.
Een product is niet meer vers indien het product zelf fysieke kenmerken vertoont waaruit blijkt dat het product niet meer vers is.
De inhoud van de tas kan afwijken van de afbeelding.
Maximaal 1 tas per klant per dag.
Gewenste oplossing
De versgarantie van Jumbo moet veranderd of nageleefd worden. En wij willen een kar vol boodschappen! Wij hadden kleine zakjes M&M\\\\\\\'s van juni 2012! Die neemt mijn dochter mee naar school. Twee pakken zalm, een heleboel vegetarisch vlees, frikandelbroodjes, sinaasappelsap, een bak aardbeien met twee rotte en nog veel meer. Allemaal doodgewone boodschappen die je voor een hele week in huis haalt. Wij willen voor een week boodschappen, uitgelegd krijgen waarom de regels in Tilburg en Utrecht anders gehanteerd worden en excuses van die \\\\\\\"baas\\\\\\\".
Oplossing van het bedrijf
Consument aangegeven dat er wel boodschappen moeten worden gedaan om aanspraak te maken op de 7 zekerheden en met de winkel dit voorval besproken om herhaling te voorkomen in de toekomst.
Gezellig met de kids een dagje uit naar de Jumbo en een spelletje spelen waarbij je zoveel mogelijk producten moet vinden die over de datum zijn. De winnaar krijgt een ijsje.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:35 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Hij/zij voelt zich diep beledigd, terwijl hij/zij juist gratis boodschappen dacht te kunnen doen als een pauper? .
Er staat nergens in de 7 zekerheden dat diegene ook echt iets moet betalen, dus ik vind dit eigenlijk wel een terechte klacht...:')quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:10 schreef Klaploper het volgende:
Klacht Jumbo: Versgarantie Jumbo.
Klacht: Opgelost
Opgelost
Klacht over Jumbo
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Jumbo
Lezers van deze klacht: 20
Vandaag gingen mijn dochter en ik boodschappen doen bij Jumbo, Merelstraat, Utrecht. Wij zijn op de hoogte van de Versgarantie regels door vrienden in Tilburg die heel vaak gratis producten mogen meenemen. Het toeval wil dat wij in al onze boodschappen producten vonden van verstreken, op, of één dag na de datum. Volgens de versgarantie regels mag je die producten gratis meenemen of krijg je een vervangend product. Bij de kassa gaf ik netjes aan dat ik allemaal producten had van verstreken, op, of één dag na de datum. De kassiér verwees me door naar de servicebalie. Dan moest ik mijn producten daar afrekenen.
Voordat wij wisten wat er gebeurde stond een hoge baas bij onze kar die ons zeer onbeleefd op luide toon afblafte en ons beschuldigde van “misbruik maken van de zeven zekerheden” van Jumbo. Hij zei: “Als straf krijgen jullie geen enkele product mee!” We werden echt totaal voor schut gezet! Ik vond het erg oneerlijk en vertelde dat ik nergens had gelezen dat je ook nog andere boodschappen moest doen. En dat als ik daar niet van op de hoogte was, omdat dat niet in de regels staat, ik het onnodig vond om zo tekeer te gaan. Maar hij hield voet bij stuk en wij zijn daarna naar AH gegaan om onze boodschappen te doen.
Wij hebben natuurlijk geen enkel bewijsmateriaal want er was nog niets afgerekend en foto’s maken mag al helemaal niet. Maar wij zijn diep beledigd. De regels moeten veranderd worden of nageleefd. Nu zijn van enkele producten de schappen door ons weer up to date gemaakt. Stank voor dank.
Dit staat op de site van Jumbo: Versgarantie, Zo werkt de versgarantie
Vindt u ondanks onze zorg een product met een houdbaarheidsdatum van vandaag of morgen? Dan krijgt u het product gratis.
Uitzonderingen op de versgarantie zijn: vers vlees, verse vis, vers brood, gekoelde sandwiches en vers banket vanwege de kortere houdbaarheid en het (dag) verse karakter.
Wanneer één van deze producten een houdbaarheidsdatum van vandaag heeft, mag u dit product gratis meenemen. Vers brood valt buiten de versgarantie vanwege het dagverse karakter.
Indien u onverhoopt een product vindt waarvan de houdbaarheidsdatum is verstreken, ontvangt u één product met een goede datum gratis.
We geven producten met een verstreken houdbaarheidsdatum nooit mee om redenen van productaansprakelijkheid. Ook niet ten behoeve van goede doelen als voedselbanken, kinderboerderijen, etc.
100% Versgarantie voor verse groenten en fruit
Onze groenteman staat voor zijn allerbeste groenten en fruit en garandeert u dat deze producten 100% vers zijn. De Versgarantie voor groenten en fruit werkt als volgt:
Komt u in de winkel toch groente of fruit tegen dat niet meer vers is? Dan krijgt u een tas vol verse groenten en fruit helemaal gratis.
Meld uw klacht bij de servicebalie of op de groenten- en fruit afdeling van de betreffende supermarkt.
De tas wordt voor u ter plekke door een medewerker gevuld.
Een product is niet meer vers indien het product zelf fysieke kenmerken vertoont waaruit blijkt dat het product niet meer vers is.
De inhoud van de tas kan afwijken van de afbeelding.
Maximaal 1 tas per klant per dag.
Gewenste oplossing
De versgarantie van Jumbo moet veranderd of nageleefd worden. En wij willen een kar vol boodschappen! Wij hadden kleine zakjes M&M\\\\\\\'s van juni 2012! Die neemt mijn dochter mee naar school. Twee pakken zalm, een heleboel vegetarisch vlees, frikandelbroodjes, sinaasappelsap, een bak aardbeien met twee rotte en nog veel meer. Allemaal doodgewone boodschappen die je voor een hele week in huis haalt. Wij willen voor een week boodschappen, uitgelegd krijgen waarom de regels in Tilburg en Utrecht anders gehanteerd worden en excuses van die \\\\\\\"baas\\\\\\\".
Oplossing van het bedrijf
Consument aangegeven dat er wel boodschappen moeten worden gedaan om aanspraak te maken op de 7 zekerheden en met de winkel dit voorval besproken om herhaling te voorkomen in de toekomst.
Ja, maar als je ziet waar jij zelf allemaal over klaagt..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:21 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Er staat nergens in de 7 zekerheden dat diegene ook echt iets moet betalen, dus ik vind dit eigenlijk wel een terechte klacht...:')
quote:Klacht Easyjet: Hr. Hoeppe
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Easyjet
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Easyjet
Lezers van deze klacht: 100
ik vind het belachelijk dat als je handbagage hebt dat je daar voor moet betallen
hebben al een paar maal met Easyjet gereisd gaat goed en nu al 2x dat ik 2x 31 euro mag betalen voor dezelde bagage
hoe kan dat
Gewenste oplossing
wil een antwoord op mijn vragg ????
Ik ga een account aanmaken brbquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:26 schreef BlueMage het volgende:
[..]
xLily past idd prima op klacht.nl.
Ja blijf daar maar meteen .quote:
allemaal producten die helemaal niet meedoen. Het geldt toch alleen voor zuivel/sap? Staat bij ons heel groot erboven.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:21 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Er staat nergens in de 7 zekerheden dat diegene ook echt iets moet betalen, dus ik vind dit eigenlijk wel een terechte klacht...:')
Wij hadden kleine zakjes M&M\\\\\\\'s van juni 2012! Die neemt mijn dochter mee naar school. Twee pakken zalm, een heleboel vegetarisch vlees, frikandelbroodjes, sinaasappelsap, een bak aardbeien met twee rotte en nog veel meer.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:38 schreef Ceviche het volgende:
[..]
allemaal producten die helemaal niet meedoen. Het geldt toch alleen voor zuivel/sap? Staat bij ons heel groot erboven.
AHquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:33 schreef x-Lily het volgende:
http://www.klacht.nl/jumbo/klacht/geen-arizona-bij-jumbo/
http://www.klacht.nl/digros/klacht/geen-arizona-bij-digros/
Zo triest dan ga je toch gewoon naar de AH toe
Kopieer s.v.p.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:33 schreef x-Lily het volgende:
http://www.klacht.nl/jumbo/klacht/geen-arizona-bij-jumbo/
http://www.klacht.nl/digros/klacht/geen-arizona-bij-digros/
Zo triest dan ga je toch gewoon naar de AH toe
Volgens mij alleen de sinaasappelsap mits uit de koeling (zal wel appelsientje sijn o.i.d.) en de aardbeien.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:40 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Wij hadden kleine zakjes M&M\\\\\\\'s van juni 2012! Die neemt mijn dochter mee naar school. Twee pakken zalm, een heleboel vegetarisch vlees, frikandelbroodjes, sinaasappelsap, een bak aardbeien met twee rotte en nog veel meer.
Alleen dit telt volgens mij niet mee maar de rest wel, alhoewel ik bij frikandelbroodjes twijfel. Vegetraisch vlees telt trouwens gewoon mee.
Nou ja, als je per se de Arizona wilt wel. Anders niet zeuren.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:41 schreef bereboot3 het volgende:
[..]
AH
je bent niet goed in je hoofd
Ik heb een 7 zekerheden certificaat En het geldt niet alleen op sap gewoon op alles behalve wat echt VERS isquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:44 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Volgens mij alleen de sinaasappelsap mits uit de koeling (zal wel appelsientje sijn o.i.d.) en de aardbeien.
Iemand hier die bij de Jumbo werkt?
WTF, waarom zou je dit op klacht.nl zetten i.p.v. je wijziging aan het AD door te geven?quote:Suggestie Algemeen Dagblad: Geen
Suggestie
Suggestie voor Algemeen Dagblad
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Algemeen Dagblad
Lezers van deze suggestie: 23
Mijn e-mailadres is vanaf heden: [weggehaald]@online.nl, dus niet hanshorvath@wanadoo.nl Wanadoo bestaat niet meer!
Hans Horvath, abonnementsnummer: 20279248.
Is toch chill. Klacht.nl is toch elk bedrijf in nederlandquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:47 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
WTF, waarom zou je dit op klacht.nl zetten i.p.v. je wijziging aan het AD door te geven?
Dan moeten ze bellen met een 0909 nummer en dat kost geld.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:47 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
WTF, waarom zou je dit op klacht.nl zetten i.p.v. je wijziging aan het AD door te geven?
quote:bryants webdesign
Abro meldde op 09 June 2011: Ter attentie van: onbetrouwbaar bedrijf
Dit is een KUTBEDRIJF* omdat:
heb hier een tijd geleden website bij besteld. levertijd was lang, toen de website was afgeleverd bleek het half werk te zijn en niet waar ik om gevraagd had. De factuur was jammer genoeg wel 100% . Heb geprobeerd om verhaal te halen en de dialoog aan te gaan, maar dit was niet mogelijk. Heb het op een geven moment maar gelaten zoals het was omdat ik mij bedreigd voelde. Kort gezegd geen zaken mee doen is mijn advies. U bespaard zich een hoop ellende!
Reageer op deze melding
Dre Vroegindewei meldde op 28 February 2012: Ter attentie van: fucking kut bedrijf
Dit is een KUTBEDRIJF* omdat:
Het vermelde verhaal op deze website, komt mij zeer bekend voor . Service is zwaar kut ik had ook een paar websites besteld.
Websites heb ik 2 maanden op moeten wachten.(vrij standaard websites)
En naar mijn idee is er teveel geld in rekening gebracht. Websites waren gebouwd met standaard cms waarbij een standaard website binnen 2 weken gemaakt moet kunnen worden.(volgens een kennis van mij. Die hobby matig ook met cms werkt.)
Er werd zonder blikken of blozen 2 maanden werk in rekening gebracht. Websites waren overigens niet foutloos. Links werkte niet goed, sommige photo shows ook niet.
Toen ik hier wat van zei , werd er gezegd dat dingen hersteld gingen worden maar dat dit viel onder de voorwaardens van het onderhoud contract. (60 euro per uur)
Kortom een boeve bedrijf. Geen zaken mee doen!
geen woorden voor, wat een kkgieren ²quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:10 schreef Klaploper het volgende:
Klacht Jumbo: Versgarantie Jumbo.
Klacht: Opgelost
Opgelost
Klacht over Jumbo
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Jumbo
Lezers van deze klacht: 20
Vandaag gingen mijn dochter en ik boodschappen doen bij Jumbo, Merelstraat, Utrecht. Wij zijn op de hoogte van de Versgarantie regels door vrienden in Tilburg die heel vaak gratis producten mogen meenemen. Het toeval wil dat wij in al onze boodschappen producten vonden van verstreken, op, of één dag na de datum. Volgens de versgarantie regels mag je die producten gratis meenemen of krijg je een vervangend product. Bij de kassa gaf ik netjes aan dat ik allemaal producten had van verstreken, op, of één dag na de datum. De kassiér verwees me door naar de servicebalie. Dan moest ik mijn producten daar afrekenen.
Voordat wij wisten wat er gebeurde stond een hoge baas bij onze kar die ons zeer onbeleefd op luide toon afblafte en ons beschuldigde van “misbruik maken van de zeven zekerheden” van Jumbo. Hij zei: “Als straf krijgen jullie geen enkele product mee!” We werden echt totaal voor schut gezet! Ik vond het erg oneerlijk en vertelde dat ik nergens had gelezen dat je ook nog andere boodschappen moest doen. En dat als ik daar niet van op de hoogte was, omdat dat niet in de regels staat, ik het onnodig vond om zo tekeer te gaan. Maar hij hield voet bij stuk en wij zijn daarna naar AH gegaan om onze boodschappen te doen.
Wij hebben natuurlijk geen enkel bewijsmateriaal want er was nog niets afgerekend en foto’s maken mag al helemaal niet. Maar wij zijn diep beledigd. De regels moeten veranderd worden of nageleefd. Nu zijn van enkele producten de schappen door ons weer up to date gemaakt. Stank voor dank.
Dit staat op de site van Jumbo: Versgarantie, Zo werkt de versgarantie
Vindt u ondanks onze zorg een product met een houdbaarheidsdatum van vandaag of morgen? Dan krijgt u het product gratis.
Uitzonderingen op de versgarantie zijn: vers vlees, verse vis, vers brood, gekoelde sandwiches en vers banket vanwege de kortere houdbaarheid en het (dag) verse karakter.
Wanneer één van deze producten een houdbaarheidsdatum van vandaag heeft, mag u dit product gratis meenemen. Vers brood valt buiten de versgarantie vanwege het dagverse karakter.
Indien u onverhoopt een product vindt waarvan de houdbaarheidsdatum is verstreken, ontvangt u één product met een goede datum gratis.
We geven producten met een verstreken houdbaarheidsdatum nooit mee om redenen van productaansprakelijkheid. Ook niet ten behoeve van goede doelen als voedselbanken, kinderboerderijen, etc.
100% Versgarantie voor verse groenten en fruit
Onze groenteman staat voor zijn allerbeste groenten en fruit en garandeert u dat deze producten 100% vers zijn. De Versgarantie voor groenten en fruit werkt als volgt:
Komt u in de winkel toch groente of fruit tegen dat niet meer vers is? Dan krijgt u een tas vol verse groenten en fruit helemaal gratis.
Meld uw klacht bij de servicebalie of op de groenten- en fruit afdeling van de betreffende supermarkt.
De tas wordt voor u ter plekke door een medewerker gevuld.
Een product is niet meer vers indien het product zelf fysieke kenmerken vertoont waaruit blijkt dat het product niet meer vers is.
De inhoud van de tas kan afwijken van de afbeelding.
Maximaal 1 tas per klant per dag.
Gewenste oplossing
De versgarantie van Jumbo moet veranderd of nageleefd worden. En wij willen een kar vol boodschappen! Wij hadden kleine zakjes M&M\\\\\\\'s van juni 2012! Die neemt mijn dochter mee naar school. Twee pakken zalm, een heleboel vegetarisch vlees, frikandelbroodjes, sinaasappelsap, een bak aardbeien met twee rotte en nog veel meer. Allemaal doodgewone boodschappen die je voor een hele week in huis haalt. Wij willen voor een week boodschappen, uitgelegd krijgen waarom de regels in Tilburg en Utrecht anders gehanteerd worden en excuses van die \\\\\\\"baas\\\\\\\".
Oplossing van het bedrijf
Consument aangegeven dat er wel boodschappen moeten worden gedaan om aanspraak te maken op de 7 zekerheden en met de winkel dit voorval besproken om herhaling te voorkomen in de toekomst.
Jammer van een leuk topicquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:49 schreef Keith_Bakker het volgende:
meerderheid van de klachten komt nu onderhand van fokkers lijkt mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |