quote:lacht Dirk van den Broek: onbeschoft
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Dirk van den Broek
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Dirk van den Broek
Lezers van deze klacht: 13
Ik woon nu sinds een half jaar in amsterdam west. En doe sinds Vd week geen boodschappen meer bij de dirk , ik vind het personeel ronduit onbeschoft , ik ben zelf pas 20 jaar en begrijp dat de jongeren die als caissières werken nou eenmaal goedkoper zijn , maar het is belachelijk dat ze met kauwgum in de mond achter de kassa zitten , je niet groeten als je afrekent , en anders word behandelt als hollandse(bijna alle personeelsleden zijn Turks ). Zo heb ik al meegemaakt dat zonder ze het me te vragen een Turkse meneer met een mandje vol voor mij lieten gaan terwijl het mijn beurt was en ik maar 2 dingen in mijn hand had, ook sta ik weleens aan de kassa en dan word ik totaal genegeerd maar de Turkse klanten worden vervolgens in het Turks aangesproken terwijl ze met mijn artikelen bezig zijn! Ik vind het heel erg dat ik nu een supermarkt die vlak bij mijn woning ligt vermijd omdat er geen service is voor de Hollandse klanten, soms spreek ik weleens een Hollandse dame of heer aan en vraag ze wat zij vinden. En zijn het allemaal met me eens en komen daar alleen maar omdat ze slecht ter been zijn of haast hebben. Als laatste punt wil ik ook graag aangeven dat de zaak altijd naar zweet stinkt , van de personeelsleden , ik heb daar 1 keer iets van gezegd omdat het gwn misselijkmakend was en toen kreeg ik een hele tirade over me heen , en werd ik bijna de zaak uitgezet. Ik heb zelf 4 jaar als kassière gewerkt , en weet dus wel aardig hoe mensen graag behandelt willen worden , en hoe je iemand hoort te behandelen . Heel erg jammer dat dit niet gebeurt.
Gewenste oplossing
Ik zou graag zien dat er een goede blik geworpen word door mensen van boven af zodat zij met eigen ogen kunnen zien hoe het er daar aan toe gaat en het kunnen veranderen.ik heb het over het filliaal van de dirk aan de bos en lommerplein te amsterdam west.
Ik vind het wel een plausibel verhaal. Goede klacht, geen spelfouten, ik geef haar de voordeel van de twijfel.quote:Op zondag 19 augustus 2012 02:46 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Hoe weet die klager nou dat het het personeel was en niet hij of zij zelf die zo naar zweet stonk?
Geen spelfouten? Kijk nog maar eens goed naar alle werkwoordvervoegingen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:40 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik vind het wel een plausibel verhaal. Goede klacht, geen spelfouten, ik geef haar de voordeel van de twijfel.
Ze rook waarschijnlijk verschillende zweetaroma's door elkaar, waardoor het uitgesloten is, dat zij het is.quote:Op zondag 19 augustus 2012 02:46 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Hoe weet die klager nou dat het het personeel was en niet hij of zij zelf die zo naar zweet stonk?
Nja, vergeleken met de rest valt het alleszins mee.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:07 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Geen spelfouten? Kijk nog maar eens goed naar alle werkwoordvervoegingen.
Iemand is gezakt voor z'n examen.quote:
Daar zou ik ook pistof van raken.quote:Klacht Tele2: pistof
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Tele2
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Tele2
Lezers van deze klacht: 3
hallo tele2
waarom kunnen jullie me voor de zoveelste keer niet verstaan zodra ik een telefoon nummer heb genoemd en jullie zoeken de gegevens erbij dan kunnen jullie me ineens niet meer verstaan vreemd vind ik dit.dan bieden jullie je excuses wel aan maar daar ben ik niet meegeholpen natuurlijk.
word er gewoon pisnijdig van wand in sommige gevallen gaat het goed maar heel vaak gebeurd het dat jullie me niet meer kunnen verstaan terwijl anderen die ik bel me wel goed kunnen verstaan.
Gewenste oplossing
dat jullie mij wel kunnen verstaan ook na het erbij pakken van mijn gegevens.
...en aan henzelf ligt het uiteraard nooit.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:32 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Iemand is gezakt voor z'n examen.
Ik snap 't nu: al die klacht.nl lui hebben veel te veel gegeten en gedronken uit plastic verpakkingen!quote:Klacht Albert Heijn: biologische olijfolie
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Albert Heijn
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 44
Albert Heijn heeft deze week de biologische olijfolie in een nieuw plastic jasje gestopt. Vroeger was dit gewoon van glas en daarmee een stuk gezonder. In plastic zitten weekmakers zoals BPA die uitstekend oplossen in vet. De hersenen bestaan voor ruim 60% uit vetten, dus je kunt wel nagaan dat het beter is deze stof niet binnen te krijgen. Appie noemt het milieu bewust, ik noem het een zoveelste kostenbesparing waar de gezondheid wederom het onderspit moet delven. Glas is beter, het liefst donker zodat het licht de kwaliteit niet kan aantasten.
Gewenste oplossing
terug naar de liefst donkere GLAS fles.vriendelijke groet, Marianne
de albert hijn doet dit expres ze zijn grootste sponser van de regerinkquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:44 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik snap 't nu: al die klacht.nl lui hebben veel te veel gegeten en gedronken uit plastic verpakkingen!
En jij bent zo slim wil je zeggen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:03 schreef Klaploper het volgende:
[..]
de albert hijn doet dit expres ze zijn grootste sponser van de regerink
om het volk dom te houwe
Hij typt expres zo. Wil je je reactie nog laten staan?quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:05 schreef Linda94 het volgende:
[..]
En jij bent zo slim wil je zeggen?
quote:Klacht Klacht.nl: Over uw organisatie –> www.KLACHT.nl
Heb ik gisteren een klacht ingediend over uw organisatie: www.KLACHT.nl.
Heb ik daar gisteren een antwoord op gehad en de status werd gewijzigd in “opgelost”.
Maar wat schetst mijn verbazing: de klacht over uw organisatie is verdwenen.
Da’s wel een beetje jammer en niet erg eerlijk…
Buiten dat. Jullie werken langs elkaar heen dat het niet mooi meer is. Er zijn nu inmiddels 4 accounts voor me aangemaakt.
Met de ene heb ik ene klacht geplaatst. Een klacht over jullie. RESULTAAT: account opgeheven.
Met de andere heb ik een reactie geplaatst bij mij “klager”. RESULTAAT: account opgeheven, omdat jullie van elkaar niet weten wat je doet en voor hetzelfde bedrijf 2 verschillende accounts aanmaken
Nieuw account gemaakt om te klagen over jullie: RESULTAAT: wordt waarschijnlijk opgeheven.
Omdat jkullie website niet klopte is er met de hand door jullie een account aangemaakt: RESULTAAT: daar kan ik niet meer mee inloggen. Reden: nobody knows.
Snappen jullei dan niet dat dit stompzinnege gedoe gewoon ons ondernemers geld kost. Als je zoiets begint als www.KLACHT.nl regel dan eerst je organisatie goed en dan pas aan de gang.
Suggestie. Misschien handig om de klager het emailadres van het bedrijf waarover hij klaagt te vragen. Dan komt een onderneming er niet per toeval achter dat er over hen geklaagd is en kan de beklaagde zich adequaat verdedigen!!
Gewenste oplossing
Laat klachten over jullie eigen \\\" organisatie\\\" staan en reageer daar eerlijk op. Beter dan ze gauw weg te halen
quote:Oplossing van het bedrijf
Beste,Onze excuses voor het feit dat er meerdere bedrijfsaccounts voor cheapmemory.nl naar u zijn verstuurd. We hebben telefonisch contact met u opgenomen en vernomen dat u nu een werkend bedrijfsaccount heeft. Verder zijn de klachten die u over Klacht.nl ook zichtbaar op Klacht.nl. Ten slotte hebben we u een email gestuurd, waarin uitgelegd wordt hoe u een Google Alert kunt aanmaken voor cheapmemory.nl, zie : http://www.google.nl/alerts Met een Google Alert ontvangt u een email van Google indien uw bedrijfsnaam op een andere website wordt genoemd. Mocht u nog andere vragen hebben, dan horen we dat graag op redactie@Klacht.nlWe willen u bedanken voor uw kritische opmerkingen, omdat we daarmee Klacht.nl weer beter hebben kunnen maken. Vriendelijke groet,Onno Redactie Klacht.nl
quote:Klacht Klacht.nl: Klacht.nl wordt niet meer serieus genomen
klacht.nl wordt door tele2 niet meer serieus genomen zij pakken de klachten op systeematisch en sluiten ze vervolgens gelijk waardoor het voor klacht.nl lijkt alsof alles wordt opgelost
Gewenste oplossing
Klacht.nl kan misschien gaan bemiddelen tegen tele2 of hun hier verwijderen want ze werken niet serieus mee.
quote:Geachte heer/mevrouw,Dank u wel voor uw email. Indien u van mening bent dat een klacht onterecht op opgelost is gezet, zullen we daarover contact opnemen met het desbetreffende bedrijf. Zou u daarvoor de openbare link naar uw klacht willen emailen naar redactie@klacht.nl?Met vriendelijke groet, Linde redactie@klacht.nl
quote:Klacht freecruise.com: Florida cruise en reis Disney
De miljoenste bezoeker van Google won een reis naar Florida voor 3000 dollar, ik dus. Ik moest ook drie kwartier wachten alvorens mij werd gezegd dat ik 898 dollar zelf moest bijbetalen. Dat wilde ik binnen een week doen nadat ik een en ander gecheckt zou hebben. Toen ik dit zei werd ook bij mij de verbinding onmiddellijk verbroken. Dit kan dus geen zuivere koffie zijn. Jammer van mijn tijd en de reis.
Gewenste oplossing
Als deze reis alsnog gemaakt kan worden, ook voor die kosten. Maar dan wil ik wel garanties dat dit betrouwbaar en veilig is!Ik kreeg de naam van de telefoniste: Ci, zij was erg vriendelijk. Ik kreeg ook een customernummer en kon 18 maanden over deze reis beschikken
quote:Klacht freecruise.com: wel in getrapt
kan geen adres of email vinden om het binnen 7 dagen te kunnen annuleren van deze reis.
Enkel een telefoon nr wat is doorgeschakeld.wie kan mij helpen om dit op te lossen,zodat ik een brief kan schrijven.
Gewenste oplossing
Annulering van dit aanbod om deze reis te maken maar daar heb ik wel een adres voor nodig.
quote:Klacht freecruise.com: reis voor $3000 naar florida gewonnen
Gisteren een reis naar Florida gewonnen. Ik was de miljoenste persoon die op een bepaalde website zat en was de uitverkorene. Ik moest 020- 7084195 bellen om mijn reis te claimen. Daar dit een nummer in eigen land was waagde ik de gok.
Eénmaal per jaar gaven ze deze reis weg in samenwerking met disneyworld en hilton amsterdam marriot werd me verteld. De reis was 14 dagen voor 4 personen. Na een reis van 45 minuten door alles wat er gewonnen was, werd ik doorverbonden en vroegen ze mijn creditcard gegevens. (De reis zou me zelf $898 kosten). Een reis winnen en dan toch nog zelf moeten betalen? Daar ik niet in het bezit ben van een creditcard werd al snel aan de andere kant de verbinding verbroken.
Gewenste oplossing
Ik heb nog nooit iets gewonnen in mijn leven en heb zelf geen financiële middelen om op reis te gaan. De teleurstelling was dus enorm. Ik zag me al helemaal met mijn 2 kinderen in disneyworld. En de rest bezoeken zoals ze vertelden: universal studio's, seaworld, 5* resort calypso bay enz enz. Te mooi dus om waar te zijn. Het zou mooi zijn als deze reis alsnog zou kunnen doorgaan en dan zonder dat ik zelf de $898 moet betalen. Een reis cadeau krijgen is ook krijgen, hier komt voor de winnaar geen kosten bij. Ik ben tevreden als ik deze reis zoals bij winnen is bedoeld helemaal gratis krijg.
Doet die prullenbak niet vervelend genoeg of wat is het probleem?quote:Suggestie Lidl: Lidl te Nunspeet
Suggestie
Suggestie voor Lidl
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Lidl
Lezers van deze suggestie: 48
Prullenbak met Sensor (66714) doet niet goed naar een week 32 11-08-2012
Zoooo sneu Ten 1e er in trappen, en ten 2e ook nog eens gaan huilen zodat ze het misschien toch nog een keer aangeboden krijgen. En dat kan/mag kinderen krijgen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |